stoffen.net

609 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden629 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jan 2022
stoffen.net voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ruime sortering aan stoffen en patronen. Wensen: Gaarne bij een stof meteen het juiste kleur garen en kleur rits als optie erbij zetten. Gaarne bij een bestelling meteen de geboden korting aftrekken. Door de voor mij ingewikkelde procedure om een kortings code te activeren, ben ik al 2x een korting mis gelopen. Gaarne bij een patroon de te gebruiken stof keuzes en tabellen voor de te bestellen lengte van de stof vermelden zodat meteen alles in een keer besteld kan worden. Succes.

31 okt 2023
De linnen stof zag er op foto goed dichtmatig uit, in werkelijkheid transparant. Retourneren moet niet alleen op eigen kosten, maar ook op eigen houtje, m.a.w. geen retourlabel en hoge prijs te betalen als je als particulier een pakket wilt verzekerd verzenden. Na een week nog steeds geen antwoord op mijn vraag via webformulier. Achteraf blijken prijzen waanzinnig hoog vergeleken bij anderen. Hogere prijs is dus blijkbaar niet gelijk aan betere kwaliteit of betere service.

Beoordelingen voor stoffen.net

EB
Elles B.
Sassendonk
Snelle levering, werd doorlopend op de hoogte gehouden van de voortgang. Mooie kwaliteit en kleur van de stof.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze processen, service en producten te verbeteren.

Eerste bestelling

Makkelijk om te bestellen. Niet lang gewacht om thuis te kregen. Material is wat ik bestel heb. Perfect dus.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze shop, producten, service en processen te verbeteren.
Grote keuze van stoffen, gemakkelijk te bestellen, goede info bij de stoffen.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze shop en producten te verbeteren. Wij doen er alles aan artikelen zo goed mogelijk in beeld te brengen en te beschrijven zodat u als klant weet wat u ontvangt als u een artikel besteld. Zou er twijfel zijn kunt u bij stoffen altijd gebruik maken van de monsterservice. https://www.stoffen.net/online-begeleiding/samples.html
AV
Aliette v.
PURMEREND
Altijd mooie stoffen , gelabeld, goed verpakt en met een redelijke levertijd.
19 mrt 2024
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, processen en producten te verbeteren.
MW
Snelle stoffenlevering, verzende van de staaltjes eerst, duurde wel erg lang..
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Stalen worden altijd als briefpost verstuurt en deze worden in de regel 5-7 werkdagen na ons versturen bezorgt waarbij helaas niet kan worden uitgesloten dat deze met enkele dagen vertraging worden bezorgt. Alle bestellingen worden vanuit ons magazijn in Duitsland, waar wij gevestigd zijn, verstuurt hetgeen nog wel eens over het hoofd wordt gezien.
Mooie stoffen. Goede kwaliteit, vlotte levering, vriendelijke klantendienst
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, processen en service te verbeteren.
Goede kwaliteit stoffen redelijk snel ontvangen en netjes verpakt
SS
Sonia S.
Tienen
Snelle levering Realistische foto’s Een hele fijne ervaring
MS
Margo S.
Rotterdan
Makkelijk bestellen, snel en op afgesproken tijd geleverd.
Antwoord van stoffen.net
Grote keuze, gemakkelijk te bestellen en snelle levering.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, producten en processen te verbeteren.

Mooie stof,en de kleur kwam over 1 met…wat we zochten .

Mooie stof,en de kleur kwam over 1 met wat we zochten !
19 mrt 2024
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze shop te verbeteren. Wij doen er alles aan onze artikelen en stoffen zo goed mogelijk in beeld te brengen en te beschrijven zodat u als klant weet wat u zou ontvangen als een dergelijk artikel besteld wordt. Zou er twijfel zijn kan er voor stoffen altijd nog gebruik worden gemaakt van de monster service. https://www.stoffen.net/online-begeleiding/samples.html
Ik bestel hier graag. Snel in huis. Mooie kwaliteit
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, processen en producten te verbeteren.
Stof is snel binnen staaltjes duren langer
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Dat er verschil is tussen de bezorgtijden van stalen en bestellingen ligt aan de verschillende verzendmethoden voor dergelijke bestellingen. Stalen worden altijd als briefpost verstuurt en zijn daardoor duidelijk langer onderweg. Alle andere bestellingen worden als verzekerd pakket verstuurt zodat u hiervoor een track en trace nummer ontvangt waarmee een dergelijke zending kan worden gevolgd, dergelijke zendingen worden duidelijk sneller verwerkt en bezorgt door onze verzendpartner.
20 mrt 2024
De stof ziet er exact uit zoals op de foto
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. wij gebruiken een dergelijke feedback om onze shop te verbeteren. Wij doen onze uiterste best stoffen en artikelen zo realistisch mogelijk te fotograferen, af te beelden en te beschrijven in de shop zodat u als klant weet wat u zou ontvangen als u het betreffende artikel of de stof besteld. Zou u twijfel hebben kunt u voor stoffen altijd gebruik maken van de monster service en vooraf een monster bestellen zodat u dan ziet en voelt wat u zou ontvangen als u de betreffende stof zou bestellen. https://www.stoffen.net/online-begeleiding/samples.html
19 mrt 2024

Er valt tot dusver, niets te verbeteren.
20 mrt 2024
10 mrt 2024
Snelle levering goede prijs en kwaliteit
Antwoord van stoffen.net
Product voldoet aan de verwachting.
Besteld en en 3 dagen later in huis
16 mrt 2024
Een correct antwoord op mijn mails
10 mrt 2024
Prachtige stof! Prima levering!