cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.505 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.673 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Antwoord van cookinglife.nl
Beste Ivar, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan staan we voor je klaar.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Melei, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, hoor ik het graag van je!

Cookinglife heeft love for cooking

Ik ben onlangs een fervente online shopper geworden en Cookinglife.nl heeft mijn verwachtingen overtroffen op elk gebied! Van de uitgebreide selectie hoogwaardige keukenartikelen tot de ongeëvenaarde klantenservice, deze winkel heeft mijn hart gestolen. De website is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk, waardoor het gemakkelijk is om precies te vinden wat je nodig hebt. Het assortiment is indrukwekkend en biedt een brede selectie van kookgerei, servies, keukenapparatuur en nog veel meer. Wat ik vooral waardeerde, is de variëteit aan stijlen en merken, waardoor je echt je persoonlijke smaak kunt uiten in de keuken. Wat de bestelling betreft, was de levering razendsnel en de producten werden zorgvuldig verpakt om schade te voorkomen. De kwaliteit van de producten overtrof mijn verwachtingen en ik kan met zekerheid zeggen dat ik waar voor mijn geld heb gekregen. Maar wat Cookinglife.nl echt onderscheidt, is hun uitstekende klantenservice. Bij een klein probleempje met mijn bestelling stonden ze onmiddellijk paraat om het op te lossen. De vriendelijke en behulpzame medewerkers hebben me snel en efficiënt geholpen, waardoor ik me echt gewaardeerd voelde als klant. Al met al ben ik meer dan tevreden met mijn ervaring bij Cookinglife.nl en zal ik zeker terugkomen voor al mijn toekomstige keukenbehoeften. Een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar kwaliteitsproducten en uitstekende service!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Erik, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over je ervaring met Cookinglife! We doen ons best om het online winkelen zo gemakkelijk en plezierig mogelijk te maken, en het is altijd geweldig om te horen dat dit wordt gewaardeerd. We zijn blij dat je de variëteit van onze producten en de kwaliteit van onze service waardeert. We streven ernaar om elke klant zich speciaal te laten voelen, dus het is fijn om te horen dat we dat bij jou hebben bereikt. Bedankt voor je mooie review! We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer te helpen met al je keukenbehoeften. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
24 feb 2024

Kwaliteit en goede service

Bezorging netjes en zorgvuldig. Het was echter zo dat er een aantal kommetjes niet meer heel waren door wat voor reden dan ook. Ondanks het netjes verpakt in noppenfolie en in een doos met extra plastic luchtzakjesfolie zat. Melding van gemaakt en nadat er foto’s doorgestuurd zijn werd t netjes en vlot afgehandeld en had ik binnen 2 dagen een nieuwe levering van de kommen (deze keer gelukkig heel). Het servies is ook van hoog kwaliteit. Ik ben erg tevreden met de geleverde producten en met de geleverde service.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Michiel, Bedankt voor het delen van je ervaring. Wat jammer om te horen dat enkele kommetjes beschadigd waren bij aankomst, ondanks onze zorgvuldige verpakking. Maar goed om te horen dat we dit snel en naar tevredenheid hebben kunnen oplossen! We zijn blij dat je tevreden bent met je nieuwe kommen en dat je de kwaliteit van ons servies waardeert. We kijken uit naar je volgende bestelling bij Cookinglife. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Niet voorradig, onvolledige informatie

Eén van de bestelde producten bleek niet op voorraad, in tegenstelling tot vermelding op site en bleek een levertijd van ongeveer een maand te hebben. In de mail stond deze verwachte levertijd niet vermeld, ook niet welk product niet leverbaar was, hiervoor moest ik de klantenservice bellen. De klantenservice was overigens heel vriendelijk en adequaat, maar mi onnodige omweg om de relevante informatie te verschaffen.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Jaap, Bedankt voor je bericht en feedback. Het spijt ons dat er verwarring is ontstaan over de voorraadstatus en levertijd van één van je bestelde producten. We begrijpen dat dat niet de ervaring is die je bij ons zou verwachten. Omdat ik zie dat je de Sambonet Koffielepels Taste Goud 6-Delig en de Victorinox Tomaten- / Worstmes Swiss Classic - Oranje - 11 cm - 2 Stuks hebt besteld, ga ik ervan uit dat de koffielepels degene zijn die achterlopen, aangezien ze in backorder zijn. We werken er hard aan om ervoor te zorgen dat onze voorraadinformatie op de website zo nauwkeurig mogelijk is. Jouw feedback helpt ons hierbij. We vinden het jammer om te horen dat je de klantenservice moest bellen om deze informatie te krijgen. Dat is inderdaad niet de bedoeling en we zullen dit intern bespreken om te zien hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren. We waarderen je geduld en begrip in deze situatie en hopen dat je alsnog een positieve ervaring zult hebben met je bestelling zodra deze arriveert. Laat het ons weten als je nog meer vragen of opmerkingen hebt.

