dryly.com- Logo - Beoordelingen

dryly.com

138 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden547 beoordelingen in totaal

21 dec 2023
Na het lezen van alle reviews zijn wij enthousiast geworden om dryly bij onze zoon van 7 uit te proberen. We kregen het hele pakket vergoed van de verzekering. Onze zoon is nu na ruim 6 weken bijna iedere nacht droog, zelfs met alle drukte van sinterklaas en kerst. Zelf is hij ontzettend trots als zijn broek droog is gebleven. Voorheen konden wij 2 a 3 keer per nacht zijn bed verschonen of krijg een luier om die ontzettend vol zat. De app en apparaat zijn erg duidelijk en leuk gemaakt voor kinderen. Wij hebben wel gekozen voor de zender met trilfunctie omdat onze zoon erg diep slaapt. Van de trilfunctie wordt hij goed wakker en wist dat hij dan baar toilet moest om verder te plassen. Wij werden dan wakker van het alarm. Voor iedereen die twijfelt het is echt het proberen waard.

29 dec 2023
Wij ervaren veel problemen met de plaswekker. In het begin elke dag een nieuw probleem: geen koppeling tussen wekker en sensor, geen koppeling met de app, geen verbinding met wifi etc etc. Deze problemen zijn na een complete reset, onder zeer vriendelijke telefonische begeleiding van de helpdesk, opgelost. Helaas ervaren we sinds 1,5 week weer veel problemen: de wekker valt telkens vanzelf uit, ook al is hij helemaal opgeladen, de verbinding met de app komt telkens niet tot stand, waardoor er geen punten worden gespaard en mijn zoontje dus minder gemotiveerd is; soms is de wekker wel aan, maar gaat hij niet af. Kortom, het levert veel frustratie op, werkt daardoor averechts en is zonde van het enorme bedrag dat we erin geïnvesteerd hebben. Erg teleurgesteld.

Beoordelingen voor dryly.com

11 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Na drie weken klaar. Goede plaswekker en mooie app!!!

Wij zijn erg tevreden over de plaswekker van Dryly. Ons kind had al enkele tijd last van dit probleem en het bleek al snel dat de Urifoon plaswekker die wij eerder gekocht hadden niet leuk genoeg was voor ons kind. Het concept voelde oudbollig en medisch, maar dat was niet zo bij Dryly.De Dryly plaswekkers zijn echt ontworpen voor kinderen en daar zijn wij super blij mee!! we hebebn het idee dat dit heeft geholpen met de training. Tijdens het installeren hadden we even nodig, maar dankzij deh ulp van Jeroen was het al snel gelukt en konden we de dag na het bestellen al aan de slag met de trainingOns kind awas met name erg te spreken over de mooie app en de vrolijke verpakking vonden wij als ouders een echt pluspunt. het hele concept klopt gewoon en wij zijn enorm tevreden!
1 nov 2023
Beste Björn, Wow, erg veel dank voor deze prachtige review! Wat goed om te horen dat jullie na 3 weken al de droge nachten bereikt hebben. Je overige complimenten over de app en kindvriendelijkheid waarderen wij natuurlijk enorm. Dank voor het delen van deze prachtige review en geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
14 dec 2023

Dryly ontvanger

Helaas waren er wat problemen met de ontvanger. Deze viel na een paar uur uit, waardoor de wekker niet afging bij een ongelukje. Op mijn mail kreeg ik snelle respons. Uiteindelijk telefonisch afgesproken dat er een nieuwe ontvanger naar ons toe kwam en we de oude kosteloos konden retourneren. Helaas gaf het 2e kastje exact dezelfde problemen. Bij dit telefoongesprek bleek dat ze ervan op de hoogte waren dat er een fout zat in de batch van november. Hierdoor dus weer een nieuw kastje gekregen en nu werkt hij eindelijk zoals het hoort. De klantenservice is vriendelijk. Ze hadden alleen beter eerst de nieuwe ontvanger kunnen testen voordat ze hem opstuurde. Het was een geregel maar nu een maand later kunnen wij eindelijk starten met de training.
15 dec 2023
Beste Melanie, Dank voor je review! We vinden het spijtig te horen dat je in eerste instantie problemen ervaarde met je set. Wel zijn we blij te horen dat we je juist hebben kunnen helpen en dat de service naar je wens was. Goed om terug te lezen dat je inmiddels juist op weg bent om je resultaat te behalen! Mocht er in de toekomst iets zich voordoen, of wil je tips/advies inwinnen dan staat onze klantenservice dagelijks voor je klaar om jullie te helpen! Gr. Team Dryly
21 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

Even doorzetten maar het werkt!

