Plein.nl- Logo - Beoordelingen

Plein.nl

5.428 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.428 beoordelingen in totaal

4 mei 2024
Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor Plein.nl voor de vlotte levering van mijn recente bestelling. Ik heb verschillende producten van hen ontvangen, waaronder het Witte Reus Wasmiddel Poeder, Robijn Wasverzachter in de geuren Tropical en Puur & Zacht. Deze bestelling heeft echt aan al mijn verwachtingen voldaan. Niet alleen was de levering supersnel en probleemloos, maar de producten zelf zijn ook van uitstekende kwaliteit. Het Witte Reus Wasmiddel Poeder is buitengewoon krachtig en effectief in het verwijderen van vlekken, terwijl de Robijn Wasverzachter mijn wasgoed heerlijk zacht maakt en een langdurige frisheid biedt, ongeacht of ik kies voor de geur Tropical of Puur & Zacht. Ik ben zeer tevreden met mijn winkelervaring bij Plein.nl en zal zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Hun betrouwbaarheid en de kwaliteit van hun producten maken hen mijn eerste keuze als het gaat om huishoudelijke benodigdheden. Dank je wel, Plein.nl, voor de uitstekende service!

16 maart plaats ik een bestelling. Het zou in 2 dagen geleverd worden, daarna kreeg ik een mail dat het vertraagd is. Kan gebeuren. 20 maart zou mijn bestelling geleverd worden. 21 maart toch maar even een mailtje gestuurd. Het wordt binnen twee dagen geleverd. Het is nu 26 maart, en krijg net een mail dat het uiterlijk 30 maart geleverd wordt. Om eerlijk te zijn geloof ik er niet zo in. Niet zo netjes!!!!

Beoordelingen voor Plein.nl

LP
Laura P.
Baarlo
5 jul 2024

Perfect

Zeer ruim assortiment, snelle verzending en altijd alles netjes geregeld qua communicatie. TOP :)
Mijn bestelling is snel geleverd en netjes ingepakt. Dat kan ik niet, sorry hiervoor geen foto.
30 jun 2024

Prima prijzen en snelle levering

De prijzen zijn beter dan elders en de levering is tot nu toe altijd op netjes op tijd geweest.
IG
Ingrid G.
Den Haag

Prima en voordelig

Prima bedrijf. Artikelen ‘s middags besteld en de volgende dag al bezorgd. Goede communicatie
DF
Diana F.
Halsteren
9 jul 2024
snelle levering en altijd alles in orde. 1x een lekkende fles en ook dat was netjes opgelost.
30 jun 2024
Bestelling was goed verlopen en ze hebben het op tijd bezorgd wat ze ook aangaven in de mail.
4 jul 2024
De prijs van het wasmiddel beviel mij het meest veel goedkoper in de aanbieding dan waar ook
3 jul 2024

Geen betere drogist!

Plein is super betrouwbaar, levert snel en heeft vaak hoge kortingen op de beste producten.
2 jul 2024

Zeer fijne aanbieder van producten

Mooie aanbiedingen, groot aanbod, de producten zijn netjes ingepakt, zeer snelle verzending
7 jul 2024
Pakket was keurig verpakt en op tijd bezorgd mijn complimenten hier voor mvgr J.van Zuidam
4 jul 2024
Makkelijk om te bestellen, vlotte levering. Een gemaakte fout was binnen 2 dagen hersteld.

Goede Snelle Service.

De bestelling was vrij snel en correct geleverd. Ik ben zeer tevreden over de service.
Uitstekende respons op bestellingen. Dat betekent een snelle en betrouwbare leveringen.
Prima levering, goede service en een prima prijs en goed te volgen via track en trace
AR
6 jul 2024
Fijne webshop met groot assortiment. Soms even wachten op de juiste aanbiedingen!
Zo snel als dat de bestelling geplaatst was zo snel is hij geleverd, topservice!
28 jun 2024
Ik vind het fijn dat er er aanbiedingen zijn en dat de levering heel snel is.

Perfect

Ben super blij met jullie . Heb pas weer 2 zakken besteld service uitstekend
28 jun 2024
Gemakkelijke website, overzichtelijk. Snelle levering Vooral zo doorgaan :-)
Goede kwaliteit! Goede en snelle service, Geheel binnen mijn verwachtingen!