Plein.nl

4.278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.278 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mrt 2024
Plein.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor Plein.nl voor de vlotte levering van mijn recente bestelling. Ik heb verschillende producten van hen ontvangen, waaronder het Witte Reus Wasmiddel Poeder, Robijn Wasverzachter in de geuren Tropical en Puur & Zacht. Deze bestelling heeft echt aan al mijn verwachtingen voldaan. Niet alleen was de levering supersnel en probleemloos, maar de producten zelf zijn ook van uitstekende kwaliteit. Het Witte Reus Wasmiddel Poeder is buitengewoon krachtig en effectief in het verwijderen van vlekken, terwijl de Robijn Wasverzachter mijn wasgoed heerlijk zacht maakt en een langdurige frisheid biedt, ongeacht of ik kies voor de geur Tropical of Puur & Zacht. Ik ben zeer tevreden met mijn winkelervaring bij Plein.nl en zal zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Hun betrouwbaarheid en de kwaliteit van hun producten maken hen mijn eerste keuze als het gaat om huishoudelijke benodigdheden. Dank je wel, Plein.nl, voor de uitstekende service!

16 maart plaats ik een bestelling. Het zou in 2 dagen geleverd worden, daarna kreeg ik een mail dat het vertraagd is. Kan gebeuren. 20 maart zou mijn bestelling geleverd worden. 21 maart toch maar even een mailtje gestuurd. Het wordt binnen twee dagen geleverd. Het is nu 26 maart, en krijg net een mail dat het uiterlijk 30 maart geleverd wordt. Om eerlijk te zijn geloof ik er niet zo in. Niet zo netjes!!!!

Beoordelingen voor Plein.nl

JK
J. K.
Slootdorp
Wat je bij Plein besteld is vaak lager in prijs en je hebt het de volgende dag in huis. Mits besteld voor …..
Super goede service en snelle verzending. Ook als je advies nodig hebt, krijg je die. En altijd vriendelijk.
24 apr 2024
Fijn dat de tandenborstels , die ik had besteld en niet had gekregen alsnog bezorgd zijn Dank hier voor .
21 apr 2024
Snelle service. Prijs artikel Zondag besteld maandag al in huis. Niet wat ik kan bedenken om beter te doen
Pakketje werd keurig op tijd afgeleverd, maar het artikel zat wel in een veel te grote doos. Beetje jammer.
22 apr 2024

Snelle levering, goede prijs

Babyzalf gekocht, een dag later al binnen. Goedkoper dan bij de drogist, fijn om hier in bulk in te kopen.
Goede prijs snelle levering. Steradent tabletten lagen los in doos. Kokertje open gegaan. Beter inpakken
Ben zeer tevreden over jullie geen opmerkingen hierover. Netjes op tijd nooit geen problemen gehad. Erg
MB
Mir B.
Westmaas
28 apr 2024
Makkelijk bestellen, snelle bezorging en duidelijk wanneer bestelling bezorgd wordt. Goede communicatie.
JH
John H.
Geleen

Ze doen wat ze beloven.

Ik heb er vloerreiniger besteld. De dag erna had ik alles keurig in huis tegen een concurrerende prijs.
Goede prijs-kwaliteit verhouding en zeer snelle levering. Zondagavond besteld, maandagochtend in huis.
AV
Annette v.
Den Haag
17 apr 2024

Veel assortiment en snel in huis

Veel artikelen die je in de winkel niet kan kopen , hebben ze bij Plein nog wel voor een mooi prijsje
21 apr 2024

Prima service

Vaatwaspoeder kwam met schade binnen.. maar is prima opgelost door medewerkster via contact whatsapp
Snelle levering. Redelijke prijzen. Handig dat je meer kan kopen bv huishouden en dierbenodigdheden.
AB
Arjan B.
NAARDEN
14 apr 2024
De bestellingen worden vlot geleverd. Is ook in natuurvriendelijke producten meestal scherp geprijsd

Snelle bezorging

Bestellen gaat makkelijk en houden zich aan de afspraken. Super fijne site goed en overzichtelijk.
22 apr 2024

Goede service

Altijd perfect op tijd de producten zijn altijd goed verpakt en niet beschadigt een echte aanrader
Wel heel jammer dat zo n kleine bestelling in een veeeell te ruime doos zit ! Vind ik overdreven !
29 apr 2024
Snelle levering en netjes verpakt. Dubbele korting als je iets extra’s in het winkelmandje doet.
26 apr 2024

Probeer het ook eens!!!!!!

Zoals altijd, snelle levering, perfecte verpakking. Sommige producten zijn voordeliger dan elders.