stoffen.net

674 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden722 beoordelingen in totaal

Ruime sortering aan stoffen en patronen. Wensen: Gaarne bij een stof meteen het juiste kleur garen en kleur rits als optie erbij zetten. Gaarne bij een bestelling meteen de geboden korting aftrekken. Door de voor mij ingewikkelde procedure om een kortings code te activeren, ben ik al 2x een korting mis gelopen. Gaarne bij een patroon de te gebruiken stof keuzes en tabellen voor de te bestellen lengte van de stof vermelden zodat meteen alles in een keer besteld kan worden. Succes.

31 okt 2023
De linnen stof zag er op foto goed dichtmatig uit, in werkelijkheid transparant. Retourneren moet niet alleen op eigen kosten, maar ook op eigen houtje, m.a.w. geen retourlabel en hoge prijs te betalen als je als particulier een pakket wilt verzekerd verzenden. Na een week nog steeds geen antwoord op mijn vraag via webformulier. Achteraf blijken prijzen waanzinnig hoog vergeleken bij anderen. Hogere prijs is dus blijkbaar niet gelijk aan betere kwaliteit of betere service.

Beoordelingen voor stoffen.net

Makkelijk en goed

Het bestelproces was gemakkelijk en duidelijk. Ook fijn dat je staaltjes kan bestellen en voor het symbolisch bedrag dat je daarvoor betaald (€1,-) ook gelijk een tegoedbon krijgt voor je bestelling. Mij was niet helemaal duidelijk dat het uit Duitsland zou komen dus dat de levertijd iets langer zou zijn. Ik kreeg wel snel antwoord op mijn vraag om te informeren naar de levering.

Matchen ontbreekt!?

Weinig en slechte mogelijkheid om raad te vragen. Geen link (of zeer moeilijk te vinden!?) om stof met boordstof te matchen. Mooie stoffen bij aankomst, maar ecru stof en ecru boordstof met zelfde kleur online waren bij aankomst totaal niet te combineren. Zonde.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze shop te verbeteren. De klantenservice voor vragen bereikt u via: https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new De mogelijkheid om verschillende stoffen en bv garens met elkaar te vergelijken is ook een gekoesterde wens van ons en wij werken hard aan een oplossing voor dit "probleem". Om eventuele problemen te vermijden raden wij u in dergelijke gevallen aan gebruik te maken van de monsterservice zodat u dan vooraf kunt zien en voelen wat u ontvangt als u een stof besteld. https://www.stoffen.net/online-begeleiding/samples.html Het probleem bij stoffen en boordstoffen is dat deze vaak niet van dezelfde fabrikant komen en er dan kleurverschillen kunnen zijn hoewel de kleuraanduiding dezelfde is. (Het probleem bij kleuren is dat een basis kleur hoewel de naam hetzelfde in de kleurdetails toch afwijkend kan zijn daar kleuren in zeer veel tinten beschikbaar zijn).
Kleur van de stof ,French terry, komt overeen met de foto. Wel dunner dan verwacht. Levertijd 2 tot 3 dagen klopt niet. Dat duurt langer. Dat je langer moet wachten is niet erg maar zou fijn zijn als de juiste levertijd erbij vermeld wordt.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Met de aangegeven levertijd wordt de tijd bedoeld die verwacht wordt dat nodig is een bestelling te verwerken, verpakken en over te dragen aan de verzendpartner waarna het pakket nog moet worden bezorgt. Wat betreft de stof: Om dergelijke problemen te vermijden raden wij aan gebruik te maken van de monsterservice zodat u dan een staal van de stof ontvangt en ziet en voelt wat u ontvangt als u de betreffende stof besteld. https://www.stoffen.net/online-begeleiding/samples.html
QK

Mooie stoffen super service.

Er ging iets mis met de bestelling. Deze kreeg ik dubbel opgestuurd, werd super snel opgepakt met heldere communicatie en kon het dubbele pakketje kosteloos retour sturen. Met de stoffen super blij!
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze processen, producten en service te verbeteren.
30 mei 2024
Op de site is niet duidelijk dat de zending uit het buitenland moet komen. Daardoor is de levertijd langer dan verwacht.
31 mei 2024
Bedankt voor uw feedback, Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze shop te verbeteren. Als u op de link "Colofon", onderaan de website, klikt vindt u alle informatie over onze firma.
AV
Anneke V.
Hoofddorp
24 mei 2024
Duidelijke productomschrijvingen. Volgens afspraak geleverd, goede verpakking en correcte afmetingen van de stof.
27 mei 2024
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, processen, producten en shop te verbeteren.

Patroon + benodigdheden vouwgordijn

Patroon vouwgordijn kan beter door aan te geven vanaf hoe breed raam een extra band in het midden nodig is.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, processen en producten te verbeteren. Ik heb uw wens doorgegeven aan onze marketingafdeling die verantwoordelijk is voor dergelijke aanvragen. Dergelijke wensen worden verzameld en dan wordt er gekeken naar mogelijkheden dit om te zetten.

Mooie stof. Stoelkussens mee bekleed

Snelle levering. Fijn dat de stof ook per halve meter verkocht wordt. Mooie decoratie stoffen.
19 mei 2024
Ik bestel hier al jaren. Super! Goede shop. Veel keuze. Redelijk snel verzending.
21 mei 2024
Snelheid bezorgen. Had de stof toch iets anders ingeschat dan de foto toonde.
Snelle verzending en schitterende stoffen. Beter kan het niet! Dankjewel
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, processen en producten te verbeteren.
SH

Prachtige stoffen, goede service

Prachtige stoffen en heel fijn dat je proeflesjes kan bestellen.
Fijn dat je stalen kunt aanvragen Goede kwaliteit stof
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze shop en producten te verbeteren.
je krijgt wat je verwacht en binnen een goede wachttijd
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, producten en processen te verbeteren.
26 mei 2024
Mooie stof, ik vond de levering een beetje lang duren.
28 mei 2024
29 mei 2024
Bestelde artikel was correct. Ook goed ingepakt.
30 mei 2024

gratis staaltjes en een correcte levering

gratis staaltjes, en een correcte levering.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service, processen en shop te verbeteren.
30 mei 2024
Snelle levering en makkelijk te bestellen
31 mei 2024
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze processen en shop te verbeteren.
Goede kwaliteit stof, goede levering
Snelle levering en mooimateriaal