Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

8.796 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.584 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

Het zou prettig zijn als de beselling wordt bezorgd even op de bel drukken, dan komen wij het ophalen, Wij wonenen 3hoog,de bezorger hoeft niet naar boven te gaan,Maar wel laten weten dat het er is.
24 okt 2023
Ik ben al een paar jaar koper van voornamelijk kledij en ben tevreden qua prijs kwaliteit.bestellingen verlopen vlot en wordt de dag van levering op de hoogte gebracht atlasforman is een aanrader
11 jul 2023
Alles is goed en perfect geleverd. 1 klein minpuntje: de metalen ritsen in de herenbroeken gaan soms niet goed tot boven aan dicht. Juist bij de heren wordt de rits regelmatig gebruikt! :-)
JV
J.M.W v.
Rotterdam

goed op het adres en huis nummer met letter er achter letten.

goed op het adres en huis nummer letten met een Letter er achter ben al heel lang klant, heb al een paar keer mijn bestelling niet gekregen want het adres was onbekend is terug naar jullie gestuurd
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw van Achthoven, Dank u voor uw trouwe klantschap en voor het delen van uw ervaring met ons. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om dit met ons te bespreken. Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor de ongemakken die u heeft ondervonden met betrekking tot de bezorging van uw bestellingen. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn, en we betreuren het dat dit meerdere keren is voorgevallen. We hebben uw accountgegevens gecontroleerd en kunnen bevestigen dat het juiste adres met de letter erachter correct in ons systeem staat. We begrijpen dat er desondanks problemen zijn opgetreden bij de bezorging, en we delen uw zorgen hierover. Om dit probleem aan te pakken, zullen we onmiddellijk contact opnemen met DHL om de situatie te verduidelijken en ervoor te zorgen dat dergelijke fouten in de toekomst worden voorkomen. We streven ernaar om onze klanten een vlekkeloze service te bieden en zullen er alles aan doen om deze kwestie grondig aan te pakken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We waarderen uw geduld en stellen uw voortdurende klantschap zeer op prijs. Als er verdere vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Goede kwalitatieve kleding voor nette prijzen. Bij bestelling van je eigen standaard Europese maat, past de bestelde kleding altijd goed! Mijn vrouw en ik zijn blij met de kleding van Atlasforman!
De levering van je bestelling gaat heel goed.en de producten die nu geleverd worden zijn producten die een ieder nodig heeft.Via de telefoon kan kan je alle informatie krijgen.Ik ben echt tevreden.
26 dec 2023
gaat goed zo alleen de bezorgdienst is waardeloos ze goe t achter de brievenbus en je bent thuis ze hebben nergens tijd voor en je kan hem toch niet verstaan hollanders doen dit werk niet meer
Ik kreeg de verkeerde schoenen opgestuurd. Na kontact met de klantenservice werd mij beloofd dat het juiste artikel mij gratis werd nagezonden. Het eerder gestuurde hoefde ik niet terug te sturen.
Het werd dubbel geleverd. 1 pakket bij mijn moeder. Wat juist was. Maar hetzelfde pakket ligt nog te wachten in de post. Ik ga er niet om. Heb dit niet gevraagd. Heb ook maar 1 pakjet betaald he.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Heymans, Dank u wel voor uw bericht en onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We begrijpen dat u slechts één pakket hebt besteld en dat er per abuis een dubbele levering heeft plaatsgevonden. Na onderzoek hebben we vastgesteld dat er inderdaad twee pakketten zijn verzonden. Eén daarvan is correct afgeleverd bij uw moeder, zoals bedoeld. Het tweede pakket ligt momenteel nog te wachten in het postkantoor omdat het niet is afgehaald. We willen u geruststellen dat u slechts één pakket heeft betaald, en we begrijpen dat u geen behoefte heeft aan het extra pakket. Geen zorgen. Het niet-afgehaalde pakket zal automatisch worden teruggestuurd naar ons magazijn zodra de posttermijn is verstreken. Zodra de retournering is verwerkt aan onze kant, wordt de betalingsplicht voor het niet-afgehaalde pakket ingetrokken. U hoeft hiervoor verder geen actie te ondernemen. Onze excuses nogmaals voor het ongemak en dank u voor uw begrip. Als u nog verdere vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM

Betaling .

