Plein.nl

4.278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.278 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mrt 2024
Plein.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor Plein.nl voor de vlotte levering van mijn recente bestelling. Ik heb verschillende producten van hen ontvangen, waaronder het Witte Reus Wasmiddel Poeder, Robijn Wasverzachter in de geuren Tropical en Puur & Zacht. Deze bestelling heeft echt aan al mijn verwachtingen voldaan. Niet alleen was de levering supersnel en probleemloos, maar de producten zelf zijn ook van uitstekende kwaliteit. Het Witte Reus Wasmiddel Poeder is buitengewoon krachtig en effectief in het verwijderen van vlekken, terwijl de Robijn Wasverzachter mijn wasgoed heerlijk zacht maakt en een langdurige frisheid biedt, ongeacht of ik kies voor de geur Tropical of Puur & Zacht. Ik ben zeer tevreden met mijn winkelervaring bij Plein.nl en zal zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Hun betrouwbaarheid en de kwaliteit van hun producten maken hen mijn eerste keuze als het gaat om huishoudelijke benodigdheden. Dank je wel, Plein.nl, voor de uitstekende service!

16 maart plaats ik een bestelling. Het zou in 2 dagen geleverd worden, daarna kreeg ik een mail dat het vertraagd is. Kan gebeuren. 20 maart zou mijn bestelling geleverd worden. 21 maart toch maar even een mailtje gestuurd. Het wordt binnen twee dagen geleverd. Het is nu 26 maart, en krijg net een mail dat het uiterlijk 30 maart geleverd wordt. Om eerlijk te zijn geloof ik er niet zo in. Niet zo netjes!!!!

Beoordelingen voor Plein.nl

MH
Het is voor mij de eerste keer dat ik hier bij Plein bestel, kan dus nog niet zeggen of het helemaal goed is of er nog verbeterpunten zijn.
23 apr 2024
Geweldig goede service. Pakket was tijdens verzending beschadigd. Dit is gelijk opgelost door de klantenservice. Fijn contact via Whatsapp.

Correcte klantvriendelijke communicatie

Correcte communicatie, niet alles was in voorraad. Verschil van de aanbieding keurig verrekend en teruggestort. Snelle correcte levering.
20 apr 2024
Goede webwinkel, levert wat er gevraagd is, enige probleem is pakketten via postnl, laatste 5 keer afgeleverd bij een ophaalpunt ipv thuis
FD
Fania D.
Vogelwaarde

Levering

Produkten, prijzen ok, enkel de verzending, kunnen dus niet leveren op de gevraagde dag, iedere melding en iedere keer hetzelfde verhaal
RV
Ria v.
Vaals
20 apr 2024
uitgebreide collectie, mooie prijsjes, gemakkelijk te bestellen -achteraf betaling voor mij prima. en niet te vergeten snelle levering !!
Het was heel snel geleverd. Ik vind de rok qua kleuren heel mooi, maar het materiaal viel mij wel tegen voor de prijs. Ik hou hem wel.
Netjes verpakt zonder plastic, wat ik zeer waardeer!! Snelle levering van de bestelling, kortom: tevreden over mijn eerste bestelling.
23 apr 2024
Wat beter kan is de verpakking. voor 3 artikelen was de doos wel erg groot. kan ook een verpakking hebben die door de brievenbus kan.
WP
Wietze P.
ECHTENERBRUG
13 apr 2024
Vlotte verzending, doordeweeks de volgende dag al binnen, in het weekend op zaterdag besteld, vaak maandag al in huis. Zeer tevereden
LV
L V.
België
Steeds een perfecte levering. Je wordt ook duidelijk op de hoogte gehouden via email en de bestelling is 's anderendaags geleverd.
16 apr 2024
Snelle verzending. Alleen die veel te grote dozen snap ik niet helemaal. Waarom zo’n enorme doos met een paar kleine dingen erin?
HJ
21 apr 2024

Prima winkel.

Prima website en alles makkelijk te vinden. Snelle reactie en zeer vlotte levering. Goed verpakt, alles naar volle tevredenheid.
30 apr 2024
Mooie prijzen je kan grote hoeveelheid bestellen en het is altijd snel in huis . Wat je ook maar kan bedenken plein heeft het.
28 apr 2024

Veel keuze voor drogisterij en huisdieren

Veel keuze met drogisterij maar ook voor huisdieren. Door deze combinatie komt ik altijd wel aan levering zonder verzendkosten
18 apr 2024
Hele goede service,ik bestel al jaren bij jullie,hier voor bedankt.Helaas heb ik geen foto op mijn pc,mijn leeftijd is 77 jaar.
JS
J S.
Zwagerbosch
Vlotte levering ORAL.B tandenborstel.Scherpe aanbieding. Kleine opmerking ;verpakking had kleiner mogen zijn. Buspakje model.
21 apr 2024
Goede producten voor prima prijs, snel geleverd. Helaas had ik een ander tijdstip aangegeven, maar gelukkig was ik wel thuis.
Prima shop en zeer snelle levering. Letterlijk 'vandaag bestellen morgen brengen'. Prima en tegen concurrende prijzen. Top!!
25 apr 2024
Dat ze zowel alles hebben in schoonmaak en als je er meerdere koop van het zelfde product krijg je daarover ook kortingen