Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

9.040 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.443 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

EL
Ellen L.
Voorschoten
22 jul 2023
Alle overhemden van Atlasformen zijn geweldig.Ik ben er altijd zo ontzettend blij mee,de kwaliteit is super!!!!! De maat is ook altijd goed,die je bestelt.Ik ben ZEER tevreden over de service en de produkten van Atlasformen.
Prijs/kwaliteitverhouding is altijd opvallend goed. Op één schoen zat een recyclesticker gelijmd, waardoor er lijmresten op de suedine achterbleef. Één telefoontje en er werd direct een nieuw paar gestuurd. Prima geregeld.👌
22 mei 2023
Het duurt wat langer voordat de spullen binnen zijn. De broekmaat volgens de tabel was mij zelfs twee maten te groot. Het omruilen ging echter probleemloos (en kosteloos) en alles past nu als een zonnetje. Goede ervaringen.
8 mei 2023
Wat ik helaas niet bij jullie vind grote maten broekriemen mijn omtrek buik is ongeveer 135 cm en volgens mij hebben jullie deze niet , en ik mis ook grote maten shirts extra lang. Maar voor mijn bestelling is alles top
WW
W.D. W.
SPIJKENISSE
15 mei 2023
Koop er veel ,zonder problemen als het niet past of dat je het niet mooi vind terug sturen. De producten zijn best aardig en niet duur. En je hoeft er ook niet lang mee te doen met deze prijzen. Koop je makelijk weer nieuw.
Goede kwaliteit/prijs verhouding, uitstekende service. Alle bestellingen zijn naar volle tevredenheid geleverd. De keer dat de broeken die ik besteld had te groot bleken te zijn kon ik ze zo omruilen voor de juiste maat.
RH
Rino H.
Haarlem
2 okt 2023

bestellingen

Bestellingen worden worden in redelijke tijd geleverd, zoals van te voren aangegeven. Heb 1 keer moeten ruilen, waarbij ik vriendelijk werd geholpen door de medewerkster van de helpdesk en alles in korte tijd was geregeld.
Ik ben tevreden over alle bestellingen maar ik vind het jammer dat je Altijd. Met gecombineerde kleuren moet kopen en niet van een kleur bv set van 3 stuks wit of blauw of zelf de kleur kan kiezen die je graag wilt
7 nov 2023
Beste meneer Hanegraaf, Hartelijk dank voor uw voortdurende steun en positieve feedback over onze producten. We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met uw bestellingen. We begrijpen echter volledig uw punt betreffende de beschikbaarheid van specifieke kleurkeuzes bij het kopen van onze producten in sets. We streven ernaar om onze klanten zoveel mogelijk keuzemogelijkheden te bieden, inclusief individuele kleurselecties voor productsets. Uw opmerkingen omtrent dit punt zijn van grote waarde voor ons en we zullen dit zeker intern bespreken om te kijken of we meer flexibiliteit kunnen bieden wat betreft de kleurkeuzes van producten in sets. We willen u bedanken voor uw suggestie en feedback. Uw input is zeer waardevol voor ons ter verbetering van ons aanbod en we zullen ons best doen om onze diensten verder te verbeteren op basis van uw opmerkingen. Mocht u nog andere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback en uw voortdurende steun. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Alles bevalt mij prima .de kwaliteit, de prijs de snelle afhandeling Wat mij niet is bevallen dat ik mijn kado Isolatie tas om een fles in te doen niet ontvangen heb Jammer .met vriendelijke groeten Wander.vdbosch
De kleding bevalt altijd goed mijn man is er heel blij mee van wegen de grote maten En betaalbaar Alleen het laaste kadeau het scheerapparaat was kapot en de tweede die ik toe gestuurd heb gekregen ook maar zo gelaten
MV
Maria V.
Gavere
Tevreden met mijn aankoop, zal zeker nog kleding bij U kopen Wel vindt ik het raar dat de prijzen van sommige kleding veranderen vb een Tshirt kost 6 a 7 neuro, en 14 dagen nadien staat hetzelfde Tshirt meer dan 20 euro
14 nov 2023

Mooie herenkleding en goede kwaliteit.

De kleding is van goede kwaliteit en komt ook overeen met de foto van de Website. Omdat ik een grote maat bestel, zou het fijn zijn als de truien en vesten wat langer zouden zijn. Voor de rest ben ik heel erg tevreden.
Alleen zou het prettig zijn als DHL het geleverde NIET in de brievenbus propt. In ons geval zat een schoen volkomen vast gebogen in het pakket.U heeft dan ook overigens geen bewijs van ontvangst gekregen op deze wijze.

