dryly.com- Logo - Beoordelingen

dryly.com

138 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden547 beoordelingen in totaal

Na het lezen van alle reviews zijn wij enthousiast geworden om dryly bij onze zoon van 7 uit te proberen. We kregen het hele pakket vergoed van de verzekering. Onze zoon is nu na ruim 6 weken bijna iedere nacht droog, zelfs met alle drukte van sinterklaas en kerst. Zelf is hij ontzettend trots als zijn broek droog is gebleven. Voorheen konden wij 2 a 3 keer per nacht zijn bed verschonen of krijg een luier om die ontzettend vol zat. De app en apparaat zijn erg duidelijk en leuk gemaakt voor kinderen. Wij hebben wel gekozen voor de zender met trilfunctie omdat onze zoon erg diep slaapt. Van de trilfunctie wordt hij goed wakker en wist dat hij dan baar toilet moest om verder te plassen. Wij werden dan wakker van het alarm. Voor iedereen die twijfelt het is echt het proberen waard.

Wij ervaren veel problemen met de plaswekker. In het begin elke dag een nieuw probleem: geen koppeling tussen wekker en sensor, geen koppeling met de app, geen verbinding met wifi etc etc. Deze problemen zijn na een complete reset, onder zeer vriendelijke telefonische begeleiding van de helpdesk, opgelost. Helaas ervaren we sinds 1,5 week weer veel problemen: de wekker valt telkens vanzelf uit, ook al is hij helemaal opgeladen, de verbinding met de app komt telkens niet tot stand, waardoor er geen punten worden gespaard en mijn zoontje dus minder gemotiveerd is; soms is de wekker wel aan, maar gaat hij niet af. Kortom, het levert veel frustratie op, werkt daardoor averechts en is zonde van het enorme bedrag dat we erin geïnvesteerd hebben. Erg teleurgesteld.

Beoordelingen voor dryly.com

Fijne methode voor kinderen De Dryly plaswekkermethode is ongelooflijk kindvriendelijk.

Naam: Nicole van den Bosch Mijn kind vond het niet alleen leuk te gebruiken, maar ook comfortabel om te dragen. Het alarm is zacht genoeg om hem niet te schrikken, maar luid genoeg om hem wakker te maken als dat nodig is. De app maakt het leuk en interactief voor hem om zijn vooruitgang bij te houden. Het heeft het hele proces van bedplassen aanpakken veel minder stressvol gemaakt voor ons allemaal.
Antwoord van dryly.com
Beste Nicole, Bedankt voor het delen van deze prachtige 5 sterren review. We zijn blij te horen dat je ons concept waar kindvriendelijkheid vooropstaat zo waardeert. Bedplassen kan een vervelend probleem zijn en daarbij proberen we dit altijd op een positieve manier aan te pakken. Dank voor je review en geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
Fijn programma! Top systeem voor ons zoontje. Alleen de broekjes vallen best klein en jammer dat wizzu maar 1 wekker geluid heeft. Verder een super programma.
Antwoord van dryly.com
Beste Rhiannon, Dank voor je mooie review. We zijn blij te horen dat het een oplossing biedt voor je zoontje! De broekjes zijn gebaseerd op Europese maatvoering, mochten deze moeilijk passen? Dan kun je deze altijd nog ruilen als dat je deze over een ander broekje heen gepast hebt. We blijven de wekker & app continu innoveren en nemen je feedback mee. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

Wekker doet wat het moet doen

In eerste instantie ietwat sceptisch over het product en erg benieuwd hoe dat het traject zou gaan verlopen. Na 3 weken moet ik toch toegeven en kan ik alleen maar stellen dat de wekker keurig zijn werk doet. Onze zoon wordt nu vaak al zelf wakker om te gaan plassen of houdt het op tot de ochtend, af en toe nog een ongelukje maar ik verwacht dat dit spoedig ook verleden tijd is. Mooi systeem.
Antwoord van dryly.com
Beste Victor, Bedankt dat je de tijd hebt willen nemen om je ervaring te delen. Wat een geweldig nieuws dat jullie zo een mooie progressie geboekt hebben! Dank voor de lovende woorden over ons systeem en ik hoop dat jullie spoedig de volledige nacht zindelijkheid behalen! Gr. Team Dryly

Dryly is top!

