Plein.nl

4.278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.278 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mrt 2024
Plein.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor Plein.nl voor de vlotte levering van mijn recente bestelling. Ik heb verschillende producten van hen ontvangen, waaronder het Witte Reus Wasmiddel Poeder, Robijn Wasverzachter in de geuren Tropical en Puur & Zacht. Deze bestelling heeft echt aan al mijn verwachtingen voldaan. Niet alleen was de levering supersnel en probleemloos, maar de producten zelf zijn ook van uitstekende kwaliteit. Het Witte Reus Wasmiddel Poeder is buitengewoon krachtig en effectief in het verwijderen van vlekken, terwijl de Robijn Wasverzachter mijn wasgoed heerlijk zacht maakt en een langdurige frisheid biedt, ongeacht of ik kies voor de geur Tropical of Puur & Zacht. Ik ben zeer tevreden met mijn winkelervaring bij Plein.nl en zal zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Hun betrouwbaarheid en de kwaliteit van hun producten maken hen mijn eerste keuze als het gaat om huishoudelijke benodigdheden. Dank je wel, Plein.nl, voor de uitstekende service!

16 maart plaats ik een bestelling. Het zou in 2 dagen geleverd worden, daarna kreeg ik een mail dat het vertraagd is. Kan gebeuren. 20 maart zou mijn bestelling geleverd worden. 21 maart toch maar even een mailtje gestuurd. Het wordt binnen twee dagen geleverd. Het is nu 26 maart, en krijg net een mail dat het uiterlijk 30 maart geleverd wordt. Om eerlijk te zijn geloof ik er niet zo in. Niet zo netjes!!!!

Beoordelingen voor Plein.nl

PV
17 apr 2024
Gemakkelijk bestellen en het altijd keurig op de beloofde dag afgeleverd op een postnl afhaalpunt zoals ik het graag wil!
JP
23 apr 2024

Een zeer betrouwbare site

Snel geleverd , helaas was het niet helemaal wat ik wilde ..retour gestuurd ,en super snel afgehandeld .. dik tevreden 👏👏

Zeer tevreden

Bestel hier met regelmaat. Fijn dat ik zowel huishoudelijke, gezondheids- en dier benodigdheden tegelijk kan bestellen!
GH
Gert H.
Winterswijk
24 apr 2024
Bedankt voor de vele kortingen en de snelle service. Wij zijn zeer blij met Plein.nl. Een erg betrouwbare onderneming.
17 apr 2024
Snelle bezorging. Misschien wat flexibelere dozen, deze die nu gebruikt worden, zijn erg stug en moeilijk te openen.
16 apr 2024
Altijd alles netjes ingepakt, goede prijzen, leuke aanbiedingen en groot assortiment, en zeer klantvriendelijk
WW
Wilma W.
Zoetermeer

Fijne klantenservice, fijne webshop

Fijne klantenservice, die snel reageren bij een vraag. Super snelle verzending, keurig verpakt, kortom een aanrader
29 apr 2024
Snelle verzending, had alleen wel compacter in de doos verpakt mogen worden, lag nu los in één veel te grote doos..
26 apr 2024

Fijne winkel

Altijd goedkope spullen en voordeelverpakkingen en via bonnen van sovendus altijd 5 euro korting dus ik ben happy!
16 apr 2024
Snelle service, goede koopjes te vinden, bij vergissing steeds mooi rechtgezet, zeer tevreden van deze leverancier.
14 apr 2024
Prima service alleen kunnen ze beter overgaan op DHL. Postnl heeft pas na 2 weken pakket afgeleverd.....zo slecht
De bestelde producten zijn op tijd verzonden en ook op tijd geleverd, zeer tevreden met de bestelling en service.

Pukka thee

Mijn voorraad Pukka thee aangevuld en laten ze bij Plein nu een mooie korting geven! Snelle verzending ook fijn.
26 apr 2024
Snel bezorgd! Weer blij met de Lenor en Dash wasmiddel. Ik hoop Plein het assortiment nog meer gaat uitbreiden.
21 apr 2024
Ruime keuze, mooie promoties, scherp geprijsd, zeer vlotte levering, meestal de volgende dag al geleverd 👍🏼👍🏼👍🏼
LV
Lien v.
Halfweg
21 apr 2024

Het is online makkelijk shoppen.

Het is online makkelijk shoppen en de verzending altijd perfect al mag het soms wel in een kleinere verpakking.
20 apr 2024
Duidelijk bestelproces , snelle verzending en het was breekbaar maar keurig verpakt en daardoor heel aangekomen
24 apr 2024

prima zaken doen

Alles is makkelijk te vinden, de prijzen zijn redelijk en de bezorging is netjes en snel. ik ben dik tevreden.
Nu 2 x iets besteld op Plein wat én voordelig was én erg snel geleverd werd. Dus zeer tevreden tot nu toe.
GF
Guy F.
Anderlecht

Een tevreden klant

Aantrekkelijk geprijsde artikelen, goed verpakt, snel verzonden, en snel geleverd. Ik ben een tevreden klant.