Zeeman- Logo - Beoordelingen

Zeeman

4.674 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden25.063 beoordelingen in totaal

20 aug 2023
Dit jaar weer al mijn keuken handdoeken en theedoeken vervangen. De “oude” gaan naar een vrijwilligers organisatie waar mensen voor andere koken. Ze zij nog helemaal heel en schoon gewassen. Kortom Príma kwaliteit en je helpt er ook een ander mee. Iedere dag hang ik een andere kleur op. Sommige mensen realiseren zich niet hoeveel bacteriën er in zitten. Ik heb me dit aan geleerd tijdens mijn werk als Voedings-Assistente in een verpleeghuis. Inmiddels ben ik zelf getroffen door een ongeneeslijke bacterie infectie dat was een flinke klap. Toch had ik zin in weer twee verschillende gezellige kleurtjes. Het lijkt geef duf maar ik geniet er van en deze stichting straks ook, ze weten nog van niks maar ik ga ze zelf geven. Hun doen zoveel goed werk voor anderen en ik weet dat het goed terecht komt.Kortom Ik blij en hun blij en dat allemaal dankzij Zeeman, Prima kwaliteit 👍🏼

Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten

Beoordelingen voor Zeeman

27 jun 2024

Maten komen niet overeen, veel kleiner dan etiket aangeeft.

Normaal heb ik maat 44/46, maar ik dacht het is een tshirt dus laat ik deze maar een maat groter kopen. Toen ik deze kreeg dacht prima ziet er goed uit. Omdat het spul wellicht in vele handen is geweest spoel ik dit met koud water ff om. Drogen op een rekje. Maar op een een of andere manier komt deze maat toch echt niet overeen met een maat 48. Ik heb de verschillende Tshirts op mijn eigen gelegd van maat 48/50 en er zit duidelijk een verschil van maat in. Met andere woorden die van de Tshirts van jullie zijn vele maten kleiner als dat wat op het etiket staat. Zie bijgevoegde foto. Helaas voor mij, maar wellicht wel goed voor het goede doel.
27 jun 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam

Bestelling

Ik had onderbroeken besteld bij jullie en die zitten zo goed en het is de beste kwaliteit als ik bij andere winkels koop zijn ze zo kapot dus jullie kunnen vaker verwachten dat ik ga bestellen jullie zijn een top winkel en niet duur ga zo door maar voor mij was het wel makkelijker geweest als er een zeeman in Dedemsvaart kwam maar helaas is dat nog niet vind ik wel jammer maar bestellen bij jullie blijf ik nu doen top
9 jul 2024

Zeeman top

Niet alles wat ik besteld had was voorradig, hele bestelling betaald. Had het geld van de niet voorradige producten eerder op mijn rekening terug gestort gekregen dan dat ik een mail hierover of de zending ontvangen had. Kom je weinig tegen meestal duurt het 2 a 3 weken. Maar niet bij Zeeman.

Leuke, kwalitatief goede, betaalbare kleding

In de winkel en online word je goed geholpen. Het enige waar ik persoonlijk tegenaan loop (waar de medewerkers ook niks aan kunnen doen) is de voorraad. Jullie hebben vaak leuke kleding , kwalitatief goed, betaalbaar, maar weinig op voorraad. De gangbare maten zijn altijd weg (116 t/m 152).
Online 3 bikini's besteld. Heel fijn dat je bovenstuk en broekje in andere maat los kan bestellen. 2 bikinis zaten perfect, 1 was geen goede pasvorm/maat. Deze kon ik gewoon bij mijn Zeeman om de hoek retour brengen en het geld werd bijna direct terug gestort.

De verzending moet beter

De verzending ten opzichte van andere aanbieders kan beter. Het duury ongeveer 5 dagen voordat de bestelling in huis is. Ik heb inmiddels 2x besteld en beide meren was de verpakking volledig open, alsof ze waren vergeten de verpakking dicht te plakken.
3 jul 2024

Online beeteld ivm weinig voorraad winkel!

Heb online besteld omdat ik in de Winkel niet kon vinden wat ik zocht....Weinig op voorraad daar! Maar bestellen ging prima online en had nog een leuke Korting ook! Werd ook heel snel verzonden!
7 jul 2024

Prima service

De bestelling werd snel opgestuurd. Helaas bevielen niet alle artikelen en heb deze geretourneerd in de winkel. Ik had na 2 uren mijn geld alweer op mijn rekening.
WK
wil k.
alkmaar
altijd goed .maar dhl bezorgers.lichen het pakje zo voor de deur .maar ik was wel thuis . mischien kunt u er wat aan doen .want het kan tog niet .gr mevr w.kors
5 jul 2024
Alles verliep vlekkeloos. Al had ik dingen die retour moesten. Verbetering: Kleding is uitverkocht... mogelijk kan ik n melding krijgen als t weer voorradig is.
Wat ik niet zo goed vond, was dat ik verzendkosten betaalde, en dacht dat mijn pakket thuis gebracht werd, maar toch alsnog in de AH moest opgehaald worden.
6 jul 2024
Snel ontvangen, goeie producten voor een lage prijs. Zeker voor baby's en zwangere vrouwen. De overslag rompertjes en de speen klip zijn een aanrader.
Snel aflevering via Budbee. Alleen ze waren wel door wereld outage getrofffen. Wel fijn dat ze geen robotjes hadden bij klantenservice. Snel geholpen.
1 jul 2024

portokosten

Beter zou zijn wanneer er geen portokosten bij een online bestelling berekend zou worden en dat het pakje kosteloos teruggestuurd kan worden.

Goede service.

Makkelijk bestelproces . Mogelijkheid van terug brengen in winkel als iets niet past. En retour geld zelfde dag op je bankrekening. Top!
1 jul 2024
Dat het versturen van een pakketje gewoon 5 dagen duurt en dat ik ook nog 4.95 euro verzendkosten moet betalen vind ik echt niet oké!
27 jun 2024
Ik had maat XL besteld maar kreeg L toegestuurd een gemiste kans,nu moet ik nr een winkel ver bij mij vandaan om het om te ruilen.
27 jun 2024

Goede kwaliteit en goed betaalbare breiwol

Het artikel dat ik bestelde is van prima kwaliteit en goed betaalbaar. Het werd op tijd geleverd aan mijn deur. bedankt Zeeman.
29 jun 2024

Prima service

Overzichtelijke website om te bestellen, leuk assortiment voor een nog leukere prijs, bezorging is prima en spullen ook goed.
PW
Paul W.
Sittard
8 jul 2024

Goede producten, slechte voorraad.

Voorraad van de producten is zeer summier. Verzenden duurt bovengemiddeld lang. Verder wel producten in juistheid ontvangen.