Mijn kind had altijd problemen met bedplassen, maar dankzij Dryly hebben we dat nu onder controle. Dryly heeft echt een positieve impact gehad op het zelfvertrouwen van mijn kind. Voorheen voelde hij zich vaak beschaamd maar nu is hij veel zelfverzekerder. Zijn zelfvertrouwen groeit elke dag, en ik ben zo dankbaar voor de positieve verandering die Dryly in ons leven heeft gebracht.
Antwoord van dryly.com
Beste klant, Wow. Dank voor deze prachtige 5 sterren review. Voor dit soort ervaringen doen we het dagelijks! We zijn blij dat we een bijdrage hebben mogen leveren aan het herstellen van het zelfvertrouwen van je kind. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
12 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Enige tijd zoekende geweest naar naar een oplossing voor het bedplassen van onze dochter. Na het horen van goede verhalen bij Dryly uitgekomen. Hier ben ik erg goed geholpen door de klantenservice! Na het gesprek een bestelling gedaan. Levering was snel en we waren begonnen met de training. Wat een geweldig programma! We zijn nu 4 weken verder en onze dochter is droog!
1 nov 2023
Beste Patrick, Enorm bedankt voor het delen van deze mooie 5 sterren review. Ook wij worden er erg blij van dat je al zo snel resultaat hebt weten te behalen en dat je zo tevreden bent over de service en levering. Nogmaals dank voor het delen van je ervaring en geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

na 6 weken resultaat

De eerste week was erg intensief en vergde veel van ons. Dit was het echter allemaal meer dan waard!! Na enkele weken waren er minder ongelukjes en hadden wij een hele trotse dochter. Na 6 weken bezig te zijn, zijn we nu ondertussen al een week zonder ongelukjes en zijn wij super tevreden. Iedereen die twijfelt en met bedplasproblemen kampt zou ik dit aanbevelen!
Antwoord van dryly.com
Beste Daniëlle, Bedankt voor deze mooie 5 sterren review! De eerste week is zeker het meest intensief kijkend naar het gehele traject en kan soms even pittig zijn. Als het goed is zul je zien dat je na de eerste week vooruitgang boekt en dat de hoeveelheid ongelukjes gaan afnemen en zodoende de training makkelijker wordt. Jullie mogen dan ook trots zijn dat jullie na 6 weken resultaat behaald hebben en wij danken jullie voor de aanbeveling. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
27 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
5 sterren voor Dryly!Wat een super toevoeging van de trilfunctie! Onze zoon slaapt erg diep en vast en ontwaakt niet van de niet trillende variant. Dus mee gewerkt aan de testfase van de trilfunctie. En wat een verbetering! Helaas nog wel eens een ongelukje maar dankzij de trilfunctie wordt hij zelf wakker! En gaat hij vol zelfvertrouwen slapen! Bedankt Dryly!
1 nov 2023
Beste Rian, Wow, dank voor je mooie woorden! Wat goed om te horen dat desondanks het diepe slapen de trilfunctie zijn meerwaarde heeft kunnen bieden. Ook wij zijn blij om te horen dat jullie zoon nu weer vol zelfvertrouwen gaat slapen. Bedankt voor het delen van je prachtige ervaring! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

Goed product met perfecte resultaten

Tevreden en ook nog eens via zorgverzekering Wij zijn erg blij met de wekker die bij ons na een ruime 9 weken voor resultaat heeft gezorgd. Mooie bijkomstigheid is dat wij het volledig vergoedt kregen via de zorgverzekeraar omdat we aanvullend verzekerd zijn. Fijn dat het zo keurig geregeld is en onze dochter weer met vertrouwen de nacht in gaat.
Antwoord van dryly.com
Beste klant, Bedankt voor deze mooie review over jullie training. Na 9 weken resultaat is natuurlijk erg mooi en wat goed te horen dat jullie juist vooruit konden via de tegemoetkoming van de zorgverzekering! Wij zijn erg blij dat we jullie hebben mogen ondersteunen in de reis naar droge nachten, geniet daarvan! Gr. Team Dryly
3 mrt 2024

Dryly is een topbedrijf

Op advies heb ik eindelijk een Dryly plaswekker aangeschaft. Na ruim 4 weken zijn we nu al veel verder en is onze dochter bijna droog. Wat Dryly een topbedrijf maakt is de service. Ook als de plaswekker al is aangekocht zijn ze bereikbaar en kijken ze graag uitgebreid met je mee en komen ze met tips. Dat zie je niet overal meer. Bedankt Dryly!
Antwoord van dryly.com
Beste Henk, Dank voor je bericht en wat een geweldig nieuws dat je inmiddels bijna droge nachten ervaart! We zijn blij dat je tevreden bent over onze service en dat je met Wizzu al een mooie stap hebt gezet naar droge nachten. Jullie mogen trots zijn op het resultaat! Gr. Team Dryly
11 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Het werkt geweldig! In het begin hadden we probleempjes met de wifi maar na het bellen met de klantenservice heeft jazz ons goed geholpen. Na 1 week zagen we meteen resultaat door mijn kind die droog bleef en wel eens optijd wakker werd. Er zijn nog wel eens kleine ongelukjes, maar ik denk als het zo doorgaat dat mijn kind altijd droogblijft.
1 nov 2023
Beste Jasper, Dank voor je hartverwarmende woorden! Wat fijn dat de klantenservice jullie goed op weg heeft kunnen helpen en dat ja na 1 week al de eerste resultaten kon zien. Als het proces zich goed vordert zie je inderdaad dat de ongelukjes geleidelijk aan gaan afnemen. Ik vermoed dan ook dat jullie de wekker bijna weer in de kast kunnen stoppen, een resultaat om trots op te zijn! Bedankt voor het delen van je review en geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
3 mrt 2024

De klantenservice bij Dryly is top

De klantenservice bij Dryly is echt top, ze reageren snel op vragen en denken mee. We kregen ook keurig kosteloos een nieuw apparaat toegestuurd omdat de onze niet goed werkte. Waarom 4 sterren in plaats van 5? We hebben wat problemen ervaren met het systeem dat in de nacht uitviel, waardoor ongelukjes uiteraard niet opgemerkt werden.
Antwoord van dryly.com
Beste Danielle, Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent over jouw ervaringen met onze klantenservice. Jammer om te lezen dat je enkele problemen hebt ervaren, met onze plaswekker die 's nachts uitviel. We hopen en verwachten dat dit met de nieuwe set niet meer het geval moet zijn. Mocht het toch nog voorkomen, neem dan zeker even contact met ons op, en dan kijken we graag met je mee voor een passende oplossing. We hopen dat jullie snel de stap naar droge nachten kunnen zetten en wensen jullie nog veel succes met de training. Gr. Team Dryly
17 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Helaas goed systeem maar werkt voor mijn kind niet. Inmiddels nog elke nacht wakker en het hele huis schrikt zich dood door de schreeuwend harde wekker kind zit keihard te huilen in bed en niemand slaapt meer. We krijgen de wekker ook niet zachter en als hij af gaat krijgt mijn zoon hem niet zelf uit. Jammer dat het voor ons niet werkt
1 nov 2023
Beste Manon, Bedankt voor je eerlijke review. Op het begin kan het best even pittig en doorbikkelen zijn in de start van een plaswekker training. Zo zijn er vaak meerdere ongelukjes en zijn deze ook nog vrij groot, wat de nachtrust niet altijd ten goede doet. Zorg bij het slapen gaan dat je ook altijd het naar bed gaan ritueel afspeelt waarmee je je kind kennis laat maken met het geluid van de wekker. We zien vaak dat kinderen gedurende de tijd gewend raken aan de training en onze panda vriend Wizzu is er natuurlijk om je kind te ondersteunen in de training! Heb je hiernaast nog moeite met het alarm uit te zetten neem dan vooral even direct op met de klantenservice, zij verhelpen dit graag voor je zodat jullie ook tot resultaat kunnen gaan werken! Hopelijk kunnen jullie toch spoedig nog droge nachten behalen. Gr. Team Dryly

Geweldig product

Na 6 weken resultaat! Mijn zoon heeft al een tijdje moeite met bedplassen. Na meerdere oplossingen geprobeerd te hebben, kwamen we uiteindelijk terecht bij Dryly. Door de training met de pandabeer zien we echt verschil. Hier en daar nog een ongelukje, maar ik goede hoop dat het bedplassen binnenkort verleden tijd is. Bedankt!
Antwoord van dryly.com
Beste Martijn, Dank voor je bericht en wat een geweldig nieuws dat je inmiddels al enkele resultaten ervaart! We zijn erg blij dat jullie samen met Wizzu een mooie stap hebben kunnen zetten. We hopen dat de training snel afgerond kan worden, maar jullie mogen nu al trots zijn op het mooie resultaat! Gr. Team Dryly
Wat een fantastisch resultaat! Ons kind worstelde al geruime tijd met bedplassen en we hadden al diverse methoden uitgeprobeerd om dit aan te pakken, echter zonder succes. Na de aanschaf van een plaswekker van Dryly was het probleem echter binnen enkele weken opgelost. Dit product heeft echt onze verwachtingen overtroffen!
Antwoord van dryly.com
Beste Bas, Dank voor je bericht en wat een geweldig nieuws dat je inmiddels droge nachten ervaart! We zijn dan ook erg blij dat we een oplossing hebben kunnen bieden en jullie mogen trots zijn op het resultaat! Geniet van de droge nachten. Gr. Team Dryly

Effectief!

