brandfield.nl- Logo - Beoordelingen

brandfield.nlReviews

Beoordelingen voor brandfield.nl

3.530 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

5 dec. 2021
Ik heb deze bestelling nog niet binnen (eerder wel producten ontvangen) maar ik vind het ontzettend fijn dat er veel verzendopties zijn (thuis bezorgen, pakketpunt of ophalen in de winkel). En de verzending is gratis boven een beschaafd bedrag. Ook veel keuze uit betaalmethodes waaronder paypal. Zo kon ik mijn bestelling (cadeau) toch geheim houden voor mijn partner (via bankafschrift). 10 punte

26 dec. 2021
Ik vind het een prima site qua assortiment en opzet. Helaas kwam Mijn tas kwam gekreukeld aan (soort niet goed opgeslagen dubbel gevouwen vouw) 1- Gebeld, duurde 1 uur, aardige vrouw (wel wat lastig te verstaan aan de telefoon. Kortingscode gekregen voor de trouble. (Ik dacht toen nog, vooruit it happens) 2- Maar om te retourneren moet je een heel formulier invullen waarom en wachten op toestemming. (Lichte ergernis dat ik 48u wacht op een toestemming, heb andere dingen te doen) Daarna moest ik ineens weer aangeven, gewoon verzenden, verzekerd tot 100,-, verzekerd tot 300,- (OK nu ben ik geërgerd, ik wil me niet druk maken of een retour aankomt en bang worden gemaakt. Neem als bedrijf een verzekering hiervoor, als ik een verzetsbewijs heb zoals andere aanbieders) Ik vind dit het geen vertrouwen geven, durf amper te retourneren, bang straks gedoe te hebben, dat hij niet aankomt. Maar vind het belachelijk dat ik dan extra moet betalen. Ik had de tas namelijk met een kreukel ontvangen en dan moet ik gaan betalen??????

Beoordelingen voor brandfield.nl

12 nov. 2022
De verpakking als je bestelling uit de doos komt. Echt een cadeau om uitvreten pakken. Ik heb helaas vergeten er een foto van te maken.
5 nov. 2022
De sfeer in de winkel in Eindhoven was erg aangenaam. Ik voelde me op mijn gemak om alles te bekijken en te vragen wat ik nodig had.
Alles meer dan prima. Irriteerde me er alleen een klein beetje aan dat de lijst ook is gevuld met items die niet op voorraad zijn.
31 okt. 2022
Jullie hebben altijd super leuke deals of extra’s dit stimuleert mij dan ook erg om altijd bij jullie leuke sieraden te bestellen.
Zoveel keuze's en de prijs verhouding is zeker goed. Snelle levering en super mooie kwaliteit, ik bestel graag nog eens een keer!
super snel bezorgd en nog netjes en leuk verpakt ook een waar snel en leuk cadeau alleen moet ze nog wel wachten met uitpakken😃
10 nov. 2022
Super leuke aanbiedingen, en koopjes waardoor ik vaak op jullie website terecht kom. En zelfs moeite heb om dingen te kiezen
De kortingen tijdens black friday en de hoeveelheid opties van manieren om te betalen. Ook de snelle levering is zeer prettig.
11 nov. 2022
De snelle levering, de prijzen en aanbiedingen zijn top! Mooie en kwalitatieve producten. Altijd een tevreden klant geweest.
De website is overzichtelijk, er is altijd een gevarieerd groot assortiment. De website bied veel betalingsmogelijkheden.
Goede kwaliteit. Heel tevreden over de spullen die ik hier bestel. Snelle levertijd en goede klantenservice. Zeer tevreden!
Bestellen ging gemakkelijk en ruime opties voor bezorging. Duidelijke en gedetailleerde productomschrijving. Erg tevreden!
Erg prettige site. Goede deals en een enorm assortiment. Gelukkig is alles ook eenvoudig te vinden door de goede filters.
7 nov. 2022
Wat mij het meest beviel is dat je kan aangeven wanneer je je pakketje wilt ontvangen, dus dat je zelf de datum kan kiezen
Fijne, gebruiksvriendelijke website. Prachtige sieraden voor mooie prijzen. Mooi ingepakt maar vooral ook snelle service!
11 nov. 2022
De klantenservice is fantastisch, super vriendelijk en heel goed geholpen. Zeer tevreden hoe de ruiling is afgehandeld.
4 nov. 2022
Wat betreft levering snelle levering en ondanks de retour achterstand is mijn retour binnen 1 dag verwerkt super top!!!’
De website is goed en overzichtelijk te gebruiken helemaal met de cadeauzoeker word je echt enorm mee vooruit geholpen.
Goede ingerichte site makkelijk alles kunnen vinden alles netjes met foto en specificaties en gemakkelijk te betalen
Mooie collectie tassen met veel keuze Site is overzichtelijk. Veel optie voor betaling. Kortom zeer aan te bevelen.