cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.506 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.674 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

23 jun 2023
Bestelling willen annuleren maar geen gehoor, zowel via mail, telefoon als whatsapp. Bestelling toch ontvangen en nu niet kunnen terugsturen én betalen voor retournering. Pas op dus met bestellen. Bezorging duurde ook nog eens 2,5 week.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Op tijd geleverd.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Lilly, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Hopelijk geniet je volop van je aankoop!
3 mrt 2024
Beste Ashna, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze snelle levering. Veel plezier met je aankoop!
3 mrt 2024
Beste Irma, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering. Veel plezier met je aankoop!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Claudia, Bedankt voor je mooie review! We doen altijd ons best om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Geniet van je aankoop en als er nog vragen zijn, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Joop, Het lijkt erop dat je een vijfsterrenbeoordeling hebt gegeven zonder commentaar. Dat is helemaal prima! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen we dat graag!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Maria-Alexandra, Bedankt voor je 5 sterren beoordeling! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan horen we dat graag!
HL
Harry L.
Deventer
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Harry, Bedankt voor je beoordeling! We zien dat je ons vier sterren hebt gegeven, waarvoor dank. Als je nog opmerkingen of suggesties hebt over hoe we je ervaring kunnen verbeteren, horen we dat graag. We streven er altijd naar om onze dienstverlening te verbeteren, dus je feedback is zeer welkom!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Kathy, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent. Veel plezier met je aankoop. Als je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebt, staan we altijd voor je klaar.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Maggie, Bedankt voor je mooie 5-sterren review! Als je nog vragen of opmerkingen hebt, laat het ons dan gerust weten.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Trudi, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat alles naar wens is. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen we dat graag.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Mustafa, Bedankt voor je mooie review! We stellen het erg op prijs. Mocht je nog vragen hebben, dan horen we dat graag van je.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Piet, Bedankt voor je mooie review! We vinden het fijn dat je tevreden bent met onze service. Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt met iets, laat het ons dan gerust weten!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Betsie, Bedankt voor je vijfsterrenbeoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, horen we dat graag.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Paramesh, Bedankt voor je sterrenbeoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en wensen je veel plezier met je nieuwe keukenartikelen.  Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Els, Bedankt voor je mooie review!  We zijn blij dat je tevreden bent met je nieuwe wijnglazen.  Wij wensen je veel drink plezier toe!  Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Nicolet, Bedankt voor je 5-sterren beoordeling! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service en producten. Wij hopen dat de navulling en geurkaars een heerlijke geur achter zullen laten.  Als je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Merve, Bedankt voor je mooie review!  Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je nieuwe springvorm en maatbeker. Als je in de toekomst nog vragen hebt, helpen we je graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Yvonne, Bedankt voor je positieve beoordeling.  We zijn blij om te zien dat je tevreden bent met onze diensten!  Mocht je in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Veel kookplezier met je nieuwe hapjespan en een fijne dag verder! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Angelique, Bedankt voor je mooie review! We hopen dat je veel plezier beleeft aan je nieuwe dinerborden. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Henk, Wat fijn om te zien dat je ons 5 sterren hebt gegeven!  Bedankt voor je positieve beoordeling.  We hopen dat je veel plezier hebt van je nieuwe bierglazen! Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen we dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife