bodylab.nl- Logo - Beoordelingen

bodylab.nl

738 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.770 beoordelingen in totaal

23 jan 2024
Goeie producten en snelle levering. Het enige is wel, ik heb nu 2x een mail gestuurd naar de klanten service met een vraag over m’n bestelling alleen hier nooit reactie op gekregen.

30 jan 2024
Veel te veel mails. Soms duurt een bestelling 14 dagen eer ze geleverd w. Soms 1 week. Soms binnen de paar dagen. De korting voor vrienden werkt niet.

Beoordelingen voor bodylab.nl

11 mei 2024
Redelijk snelle levering en produkt verpakt. Ik ga ervanuit dat de eiwit zelfs ook van goede kwaliteit is.
TB
Tessa B.
Zwolle
23 apr 2024
Prima artikel en snelle bezorging! Alleen wel laten weten wanneer het artikel bezorgd wordt !
8 mei 2024

Snelle levering, prijs / kwaliteit ok

Snelle levering, prima producten. Werking producten nog niet vast kunne stellen
16 mei 2024
Alles kwam op tijd bij mij aan. Redelijke prijzen met korting. Bedankt
26 apr 2024
Het duurde een week voor ik de bestelling ontving. Best wel lang dus.
Antwoord van bodylab.nl
30 apr 2024
Beste klant, Wij willen ons oprecht bij u verontschuldigen voor de vertraging van uw bestelling. We begrijpen dat het wachten op uw bestelling frustrerend kan zijn en we betreuren de ongemakken die hierdoor zijn ontstaan ten zeerste. De vertraging werd veroorzaakt door een onverwacht hoge vraag naar onze producten en problemen met onze transportdiensten. Ondanks onze inspanningen om de situatie aan te pakken, hebben we helaas niet de gebruikelijke efficiëntie bereikt bij de verwerking en levering van uw bestelling. Wees gerust dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u aankomt. We hebben extra maatregelen genomen om knelpunten te minimaliseren en ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen tijdig worden verwerkt. We waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie. Neem alstublieft rechtstreeks contact met ons op als u verdere vragen heeft of ondersteuning nodig heeft. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we verzekeren u dat we hard werken om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.
5 mei 2024
Daar ik uit tijdperk telraam kom, geen idee. Sterkte in succes.
22 apr 2024
Alles verliep zoals gepland en de producten zijn heerlijk.
4 mei 2024
Zeer correcte afhandeling, snel, zeer goede klantservice
6 mei 2024
Nothing for now. Everything was in order and good price
28 apr 2024
Snelle levering, en antwoorden op mijn vragen.
21 mei 2024
Makkelijk bestellen en goed en snel geleverd
10 mei 2024
Hebben goede producten en leuke aanbiedingen
1 mei 2024
Snel geleverd, goed verpakt, scherpe prijzen
22 apr 2024
Mooie aanbiedingen en snelle verzending
15 mei 2024
Goede communicatie en snelle levering
19 mei 2024
Lange wachttijd voor levering 1 week
Antwoord van bodylab.nl
21 mei 2024
Geachte klant, We willen onze oprechte excuses aanbieden voor de vertraging van uw bestelling. We begrijpen dat wachten op uw bestelling frustrerend kan zijn en we betreuren het ongemak dat dit voor u heeft veroorzaakt ten zeerste. De vertraging is veroorzaakt door een onverwacht grote vraag naar onze producten en problemen met onze transportbedrijven. Ondanks onze inspanningen om de situatie onder controle te houden, hebben we helaas niet onze gebruikelijke efficiëntie kunnen bereiken bij het verwerken en leveren van je bestelling. Wees ervan verzekerd dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je bestelling je zo snel mogelijk bereikt. We hebben extra maatregelen genomen om knelpunten tot een minimum te beperken en ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen tijdig worden verwerkt. We waarderen je geduld en begrip in deze zaak. Neem direct contact met ons op als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we verzekeren je dat we er hard aan werken om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.
EF
Eva F.
ekeren
20 mei 2024
Zeer goede producten. Heel lekker
9 mei 2024
Goed product en op tijd geleverd.
18 mei 2024
Betrouwbaar en snel geleverd!
7 mei 2024
duitsland is goedkoper