Een klein minpuntje maar eigenlijk top

Pakket was er snel, aanbod was prima. Ondanks dat maten erbij stonden werd een onderdeel als kaasplank aangeboden maar werd bij aankomst duidelijk dat het daarvoor nogal klein is. Op de verpakking zelf word het dan ook placemat genoemd. Foto's met referentie materiaal voor formaat voor mensen die slecht zijn in inschatten zou nog top zijn maar ben verder erg tevreden.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste, Hartelijk dank voor de lovende review! Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad. Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife! We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
Superservice, en om 20.00 uur besteld, volgende dag in huis! De rode Le Creuset pan was niet meer op voorraad waarvan ik direct een mailtje over kreeg van het team. Ik heb alsnog de witte besteld. Het geld was binnen 2 dagen retour gestort. Ook dat was een superservice! Dank jullie wel, zo kon ik een heel waardevol en tijdloos cadeau schenken aan mijn dochter...
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Siska, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en dat alles naar wens is verlopen. We doen ons best om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen, dus dit is altijd leuk om te horen! Het is geweldig dat je dochter zo"n mooi en tijdloos cadeau heeft gekregen. We hopen dat ze er veel plezier van zal hebben! Bedankt voor je mooie review en we zien je graag terug bij Cookinglife. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Overzichtelijke webshop!

Overzichtelijke webshop met een groot assortiment! Snelle levering en netjes (duurzaam) verpakt. Ik ben ook positief over de winkel(s) met personeel wat kundig advies geeft. Een snoepwinkel zowel online alswel offline voor de kookliefhebber, maar ook zeker een goed adres voor een leuk cadeau voor een ander!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste N Jongsma, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je onze webshop en winkels waardeert. Veel plezier met je aankopen en we hopen je snel weer te zien, zowel online als in onze winkels. Net vriendelijke groet, Team Cookinglife

Vervanging bij overgang naar inductie.

Met de aanschaf van een inductieplaat kon ik wat pannen bij het oud vuil zetten. Bij het zoeken naar vervanging kwam ik op de site van Cookinglife en zag een ruim assortiment, goede filters om een keuze te maken, een fijne bijkomstigheid was de kortingsmaand en wat achteraf bleek, een supersnelle levering. 's Avonds besteld en binnen 24 uur geleverd. Kom zeker weer bij jullie terug.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Kees, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen met het vinden van de juiste pannen voor je nieuwe inductieplaat. Goed om te horen dat je de levering ook zo snel vond. Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad. Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife! We zien je graag terug bij ons voor je volgende keukenavontuur! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

heldere communicatie en correcte afhandeling

Artikel bleek toch niet direct leverbaar; ik kreeg direct een bericht hierover met de optie of ik wilde wachten of liever mijn bestelling annuleren. Ik koos voor het laatste. Mijn aankoopbedrag heb ik weer snel teruggestort gekregen. Ik ben vooral positief over de heldere en snelle communicatie.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste, Hartelijk dank voor de lovende review!  Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad.  Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl  We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife!  We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.

Prachtig servies..............

Prachtig servies, onhandig verstuurd. Pakket van 15 kg in te slap karton. De post heeft het ongevraagd beneden in de hal achter gelaten. De plakband had niet gehouden als handvat om te tillen en de doos was ook veel te groot om trap mee te lopen. Echt niet vervoers en klant vriendelijk.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Anne-Marie, Bedankt voor je feedback. Wat fijn om te horen dat je het servies prachtig vindt, maar wat vervelend dat de verzending niet helemaal soepel is verlopen. Onze excuses hiervoor. We verpakken onze producten met de grootste zorg, maar het lijkt erop dat het in jouw geval niet optimaal is gegaan met de verpakking en het transport. We nemen dit zeker mee in onze verbeteringen. Als er iets beschadigd is, laat het ons dan weten. We willen dit graag voor je oplossen. Je kunt foto"s van de schade en de pakbon naar ons sturen. Dan kunnen we je een vervangend product sturen, of het bedrag van de beschadigde items terugstorten. We horen graag van je!
Mooi servies voor een goede prijs. Verzending was uitstekend, het servies kwam stevig ingepakt zonder een krasje aan. Enige puntje dat ik had was dat het servies allereerst niet meer op voorraad was en ik geen melding kreeg toen het er weer was, ook al had ik mijn email achtergelaten
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Yaël, Wat fijn om te horen dat je blij bent met je nieuwe servies en dat alles in goede staat is aangekomen, daar doen we het voor! Wat betreft de voorraadmelding, onze excuses dat je geen bericht hebt ontvangen toen het servies weer op voorraad was. Dit is zeker niet de bedoeling. We gaan dit uitzoeken en ervoor zorgen dat het in de toekomst niet meer gebeurt. Nogmaals bedankt voor je feedback en veel plezier met je nieuwe servies! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Hele fijne pannenset

Hele fijne pannen, comfortabele grip. Maken makkelijk schoon, mooie anti aanbaklaag. Snelle levering en goed verpakt. Helaas besloot de postbode de dozen gewoon voor de deur neer te zetten en te vertrekken terwijl we niet thuis waren. Gelukkig wonen we in een veilige buurt 😉
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Sandrine, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je zo tevreden bent over de pannenset en de levering. Veel plezier met je nieuwe pannen! Wat betreft de levering, dat is inderdaad niet de bedoeling dat de postbode de dozen zomaar voor de deur neerzet. We zullen dit doorgeven aan de betreffende bezorgdienst, zodat ze hiervan op de hoogte zijn.
10 feb 2024
Supersnelle verzending en keurig verpakt. En ik had 2x achter elkaar serviesgoed besteld en kreeg het ook 2x binnen een dag in huis ! Vanuit Groningen naar Zeeland ! En goed op de hoogte gehouden met email. Ronduit een klasse webwinkel die bij mij in de favorieten staat.
10 feb 2024
Beste Yolande, Hartelijk dank voor je mooie review! Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad. Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife! We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Prima product ….edoch …

Prima product , op zich tevreden ……., edoch …. Enig minpuntje: het geleverde product bleek ruwer ( minder goed afgewerkt) dan jullie getoonde product ……dit opgelost met slijpsteen , vijl en schuurpapier vervolgens de patina aangepast , Eindresultaat: zie foto
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Ben, Bedankt voor je bericht en de feedback. Het spijt ons te horen dat het product wat ruwer was dan verwacht. We stellen het enorm op prijs dat je de tijd hebt genomen om dit probleem op te lossen en je eindresultaat met ons te delen. Zou je ons ook een foto kunnen sturen van het originele product zoals je deze ontvangen hebt? Dit helpt ons om te begrijpen om de fouten in de toekomst te voorkomen. We kijken uit naar je reactie. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Top service

Heb een compleet servies van Cosy&trendy gekocht. Van 1 set van 10 borden waren er 3 licht beschadigd. Ik kreeg de volledige set opnieuw nageleverd en hoefde de oude niet te retourneren. Top service! En ben superblij met het servies.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Marthe, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en natuurlijk met je nieuwe Cosy&Trendy servies, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad. Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife! We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Al mijn servies was allemaal fantastisch ingepakt ik dacht zelf dadelijk kennen we d’r weer een aantal borden terugsturen maar tot mijn verbazing was alles van fantastisch ingepakt in keer alles goed gegaan top dank je wel
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Ronald, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij te horen dat alles goed is aangekomen en naar wens was. Veel plezier met je nieuwe servies en mocht je nog iets anders nodig hebben, dan staan we voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Voor het vullen van de cremebrulee brander zou je verwachten dat het vullen met gas geen probleem is. Helaas vliegt al het gas er langs en de opzet stukjes passen er niet op. De rest van de producten werken wel naar behoren.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Sylvana, Wat vervelend om te horen dat het vullen van de crème brûlée brander niet helemaal soepel verloopt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het zou kunnen dat je niet de juiste gasvulling gebruikt. We hebben bijvoorbeeld de Cosy & Trendy Gas Navulling Butaan 90 ml in ons assortiment, die perfect zou moeten passen: https://cookinglife.nl/cosy-trendy-gasvulling-90ml/ Wij hopen dat deze tip het vullen van de crème brûlée brander makkelijker zal verlopen! Fijn dat de overige producten naar wens zijn :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Supersnelle levering! Ongekend en ideaal als je bv cadeaus nodig hebt. De spullen worden netjes en veilig ingepakt. Klachten worden op een persoonlijke manier opgelost. Ik ben tevreden.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Es, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent over onze snelle levering en de manier waarop we klachten oplossen. We doen ons best om altijd de beste service te bieden. Veel plezier met je aankopen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Het is helemaal super. Snelle levering, goed verpakt. Het was een tulbandvorm, een goede kwaliteits vorm. De eerste tulband is gebakken met een zeer goed resultaat. Groet Mariet.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Mariet, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je nieuwe tulbandvorm en dat je al een heerlijke tulband hebt kunnen bakken. Dat is precies wat we willen bereiken bij Cookinglife! Bedankt voor je mooie review en blijf vooral genieten van je bak avonturen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife