bodylab.nl

667 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.465 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jul. 2019
bodylab.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mei 2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19 mrt. 2023
Vorige week besteld en betaald. Na een week nog niets gehoord. Vraag gesteld via Facebook en nog geen reactie. Voorlopig wel geld kwijt, geen spullen. Hoop dat het snel opgelost wordt. Wellicht goed om voortaan te wachten totdat een order is afgehandeld voordat om feedback wordt gevraagd?

Beoordelingen voor bodylab.nl

DV
Dimitri V.
Sint denijs westrem
29 jan. 2024
Ik stuur een mail naar jullie ( direct na aankomst) i.v.m. een doos proteïne die open was en het poeder gedeeltelijk in de kartonnen doos lag. Het is nu al de derde keer dat ik dit vermeld en steeds nog geen antwoord op gekregen. Na mij eerste mail kwam een automatische mail dat ik binnen de 48 uur ging een antwoord krijgen het is intussen circa één week. Vriendelijke groet Deboeuf Johan Lekestraat 9 8680 Koekelare 0487/660/614
Antwoord van bodylab.nl
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw bericht! We hebben uw e-mail onmiddellijk beantwoord en u om meer informatie over de zending gevraagd, zodat we uw bestelling kunnen vervangen. Controleer in dit verband ook uw spammap. Hartelijk dank!
Ik bestelde 120 tabletten met 1000 mg werkzame stof (zie screenshot van de productverpakking volgens de website), maar toen ik de bestelling ontving bleken ze, maar 100 mg werkzame stof per tablet te bevatten. Dit is simpelweg oplichting!
Antwoord van bodylab.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback! Zou u alstublieft uw vraagstuk per e-mail naar ons kunnen sturen, zodat we dit kunnen herzien en een oplossing voor u kunnen vinden. Dank u wel!
29 jan. 2024
ervaring over levertijd en contact is niks mis mee dat is goed en snel. alleen kom ik weer sucralose en asculfaam-k tegen, en die rommel hoort m.i. niet in een menselijk lichaam. staat nu ongebruikt, en ben over naar ander merk.
31 jan. 2024
Beste klant, Ik begrijp uw zorgen met betrekking tot de ingrediënten volledig. Het is belangrijk om producten te kiezen die overeenkomen met uw persoonlijke opvattingen en overtuigingen. Als u verdere vragen of zorgen heeft, sta ik tot uw beschikking en help ik u graag verder. Het is jammer om te horen dat u niet tevreden bent met het huidige product, maar het is goed dat u een alternatief hebt gevonden dat beter aansluit bij uw behoeften.
IV
Inge V.
Rotterdam
Bestelling duurt heel lang geen reactie van bodylab nalv mail die ik heb gestuurd over waar mijn bestelling blijft. order besteld 8-2. Vandaag 20 -2 nog steeds geen idee wanneer het binnenkomt
Antwoord van bodylab.nl
Geachte klant, Onze klantenservice heeft al contact met u opgenomen over deze kwestie. Helaas heeft DHL het pakket niet kunnen leveren. We hebben het aankoopbedrag al terugbetaald. Hartelijk dank!