Plein.nl

5.147 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.147 beoordelingen in totaal

4 mei 2024
Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor Plein.nl voor de vlotte levering van mijn recente bestelling. Ik heb verschillende producten van hen ontvangen, waaronder het Witte Reus Wasmiddel Poeder, Robijn Wasverzachter in de geuren Tropical en Puur & Zacht. Deze bestelling heeft echt aan al mijn verwachtingen voldaan. Niet alleen was de levering supersnel en probleemloos, maar de producten zelf zijn ook van uitstekende kwaliteit. Het Witte Reus Wasmiddel Poeder is buitengewoon krachtig en effectief in het verwijderen van vlekken, terwijl de Robijn Wasverzachter mijn wasgoed heerlijk zacht maakt en een langdurige frisheid biedt, ongeacht of ik kies voor de geur Tropical of Puur & Zacht. Ik ben zeer tevreden met mijn winkelervaring bij Plein.nl en zal zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Hun betrouwbaarheid en de kwaliteit van hun producten maken hen mijn eerste keuze als het gaat om huishoudelijke benodigdheden. Dank je wel, Plein.nl, voor de uitstekende service!

26 mrt 2024
16 maart plaats ik een bestelling. Het zou in 2 dagen geleverd worden, daarna kreeg ik een mail dat het vertraagd is. Kan gebeuren. 20 maart zou mijn bestelling geleverd worden. 21 maart toch maar even een mailtje gestuurd. Het wordt binnen twee dagen geleverd. Het is nu 26 maart, en krijg net een mail dat het uiterlijk 30 maart geleverd wordt. Om eerlijk te zijn geloof ik er niet zo in. Niet zo netjes!!!!

Beoordelingen voor Plein.nl

17 mei 2024
Mooie aanbiedingen, goede kwaliteit en fijne merkproducten en dan ook nog een hele snelle service

Perfect

Ik bestel op een middag en de volgende dag staat mijn bestelling voor mijn deur Ik ben heel blij
Levering is super. 20 min voor 24.00 toch de vlgd dag echt in huis! Super de pups kunnen eten.
17 mei 2024
Ragers zijn prima, maar de verpakking mag wel wat kleiner, niet uit de brievenbus te krijgen!!
20 mei 2024

Supersnel bezorgd en héél voordelig om te shoppen!

Vandaag bestellen is echt morgen bezorgd bij Plein!!! Fijne webshop en super goede producten!
PV
priscilla v.
de klinge
Altijd een nette verpakking en de levering verloopt altijd zeer vlot. Ben een tevreden klant
MR
Michel R.
Niederlande
Plein hanteert scherpe prijzen, snelle verzending, goede after sales service indien nodig.
21 mei 2024
Voordelig. Kwaliteit. makkelijk bestellen. En echt vandaag besteld de volgende dat bezorgd
20 mei 2024
pakje geleverd zoals afgesproken, met alles erop en eraan, geleverd op de afgesproken datum
22 mei 2024
Ruim assortiment , veel promoties en alles mooi op tijd, de dag na bestelling , geleverd !
17 mei 2024
Alles netjes op tijd word het gebracht Vriendelijk man bracht dit Bedankt hier voor!!!!!!
TV
Tony v.
Heerlen
19 mei 2024
Dat het zo snel geleverd werd Denk niet dat jullie veel beter kunnen doen echt blij mee
Zeer snelle afhandeling van de bestelling, Juiste informatie. Wij bestellen regelmatig.
30 mei 2024
Goede deals te doen met sterke prijsvoordelen en vooral een snelle levering naar België.
21 mei 2024
Klantvriendelijke en snelle respons op vraag zoekgeraakte pakketten, ook op zaterdag.
RK
Rien K.
Zevenbergen
20 mei 2024
Aanbiedingen aan vaste klanten doen en niet telkens aanbieding na dat je wat besteld heb
24 mei 2024

Stipte levering

Vlugge en correcte prijzen Producten aan goede prijzen. Zeker voor herhaling vatbaar.
22 mei 2024

Snelle levering met prima prijzen!

Snelle levering, snel contact als het nodig is en prima prijzen! Bestel er regelmatig!
19 mei 2024
Perfecte voeding voor mijn honden , alsook de levering van het product !m.v.g. Gabriel
Uitstekende service! Op woensdag besteld en op donderdag alles netjes geleverd! Top!