cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.509 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.677 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Leuk

Snelle en correcte levering
18 feb 2024
Beste Kerstin, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service. Veel plezier met je aankoop!

Braadpan

Goede service en producten
18 feb 2024
Beste Nellie, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service en producten. Veel plezier met je braadpan. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, horen we dat graag.
Producten zoals omschreven
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Wim, Hartstikke bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat de producten aan je verwachtingen voldoen. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Goed product en werkt prima
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Nijso, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je Lampe Berger Navulling - voor geurbrander - Paris Chic - 500 ml en dat het goed werkt. Veel plezier met je navulling gewenst! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
JJ
Snelle correcte levering.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste JanHasker, Bedankt voor je mooie review!  We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service.  Wij wensen je veel kook plezier met je nieuwe kookwekker!   Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Snelle correcte levering!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Jacob​,  Hartelijk dank voor de lovende review!  Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad.  Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een 5-star review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife!  We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.

Glaswerk

Fantastisch goed verpakt!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Edwin, Bedankt voor je mooie review!  We doen ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling in perfecte staat aankomt.  Fijn om te horen dat dit is gelukt. Veel plezier met je glaswerk! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
snelle levering erg fijn
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Nathalie, Ontzettend bedankt voor de geweldige 5-sterren review! We zijn enorm blij met je waardering. Geniet volop van je nieuwe servies en we hopen dat het je veel plezier en voldoening zal brengen bij elke maaltijd. Mocht je nog vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals hartelijk dank en veel plezier met je aankoop!
24 feb 2024
Netjes op tijd geleverd
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Rob, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Veel plezier met je producten.
Snelle en nette levering
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Fred, Bedankt voor je mooie review! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Veel plezier met je aankoop!
Super snelle levering!!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Erna, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering! We hopen dat je veel plezier hebt van je aankoop. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen we dat graag.

Prima

Goed en snel geregeld.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Thijs, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je nieuwe theeglazen. Veel drink plezier gewenst met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Super snelle levering
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Sandra, Bedankt voor je mooie review!  We zijn blij te horen dat de levering snel was. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Alles super geregeld
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Trudy, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan. Dat horen we graag! Bedankt voor je mooie review en veel plezier met je product! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Supersnelle levering!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Evelien, Bedankt voor je mooie review!  We zijn blij dat je de bestelling snel in ontvangst hebt mogen nemen.  Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
vlotte nette levering
17 feb 2024
Beste Wilna, Bedankt voor je feedback! We zijn blij om te horen dat je bestelling vlot en netjes geleverd werd. Als je in de toekomst nog vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Verpakking

Zeer goed verpakt!!!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Edwin, Bedankt voor je mooie review! We doen altijd ons best om ervoor te zorgen dat onze producten veilig en in perfecte staat bij jou aankomen. Fijn om te horen dat dit gewaardeerd wordt! Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Alles verliep goed👍
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Mariella, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat alles goed is verlopen.  Wij wensen je veel plezier toe met je nieuwe Bolsius Stompkaars :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Een goede service
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Harald, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, horen we het graag.
Op tijd geleverd.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Lilly, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Hopelijk geniet je volop van je aankoop!