dryly.com

110 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden519 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 okt 2023
dryly.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na het lezen van alle reviews zijn wij enthousiast geworden om dryly bij onze zoon van 7 uit te proberen. We kregen het hele pakket vergoed van de verzekering. Onze zoon is nu na ruim 6 weken bijna iedere nacht droog, zelfs met alle drukte van sinterklaas en kerst. Zelf is hij ontzettend trots als zijn broek droog is gebleven. Voorheen konden wij 2 a 3 keer per nacht zijn bed verschonen of krijg een luier om die ontzettend vol zat. De app en apparaat zijn erg duidelijk en leuk gemaakt voor kinderen. Wij hebben wel gekozen voor de zender met trilfunctie omdat onze zoon erg diep slaapt. Van de trilfunctie wordt hij goed wakker en wist dat hij dan baar toilet moest om verder te plassen. Wij werden dan wakker van het alarm. Voor iedereen die twijfelt het is echt het proberen waard.

Wij ervaren veel problemen met de plaswekker. In het begin elke dag een nieuw probleem: geen koppeling tussen wekker en sensor, geen koppeling met de app, geen verbinding met wifi etc etc. Deze problemen zijn na een complete reset, onder zeer vriendelijke telefonische begeleiding van de helpdesk, opgelost. Helaas ervaren we sinds 1,5 week weer veel problemen: de wekker valt telkens vanzelf uit, ook al is hij helemaal opgeladen, de verbinding met de app komt telkens niet tot stand, waardoor er geen punten worden gespaard en mijn zoontje dus minder gemotiveerd is; soms is de wekker wel aan, maar gaat hij niet af. Kortom, het levert veel frustratie op, werkt daardoor averechts en is zonde van het enorme bedrag dat we erin geïnvesteerd hebben. Erg teleurgesteld.

Beoordelingen voor dryly.com

Super service

De zender en ontvanger werkte niet naar behoren. Na contact met de klantenservice kregen we deze samen niet aan de praat. Er werd meteen een nieuwe opgestuurd. Super service!
Antwoord van dryly.com
Beste Maaike, Dank voor deze prachtige review! We zijn erg blij te horen dat je zo content bent over de verleende service. We vinden het belangrijk om snel te schakelen, zodat mochten zich problemen voordoen tijdens de training, we deze z.s.m. voor je kunnen verhelpen. Mocht je tijdens de training nog tips/advies willen, twijfel dan niet om contact op te nemen! Gr. Team Dryly

Helemaal blij

Mijn dochter is zo trots op haar resultaat. En ik natuurlijk ook. Wat een uitvinding! En dan wordt de plaswekker ook nog door mijn zorgverzekering betaald. Superblij
Antwoord van dryly.com
Beste klant, Dank voor deze geweldige review, voor dit soort ervaringen doen we het dagelijks! Goed te horen dat jullie dochter trots is op haar resultaat en dat is helemaal terecht! Mooie bijkomstigheid dat de zorgverzekeraar hier de plaswekker voor jullie heeft kunnen vergoeden. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
Product werkt beter dan verwacht. Vooral de interactie met de app en de speelse insteek hebben bijgedragen aan een positief resultaat na 4 weken
Antwoord van dryly.com
Beste Hendrik, Dank voor je 5 sterren review! Wat leuk om terug te horen dat de interactie met app en speelste insteek positief hebben kunnen bijdragen op de motivatie van je kind. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
Verzending duurde wat lang, maar her product is top! Dochter vind het geweldig met de knuffel en de app en is mede daardoor super gemotiveerd!
Antwoord van dryly.com
Beste Jessica, Dank voor deze mooie review en wat leuk te horen dat je dochter zo gemotiveerd is om samen met Wizzu aan droge nachten te gaan werken. Hopelijk hebben jullie snel volledig resultaat en mocht je nog advies/tips tijdens de training willen hebben, twijfel dan niet om contact op te nemen! Gr. Team Dryly
4 feb 2024
Verzending duurde langer dan gemiddeld. Maat broekjes komen niet overeen met de realiteit. Geen eenvoudig apparaat om in te stellen.
Antwoord van dryly.com
Beste Groeneweg Dank voor je bericht en ervaring. Wat vervelend dat je de verzending wat langer duurde en je de app wat moeilijk gekoppeld krijgt, hiervoor helpt onze klantenservice je graag telefonisch ter ondersteuning! De broekjes zijn gebaseerd op Europese maatvoering welke we hanteren om een zo accuraat mogelijke maatvoering te behouden. Mochten deze niet juist passen, dan kun je deze als je deze enkel gepast hebt uiteraard nog omruilen! Hopelijk kunnen jullie inmiddels juist vooruit op weg naar droge nachten en anders kijken we graag met je mee! Gr. Team Dryly
De app koppelt moeilijk en is niet makkelijk gebruiksklaar te maken. Wij krijgen het geluid van de beer ook heel moeilijk uit.
Antwoord van dryly.com
Beste Soumya, Dank voor je bericht en ervaring. Wat vervelend dat je de app wat moeilijk gekoppeld krijgt, hiervoor helpt onze klantenservice je graag telefonisch ter ondersteuning! Met betrekking tot het uitkrijgen van het alarm, zou je hier geen problemen mee moeten ervaren als dat je eerst de zender van het broekje afhaalt en daarna met de ontvanger gaat schudden. (anders krijgt de zender telkens nieuwe impulsen van het natte broekje) Als het ongelukje erg groot is kan het ook nog zo zijn dat de contactpunten van de zender wat vochtig zijn, zorg dan eventueel dat je deze eerst droog dept. Mocht bovenstaande je niet beter op weg helpen, neem dan even contact op met de klantenservice en dan kijken we graag met je mee om dit op te lossen! Gr. Team Dryly

Top product!

Volgende dag geleverd en we merken na de eerste week al direct verbetering! Hadden we hier maar eerder aan gedacht.
Antwoord van dryly.com
Beste Ladaan, Dank voor je mooie ervaring! Wat goed dat jullie al snel verbetering zien zo vroeg tijdens de training. Hopelijk hebben jullie zo snel mogelijk volledige droge nachten, succes met het afronden van de training! Gr. Team Dryly

Erg fijn

Problemen zijn snel verholpen dankzij de goede klantenservice!
Antwoord van dryly.com
Beste Pieter, Bedankt voor deze mooie 5 sterren review. We zijn blij te horen dat de klantenservice je juist heeft kunnen helpen! Naast je problemen verhelpen zijn we ook dagelijks bereikbaar van 09:00-17:00 voor tips en advies tijdens de training. Mocht je nog verdere vragen hebben dan staan we je graag te woord! Gr. Team Dryly
Product ziet er goed uit, service is ook erg goed!
Antwoord van dryly.com
Beste David, Dank voor deze mooie review. We zijn blij te horen dat de producten naar je wens zijn! Mocht je tijdens de training nog tips/advies willen, twijfel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice! Gr. Team Dryly
Swift shipment, and good customer service
Antwoord van dryly.com
Dear Sehtat, Thanks for this amazing review. Good to hear that you received the product in time and that the customer service is able to help you sufficiently. We find it very important to provide good support during the training, since we understand that you can have a lot of questions about the process and training. Our customer service is here to support you! Greets, Team Dryly
snelle & correcte bezorging
Antwoord van dryly.com
Beste Edwin, Dank voor het delen van je ervaring! We zijn erg blij te horen dat de levering snel & correct verzorgd is. Hopelijk kunnen jullie spoedig resultaat behalen en mocht je nog vragen hebben dan staat onze klantenservice voor je klaar! Gr. Team Dryly
28 jan 2024
Antwoord van dryly.com
Beste van Megen, Dank dat je de tijd hebt willen nemen om je ervaring over Dryly te beoordelen! Mocht je verder nog vragen hebben dan kun je onze klantenservice bereiken via Tel.: 085 106 0377 ( ma t/m vr 09:00-17:00). Gr. Team Dryly
Antwoord van dryly.com
Beste Floor, Dank voor je 5 sterren review! Mocht je tijdens de training nog tips/advies willen hebben, dan helpt onze klantenservice je graag! Gr. Team Dryly

