koro-shop.nl

267 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden818 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 apr 2021
koro-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn bestelling was helaas niet wat ik besteld had. De verpakking was beschadigd eb i.p.v. 2 kilo bio kurkuma poeder zat er een zak bio cashuw noten in. Na melding kreeg ik snel antwoord. De kurkuma wordt alsnog bezorgd ( kon ook kiezen tussen retour betaling) De noten kan ik houden. Niet perse 100% tevreden over de levering. Liever had ik mijn bestelde producten direct ontvangen maar de afhandeling ging zonder gedoe 100% goed.

20 mrt 2023
Bestelling was aangeboden bij vervoerder maar de status bij vervoerder veranderde niet. Dan mis ik telefonisch contact mogelijkheden. Na 2 dagen wederom contact opgenomen. Daarna was pakket in beweging, maar wel een fikse vertraging in bezorging. Bij aankomst was een verpakking beschadigd waardoor de Risoni ook uit de verpakking is gekomen. Daarnaast verschillende lasagne bladen gebroken, ondanks de beschermde verpakking. Producten nog niet geprobeerd, zullen ongetwijfeld goed zijn!
IV
Ingev V.
Amersfoort

Beoordelingen voor koro-shop.nl

WB
Wim B.
Apeldoorn
28 nov 2023
Hele fijne webwinkel! Goede communicatie, je wordt fijn geholpen door de klantenservice mocht er iets misgaan. Klantenservice reageert ook zeer snel en passend. Goede spullen. Nadelen zijn dat de levering soms te lang duurt en dat niet alles altijd op voorraad is, anders 5 sterren!
16 nov 2023
Je wordt als klant goed op de hoogte gehouden over je bestelling. De bestelling was ook snel geleverd. Graag had ik even uitleg erbij gehad hoe ik de humus moet maken en de amandelmelk. Vr gr Anneke Riemersma.
SL
Sonja L.
Delfzijl
10 nov 2023
Snelle levering, goede producten. Wat ik wel gek vind is dat ze ook producten verkopen die al maanden over datum zijn zonder een prijskorting daarop te geven.
21 nov 2023
Deze mensen verkopen producten van goede kwaliteit die gunstig zijn voor een gezonde levensstijl.
PN
Polina N.
Laag Soeren
29 nov 2023

Kwaliteit!

Kwaliteit van producten, milieuvriendelijke verpakkingen, betrouwbaar en snel
26 nov 2023

Aanrader

Goede producten en prijs/kwaliteitsverhouding
9 nov 2023
Goede service en snelle levering. Top product
17 nov 2023
Goede bio producten tegen goede prijs en snelle levering. Wat wil de mens meer. Het
GB
Gerard B.
Barendrecht
1 nov 2023
Alles keurig verpakt thuis gekregen, en we gaan nu beginnen met proeven.
HH
Henk H.
Houten
6 nov 2023

Duidelijk bestelsite, snelle levering

Duidelijk bestelsite, product werd binnen paar dagen afgeleverd
3 nov 2023
Overzichtelijke site met een ruim assortiment. Snelle levering.
10 nov 2023
Goede communicatie over de verzending en aflevering!
8 nov 2023
Es kam alles goed hier an
25 nov 2023
Is gewoon een aanrader