intersporttwinsport.nl- Logo - Beoordelingen

intersporttwinsport.nl

1.483 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.483 beoordelingen in totaal

Ik ben onlangs een trotse klant geworden van Intersport en ik kan niet anders dan mijn positieve ervaring delen. Allereerst was ik onder de indruk van de razendsnelle levering - mijn bestelling arriveerde sneller dan verwacht, wat altijd een aangename verrassing is. De Intersport-website is een verademing om op te navigeren. De interface is intuïtief en het zoeken naar producten verloopt moeiteloos. Het assortiment is uitgebreid, en de gedetailleerde productinformatie maakte mijn keuzeproces gemakkelijk. Wat me echt opviel, was de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de klantenservice. Ik had een vraag over mijn bestelling en werd snel en efficiënt geholpen. Het is duidelijk dat klanttevredenheid voor Intersport een prioriteit is. Al met al ben ik zeer tevreden met mijn ervaring bij Intersport en zal ik zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Een betrouwbare winkel met uitstekende service!

Ik vond dat het aanbod van hardloopkleding vrij weinig was. Er was maar één halflange hardloopbroek, terwijl het daar al lang tijd voor is om buiten te dragen. Bovendien had deze broek geen zakje met en rits erop waar je je sleutel in kunt doen als je gaat lopen. Het aantal zakjes is minder geworden op de broeken. Vroeger zat er standaard één met rits aan de achterkant (buitenkant) en nog een klein zakje aan de voorkant aan de binnenkant. Nu zat er alleen een zakje aan de achterkant binnenkant, maar zonder rits! Dat werkt niet. Ook zijn er niet heel veel hardloopshirts. En het fijne eigen merk ProTouch lijkt te zijn verdwenen.

Beoordelingen voor intersporttwinsport.nl

18 okt 2023
Netjes bezorgd
20 okt 2023
Beste Sanne, Bedankt voor uw mooie recensie! Wat fijn om te lezen dat u het pakket netjes heeft ontvangen. Veel plezier van uw bestelling. Met sportieve groet, Intersport Twinsport - Klantenservice.
19 sep 2023
Snelle service
26 sep 2023
Beste Martje, Bedankt voor het aantal gegeven sterren! Van zulke beoordelingen krijgen wij ontzettend veel energie om op deze manier door te gaan met onze service. Bedankt! Met sportieve groet, Intersport Twinsport
Netjes op tijd
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedemiddag, Bedankt voor de goede review! Fijn dat de bestelling op tijd is geleverd. Met sportieve groet, Intersport Twinsport
Snelle leverin
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Marga, Bedankt voor uw mooie recensie! Wat fijn dat uw bestelling snel is geleverd. Veel plezier ervan! Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
18 nov 2023
21 nov 2023
Beste Erik, Bedankt voor uw feedback! Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
Top personeel
21 nov 2023
Hi Larissa, Bedankt voor het aantal gegeven sterren. Wij waarderen het dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
21 sep 2023
Goede service
26 sep 2023
Beste, Bedankt voor het aantal gegeven sterren! Wij zijn blij te horen dat onze service netjes en goed is verlopen. Uiteraard hopen wij u snel terug te mogen zien bij Twinsport. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
DP
Dora P.
maasmechelen
26 dec 2023
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedemiddag, Bedankt voor de positieve beoordeling! Fijn dat de bestelling snel geleverd is. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport
28 okt 2023
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedendag, Bedankt voor het aantal gegeven sterren! Wij doen ons best om de bestellingen binnen 1 á 2 werkdagen te leveren. Fijn dat u de bestelling snel heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
Prima service
27 sep 2023
Beste Monique, Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn dat u tevreden bent. We hopen u snel terug te mogen zien bij Intersport Twinsport. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
13 apr 2024
Goed en snel
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste, Bedankt voor uw positieve woorden. Zien wij u nog eens terug bij Twinsport? Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
Prima, snel.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Omar, Bedankt voor de positieve review! Wij hopen u weer eens bij ons terug te zien. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport
26 okt 2023
Top service
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Jack, Bedankt voor uw positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat u onze service als top heeft ervaren. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
FV
fred v.
maassluis
4 okt 2023
alles oke
11 okt 2023
Beste Klant, Super dat u zo tevreden bent ons. Bedankt voor de beoordeling. Met sportieve groet, Intersport Twinsport
14 apr 2024
alles ok
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste, Bedankt voor het aantal gegeven sterren! Zien wij u nog eens terug bij Twinsport? Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
14 apr 2024
Blij
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedemiddag, Bedankt voor het aantal gegeven sterren! Wat fijn dat u blij bent met uw bestelling. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
8 okt 2023
Niets
11 okt 2023
Bedankt voor het aantal gegeven sterren. Fijn dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
29 okt 2023
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedendag, Bedankt voor het aantal gegeven sterren! Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
++*
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedemiddag, Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport
Top
17 nov 2023
Beste Rosalie, Bedankt voor het aantal gegeven sterren! Zien we u snel terug in onze Webshop of in een van onze filialen? Met sportieve groet, Intersport Twinsport.