Mooi concept, goede klantenservice, maar producten werken niet naar behoren

Inmiddels hebben we een derde kastje gekregen, maar deze gaat ‘s nachts ook vanzelf uit (ondanks iedere dag uren lang opladen zoals voorgeschreven). De klantenservice is super vriendelijk en behulpzaam, maar ik ben niet overtuigd van de kwaliteit van de producten. Pauzes en onderbrekingen zijn ook niet top in deze training..
Je ne comprend rien, tout est dans une autre langue à chaque fois. Ça fait 2 fois que je reçois du matériel défectueux, que je vous contacte et que personne ne me répond. Prix très excessifs pour une qualité vraiment médiocre
Antwoord van dryly.com
Chère Mélany, Je vous remercie pour votre message. Nous sommes désolés d'apprendre que vous rencontrez des problèmes. Je vois que vous n'avez pas encore contacté notre service clientèle. Notre site web, notre application et notre service clientèle sont entièrement traduits en français par des traducteurs agréés. Je comprends donc qu'après votre message, vous avez contacté notre service clientèle français et qu'ils ont pu vous aider correctement, afin que vous puissiez vous aussi commencer la formation comme il se doit ! Je suis ravie de l'apprendre. Si vous avez encore des questions ou si vous avez besoin de conseils pendant la formation, n'hésitez pas à nous contacter. N'hésitez pas à nous contacter directement par téléphone : 00 33 366 88 23 52 ou par e-mail serviceclientele@dryly.com. L'équipe française du service clientèle est disponible tous les jours pour répondre à toutes vos questions ! Cordialement, Team Dryly
14 jan 2024
Heb al de 4e ontvanger en zender. Gaat steeds kapot en dan moeten we weer een nieuwe
Antwoord van dryly.com
Beste Alberdien, Dank voor je bericht en ons telefonisch contact van zojuist. Vooropgesteld vinden we de problemen die je ervaart erg spijtig te horen. Ik zie dat je bestellingen dateren van onze vorige maar ook nieuwe versie. Wel begrijp ik dat dit een ontzettend ongelukkige start is en ben ik dan ook blij dat we je telefonisch hebben kunnen ondersteunen en ook jullie vannacht weer juist vooruit kunnen in de training om resultaat te gaan boeken! Dit is alles behalve hoe een standaard traject dient te verlopen, waarvoor excuses. We zijn erg benieuwd hoe dat de training gaat verlopen bij jullie en laat ons volgende week ook zeker even via klantenservice@dryly.com weten of dat jullie progressie boeken. Wellicht kunnen we je nog ondersteunen met tips/advies en anders weten we zeker dat jullie inmiddels juist onderweg zijn! Gr. Team Dryly

Werkt super!

Antwoord van dryly.com
Beste Rebecca, Dank dat je de tijd hebt willen nemen om deze prachtige uitgebreide review te schrijven. Wat fijn te horen dat jullie na ruim 6 weken volledig resultaat behaald hebben! Je lovende woorden over de app en onze kindvriendelijke manier vinden we natuurlijk ge-wel-dig! Dank voor deze prachtige review en geniet van jullie resultaat! Iets om trots op te zijn! Gr. Team Dryly
29 aug 2023

Een aanrader!