Onze zoon van 7 was nog nat snachts. We hebben hem een tijd langs rond 22.00 nog laten plassen, maar dit had geen effect in de nacht. Hij bleef nat. Toen dryly besteld, ook omdat hij erg graag zonder luier naar bed wilde. Hij was dus zelf ook gemotiveerd. De knuffel vond hij fantastisch. En ook de beloningen werkten erg goed. Het was de eerste 6 weken echt wel doorbikkelen, omdat Wizzu de eerste weken wel soms 3 tot 5 keer per nacht afging. Soms wilde ik opgeven, maar gelukkig had mijn man er meer hoop op. En inderdaad na 6 weken werd het minder. Toen duurde het nog een paar weken voordat hij af en toe een droge nacht had. Wat was hij trots. Niet te snel opgeven is mijn tip. Heeft zijn zelfvertrouwen goed gedaan!
1 nov 2023
Beste Marieke, Dank voor het delen van jullie ervaring en mooie review. Wat goed om te horen dat jullie toch de moed hadden om door te zetten en uiteindelijk na de 6 weken toch resultaat begonnen te zien. Helemaal mooi dat jullie ondertussen droge nachten hebben. Het kan zeker even doorbikkelen zijn op het begin van de training, maar het resultaat mag er dan uiteindelijk ook zijn! Iets om trots op te zijn wat jullie samen bereikt hebben. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
30 nov 2023
Onze zoon van 7 plaste elke nacht zoveel in zijn bed dat geen luier het tegenhield. Toen we dryly voorbij zagen komen op Facebook waren we in eerste instantie een beetje sceptisch. Omdat we zo moedeloos werden van de situatie hebben we besloten toch een dryly plaswekker aan te schaffen. Dit was de beste aankoop van 2023!!! Hadden we het maar 3 jaar eerder gedaan... Leuk om Wizzu aan te mogen kleden met de verdiende punten (die overigens altijd verdiend worden hoor, het is in alle gevallen een positieve ervaring! ) Nooit verwacht dat onze zoon binnen zo'n korte tijd zindelijk zou zijn . Mega trotse kerel (en even trotse mama) hier in huis 🤩🥰♥️
4 dec 2023
Beste Danique, Wow! Dank voor deze prachtige review. We vinden het erg mooi om terug te mogen lezen dat je in eerste instantie sceptisch was, maar het later bestempeld als je beste aankoop van 2023. Geweldig nieuws dat jullie dan ook droge nachten behaald hebben en jullie zijn terecht trots! Geniet van de droge nachten. Gr. Team Dryly
27 jan 2024

Effectieve plaswekker

Wij raden deze plaswekker iedereen aan. Wij zijn 11 nachten bezig en zijn 9 nachten droog. Onze dochter is een hele vaste slaper en wordt heel moeilijk wakker. De plaswekker is makkelijk en eenvoudig om te gebruiken. De app maakt het helemaal kompleet omdat je kind muntjes kan verdienen om de pandabeer te kunnen versieren. Onze dochter is daardoor ook gemotiveerd en vindt het heel leuk. De service was ook ontzettend goed en snel. Wij kwamen er achter dat 1 broekje defect was en binnen 1 uur was alles opgelost en geregeld de volgende dag was het broekje er al. Super blij mee. Als je net begint met de plaswekker heb je echt 2 broekjes nodig.
31 jan 2024
Beste Kuipers, Dank voor deze geweldige 5 sterren review. We vinden het erg fijn te horen dat je zo te spreken bent over onze wekker en de service die je geboden is. Service staat bij ons hoog in het vaandel gezien we je tijdens de training zo optimaal mogelijk willen helpen, zodat er geen pauze in de training hoeft te ontstaan. Nogmaals dank voor deze mooie review en geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
24 sep 2023

Blij mee!

Het instellen van de dryly was even lastig in het begin omdat hij ons WiFi netwerk telkens niet pakte. Maar na een belletje met de fijne klantenservice werkte het systeem na een reset goed. De app werkt met een beloningssysteem waardoor we enthousiast aan de slag gingen. De eerste nachten kregen we elke nacht 2 tot 3 meldingen van een ongelukje. We hebben toen vervolgens precies zo gehandeld zoals in de handleiding beschreven stond en na 5/6 nachten was ons zoontje van 6 jaar al helemaal droog. Zo snel hadden we dat niet verwacht! Inmiddels zijn we weer 2 maanden verder en hij heeft geen enkel ongelukje meer gehad. Blij mee!
1 nov 2023
Beste A Velstra, Bedankt dat je de tijd hebt willen nemen om jullie ervaring hier te delen. Wat een geweldig resultaat dat je na 6 nachten al resultaat had en dat je 2 maanden later alsnog geen ongelukjes meer gehad hebt! Een super resultaat in een bijzonder korte tijd! Hier mogen jullie dan ook zeker trots op zijn. Nogmaals dank voor het delen van je ervaring en geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
18 mrt 2024

Enorm verrast!

