Plein.nl

5.147 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.147 beoordelingen in totaal

4 mei 2024
Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor Plein.nl voor de vlotte levering van mijn recente bestelling. Ik heb verschillende producten van hen ontvangen, waaronder het Witte Reus Wasmiddel Poeder, Robijn Wasverzachter in de geuren Tropical en Puur & Zacht. Deze bestelling heeft echt aan al mijn verwachtingen voldaan. Niet alleen was de levering supersnel en probleemloos, maar de producten zelf zijn ook van uitstekende kwaliteit. Het Witte Reus Wasmiddel Poeder is buitengewoon krachtig en effectief in het verwijderen van vlekken, terwijl de Robijn Wasverzachter mijn wasgoed heerlijk zacht maakt en een langdurige frisheid biedt, ongeacht of ik kies voor de geur Tropical of Puur & Zacht. Ik ben zeer tevreden met mijn winkelervaring bij Plein.nl en zal zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Hun betrouwbaarheid en de kwaliteit van hun producten maken hen mijn eerste keuze als het gaat om huishoudelijke benodigdheden. Dank je wel, Plein.nl, voor de uitstekende service!

26 mrt 2024
16 maart plaats ik een bestelling. Het zou in 2 dagen geleverd worden, daarna kreeg ik een mail dat het vertraagd is. Kan gebeuren. 20 maart zou mijn bestelling geleverd worden. 21 maart toch maar even een mailtje gestuurd. Het wordt binnen twee dagen geleverd. Het is nu 26 maart, en krijg net een mail dat het uiterlijk 30 maart geleverd wordt. Om eerlijk te zijn geloof ik er niet zo in. Niet zo netjes!!!!

Beoordelingen voor Plein.nl

17 mei 2024
De snelle levering en de prijzen zijn voor mij de goede plek om artikelen te bestellen. Ook al is het niet altijd makkelijk zoeken vind ik Plein wel een goede site
20 mei 2024

Op Plein kun je rekenen!

het zijn niet alleen de producten die prima zijn maar ook de afspraken over verzending enz. komen altijd uit en dat voelt goed ,je weet waar je aan toe bent.
29 mei 2024
De site werkt erg gemakkelijk. Fijn dat je een vorige bestelling zo kunt herhalen. Snelle levering, we hebben het altijd de dag erna al in huis. Ga zo door!
2 jun 2024

Goede prijzen, snelle levering en goede afhandeling

Plein heeft scherpe prijzen, de bestelde producten snel geleverd en goede afhandeling. Retouren gaat ook gemakkelijk en geld word dan snel teruggestort.
20 mei 2024
Plein is gewoon top! Beste service, contact verloopt prima, producten divers, ... snelle levering, wat wil je nog meer....gewoon een 5 sterren site!
19 mei 2024

Tevreden

Ik ben zeer tevreden met plein en bestel regelmatig en dan met afterpay. Het enige nadeel is dat je parfum niet met afterpay kan betalen, erg jammer
MS
Marcel S.
Enschede
22 mei 2024
zeer goede en duidelijke communicatie, zeer snelle levering, goed verpakt product en een zeer betrouwbare verkoper al met al een succeservaring!!!
duidelijke site. Ik heb een bol.com account en daar heb ik een aantal dingen besteld. Helaas is niet alles van jullie te bestellen via bol.com.

Kwalitatief goed levering

Duidelijk, snelle en goed geleverde levering! Met allemaal korting, dit is helmaal fijn aangezien het allemaal normaal gesproken zo duur is.

Esschert Design BBQ schort Leer Bruin

Het artikel, een lederen heren Esschert BBQ schort, was perfect van kleur en leerkwaliteit. Heel blij mee. De levering was snel en correct.
Supersnelle levering. Al wordt het 's avonds besteld, heb je het bijna altijd toch de volgende dag binnen. Plus ruime keuze in producten
28 mei 2024
De bestelling is snel geleverd, Had vaatwaspoeder besteld was tijdens transport een open gegaan!! Een mail gestuurd en snel opgelost.
18 mei 2024
De shampoos waren open gesprongen. Misschien anders inpakken of even een plakbandje over de dop. Verder is het altijd top bij plein
17 mei 2024
Ik ben super tevreden over Plein.nl Ik ben blij dat ik de stap genomen heb om daar te bestellen. Leuk geprijsd,snelle service. Top

Fijne huishoudelijke en dierenbenodigdheden

Bestel mijn huishoudelijke en dieren benodigdheden bij plein,super assortiment,aanbiedingen en vaste lage prijzen.echt super site!

Goede duidelijke site met goede prijs

Goede duidelijke site. Eenvoudig bestellen en betalen. Geleverd volgens afspraak. Zeer concurrerende prijs. Tevreden klant.

Uitstekende service!

Uitstekende service. Ze hebben veel producten, een goeie prijs en een snelle levering. Ik ga zeker vaker producten bestellen.
Ben altyd zeer tevreden over plein.nl geweest. De acties zijn super zeker de wasmiddelen waar ik mijn kast weer mee gevuld heb
RT
Ria T.
Spijkenisse
29 mei 2024
De snelle levering 👌. De Corega mousse is bijna nergens te koop, dus was heel blij met deze vondst. En nog voordeliger ook. 🙏
22 mei 2024

Snel en goed!

Hele goede, snelle levering met scherpe prijzen, goedkoper dan in de winkel met mooie producten! Top, helemaal blij mee!