Zeeman

5.040 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.701 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 sep 2020
Zeeman voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 aug 2023
Dit jaar weer al mijn keuken handdoeken en theedoeken vervangen. De “oude” gaan naar een vrijwilligers organisatie waar mensen voor andere koken. Ze zij nog helemaal heel en schoon gewassen. Kortom Príma kwaliteit en je helpt er ook een ander mee. Iedere dag hang ik een andere kleur op. Sommige mensen realiseren zich niet hoeveel bacteriën er in zitten. Ik heb me dit aan geleerd tijdens mijn werk als Voedings-Assistente in een verpleeghuis. Inmiddels ben ik zelf getroffen door een ongeneeslijke bacterie infectie dat was een flinke klap. Toch had ik zin in weer twee verschillende gezellige kleurtjes. Het lijkt geef duf maar ik geniet er van en deze stichting straks ook, ze weten nog van niks maar ik ga ze zelf geven. Hun doen zoveel goed werk voor anderen en ik weet dat het goed terecht komt.Kortom Ik blij en hun blij en dat allemaal dankzij Zeeman, Prima kwaliteit 👍🏼

Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten

Beoordelingen voor Zeeman

Snelle levering Slim fit t shirts zijn ook echt slim fit

heel duidelijk, top!

duidelijke webshop. gemakkelijk te bestellen.
dat je het kan laten klaarleggen en ophalen in de winkel
Betaalbare kleding, snelle levering. Helemaal tevreden.
Snelle levering online en in de winkel super meedenkend.
Snelle levering en een fijne prijs kwaliteit verhouding
Gelukkig ook de gangbare maten op voorraad. Veel keuze
CD
Christine d.
Lithoijen
Dat er zo goed gecommitteerd werd tijdens de vezorging!
MD
Ma D.
Eindhoven
Snelle bezorging en retour in de winkel was makkelijk
Alles naar verwachting, tevens een snelle levering!!

Betrouwbaar bedrijf

Snelle levering, goede spullen voor een mooie prijs
Alles prima, geen enkele slechte ervaring of actie
HG
Hannie G.
Hilversum
EEN KWALITETS SLIP EN OOK JAREN PLEZIER ER VAN
kwaliteit , oog voor de wereld en lage prijs!
JF
Mooie shirts, leuke prijs, snelle levering!
Goede producten, transparant en mooie prijs!
Waarde voor het geld en snelle aflevering.
Makkelijk om te bestellen en snel geleverd
CK
Cynthia K.
Dordrecht
Snelle levering en vriendelijke bezorger.
Super leuke kleding voor een goekope prijs