Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
20 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Dit jaar weer al mijn keuken handdoeken en theedoeken vervangen.
De “oude” gaan naar een vrijwilligers organisatie waar mensen voor andere koken.
Ze zij nog helemaal heel en schoon gewassen.
Kortom Príma kwaliteit en je helpt er ook een ander mee.
Iedere dag hang ik een andere kleur op. Sommige mensen realiseren zich niet hoeveel bacteriën er in zitten.
Ik heb me dit aan geleerd tijdens mijn werk als Voedings-Assistente in een verpleeghuis.
Inmiddels ben ik zelf getroffen door een ongeneeslijke bacterie infectie dat was een flinke klap.
Toch had ik zin in weer twee verschillende gezellige kleurtjes.
Het lijkt geef duf maar ik geniet er van en deze stichting straks ook, ze weten nog van niks maar ik ga ze zelf geven. Hun doen zoveel goed werk voor anderen en ik weet dat het goed terecht komt.Kortom Ik blij en hun blij en dat allemaal dankzij Zeeman, Prima kwaliteit 👍🏼
Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Beoordelingen voor Zeeman
Filter
Beoordeling
Sorteren
Relevantie
7 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
De manier van ophalen (bij de Karwei), dan kan ik gewoon op 't werk blijven.
Ik vind het ook altijd mooi dat ik met een "Zeeman" doos (waar dus Zeeman op staat) wegloop (i.p.v. een duur merk ;) )
Ook vind ik 't fijn dat er geen onnodige verpakkings-opvulmateriaal bij in de doos zit. Vooral voor deze bestelling (alleen textiel) ook compleet overbodig!
Geen problemen met Zeeman.Er kunnen wel problemen ontstaan wanneer men
gebruik moet maken van de Budbee box.Met een cijfercode open je de Budbee
box.Heb je geen cijfercode dan kan de Budbee box het niet geopend worden.
Bij stroomuitval werkt de Budbee box ook niet.Derhalve van meer afhaal locaties
gebruik maken.(DHL.PostNL,DPD etc)
Beoordeling melden
9 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
bezorgingen communicatie uitstekend, geleverde kon beter
bezorgingen communicatie uitstekend
MAAR wol besteld en van verschillende verfbadnummers ontvangen
Op zich geen probleem, maar als we in de winkel wol halen kijken we er altijd naar dat we hetzelfde verfbadnummer nemen om kleurverschillen te vermijden
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
13 mei 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Je kunt breigaren bestellen via onze webshop, maar helaas kun je niet zoeken op lotnummer. Dit is het nummer van het verfbad en als dat op is, wordt er een nieuwe aangemaakt met een nieuw nummer. Hoe nauwkeurig dit ook gaat, er kan altijd een kleine kleur-afwijking zijn.
Heb je al geïnformeerd bij het filiaal in je buurt of het juiste verfbad op voorraad is? Groeten, je Shopteam
4 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Met zeeman geen problemen en tevreden. Echter is hun keuze voor PostNL als pakket bezorger het overdenken waard. Gekozen voor thuisbezorgen, kan het uiteindelijk bijna een week later alsnog bij een PostNL punt halen welke nabij de zeeman zit..
Beoordeling melden
3 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Als een shirt te groot is die online besteld is, je die in de winkel één op één kan omruilen. Zonder voor de nieuwe eerst te moeten betalen, en dan de online bestelde weer op de rekening terug gestort moet worden. Dat scheeld een stap.
Beoordeling melden
11 uur geleden
Geverifieerde beoordeling
Hoe de artikelen verpakt waren!
Hoe de artikelen verpakt waren.
In een kleine plastic zak gepropt, en notabene was de verpakking ook nog open (. Gemaakt?) gegaan!
Bezorger had het voor de deur gezet zonder in de app te kijken naar de alternatieve bezorg plek.
Beoordeling melden
13 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Levering via Budbee
Dat het geleverd werd via Budbee en dat ik het zelf kon ophalen via een pincode. Hele verbetering ten opzichte van een DHL...
Pakketje werd snel geleverd en was goed verpakt...
Kan niets bedenken wat zeeman beter zou kunnen doen
Beoordeling melden
18 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Driekwart legging
Kocht een duurdere driekwart legging bij een andere firma, die veel strakker zat dan de maat aangaf-wordt op oudere leeftijd onaangenaam-en kocht daarna bij Zeeman een goedkopere, die wel lekker zat…
Beoordeling melden
12 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Bestellen is makkelijk en snel. Ook de levering is snel en goed. Het enige wat jammer is is dat er weinig keuze is in de kleuren van de basics, zoals leggings enz. Verder zijn we super tevreden
Beoordeling melden
13 uur geleden
Geverifieerde beoordeling
Hele set handdoeken en washandjes gekocht. De bruine kleur gaf wel af. Waarschijnlijk omdat ik was op 60 graden zoals iedereen, en ze kunnen maar op 40 graden. Verder prima voor die prijs.
Beoordeling melden
5 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Producten goed. Een ster minder omdat ze in plastic zak werden geleverd en die was door vermoedelijk ruwe behandeling door pakketpost beschadigd en daardoor ook een deel van de inhoud
Tweed is een beigaren met 25% echte wol. Breit lekker en werd snel bezorgd via de webshop. Ik heb iets teveel besteld, maar heb een jaar om het teveel te retourneren, ideaal!
Beoordeling melden
6 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Ik kreeg 1 vieze set ondergoed. Er had op zijn minst een begeleiden schrijven bij kunnen zitten met een oplossing als de vlekken er niet uit zouden ga na het wassen.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
4 dagen geleden
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
15 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
goede contacten met klantencontact centrum, hadden in de eerste bestelling maar 2 producten geleverd ipv de gewenste 4. daarna keurig de kosten vergoed gekregen.
Beoordeling melden
15 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik zat op de bestelling te wachten en het zou op een vrijdag bezorgd worden. Maar dat ging niet door dus maandag kwam het pas en ik had het zaterdag nodig.
Beoordeling melden
9 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Snelle levering.
Omdat in de winkel mijn maat niet aanwezig was de webshop bezocht en daar was het nog te krijgen. Besteld en de volgende dag in huis dus zeer tevreden.
Beoordeling melden
14 uur geleden
Geverifieerde beoordeling
Hadden beter opgevouwen kunnen zijn,waren er gewoon in gesmeten,niet zo fraai,heb ze meteen de wasmachine in gedaan, om de kreuken er uut te krijgen.
Beoordeling melden
2 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Online bestellen ging prima.
Jammer dat het product in de winkel niet aanwezig was in de juiste maat.
En jammer dat je niet in de winkel kan afhalen.
Beoordeling melden
6 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Levering was incompleet. Pak van vier was maar een stuk. Hemdjes groen bestel maar grijs geleverd. Geheel min of meer in de verpakking gepropt.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
6 mei 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
4 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
altijd geweldig geweest... tot ze budhee bezorging in de arm namen... zou donderdag geleverd worden, is nu zaterdagavond en nog niks ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
6 mei 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.