Zeeman- Logo - Beoordelingen

Zeeman

4.781 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24.653 beoordelingen in totaal

20 aug 2023
Dit jaar weer al mijn keuken handdoeken en theedoeken vervangen. De “oude” gaan naar een vrijwilligers organisatie waar mensen voor andere koken. Ze zij nog helemaal heel en schoon gewassen. Kortom Príma kwaliteit en je helpt er ook een ander mee. Iedere dag hang ik een andere kleur op. Sommige mensen realiseren zich niet hoeveel bacteriën er in zitten. Ik heb me dit aan geleerd tijdens mijn werk als Voedings-Assistente in een verpleeghuis. Inmiddels ben ik zelf getroffen door een ongeneeslijke bacterie infectie dat was een flinke klap. Toch had ik zin in weer twee verschillende gezellige kleurtjes. Het lijkt geef duf maar ik geniet er van en deze stichting straks ook, ze weten nog van niks maar ik ga ze zelf geven. Hun doen zoveel goed werk voor anderen en ik weet dat het goed terecht komt.Kortom Ik blij en hun blij en dat allemaal dankzij Zeeman, Prima kwaliteit 👍🏼

9 feb 2024
Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten

Beoordelingen voor Zeeman

IV
Irene V.
Capelle aan de IJssel
Basic kleding die de mode enigszins volgt, van goede kwaliteit is en betaalbaar is.
LV
Lian v.
's Gravenmoer
8 jun 2024

Goed afgebeeld

De kleur van het garen komt goed overeen met de afbeelding en werd snel geleverd.
JR
Jan R.
Amstelveen

Misschien de optie bieden om in een filiaal je bestelling (gratis) op te halen.
Houd van de prijs, het assortiment en fijn dat je ook wat online kunt bestellen
2 jun 2024
De verzending ging snel. De levering door de pakketdienst liet op zich wachten/

Slordig ingepakt

Ik heb veel shirtjes besteld. Ze zaten in de doos gepropt. Niet gevouwen.
Het zijn mooie chirts alleen altijd kort had ze liever wat langer gehad.
29 mei 2024
Precies wat ik besteld had, keurig verpakt en de juiste leverdatum. top
Snelle (groene) verzending en zeer goede prijs-kwaliteit verhouding!
Goed, duidelijke website en snelle service. Ga zo door en Bedankt..
GH
Geurt H.
Hilversum
24 mei 2024
alles eigenlijk. Makkelijkle site, makkelijk te betalen, levertijd
CD
8 jun 2024
Hippe collectie voor een hele betaalbare prijs en het blijft mooi
29 mei 2024
Snel en duidelijk bestellen, goede kwaliteit voor een kleine prijs
Compact verpakt, veel informatie over levering en snel geleverd.
de verpakking was stuk en de broek vuil geworden,maar niet stuk.
1 jun 2024
De bestelling was snel en op tijd. Dankjewel Zeeman personeel..
HV
Heidy V.
Utrecht
24 mei 2024

Goede en duidelijke website en snelle levering.

Alles is duidelijk over de bestelling, en hoe lang het duurd.

Mooie kwaliteit

Snel geleverd en mooie kwaliteit voor een betaalbare prijs.
6 jun 2024
Handige web site, correcte communicatie en snelle levering
3 jun 2024
Artikelen waren zoals verwacht en werden op tijd bezorgd.