De Dryly plaswekker was echt een redder in nood voor ons gezin. Mijn kind (8 jaar oud) had al langer last van bedplassen, maar dankzij deze wekker begon hij zich bewust te worden van zijn blaas en 's nachts op te staan wanneer nodig. Het gebruiksgemak en de effectiviteit ervan hebben onze nachten aanzienlijk verbeterd.
Antwoord van dryly.com
Beste klant, Wat een geweldig nieuws dat jullie zoon van 8 ondertussen droge nachten ervaart. We zijn erg blij dat we jullie hebben kunnen ondersteunen in deze reis naar droge nachten en jullie mogen dan ook trots zijn op het resultaat. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

Uitstekend product en goede service

Dryly heeft echt geholpen! Mijn dochter had voorheen nog geregeld last van bedplassen, na het gebruik is ze eindelijk droog en is Wizzu een nieuwe vriend die blijft! Een erg positeive manier om het kind gemotiveerd te houden en het bedplassen op te lossen. Daarnaast bij vragen direct goed geholpen, bedankt Dryly
Antwoord van dryly.com
Beste klant, Dank voor het delen van deze mooie review. Wat leuk dat Wizzu ook na de training nog een vriend blijft op de kamer van je kind! We zijn blij te horen dat de training zo een succes is geweest voor jullie. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
23 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling

Goed product. Maar 1.0 zenders nu al niet meer verkrijgbaar na lancering 2.0 versie afgelopen mei 2023

Ik ben erg blij met het product. Helaas de zender per ongeluk meegewassen, dus wilde nu een nieuwe aanschaffen. Maar voor de plaswekker (versie van vóór mei 2023) is geen nieuwe zender (1.0) meer beschikbaar. Uitverkocht. Zo kort na lancering van de 2.0 versie al geen 1.0 zenders meer beschikbaar.
1 nov 2023
Beste Stephanie, Dank voor je review. Allereerst fijn om te horen dat je tevreden bent met de werking van de plaswekker! Wat vervelend dat je deze per ongeluk hebt meegewassen in de wasmachine. We zijn inderdaad in Mei 2023 overgegaan op een nieuwe versie van onze plaswekker. Na actief geluisterd te hebben naar de klant en constant te blijven innoveren hebben we de nieuwe versie gelanceerd en heeft deze mooie verbeteringen t.o.v. de vorige versie. De vorige zijn inderdaad volledig uit voorraad ondertussen en die zijn daarbij spijtig genoeg niet meer verkrijgbaar. Neem zeker ook nog even contact op met de klantenservice om te kijken of we nog iets voor je kunnen betekenen! Gr. Team Dryly
11 feb 2024

Het was even zoeken naar de werking en…

Het was even zoeken naar de werking en hoe de wekker ‘uit te schudden’. Ook het volume was behoorlijk heftig. Uiteindelijk het alarm op onze telefoon uitgeschakeld want we hoorden de plaswekker zelf ook wel. Na 2 weken met ongelukjes, merkten we dat ze zelf wakker werd om te plassen. Heel fijn!
Antwoord van dryly.com
Beste Emily, Dank voor je review en begrijpelijk dat het op het begin even zoeken kan zijn. Zorg dat je de zender eerst van het broekje haalt en vervolgens met de ontvanger schudt. In ieder geval goed te horen dat je inmiddels juist op weg bent en de eerste resultaten begint te zien! Mocht je nog advies willen, twijfel niet om contact op te nemen! Gr. Team Dryly
Boven verwachting goed! Mijn kind had veel last van bedplassen en we hadden al verschillende dingen geprobeerd om dit op te lossen. Maar tevergeefs zonder resultaat. Na het aanschaffen van een plaswekker van Dryly is het bedplassen echter binnen een aantal weken verholpen. Top product!
Antwoord van dryly.com
Beste Dennis, Wow, dank voor deze geweldige review! We vinden het natuurlijk super te horen dat je na enkele weken resultaat behaald hebt. Voor dit soort ervaringen doen we het en staat ons team dagelijks voor je klaar. Jullie mogen trots zijn op het resultaat en geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

Wat een uitvinding!

Door de methode op een leuke manier aan te pakken zien we dat onze zoon erg gemotiveerd is. Wat een enorm pluspunt en geweldige uitvinding. Na 1 week gestart te zijn, merken we al lichte vooruitgang en gaan we er zeker vanuit dat dit binnen enkele weken volledig opgelost is!
Antwoord van dryly.com
Beste Winkeliers, Dank dat je tijd hebt willen nemen om je ervaring te delen. Goed te horen dat jullie juist gestart zijn en we hopen dat jullie spoedig tot een mooi eindresultaat kunnen komen. Mocht je tijdens de training nog vragen hebben of tips/advies willen dan kijkt de klantenservice graag met je mee! Gr. Team Dryly