Voor mij was alles in orde , behalve dat het bedrag dat betaald is langs MasterCard, ook nog eens geblokkeerd werd op mijn MasterCard. Dit zou niet mogen , wanneer er een directe betaling gebeurd.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer de Keersmaecker, Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw ervaring met de betaling via MasterCard. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om ons op de hoogte te stellen van uw zorgen. Het spijt ons dat u problemen heeft ondervonden met de blokkering van het bedrag op uw MasterCard. We begrijpen dat dit ongemakkelijk kan zijn en willen u verzekeren dat we dit serieus nemen. Het blokkeren van het bedrag is inderdaad een standaardprocedure bij creditcardbetalingen. De validatie gebeurt op het moment van de transactie, maar het daadwerkelijke bedrag wordt pas afgeboekt na verzending, zoals u correct opmerkte. We begrijpen echter dat dit proces voor verwarring kan zorgen, en we zullen intern kijken naar manieren om dit duidelijker te communiceren naar onze klanten toe. Uw feedback is waardevol en helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren. Als er verdere vragen zijn of als we u op een andere manier van dienst kunnen zijn, neem dan gerust contact met ons op via 078 790 095. Nogmaals bedankt voor uw begrip en uw feedback. We streven ernaar om uw toekomstige ervaringen met ons zo soepel mogelijk te maken. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
De twee bestelde vesten uitstekend echter het bestelde joggingpak bestond uit twee maten broek 3xl perfect maar vest uit 5xl, valt dus wat groot uit. Maar gelet op de prijs niet retour gezonden.
7 nov 2023
Beste meneer de Wilde, Hartelijk dank voor uw recente aankoop en uw feedback over de maten van het joggingpak. We zijn blij te horen dat de vesten die u heeft besteld naar wens zijn, maar we begrijpen dat er een probleem was met de maatvoering van het joggingpak. Onze excuses voor het ongemak van de verschillende maten tussen de broek (3XL) en het vest (5XL). We begrijpen dat dit niet ideaal is en dat het vest hierdoor te groot uitvalt. We waarderen uw begrip, ondanks de maatverschillen, en danken u voor het delen van uw ervaring. We begrijpen dat de retourzending niet ideaal is gezien de prijs van het product. Toch willen we u verzekeren dat uw tevredenheid onze prioriteit is. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of als er iets is waarmee we u kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten en u te helpen een betere oplossing te vinden. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. We stellen uw feedback zeer op prijs en streven ernaar om onze diensten te verbeteren op basis van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
enige tijd geleden een broek gekocht, maat 54 te klein omgeruild voor maat 56 nu een broek gekocht maat 56 te groot, maat 54 ook te groot gaarne een constante maatvoering maat 26 is mijn maat
JG
jose G.
america
16 okt 2023
Te grote maat besteld maar geen probleem kleinere nagestuurd grote maat geretourneerd. Alles gratis goede service. Spijkerbroeken voor mijn man besteld zijn heel fijn, goede pasvorm voor een man.
4 sep 2023
Maat niet goed dan een telefoontje en het omruilen word keurig geregeld. Atlas heeft goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Min ma heeft al enige leuke reacties over zijn kleding gehad
10 jun 2023
minder slordig werken, we kregen 2 keer hetzelfde pakketje. De eerste hadden we besteld maar geen bevestiging gekregen, dus weer opnieuw besteld, toen kregen we enkele dagfn na elkaar 2 pakketjes
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Stam, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met de levering van uw pakket en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Na controle heeft u 1 keer per post en daarna online besteld waardoor u 2 pakketjes heeft ontvangen en met 2 verschillende namen waardoor wij dit niet hebben opgemerkt. Uiteraard kunt u 1 van de pakketjes gratis retourneren. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze service. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
5 jun 2023

Soepel en vriendelijk.

Werd niet moeilijk gedaan met het ruilen van een jack. Het enige waar nog aan gewerkt moet worden is dat de maten van de jack's dezelfde zijn. Dus bij jack-A,: XXL, was gelijk aan jack-B,: L.
Ben gewoon tevreden over het algeheel. Leuke kleding voor niet te hoge prijzen. Bestellingen zijn tot nu toe altijd keurig verwerkt. Ruilen is geen probleem. Hoop dat alles zo goed blijft gaan.
Fajny sklep gdzie mogę kupić wszystko do ubrania jedynie mam problem ze spodniami nie ma tabeli rozmiarów w pasie i długość poza tym polecam dobrej jakości ubrania w małych i dużych rozmiarach

De artikelen zijn altijd naar…tevredenheid.

De artikelen zijn altijd naar tevredenheid + vriendelijke behandeling via de telefoon + de art. Zijn goedkoop. Goedkoop shoppen doe je bijna nergens meer. Van mij krijgen jullie een vette 10 👍
13 jun 2023
De goede aflevering van het bestelde. Verbeteren, ja..... Dat is en blijft een probleem wij zitten namelijk op een park en zijn niet altijd aanwezig dat geeft weleens problemen. Verder prima.