cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.506 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.674 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Antwoord van cookinglife.nl
Beste Nel, Bedankt voor je mooie review! We waarderen je feedback enorm. Wij wensen je veel kookplezier toe met je nieuwe keukengerij! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Jeroen, Bedankt voor je vijfsterrenbeoordeling!  We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je nieuwe aardappelstamper en vergiet.  Als je in de toekomst vragen of opmerkingen hebt, horen we dat graag van je. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Dennis, Bedankt voor de perfecte score die je ons hebt gegeven! Het is altijd geweldig om te horen dat onze klanten tevreden zijn. Wij wensen je veel plezier toe met je nieuwe taartstolp! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Riet, Bedankt voor je mooie review!  Wij wensen je veel kookplezier toe met je nieuwe koekenpan.  Mochten wij je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, vernemen wij het graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Piet, Bedankt voor je mooie review! We stellen het zeer op prijs dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Wij hopen dat je nieuwe placemats mooi zullen staan op je eettafel :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Henny Tinga, Bedankt voor je vijf sterren review!  Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je nieuwe braadpan.  Veel kookplezier toegewenst :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Atie, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent. Wij wensen je veel plezier toe met je nieuwe placemats  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste C.N. Biegstraaten, Bedankt voor de 4 sterren! We stellen het op prijs dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Mocht je feedback hebben over hoe we je ervaring kunnen verbeteren, dan horen we dat graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Mustafa, Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je ervaring bij Cookinglife. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Jakob, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Daphne, Bedankt voor je mooie review! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste W vd Graaf, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Als je in de toekomst nog vragen hebt, horen we het graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Peter, Dank je wel voor de vijfsterrenreview! We zijn verheugd dat je tevreden bent met je aankoop. Veel plezier met het gebruik ervan, en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Joachim, Bedankt voor je mooie review! We hopen dat je tevreden bent met je aankoop en dat alles naar wens is. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Maksym, Bedankt voor je 5-sterren review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Als je in de toekomst nog vragen hebt, staan we altijd voor je klaar!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Bernard, We hebben je review met 5 sterren gezien, maar er zat geen commentaar bij. Bedankt voor de hoge score! Als je nog opmerkingen of feedback wilt geven, horen we dat graag. We waardeerden je mening en willen altijd verbeteren waar mogelijk. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Robert, Bedankt voor de 4-sterrenbeoordeling! We zien dat je geen opmerkingen hebt toegevoegd, maar als er iets is dat we kunnen verbeteren of als je vragen hebt, laat het ons dan weten. We staan altijd klaar om te helpen!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Minet, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, horen we dat graag.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Jantine, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, horen we het graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Kelly, Bedankt voor je mooie review! We hopen dat je veel plezier beleeft aan je aankoop. Als je nog vragen hebt, horen we het graag!