dryly.com

101 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden510 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 okt 2023
dryly.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 dec 2023
Na het lezen van alle reviews zijn wij enthousiast geworden om dryly bij onze zoon van 7 uit te proberen. We kregen het hele pakket vergoed van de verzekering. Onze zoon is nu na ruim 6 weken bijna iedere nacht droog, zelfs met alle drukte van sinterklaas en kerst. Zelf is hij ontzettend trots als zijn broek droog is gebleven. Voorheen konden wij 2 a 3 keer per nacht zijn bed verschonen of krijg een luier om die ontzettend vol zat. De app en apparaat zijn erg duidelijk en leuk gemaakt voor kinderen. Wij hebben wel gekozen voor de zender met trilfunctie omdat onze zoon erg diep slaapt. Van de trilfunctie wordt hij goed wakker en wist dat hij dan baar toilet moest om verder te plassen. Wij werden dan wakker van het alarm. Voor iedereen die twijfelt het is echt het proberen waard.

29 dec 2023
Wij ervaren veel problemen met de plaswekker. In het begin elke dag een nieuw probleem: geen koppeling tussen wekker en sensor, geen koppeling met de app, geen verbinding met wifi etc etc. Deze problemen zijn na een complete reset, onder zeer vriendelijke telefonische begeleiding van de helpdesk, opgelost. Helaas ervaren we sinds 1,5 week weer veel problemen: de wekker valt telkens vanzelf uit, ook al is hij helemaal opgeladen, de verbinding met de app komt telkens niet tot stand, waardoor er geen punten worden gespaard en mijn zoontje dus minder gemotiveerd is; soms is de wekker wel aan, maar gaat hij niet af. Kortom, het levert veel frustratie op, werkt daardoor averechts en is zonde van het enorme bedrag dat we erin geïnvesteerd hebben. Erg teleurgesteld.

Beoordelingen voor dryly.com

15 jan 2024
Product werkt beter dan verwacht. Vooral de interactie met de app en de speelse insteek hebben bijgedragen aan een positief resultaat na 4 weken
16 jan 2024
Beste Hendrik, Dank voor je 5 sterren review! Wat leuk om terug te horen dat de interactie met app en speelste insteek positief hebben kunnen bijdragen op de motivatie van je kind. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
8 jan 2024
Dryly aangeschaft voor mijn zoon. Snelle levering gehad, installatie verliep soepel en we hebben na 2 weken al resultaat!
9 jan 2024
Beste Patrick, Dank voor je bericht en lovende woorden over het product. Waar doorgaans 6-8 weken de gemiddelde doorlooptijd is, mag je met na 2 weken al resultaat te hebben erg trots zijn hierop! Zorg dat je de set nog even in de kast bewaard, mocht er een terugval zijn, dan kun je deze weer gemakkelijk aanpakken. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

Top product!

Volgende dag geleverd en we merken na de eerste week al direct verbetering! Hadden we hier maar eerder aan gedacht.
17 jan 2024
Beste Ladaan, Dank voor je mooie ervaring! Wat goed dat jullie al snel verbetering zien zo vroeg tijdens de training. Hopelijk hebben jullie zo snel mogelijk volledige droge nachten, succes met het afronden van de training! Gr. Team Dryly
27 dec 2023
Snel geleverd, bij installatie goed geholpen door de klantenservice
27 dec 2023
Beste Ad, Dank voor je geweldige review! Wat goed te horen dat je de bestelling snel en juist ontvangen hebt. Ook je lovende woorden over onze klantenservice worden enorm gewaardeerd. Dagelijks staan zij graag voor je klaar om je juist op weg te helpen! Nogmaals dank dat je de tijd hebt willen nemen om je ervaring te delen! Gr. Team Dryly

Erg fijn

Problemen zijn snel verholpen dankzij de goede klantenservice!
10 jan 2024
Beste Pieter, Bedankt voor deze mooie 5 sterren review. We zijn blij te horen dat de klantenservice je juist heeft kunnen helpen! Naast je problemen verhelpen zijn we ook dagelijks bereikbaar van 09:00-17:00 voor tips en advies tijdens de training. Mocht je nog verdere vragen hebben dan staan we je graag te woord! Gr. Team Dryly
27 dec 2023
Zeer tevreden, top kwaliteit! In 6 weken resultaat behaald!
27 dec 2023
Beste K, Dank voor je mooie 5 sterren review. Wat een geweldig nieuws dat jullie in 6 weken tijd resultaat hebben behaald. Een resultaat voor je kind en voor jullie om trots op te zijn! Geniet van de droge nachten. Gr. Team Dryly
29 dec 2023

Alleen maar problemen

16 jan 2024
Beste Marieke, Dank voor ons telefoongesprek afgelopen vrijdag. Ik ben blij dat we alsnog tot een passende oplossing hebben kunnen komen en dat je ook desondanks een onjuiste start aan resultaat naar droge nachten kunt werken. Mocht er in de toekomst zich iets voordoen, verzoek ik je graag direct contact op te nemen met de klantenservice, zij helpen je graag direct weer juist op weg! Dit om zo weinig mogelijk dagen te verliezen terwijl dat je midden in de training!
10 jan 2024

Mooi concept, goede klantenservice, maar producten werken niet naar behoren

Inmiddels hebben we een derde kastje gekregen, maar deze gaat ‘s nachts ook vanzelf uit (ondanks iedere dag uren lang opladen zoals voorgeschreven). De klantenservice is super vriendelijk en behulpzaam, maar ik ben niet overtuigd van de kwaliteit van de producten. Pauzes en onderbrekingen zijn ook niet top in deze training..
12 jan 2024
Je ne comprend rien, tout est dans une autre langue à chaque fois. Ça fait 2 fois que je reçois du matériel défectueux, que je vous contacte et que personne ne me répond. Prix très excessifs pour une qualité vraiment médiocre
15 jan 2024
Chère Mélany, Je vous remercie pour votre message. Nous sommes désolés d'apprendre que vous rencontrez des problèmes. Je vois que vous n'avez pas encore contacté notre service clientèle. Notre site web, notre application et notre service clientèle sont entièrement traduits en français par des traducteurs agréés. Je comprends donc qu'après votre message, vous avez contacté notre service clientèle français et qu'ils ont pu vous aider correctement, afin que vous puissiez vous aussi commencer la formation comme il se doit ! Je suis ravie de l'apprendre. Si vous avez encore des questions ou si vous avez besoin de conseils pendant la formation, n'hésitez pas à nous contacter. N'hésitez pas à nous contacter directement par téléphone : 00 33 366 88 23 52 ou par e-mail serviceclientele@dryly.com. L'équipe française du service clientèle est disponible tous les jours pour répondre à toutes vos questions ! Cordialement, Team Dryly
14 jan 2024
Heb al de 4e ontvanger en zender. Gaat steeds kapot en dan moeten we weer een nieuwe
15 jan 2024
Beste Alberdien, Dank voor je bericht en ons telefonisch contact van zojuist. Vooropgesteld vinden we de problemen die je ervaart erg spijtig te horen. Ik zie dat je bestellingen dateren van onze vorige maar ook nieuwe versie. Wel begrijp ik dat dit een ontzettend ongelukkige start is en ben ik dan ook blij dat we je telefonisch hebben kunnen ondersteunen en ook jullie vannacht weer juist vooruit kunnen in de training om resultaat te gaan boeken! Dit is alles behalve hoe een standaard traject dient te verlopen, waarvoor excuses. We zijn erg benieuwd hoe dat de training gaat verlopen bij jullie en laat ons volgende week ook zeker even via klantenservice@dryly.com weten of dat jullie progressie boeken. Wellicht kunnen we je nog ondersteunen met tips/advies en anders weten we zeker dat jullie inmiddels juist onderweg zijn! Gr. Team Dryly
7 jan 2024
Het product werkt niet. Bijna 300 euro weggegooid
8 jan 2024
Beste Michel, Wat vervelend dat je problemen hebt met de functionaliteit. Ik heb je hierover vandaag meermaals geprobeerd telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Weet dat we dit soort problemen graag snel voor je oplossen om te zorgen dat je weer juist op weg kunt. Hierover heb ik je zojuist een mail toegestuurd met de vraag voor een terugbelverzoek. Graag verzoek ik je zsm contact op te nemen zodat we je problematiek kunnen verhelpen. We zijn dagelijks bereikbaar op klantenservice@dryly.com en via Tel.: 085 106 0377 Gr. Team Dryly
26 dec 2023
27 dec 2023
Beste Mounir, Dank voor ons telefoongesprek van zojuist. Wat vervelend te horen dat je in eerste instantie problemen ervaarde met de set en ook het koppelen hiervan. Ik ben blij dat we je telefonisch te woord hebben kunnen staan en dat je inmiddels weer juist vooruit kunt. Mocht er zich om wat voor reden dan ook alsnog een probleem voordoen, twijfel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice. We staan dagelijks voor je klaar en kijken dan graag met je mee om dit op te lossen voor je! Gr. Team Dryly
21 dec 2023

Werkt super!

27 dec 2023
Beste Rebecca, Dank dat je de tijd hebt willen nemen om deze prachtige uitgebreide review te schrijven. Wat fijn te horen dat jullie na ruim 6 weken volledig resultaat behaald hebben! Je lovende woorden over de app en onze kindvriendelijke manier vinden we natuurlijk ge-wel-dig! Dank voor deze prachtige review en geniet van jullie resultaat! Iets om trots op te zijn! Gr. Team Dryly
29 aug 2023

Een aanrader!

Dochter van 5 was elke nacht nat, daarom ervoor gekozen de dryly te bestellen. De eerste week werd ze ondanks de trilfunctie niet wakker. De 2e week was dit anders en werd ze wel wakker van de wekker en trilfunctie, maar dan in een nat bed. De 3e week werd ze meteen wakker van de wekker zodra er 1 drupje in het broekje zat, daardoor hield ze het op en ging naar de wc.Diezelfde week was ze ook droog! We hebben nog een week lang het broekje voor de zekerheid bij haar aangehad, maar ondertussen heeft ze al een aantal weken geen ongelukje meer gehad!We hebben haar wel aangeleerd eerst de zender van het broekje af te halen en daarna de panda te schudden. Anders blijft de panda maar doorrinkelen omdat de zender op het natte broekje zit. Ook kwamen de meldingen op mijn telefoon pas erg laat binnen. Maar doordat we het "alarm" elke avond voor het slapen gingen beluisteren (zoals aanbevolen) werd ik ook meteen wakker door het herkenbare geluid, ook al lag ik in de kamer ernaast ;) Ik zal Dryly in ieder geval iedereen aanraden! Ik had niet gedacht dat het (zo snel) zou lukken!
1 nov 2023
Beste C.V. Dank voor deze prachtige 5 sterren review. Wat een geweldig nieuws dat na 3 weken je dochter volledige zindelijkheid in de nacht heeft behaald. Daar worden wij ook erg blij van :) Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
18 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

Effectief product met goede service

De Dryly plaswekker gebruikt voor onze 3 kinderen. Bij alle 3 geen natte bedden meer al vanaf de derde nacht en volledig zindelijk tussen ca 4 weken en 3 maanden. Ongeveer 2 weken na start van de 1e training was de batterij van de zender leeg. Na contact met Dryly werd direct een vervangend exemplaar gestuurd. Voor de training van onze 2e en 3e meegedaan als bèta tester voor de Dryly 2.0. Na een tijdje op de plank laadde de Dryly 1.0 niet meer op. Ook deze werd zonder problemen vervangen. Als bèta tester is er gedurende een half jaar intensief contact geweest met Jeroen van Dryly, zowel binnen als buiten de gebruikelijke werktijden. Bij problemen werd er zelfs in het weekend of laat in de avond tijd vrijgemaakt om een oplossing te vinden zodat de training ongestoord doorgezet kon worden. Kortom effectief product met goede service en hart voor de zaak.
1 nov 2023
Beste Maurice, Dank voor je prachtige review en lovende woorden. Wij zijn dan ook enorm blij dat je alle 3 je kinderen nacht zindelijk hebt gekregen met de Dryly plaswekker. Iets waar jullie als gezin trots op mogen zijn! Hier doen wij het dagelijks voor. Nogmaals dank voor de mooie review en geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
2 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

DryLy succesvol voor twee van onze kinderen

Wij hebben DryLy gebruikt voor twee van onze kinderen. Bij beide kinderen heeft DryLy gewerkt. De eerste ging in twee weken tijd van twee keer per nacht plassen in bed naar wakker worden door de plaswekker (door een klein ongelukjes waarbij alleen de onderbroek een beetje nat en dan zelf gelijk afknijpen) en toen al naar droge nachten of zelf op tijd wakker worden om te moeten plassen. Daarna was hij twee weken droog. Hij heeft toen nog één keer een ongelukje gehad (na een bijzondere dag), maar is sindsdien droog. Ons tweede was al bijna nachtzindelijk maar het laatste stukje lukte net niet. DryLy heeft hem geholpen. Na een week met kleine en grote ongelukjes is hij inmiddels twee weken de hele nacht droog. Het is natuurlijk nog even afwachten hoe het verder ontwikkelt, maar wij zien het positief in.
1 nov 2023
Beste Mattias, Dank voor je bericht. Wat goed om te horen dat de wekker zo een succes voor jullie beide kinderen is geweest! Wij adviseren inderdaad na 14 droge nachten de wekker weer even op te bergen. Het kan inderdaad nog zo zijn dat er een terugval komt, deze is dan altijd weer snel en effectief te tackelen door de set weer te gebruiken. Bedankt voor het delen van je ervaring en geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
11 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Na drie weken klaar. Goede plaswekker en mooie app!!!

Wij zijn erg tevreden over de plaswekker van Dryly. Ons kind had al enkele tijd last van dit probleem en het bleek al snel dat de Urifoon plaswekker die wij eerder gekocht hadden niet leuk genoeg was voor ons kind. Het concept voelde oudbollig en medisch, maar dat was niet zo bij Dryly.De Dryly plaswekkers zijn echt ontworpen voor kinderen en daar zijn wij super blij mee!! we hebebn het idee dat dit heeft geholpen met de training. Tijdens het installeren hadden we even nodig, maar dankzij deh ulp van Jeroen was het al snel gelukt en konden we de dag na het bestellen al aan de slag met de trainingOns kind awas met name erg te spreken over de mooie app en de vrolijke verpakking vonden wij als ouders een echt pluspunt. het hele concept klopt gewoon en wij zijn enorm tevreden!
1 nov 2023
Beste Björn, Wow, erg veel dank voor deze prachtige review! Wat goed om te horen dat jullie na 3 weken al de droge nachten bereikt hebben. Je overige complimenten over de app en kindvriendelijkheid waarderen wij natuurlijk enorm. Dank voor het delen van deze prachtige review en geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
14 dec 2023

Dryly ontvanger

Helaas waren er wat problemen met de ontvanger. Deze viel na een paar uur uit, waardoor de wekker niet afging bij een ongelukje. Op mijn mail kreeg ik snelle respons. Uiteindelijk telefonisch afgesproken dat er een nieuwe ontvanger naar ons toe kwam en we de oude kosteloos konden retourneren. Helaas gaf het 2e kastje exact dezelfde problemen. Bij dit telefoongesprek bleek dat ze ervan op de hoogte waren dat er een fout zat in de batch van november. Hierdoor dus weer een nieuw kastje gekregen en nu werkt hij eindelijk zoals het hoort. De klantenservice is vriendelijk. Ze hadden alleen beter eerst de nieuwe ontvanger kunnen testen voordat ze hem opstuurde. Het was een geregel maar nu een maand later kunnen wij eindelijk starten met de training.
15 dec 2023
Beste Melanie, Dank voor je review! We vinden het spijtig te horen dat je in eerste instantie problemen ervaarde met je set. Wel zijn we blij te horen dat we je juist hebben kunnen helpen en dat de service naar je wens was. Goed om terug te lezen dat je inmiddels juist op weg bent om je resultaat te behalen! Mocht er in de toekomst iets zich voordoen, of wil je tips/advies inwinnen dan staat onze klantenservice dagelijks voor je klaar om jullie te helpen! Gr. Team Dryly
21 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

Even doorzetten maar het werkt!

Onze zoon van 7 was nog nat snachts. We hebben hem een tijd langs rond 22.00 nog laten plassen, maar dit had geen effect in de nacht. Hij bleef nat. Toen dryly besteld, ook omdat hij erg graag zonder luier naar bed wilde. Hij was dus zelf ook gemotiveerd. De knuffel vond hij fantastisch. En ook de beloningen werkten erg goed. Het was de eerste 6 weken echt wel doorbikkelen, omdat Wizzu de eerste weken wel soms 3 tot 5 keer per nacht afging. Soms wilde ik opgeven, maar gelukkig had mijn man er meer hoop op. En inderdaad na 6 weken werd het minder. Toen duurde het nog een paar weken voordat hij af en toe een droge nacht had. Wat was hij trots. Niet te snel opgeven is mijn tip. Heeft zijn zelfvertrouwen goed gedaan!
1 nov 2023
Beste Marieke, Dank voor het delen van jullie ervaring en mooie review. Wat goed om te horen dat jullie toch de moed hadden om door te zetten en uiteindelijk na de 6 weken toch resultaat begonnen te zien. Helemaal mooi dat jullie ondertussen droge nachten hebben. Het kan zeker even doorbikkelen zijn op het begin van de training, maar het resultaat mag er dan uiteindelijk ook zijn! Iets om trots op te zijn wat jullie samen bereikt hebben. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
30 nov 2023
Onze zoon van 7 plaste elke nacht zoveel in zijn bed dat geen luier het tegenhield. Toen we dryly voorbij zagen komen op Facebook waren we in eerste instantie een beetje sceptisch. Omdat we zo moedeloos werden van de situatie hebben we besloten toch een dryly plaswekker aan te schaffen. Dit was de beste aankoop van 2023!!! Hadden we het maar 3 jaar eerder gedaan... Leuk om Wizzu aan te mogen kleden met de verdiende punten (die overigens altijd verdiend worden hoor, het is in alle gevallen een positieve ervaring! ) Nooit verwacht dat onze zoon binnen zo'n korte tijd zindelijk zou zijn . Mega trotse kerel (en even trotse mama) hier in huis 🤩🥰♥️
4 dec 2023
Beste Danique, Wow! Dank voor deze prachtige review. We vinden het erg mooi om terug te mogen lezen dat je in eerste instantie sceptisch was, maar het later bestempeld als je beste aankoop van 2023. Geweldig nieuws dat jullie dan ook droge nachten behaald hebben en jullie zijn terecht trots! Geniet van de droge nachten. Gr. Team Dryly