Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

9.040 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.443 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

14 nov 2023
Het duurt veel te lang om de bestelling te leveren Bij anderen iets bestellen en binnen de week is de bestelling geleverd. Dit zal toch moeten veranderen ,want zo gaan veel mensen afhaken en de kleren ergens anders bestellen.
14 nov 2023
Beste mevrouw de Smet, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring, en we bieden onze oprechte excuses aan voor eventuele ongemakken die u heeft ondervonden met de levertijd van uw bestelling. We begrijpen dat een snelle levering van groot belang is en we waarderen uw feedback hierover. We bieden onze standaardlevering aan binnen een termijn van 5 tot 7 werkdagen, maar het spijt ons dat dit voor u langer lijkt te duren in vergelijking met andere leveranciers. We nemen uw opmerking zeer serieus en zullen intern onderzoeken of er mogelijkheden zijn om ons logistieke proces te verbeteren en de levertijd te verkorten. Het is ons doel om een efficiënte service te bieden, en we begrijpen dat een langere levertijd kan leiden tot ongemak en mogelijke teleurstelling. We stellen uw geduld en begrip op prijs en hopen dat we in de toekomst de gelegenheid krijgen om uw vertrouwen terug te winnen. Als er verdere vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
RD
R D.
Hillegom

prima kwaliteit, grote maten en goede prijs.

Ik koop veel spullen bij Atlas omdat ik minimaal 3XL heb. De producten zijn prima en goede kwaliteit voor een zeer goede prijs. Levering zou wat sneller kunnen. Ik heb liever een volgende dag levering dan een klokje of andere dingen die ik niet nodig heb.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Dek, Ik dank u voor uw waardebolle feedback. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? U kunt onze bezorginformatie ook controleren via https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/bezorgen.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
HH
Houtekamer H.
Bergen op Zoom

Sneller bestelde versturen

Via bestel formulier een bestelling gedaan, het bestelde is 3 weken onderweg geweest duurt toch wel heel lang voor een bestelling aankomt. Wij hebben al meerdere bestellingen gedaan nog nooit zolang moeten wachten. Hoopt in vervolg dat dit wat vlugger gaat.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Houtekamer, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en onze oprechte excuses voor de vertraging in de levering van uw bestelling. We begrijpen dat wachten op een bestelling vervelend kan zijn, en we betreuren het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Het lijkt erop dat er vertraging is opgetreden bij de postbezorging, wat soms buiten onze controle ligt. Desondanks willen we benadrukken dat we dit serieus nemen en continu samenwerken met onze verzendpartners om de leveringstijden te verbeteren. Als snellere levering in de toekomst belangrijk voor u is, bieden we de mogelijkheid om telefonisch of online te bestellen, waarbij we alternatieve leveringsopties kunnen bespreken om aan uw wensen te voldoen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We waarderen uw begrip en feedback, en als er verdere vragen zijn of als we iets kunnen doen om het goed te maken, neem dan gerust contact met ons op. We doen ons best om uw volgende ervaring met ons te verbeteren. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Atlas blijft je verrassen Ik heb een vest gekocht en dat was van hoge kwaliteit en heb dus nog 2 vesten erbij gekocht Ik kan niets bedenken wat jullie beter kunnen doen want heb veel besteld bij jullie en nog nooit iets teruggestuurd en dat zegt genoeg
15 mei 2023
De levering was goed uitgevaard maar er was een probleem met de kleren (verkeerde maat) en de cadeau was defect. Na een telefoontje naar klantendienst was het snel opgelost. Ik moet nog einde deze week opbellen om mijn verzendingskosten terug te krijgen.
11 sep 2023
Bestellingen via web site zijn duidelijk en correct weergegeven. Leveringen zijn met zorg ingepakt en door Bpost correct afgeleverd. Ook berichten van promotie en kortingen zijn ok. Doe zo verder en hou me gerust op de hoogte van zowel nieuwe als koopjes
Het onvriendelijke contact met de "dame" aan de telefoon. Enkele maanden geleden is mijn bestelling mis gegaan en opzettelijk verbroken. Na mijn schriftelijke klacht ontving ik een brief met € 10 korting op mijn schriftelijke klacht tevens bestelling.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Gilissen, Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u heeft ondervonden met onze klantenservice. We nemen klachten serieus en waarderen het dat u de tijd heeft genomen om ons hiervan op de hoogte te stellen. Allereerst willen we ons verontschuldigen voor het onvriendelijke contact dat u aan de telefoon heeft ervaren. Dit is niet het niveau van klantenservice dat wij nastreven, en we zullen dit intern onderzoeken om ervoor te zorgen dat dit soort situaties in de toekomst worden voorkomen. Wat betreft de eerdere bestelproblemen en het opzettelijk verbreken van de bestelling, begrijpen we dat dit voor frustratie heeft gezorgd. Onze excuses hiervoor. We hebben uw schriftelijke klacht ontvangen en willen u bedanken voor het aankaarten van deze kwestie. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We streven ernaar om onze dienstverlening te verbeteren en hopen dat we de kans krijgen om uw vertrouwen terug te winnen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
HB
henny b.
's-Gravendeel
9 sep 2023
Iki bestel al jaren bij atlas for women en heb er geen spijt van op mijn gemak thuis passen dat is beter dan in een winkel waar meestal een verkoopster achter het gordijn staat te wachten.Debestelde artikelen passen meestal goed en bevallen mij best.

