intersporttwinsport.nl- Logo - Beoordelingen

intersporttwinsport.nl

2.023 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.023 beoordelingen in totaal

Ik ben onlangs een trotse klant geworden van Intersport en ik kan niet anders dan mijn positieve ervaring delen. Allereerst was ik onder de indruk van de razendsnelle levering - mijn bestelling arriveerde sneller dan verwacht, wat altijd een aangename verrassing is. De Intersport-website is een verademing om op te navigeren. De interface is intuïtief en het zoeken naar producten verloopt moeiteloos. Het assortiment is uitgebreid, en de gedetailleerde productinformatie maakte mijn keuzeproces gemakkelijk. Wat me echt opviel, was de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de klantenservice. Ik had een vraag over mijn bestelling en werd snel en efficiënt geholpen. Het is duidelijk dat klanttevredenheid voor Intersport een prioriteit is. Al met al ben ik zeer tevreden met mijn ervaring bij Intersport en zal ik zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Een betrouwbare winkel met uitstekende service!

Ik vond dat het aanbod van hardloopkleding vrij weinig was. Er was maar één halflange hardloopbroek, terwijl het daar al lang tijd voor is om buiten te dragen. Bovendien had deze broek geen zakje met en rits erop waar je je sleutel in kunt doen als je gaat lopen. Het aantal zakjes is minder geworden op de broeken. Vroeger zat er standaard één met rits aan de achterkant (buitenkant) en nog een klein zakje aan de voorkant aan de binnenkant. Nu zat er alleen een zakje aan de achterkant binnenkant, maar zonder rits! Dat werkt niet. Ook zijn er niet heel veel hardloopshirts. En het fijne eigen merk ProTouch lijkt te zijn verdwenen.

Beoordelingen voor intersporttwinsport.nl

Zeer snelle levering, goede prijzen. Aangename ervaring!
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Claudette, Bedankt voor de positieve beoordeling! We hopen u snel weer terug te zien. Met sportieve groet, Intersport Twinsport
9 mrt 2024

Prima winkel

Snel geleverd, geen gedoe, product zoals besteld.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste, Bedankt voor uw mooie woorden! Zien wij u in de toekomst nog eens terug in een van onze winkels of in onze Webshop? Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
Overzichtelijk site en zeer aantrekkelijke prijzen
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste, Bedankt voor uw mooie recensie! Fijn om te lezen dat u een tevreden klant bent. Hopelijk tot ziens bij Twinsport! Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
Snel geleverd, zoals beschreven. Helemaal top
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste, Bedankt voor uw positieve feedback! Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
Fijn sportshirt. Leuke prijs en snel geleverd.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedendag, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier bij het sporten in het nieuwe shirt! Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
Snelle levering, prima prijs voor het product
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Mark, Bedankt voor de mooie woorden! Veel plezier van uw bestelling. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
Snel iets nodig en de volgende dag al in huis
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Sanne, Bedankt voor het aantal gegeven sterren! Zien wij u nog eens terug in een van onze winkels of online? Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
CV
Cato V.
Roosendaal
Snelle levering, goede prijs en goed verpakt.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste C, Bedankt voor de positieve review! Fijn dat u tevreden bent met onze snelle levering. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport
Snelle levering, tevreden over de schoenen
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste, Bedankt voor uw recensie! Wat fijn dat u de moeite en tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Wij wensen u veel plezier van de schoenen! Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
PF
Peter F.
Beek en donk
Snelle levering, erg tevreden met artikel !
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedendag, Bedankt voor uw mooie en positieve feedback! Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
Snel, juiste product tegen een goede prijs
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedendag, Bedankt voor het aantal gegeven sterren! Fijn dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
Super Aus Duitsland bestellt . Alles top
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedendag, Bedankt voor het aantal gegeven sterren. Veel plezier van uw bestelling! Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
17 feb 2024
snelle levering, snelle reactie op e-mail
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Marian, Bedankt voor uw mooie feedback! Wij doen onze uiterste best om binnen 24 uur te reageren op de email. Fijn om te lezen dat u snel een reactie had! Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
Snele levering,en het product is prima 👍
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Hafida, Bedankt voor uw feedback! Wij kijken er naar uit u nog eens terug te zien bij Twinsport. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
3 mrt 2024

Goede producten voor een scherpe projs

Goede producten voor een scherpe prijs
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Joshua, Bedankt voor uw recensie. Wat fijn om te horen dat u onze artikelen een goede prijs vind hebben! Hopelijk zien wij u nog eens terug bij Twinsport. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
Snel geleverd en snelle terug betaling
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste, Bedankt voor uw mooie en positieve feedback! Zien wij u in de toekomst nog eens terug bij Twinsport? Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
Alles is goed en heel fast! Dankjewel.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste David, Bedankt voor de goede beoordeling! Fijn dat u tevreden over ons bent! Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport
MV
Marcel v.
Zeewolde
Snelle service voor een scherpe prijs.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste heer/ mevrouw Boogert, Bedankt voor het aantal gegeven sterren. Wat fijn dat uw bestelling al zo snel binnen was. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
Snelle levering voor een prima prijs.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Marcel, Bedankt voor de mooie en positieve feedback. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling! Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
Snel geleverd en volgens verwachting
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Silvia, Bedankt voor de goede review! Veel plezier van uw bestelling! Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport