bodylab.nl- Logo - Beoordelingen

bodylab.nl

757 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.847 beoordelingen in totaal

23 jun 2024
Echt een super leverancier, voor de supplementen. Bestelling geplaatst keurig geleverd alleen tijdens de levering 1 pot open gegaan en alles lag los in de doos. mail gestuurd direct antwoord en kreeg de keuze geld terug of een nieuwe en 2 dagen later was de nieuwe al binnen. Echt super
WK
wout K.
Hoogeveen

Veel te veel mails. Soms duurt een bestelling 14 dagen eer ze geleverd w. Soms 1 week. Soms binnen de paar dagen. De korting voor vrienden werkt niet.

Beoordelingen voor bodylab.nl

10 jul 2024
Ik heb voor de tweede keer besteld en heb het pakket niet ontvangen, alleen een terugbetaling waar ik om moest vragen, maar dit is precies wat mij is overkomen bij dit bedrijf
11 jul 2024
Beste klant, Het spijt ons zeer dat u voor de tweede keer hebt besteld en het pakket niet heeft ontvangen, enkel een terugbetaling hebt ontvangen waar u om heeft moeten vragen. We nemen uw feedback zeer serieus en zullen ervoor zorgen dat dit verbeterd wordt.
3 jul 2024

Zonder tussenkomst van reden bestelling geanuleerd

Omdat mijn bestelling zonder tussenkomst van reden geanuleerd wordt en ik moet smeken om antwoordhoe waarom en op geld terug gave ook lang moest wachten.
4 jul 2024
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw bericht! Onze medewerker heeft uw vraag al beantwoord.
Delivery was very bad. All pots were open and powder was everywhere. And i think i was talking to a robot about it without any understanding
Antwoord van bodylab.nl
Lieber Kunde, liebe Kundin, vielen Dank für Ihre Nachricht! Verzeihen Sie bitte die Unannehmlichkeiten. Laut Mailverlauf haben Sie bereits eine Ersatzlieferung erhalten. Vielen Dank!
12 jul 2024
Bodylab kan geen factuur met btw verlegd maken voor Belgische ondernemingen. Spijtig anders ging ik meer op deze site bestellen.
Two weeks do deliver. Label (whey protein) has data per 100g. There is nowhere anything mentioned per scoop. Dumb.
27 jun 2024
vorige order zomaar gecanceld. niks vernomen. artikelen opnieuw moeten bestellen.
2 jul 2024
Geachte klant Helaas is je bestelling geannuleerd omdat we de betaling niet hebben ontvangen. Je bestelling is daarom na 2 weken automatisch geannuleerd door ons systeem. Plaats je bestelling opnieuw via onze online shop. Hartelijk dank en nog een fijne dag!
WK
wout K.
Hoogeveen
23 jun 2024
21 jun 2024
steeds goede producten, wij eten al eens graag sausjes, de sausjes van Bodylab zijn niet goedkoop, maar het is een goed alternatief voor mayonaise ed
31 mei 2024
De eiwitten zijn wel heel goed van smaak met water zijn ze heel dun toen dacht ik wel effe o dit vind ik niet zo fijn nu beetje melk gedaan wat ik liever niet doe maar dan zijn ze wel helemaal top ga ze nig even met Amandelmelk en havermelk proberen
11 jun 2024

1e keer

Alles gingen we voor de 1e keer aanschaffen. Ik vond de verzending traag, maar misschien kan dat naar België worden verbeterd. Ik hou echt van de selectie van producten. Ik hoop dat mijn selecties ROCKEN.
9 jun 2024
Verpakking zoals het deksel zat toch wel veel stof , zat precies ergens in de kelder ofzo vond dit heel raar niet echt proper. Dit heb ik al vaker aangetroffen wanneer ik iets bestel.
11 jun 2024
Lieber Kunde, liebe Kundin, wir entschuldigen uns aufrichtig für den Zustand der Verpackung. Das ist nicht unser Standard, und wir verstehen Ihre Besorgnis. Bitte seien Sie versichert, dass wir Maßnahmen ergreifen, um sicherzustellen, dass dies nicht wieder vorkommt.
10 jun 2024
Er is een mooi aanbod in goede producten. Juli 24 vertrek ik voor 4500km in Noorwegen. Dan is het belangrijk zo weinig mogelijk gewicht mee te hebben met goede producten. Dank je.
4 jun 2024
Goede producten, goed prijs/kwaliteit verhouding. Duidelijke omschrijvingen van de producten. Bezorging prima.
20 jun 2024
Good quality. A little expensive compared to other companies but it’s the best quality out there
27 mei 2024
Zeer tevreden over dit bedrijf. Altijd snel, de kwaliteit van de producten is top.
4 jun 2024
snelle levering tegen de achtergrond dat de bestelling uit Duitsland komt
JR
8 jun 2024
Snelle levering. En de product dat ik wilde op voorraad.
PB
17 jun 2024
Bestelling komen altijd op tijd en ze zijn altijd in orde