Goed Voor Mannen :) !

Hallo , Erg Fijn Grote Maten voor Mij 3 XXXL Nu . Mooie Jassen voor Mij . Extra's en Truien , t- Shirts etc. etc. Voor Mijn Vrouw : Jassen Geprobeerd. Valt Niet Goed . Zij heeft een normale Maat. Beter Atlas For men . Denk Ik . Groet, OTTO.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Wagenans, Dank u wel voor het delen van uw ervaring met onze winkel en het geven van feedback. We zijn verheugd om te horen dat u tevreden bent met de selectie van grote maten voor herenkleding, en we waarderen uw positieve opmerkingen over de jassen, extra's en truien. Aan de andere kant betreuren we het te horen dat de jassen voor uw vrouw niet goed passen. Onze excuses voor het eventuele ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We nemen de feedback van onze klanten serieus en streven ernaar om onze service voortdurend te verbeteren. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
meestal lopen bestelling online verkeerd of is het weinig gebruiksvriendelijk om bestellingen via deze weg te doen. ikzelf heb er telkens problemen mee. mijn bestellingen doe ik bijgevolg nog steeds per post en krijg daar dan geen bevestiging op.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Leeuwerck, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met het online bestelproces en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Uiteraard kunt u ook telefonisch bestellen voor een snellere verwerking. Hopelijk heeft u ondanks het bestelproces toch veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
11 nov 2023