WEDEROM EEN AANWINST.

WEER EEN MOOI KLEDINGSTUK GEZIEN IN UW CATALOGUS EN IN DE WEBSITE. MEDE OP AANRADEN VAN EEN ZEER GOEDE , VROUWELIJKE , KENNIS DIT BESTELD EN VANDAAG 27-11-2023 ONTVANGEN. PAST VOORTREFFELIJK EN IS VAN GOEDE KWALITEIT.
7 nov 2023
Klantenservice. Er werd mij een verkeerd kledingstuk gestuurd. Een contact met de service afdeling Nederland zorgde ervoor dat het bestelde binnen een week alsnog werd bezorgd. Vlot, zonder administratieve rompslomp!
9 sep 2023

Zeer tevreden.Goede communicatie betreffende de…

Goede communicatie betreffende de leveringstijd . En heb drie grote maten overhemden besteld die dus inderdaad groot zijn ( hebben we bij andere bedrijven anders meegemaakt)dus prima maat stelling en goede kwaliteit.
PV
Peter V.
Eindhoven
22 mei 2023
Afwijkingen in maatvoering? 3x product 5xl besteld 2 producten passen en 1 product wijkt veel af en past helemaal niet. Heb een hekel aan ruilen dus stuur het niet terug en een grotere maat is er trouwens toch niet.
24 mei 2023
Beste meneer Verhoeven, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
21 okt 2023
Maatvoering bij vergelijkbare vesten klopt niet, De eerste paste perfect, de tweede in een andere kleur en met de zelfde maat, had veel te lange mouwen en de derde, ook dezelfde maat als de eerste, was veel te groot
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Cremers, Hartelijk dank voor uw feedback en uw voortdurende steun voor ons merk. We vinden het spijtig te horen dat er een probleem was met de maatvoering van uw laatste bestelling, waardoor de maat te groot was. We begrijpen dat dit voor u vervelend is en bieden onze oprechte excuses aan voor enig ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Onze maatvoering is gebaseerd op Duitse maten, en we doen ons best om ervoor te zorgen dat onze klanten altijd de juiste maat ontvangen. We bieden verschillende kanalen voor klantenservice, zoals telefoon, e-mail en live chat, om eventuele vragen over maatvoering te beantwoorden voordat een bestelling wordt geplaatst. We waarderen uw vertrouwen in onze klantenservice en staan altijd klaar om te helpen. Daarnaast willen we u eraan herinneren dat wij een gratis omruilbeleid hebben, waarmee klanten gemakkelijk een bestelling kunnen ruilen als de maat niet correct is. We willen u aanmoedigen om van dit beleid gebruik te maken als u de verkeerde maat heeft ontvangen. Ons doel is om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankopen bij ons. Nogmaals, onze excuses voor de ongemakken die u heeft ondervonden. We zullen blijven werken aan het verbeteren van onze maatvoering en klantenservice om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Als u verdere vragen heeft of assistentie nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
2 okt 2023
Leuke, exklusieve kleding. Levering duurt wat lang. Wel moeite met knopen en knoopsgaten van overhemden &c. Graag wat groter! Volwassen mannen hebben geen kindervingertjes en ook zijn wij Nederlanders geen Fransen.
Het is fijn dat de grote maten er zijn en ook betaalbaar zijn. Het is van goede kwaliteit, alleen de broeken zijn wel heel wijd om de benen. Minpunt dus. Ook blij met de dameskleding. Mooie kwaliteit en betaalbaar.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Brouwer, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback en het delen van uw ervaring met onze kledinglijn. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om ons te informeren over uw bevindingen. We zijn verheugd te horen dat u blij bent met het feit dat we een assortiment hebben met grote maten dat bovendien betaalbaar is. Uw opmerking over de wijdte van de broeken nemen we ter harte. We begrijpen dat de pasvorm van groot belang is en zullen dit aspect nader onderzoeken om eventuele verbeteringen aan te brengen. Ook zijn we blij te vernemen dat u tevreden bent met onze dameskleding, zowel op het gebied van kwaliteit als prijs. We blijven ons inzetten om een gevarieerde en kwalitatieve collectie aan te bieden die aansluit bij de wensen van onze klanten. Mocht u in de toekomst specifieke aanbevelingen hebben of als er iets is waarmee we u kunnen assisteren, laat het ons dan gerust weten. We zijn dankbaar voor uw feedback en kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM