bodylab.nl

667 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.465 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jul. 2019
bodylab.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mei 2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19 mrt. 2023
Vorige week besteld en betaald. Na een week nog niets gehoord. Vraag gesteld via Facebook en nog geen reactie. Voorlopig wel geld kwijt, geen spullen. Hoop dat het snel opgelost wordt. Wellicht goed om voortaan te wachten totdat een order is afgehandeld voordat om feedback wordt gevraagd?

Beoordelingen voor bodylab.nl

28 jan. 2024
Het deksel van de doos was kapot. Gevolg veel eiwit poeder in de kartonnen doos. Mogelijk beschadigd geraakt tijdens de verzending. Had beter verpakt kunnen worden.
29 jan. 2024
Beste klant, Het spijt ons zeer dat de bestelde goederen beschadigd bij u zijn aangekomen. Natuurlijk zorgen we onmiddellijk voor compensatie, maar we hebben nog wel een foto van het beschadigde artikel nodig. We danken u bij voorbaat voor uw medewerking en beloven het probleem spoedig op te lossen!
1 feb. 2024
Bestelling anderhalf week geleden geplaatst nog steeds geen bezorging. Was op voorraad stond er. Jammer
2 feb. 2024
Lieber Kunde, liebe Kundin, laut der Sendungsverfolgung liegt Ihr Paket bereits seit dem 27.01. abholbereit. Bitte prüfen Sie den von uns gesendeten Tracking-Link. Viele Dank!
Bestelling geplaatst op 5 februari en 10 dagen later nog steeds geen levering :-(
Antwoord van bodylab.nl
Beste klant, Bedankt voor uw bericht! Onze klantenservice zal contact met u opnemen en een oplossing voor het probleem vinden. Dank u wel!

Zeer goede kwaliteit, verzending te lang

Zeer goede kwaliteit. Alleen de verzending, meer dan 1 week moeten wachten.
Antwoord van bodylab.nl
Geachte klant, Vergeef ons alstublieft voor het ongemak. De vertraging in de levering was te wijten aan de toegenomen vraag in de afgelopen dagen en weken. Onze excuses hiervoor. We hopen dat u tevreden bent met de artikelen. Veel plezier ermee. Hartelijk dank!
Spullen sturen met een houdbaarheidsdatum die nog niet verstreken is...
Antwoord van bodylab.nl
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw bericht! Onze klantenservice heeft hierover al contact met u opgenomen en helpt u graag verder.
2 feb. 2024
Slecht bezorgd en mailen worden niet gewaardeerd
10 feb. 2024
Product niet ontvangen. Ze hadden het niet eens
Antwoord van bodylab.nl
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Helaas was levering niet mogelijk omdat de leverancier ons de gewenste artikelen niet kon leveren. Als gevolg daarvan waren er geen goederen meer op voorraad. Onze excuses voor het ongemak! Uw aankoopbedrag is uiteraard al teruggestort. Hartelijk dank!
12 feb. 2024
23 jan. 2024
Goeie producten en snelle levering. Het enige is wel, ik heb nu 2x een mail gestuurd naar de klanten service met een vraag over m’n bestelling alleen hier nooit reactie op gekregen.
HD
H. D.
Hoogvliet Rotterrrrrrrrdam
9 jan. 2024

Altijd leuke acties , aanbiedingen en goede merken .

Altijd leuke acties en aanbiedingen en goede merken en producten en alles altijd netjes op tijd geleverd .
7 jan. 2024
De verpakking is niet stevig genoeg voor het gewicht dat werd verzonden. De doos kwam volledig dichtgetaped door de vervoerder aan omdat deze helemaal kapot gegaan was en de pakken amandelmelk er uit waren gevallen. Hierdoor is de verpakking van de melk ook verzwakt en helaas lastig te openen omdat het karton niet meer de originele vorm heeft.
25 jan. 2024

Slecht verpakt

De bestelling is altijd correct en binnen een acceptabele termijn geleverd. Het jammere is dat nog geen enkele bestelling heb ontvangen zonder schade. Er zijn altijd deuken in de blikjes en de verpakking is gescheurd alsof ermee gegooid is.
16 jan. 2024
Het zijn lekkere producten van bodylab en ze helpen echt ook. Vooral die pannenkoeken zijn super lekker je proeft echt de banaan er door, - puntje is dat het sneller mag geleverd worden.
1 jan. 2024
Je merkt met dit product dat het effect heeft op je lichaam. Vandaar dat ik extra heb betseld.
13 jan. 2024
Prima eiwitten. Smaak strawberry valt wel wat tegen. Smaakt naar kauwgomballen
22 jan. 2024
Bestellingen sneller bezorgen. Een paar dagen kan tegenwoordig niet meer.
21 jan. 2024
Fast delivery, easy access to payment, clear description of products, 👍
10 jan. 2024
Bodylab heeft betaalbare supplementen, verzending duurt een paar dagen.
15 jan. 2024

Prima levering

Levering niet super snel maar verder wel helemaal perfect
4 jan. 2024

Gewoon goed

Regelmatig acties, makkelijk bestellen en op tijd in huis