Goede kwaliteit vd kleding

DHL af en toe op z'n donder geven. Soms je bent niet thuis en dan zijn ze nog niet eens in je straat geweest. Voor en achterzijde zicht op de straat, als je de app gebruikt zijn we ALTIJD THUIS anders vullen we wel een ander aflever tijdstip in
Levering meestal goed op tijd Enkel de gratis geschenken werken meestal niet of zijn van lage kwaliteit. Zijn daarom maar geschenken. Vb: laatste geschenk geen nederlandse bijsluiter en enkel zeer luid gezoem en gefluit. Ligt al in de vuilbak
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Drossaert, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met onze leveringen en de bijgevoegde geschenken. We waarderen uw oprechte feedback en betreuren het ten zeerste dat enkele van de gratis geschenken niet aan uw verwachtingen voldeden. Het spijt ons te horen dat het laatste geschenk niet alleen geen Nederlandse bijsluiter had, maar ook onaangename geluiden produceerde. Dat is zeker niet de ervaring die we voor onze klanten beogen, en we bieden onze oprechte excuses aan voor eventuele ongemakken die hierdoor zijn veroorzaakt. We zullen onmiddellijk stappen ondernemen om de kwaliteit van onze gratis geschenken te verbeteren en ervoor te zorgen dat ze voldoen aan de verwachtingen van onze gewaardeerde klanten. Uw feedback is van onschatbare waarde en helpt ons om onze producten en diensten continu te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw eerlijke feedback. We stellen uw loyaliteit zeer op prijs en kijken ernaar uit om u in de toekomst een verbeterde ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
HE
Harm E.
Aalsmeer Niederlande
22 mei 2023
De prijs is prima. Betaalbaar en goede kwaliteit. Wel is de maatvoering bij mijn broeken lastig. Maat 54 van Atlas is te ruim. Nu 52 genomen ook iets te ruim maar wel goed te doen. 54 was bij andere bedrijven altijd normaal. Verder alles OK.
22 mei 2023
mijn vriendin heeft al een paarmaal met U gecontacteert en altijd zonder gevolg zij vind die vrouwe klederen wel intersant en heeft al paar keer zich aan gemeld altijd zonder resultaat. DRIESENS VERA/ ZWAANTJESLEI 85 2170 MERKSEM
24 mei 2023
Beste meneer van den Nieuwenbriel, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Atlas for Men is een webwinkel opgericht voor heren maar uiteraard hebben wij ook artikelen voor dames. Alleen is het assortiment wat minder. Wij hebben geen aparte website of folder alleen voor dames ter informatie. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen voor meer informatie. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm

Gerepareerd ipv vervangen

In een van de bestelde artikelen was een jak (jaszak) niet goed aangebracht. Ik heb deze toen geweigerd en een nieuwe jas besteld. Nee ik kreeg dezelfde has terug ( die helemaal niet goed hersteld was ) en meest gewoon alles betalen.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Oirsouw, Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw ervaring met ons. We betreuren het ten zeerste dat er een probleem is opgetreden met een van de bestelde artikelen, met name de jaszak, en dat uw poging tot omruiling niet naar tevredenheid is verlopen. Allereerst bieden we onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat deze situatie heeft veroorzaakt. Dit valt niet in lijn met onze normen voor klantenservice, en we begrijpen volledig dat u de kosten niet zou moeten dragen voor een artikel dat niet correct is hersteld. Om ervoor te zorgen dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost, heb ik u een e-mail verstuurd en hoop ik op een reactie van u om dit op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we danken u voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Goede kleding. Alleen de merkjes in shirts zouden er niet meer in moeten. Tegenwoordig worden deze gedrukt op de stof. Dit zou bij Atlas eigenlijk ook moeten. De merkjes kriebelen enorm in je nek. Verder geen problemen. Wel goede service.
Ruim aanbod van kleding voor mannen tegen een aantrekkelijke prijs. Tot op heden verliepen de bestellingen correct en volgens schema. Heel prettig is de soepele gratis retour mogelijkheid. Kortom ik ben na jaren nog steeds heel tevreden.
Fijne service bij een te klein besteld artikel. Ik kon het kosteloos terug sturen. Tijdens een prettig telefonisch contact is medegedeeld dat ik de juiste maat alsnog opgestuurd krijg. Inmiddels artikel ontvangen naar alle tevredenheid.
4 sep 2023
Ik ben giga blij met Atlas For Men 😊 🌹 heerlijk thuis shoppen en passen, je hoeft de deur niet uit wat een zaligheid is dat. Het allerbelangrijkste is dat de kleding van een zéér goede kwaliteit is. Hartelijk groetjes, Ans van Rhijn.
10 jun 2023
Gewoon goed, maar de cadeautjes als kooplokkertjes vind ik beneden de 'maat'. Het horloge heeft geen gebruiksaanwijzing en de knoppen doen het niet. Ook de andere gifts (in het verleden) zijn heel erg gordkoop en slecht van kwaliteit.