Plein.nl

5.147 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.147 beoordelingen in totaal

4 mei 2024
Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor Plein.nl voor de vlotte levering van mijn recente bestelling. Ik heb verschillende producten van hen ontvangen, waaronder het Witte Reus Wasmiddel Poeder, Robijn Wasverzachter in de geuren Tropical en Puur & Zacht. Deze bestelling heeft echt aan al mijn verwachtingen voldaan. Niet alleen was de levering supersnel en probleemloos, maar de producten zelf zijn ook van uitstekende kwaliteit. Het Witte Reus Wasmiddel Poeder is buitengewoon krachtig en effectief in het verwijderen van vlekken, terwijl de Robijn Wasverzachter mijn wasgoed heerlijk zacht maakt en een langdurige frisheid biedt, ongeacht of ik kies voor de geur Tropical of Puur & Zacht. Ik ben zeer tevreden met mijn winkelervaring bij Plein.nl en zal zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Hun betrouwbaarheid en de kwaliteit van hun producten maken hen mijn eerste keuze als het gaat om huishoudelijke benodigdheden. Dank je wel, Plein.nl, voor de uitstekende service!

26 mrt 2024
16 maart plaats ik een bestelling. Het zou in 2 dagen geleverd worden, daarna kreeg ik een mail dat het vertraagd is. Kan gebeuren. 20 maart zou mijn bestelling geleverd worden. 21 maart toch maar even een mailtje gestuurd. Het wordt binnen twee dagen geleverd. Het is nu 26 maart, en krijg net een mail dat het uiterlijk 30 maart geleverd wordt. Om eerlijk te zijn geloof ik er niet zo in. Niet zo netjes!!!!

Beoordelingen voor Plein.nl

22 mei 2024

Snel en goed!

Hele goede, snelle levering met scherpe prijzen, goedkoper dan in de winkel met mooie producten! Top, helemaal blij mee!
18 mei 2024
Alles verliep zoals voorgesteld. Ook een heel goede service; mocht je een vraag hebben, dan krijg je heel snel antwoord!
MN
Marianne N.
HOOGVLIET ROTTERDAM
19 mei 2024
Prima! De prijs en de artikelen waren goed. Het viel mij alleen tegen dat ik toch 1,95 aan verzenkosten moest betalen.
27 mei 2024
Snelle levering leuke prijs keurig verzorgd ik heb verschillende andere personen op de hoogte gesteld van jullie site

Top online drogist

Pein.nl is een uitstekende online drogist. Gemakkelijk online bestellen en veelal goedkoper dan een stenen drogist.
17 mei 2024
Overzichtelijke webshop, duidelijk, grote keuze en je hebt heel snel de minimum bestelwaarde voor gratis verzending
.L
. L.
St-Philipsland
16 mei 2024
Had even niet opgelet en verkeerd besteld, retour procedure perfect zit nog even te wachten totdat die verwerkt is
1 jun 2024
Niets..ik ben zeer teveden met mijn spul voor gewrichten,ik gebruik ze al vele jaren..en soms geluk in de prijs..
20 mei 2024
Ga zo door, nette prijzen en snelle nette verzending, precies wat een klant verwacht, en dan daarvoor terug komt
GV
Gerrit v.
SCHERPENZEEL GLD
19 mei 2024
Wij zochten naar een artikel op Google en die vonden wij bij Plein.nl, zij leverden snel en voor de laagste prijs
30 mei 2024
Altijd goed verpakt en snel geleverd, prijzen zijn vaak lager dan in veel winkels en super goede aanbiedingen.
20 mei 2024

Simply the best!

Wat een ervaring om te kopen bij Plein! Ongeziene kortingen én bovendien ultrasnelle levering! Beter kan niet!
22 mei 2024

Betrouwbaar

Plein.nl is een betrouw bedrijf met een goeie prijs-product verhouding, goeie service en een snelle levering!
16 mei 2024

Plein is fijn!!

Uitgebreid assortiment met goede prijzen. Vlotte verzending en juiste informatie. Ik bestel hier regelmatig.
De snelheid en accuratesse waarmee het product is geleverd. Ook de kwaliteit was uitzonderlijk. Houden zo.
BP
Betty P.
Haarlem
17 mei 2024
Snelheid van bestelling tot levering en mooie acties op producten die altijd terug komen wasmiddel etc
Goede informatie, goede prijs en een snelle correcte levering. Hier is verder niks aan toe te voegen
18 mei 2024
Heel overzichtelijk en fijn winkelen Grote voorraad zodat je bijna nooit mis grijpt op aanbiedingen

Goede producten

De artikelen zijn goed verpakt en kwalitatief uitstekend . Bestel hier regelmatig. Zeer tevreden.
MV
Wil je zonder zorgen bestellen en zeker zijn van snelle levering dan kan dit uitstekend bij Plein!