Dochter van 5 was elke nacht nat, daarom ervoor gekozen de dryly te bestellen. De eerste week werd ze ondanks de trilfunctie niet wakker. De 2e week was dit anders en werd ze wel wakker van de wekker en trilfunctie, maar dan in een nat bed. De 3e week werd ze meteen wakker van de wekker zodra er 1 drupje in het broekje zat, daardoor hield ze het op en ging naar de wc.Diezelfde week was ze ook droog! We hebben nog een week lang het broekje voor de zekerheid bij haar aangehad, maar ondertussen heeft ze al een aantal weken geen ongelukje meer gehad!We hebben haar wel aangeleerd eerst de zender van het broekje af te halen en daarna de panda te schudden. Anders blijft de panda maar doorrinkelen omdat de zender op het natte broekje zit. Ook kwamen de meldingen op mijn telefoon pas erg laat binnen. Maar doordat we het "alarm" elke avond voor het slapen gingen beluisteren (zoals aanbevolen) werd ik ook meteen wakker door het herkenbare geluid, ook al lag ik in de kamer ernaast ;) Ik zal Dryly in ieder geval iedereen aanraden! Ik had niet gedacht dat het (zo snel) zou lukken!
1 nov 2023
Beste C.V. Dank voor deze prachtige 5 sterren review. Wat een geweldig nieuws dat na 3 weken je dochter volledige zindelijkheid in de nacht heeft behaald. Daar worden wij ook erg blij van :) Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
18 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

Effectief product met goede service

De Dryly plaswekker gebruikt voor onze 3 kinderen. Bij alle 3 geen natte bedden meer al vanaf de derde nacht en volledig zindelijk tussen ca 4 weken en 3 maanden. Ongeveer 2 weken na start van de 1e training was de batterij van de zender leeg. Na contact met Dryly werd direct een vervangend exemplaar gestuurd. Voor de training van onze 2e en 3e meegedaan als bèta tester voor de Dryly 2.0. Na een tijdje op de plank laadde de Dryly 1.0 niet meer op. Ook deze werd zonder problemen vervangen. Als bèta tester is er gedurende een half jaar intensief contact geweest met Jeroen van Dryly, zowel binnen als buiten de gebruikelijke werktijden. Bij problemen werd er zelfs in het weekend of laat in de avond tijd vrijgemaakt om een oplossing te vinden zodat de training ongestoord doorgezet kon worden. Kortom effectief product met goede service en hart voor de zaak.
1 nov 2023
Beste Maurice, Dank voor je prachtige review en lovende woorden. Wij zijn dan ook enorm blij dat je alle 3 je kinderen nacht zindelijk hebt gekregen met de Dryly plaswekker. Iets waar jullie als gezin trots op mogen zijn! Hier doen wij het dagelijks voor. Nogmaals dank voor de mooie review en geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
2 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

DryLy succesvol voor twee van onze kinderen

Wij hebben DryLy gebruikt voor twee van onze kinderen. Bij beide kinderen heeft DryLy gewerkt. De eerste ging in twee weken tijd van twee keer per nacht plassen in bed naar wakker worden door de plaswekker (door een klein ongelukjes waarbij alleen de onderbroek een beetje nat en dan zelf gelijk afknijpen) en toen al naar droge nachten of zelf op tijd wakker worden om te moeten plassen. Daarna was hij twee weken droog. Hij heeft toen nog één keer een ongelukje gehad (na een bijzondere dag), maar is sindsdien droog. Ons tweede was al bijna nachtzindelijk maar het laatste stukje lukte net niet. DryLy heeft hem geholpen. Na een week met kleine en grote ongelukjes is hij inmiddels twee weken de hele nacht droog. Het is natuurlijk nog even afwachten hoe het verder ontwikkelt, maar wij zien het positief in.
1 nov 2023
Beste Mattias, Dank voor je bericht. Wat goed om te horen dat de wekker zo een succes voor jullie beide kinderen is geweest! Wij adviseren inderdaad na 14 droge nachten de wekker weer even op te bergen. Het kan inderdaad nog zo zijn dat er een terugval komt, deze is dan altijd weer snel en effectief te tackelen door de set weer te gebruiken. Bedankt voor het delen van je ervaring en geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly