madebyoranges.com/nlBeoordelingen

Made by Oranges Trading B.V.
Retentieweg 20
7572 PH Oldenzaal
Martijn Diepeveen

Beoordelingen voor madebyoranges.com/nl

4.63/5.00

1.535 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 patroon op een blad dat is een grote luxe. dat is alle duidelijkheid. ook als het rolt uit je printer thuis, dat is luxe. vriendelijke dank voor de service; dank voor het gratis patroontje. dit modelletje heb ik in geen enkel magazine. ik heb de magazines voor de verschillende seizoenen gekocht in de stoffenwinkel (Toverstof Destelbergen - Van Leuven Schellebelle). B*trendy - Poppy - my Image
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Ik vind het heel vervelend om zelf dat vele werk te moeten doen en al het papier en inkt wat het nog kost om al die bladen te kopiëren. Ook was het patroon niet kompleet, er hoorde nog een ceintuur bij maar dat stond niet bij de beschrijving. Ook was het voorpand afgebeeld onder het cijfer van het achterpand en andersom. Dus een hoop gedoe en ergernis voor een jurkje. Geen ontspanning zo...
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over madebyoranges.com/nl

Filter  Sorteren Relevantie
Ik heb de levering nog niet binnen staat al wet in mijn post nl app maar is nog niet bezorgd. Ik hoop dat het morgen binnen komt . Ligt dus niet echt aan jullie maar aan de drukte bij post nl
Er staan veel foto's in maar uiteindelijk zijn het maar een paar patronen
Ik wil alleen maar zeggen dat ik de zending nog niet binnen gekregen heb.
Van mijn bestelling is nog helemaal niks toegekomen.
Super service mijn pakket is kwijt geraakt tijdens het verzenden. Op 1 december zou het bezorgd zijn maar helaas, made by oranges nam de klacht serieus en zorgde ervoor dat ik op 5 december mijn bestelling ( opnieuw verzonden) alsnog in ontvangst kon nemen.
 nuttig (1)
Op het patronen blad welke ik nodig had om een jas te maken ontbrak de mouw en het achterpand Na gemaild te hebben kreeg ik al de dag erna nieuwe patronen boekjes, én de ontbrekende patroon delen op een pdf bestand. Dat noem ik nog eens service!!
Makkelijke site. Prima te downloaden. En prima pasvorm van het patroon. PDF patroon wordt super snel toegezonden na bestelling. Ik ben super tevreden.
De levering was helaas later dan aangekondigd, maar er werd wel snel en correct op mijn vraag via mail hieromtrent geantwoord !!
 nuttig (1)
Vlotte levering...keurig verpakt in ondoorzichtige envelop waar ik blij mee was omdat het een cadeautje is voor een huisgenoot.
Lineaal zat gebogen in een iets te kleine doos,dus dat was schrikken,maar dat kwam gelukkig helemaal goed toen deze eruit was
Fijne patronen om te maken uitleg is goed duidelijk. Pdf patronen zijn binnen 1 minuut in je inbox. Super service
Leuk pakketje, snelle levering. Duidelijke uitleg erbij. Ben nog bezig met maken maar tot nu toe gaat het prima.
Weg tevreden over kinderkleding blad. Helaas tijdens black vryday dubbel besteld ik had die al jammer maar
Zeker vlotte levering bestelling. Ook het uitprinten van de patronen is perfect. Geef het een 10
pdf direct ontvangen na betaling supersnelle service! Leuke patronen die goed passen.
 nuttig (1)
De patronen werden snel toegestuurd, waren duidelijk en zijn heel goed te verwerken.
De levering was bij de post zoek, maar de service is super! Hartelijk bedankt