Voor onze dochter van 10 jaar was dit de uitkomst! De eerste 3 nachten werd ze niet wakker van de wekker, ze slaapt erg diep namelijk. Zou dit dan ook niet helpen dacht ik en eerlijk gezegd had ik er weinig vertrouwen in. Maar na 3 nachten ging het stap voor stap beter. Van niet wakker worden van de wekker zijn we nu 1 maand verder waar we nu 16 droge nachten achter de rug hebben. Een klein ongelukje gehad op dag 17, maar vannacht weer gewoon droog! En een ongelukje hoort erbij! Wij hebben er volle vertrouwen in dat het zo gaat lukken. Het zelfvertrouwen van onze dochter is ook enorm gegroeid. Dankjewel Dryly en Wizzu! 🐼❤️
19 mrt 2024
Beste Betül, Dank voor het delen van jullie ervaring! Wat een geweldig nieuws dat de wekker jullie dochter van 10 jaar uiteindelijk toch heeft kunnen helpen. In het begin kan de training inderdaad intensief zijn, maar als alles goed verloopt, wordt dit met de week aangenamer en zie je de progressie vorderen. Jullie mogen trots zijn op het resultaat, geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
19 sep 2023

Trots op zijn pandawekker

Ons zoontje is na lang proberen op een hele leuke manier zindelijk geworden ‘s nachts. Hij was zelfs zo trots op zijn pandawekker dat hij hem aan zijn vriendjes liet zien. Fijn dat we met deze wekker een positieve draai konden geven aan iets waar hij vaak verdrietig om was. Het duurde een aantal maanden, maar we merkten dat het steeds beter ging. Ondertussen zijn de zender en ontvanger opgeborgen, maar de panda wilde hij toch heel graag in bed houden.Één van de broekjes gaf steeds een vals alarm. Contact opgenomen met de klantenservice en daar is heel snel een goede oplossing voor gevonden.
1 nov 2023
Beste Sophie, Wow... Wat een ervaring! Geweldig om te horen dat je zoon een verdrietig iets heeft weten om te draaien met een positieve wending naar een super resultaat. De aanhouder wint altijd en ook als het af en toe iets langer duurt, is doorzetten de oplossing! Wat gaaf dat je zoon zelfs de pandawekker aan zijn vriendjes liet zien, je zoon is terecht trots en dat mogen jullie ook zijn! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
18 aug 2023

Zeer tevreden

Wij hebben meegedaan met de pilot/testperiode van de Dryly 2.0. Hierdoor hebben wij zeer intensief contact gehad met Dryly. De communicatie is altijd super fijn en gemakkelijk verlopen, problemen werden meteen opgepakt en opgelost. Het heeft even geduurd maar onze dochter is nu 9 van de 10 nachten droog en daar zijn wij super blij mee, gekeken waar we vanaf zijn gekomen. De plaswekker gaat hier nog elke avond met plezier aan en ze is mega trots als ze de volgende ochtend droog is gebleven. Dankjewel voor de goede zorgen, het meedenken en de fijne communicatie!
1 nov 2023
Beste Mireille, Dank voor deze mooie review! Goed om te horen dat je dochter desondanks het diepe slapen nu toch al 9 van de 10 nachten droog is! Een resultaat om trots op te zijn, geniet van de droge nachten. Gr. Team Dryly
19 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Heel goede ervaring mee. Onze eerste zoon was binnen 2 weken zindelijk in de nachten. Knuffel vond hij ook interessant, net als de bijbehorende app. Wel een keer gehad dat de ontvanger stuk was, netjes van Dryly een nieuwe ontvangen. Ook toen er met de zender wat mis was werd dit heel netjes opgelost door de vriendelijke klantenservice, echt heel erg fijn. Onze tweede zoon duurt wat langer maar maakt wel ook al vooruitgang door het gebruik van de Dryly. Kortom: een fijn product met een bijbehorende super fijne klantenservice voor vragen/advies/hulp.
1 nov 2023
Beste TK, Dank voor deze prachtige woorden! Wat geweldig om te horen dat de training voor beide van je kinderen resultaat biedt, bij de een wat sneller dan de ander, maar nu is 2 weken natuurlijk ook wel erg vooruitstrevend! Een resultaat om trots op te zijn, geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
15 jan 2024

Werkt zoals beloofd!

Na de positieve reviews te hebben gelezen, was ik overtuigd om de plaswekker aan te schaffen voor onze zoon. Het pakket, leuke verpakking overigens, is binnen de beloofde tijd geleverd. Na de start merkten we in de tweede week van de training een positieve wending in de nachten. Enkele vragen m.b.t. de app werden duidelijk beantwoord door de klantenservice. Inmiddels zijn de nachten geheel droog en kan ik niets dan lof uitspreken over de Dryly plaswekker. Bijkomend voordeel is dat we ook nog een deel terug hebben kregen van onze zorgverzekering.
15 jan 2024
Beste Leendert, Dank voor deze prachtige review. Wat een super nieuws dat jullie ondertussen geheel droge nachten ervaren, de bijkomstigheid vanuit de zorgverzekeraar is natuurlijk helemaal top! Jullie hebben dan ook al vrij snel een resultaat waar je trots op mag zijn. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
28 aug 2023

Verholpen: Niet uit te schakelen

Hij werkt, het lukt echter (op geen enkele manier) om het alarm te laten stoppen. Het groene lampje blijft branden en de wekker houdt niet op. De aan/uit knop doet niets.Na contact met de zeer behulpzame klantenservice is het gelukt! De knop moet precies 2 seconden worden ingedrukt en het schudden moet goed worden gedaan, dan lukt het!We gaan er mee door!Opmerking: zolang de zender op de ontvanger (of op een nat broekje) is geklikt wordt dit gezien als een ongelukje, eerst zender los en dan alarm uitzetten!
1 nov 2023
Beste Coen, Bedankt voor het prettige telefoongesprek van zojuist. Wat vervelend dat jullie in eerste instantie moeite hadden met het alarm uit te krijgen. Gelukkig hebben we dit telefonisch kunnen oplossen door de set even opnieuw met je te installeren en wat praktische tips mee te geven. Wij wensen je dan ook erg veel succes met de training en mocht je nog vragen hebben of advies willen, dan kun je ons altijd bereiken! Gr. Team Dryly
20 nov 2023

Super fijn, ook overdag

Het Dryly systeem gekocht voor de nacht. Dit werkte super en mijn dochter was al snel de nachten droog! Helaas was overdag nog een probleem, wegens overprikkeling. Nu draagt ze de Wizzu onderbroeken ook overdag, als extra ondersteuning om haar te helpen. Groot voordeel; grote ongelukken blijven uit en ze leert te herkennen wanneer ze wel moet. Nadeel: zender al meerdere keren vervangen en een grotere voorraad onderbroeken aanschaffen is wel een must. Kortom; een fijn product, zeker ook voor overdag!
5 dec 2023
Beste Rianne, Dank voor je mooie 5 sterren review. Wat fijn om te horen dat jullie ook overdag goed vooruit konden, het is inderdaad gedesigned voor gebruik in de nacht, maar als je creatief om gaat met de set kun je deze ook overdag gebruiken. Wel begrijp ik dat je de zender vervangen gehad hebt, dat is natuurlijk vervelend maar ik ben blij te horen dat de klantenservice je goed heeft kunnen helpen. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
8 mrt 2024
Hier de plaswekkertraining enorm positief ervaren en ik kan deze iedereen aanbevelen die kampen met bedplassen thuis. Vooral de app biedt een flinke meerwaarde doordat ouders de voortgang van hun kinderen kunnen volgen en aanmoedigen. De app is ook zeer kindvriendelijk, met leuke beloningen en gadgets om de motivatie van het kind hoog te houden. De Dryly app maakt de hele plaswekkertraining tot een gestroomlijnde en positieve ervaring voor het hele gezin. Dankjewel Dryly!
8 mrt 2024
Beste Roxanne, Dank voor je prachtige bericht en aanbeveling van onze plaswekker. We zijn blij te horen dat de meerwaarde die onze app biedt in dit traject naar je wens is! Geniet van de droge nachten en dank voor je positieve feedback over jullie ervaring! Gr. Team Dryly
19 mrt 2024

Eindelijk!

Eindelijk! Dryly heeft ein-de-lijk mijn kind geholpen om bedplassen op te lossen. Door hun deskundige begeleiding voelden we ons ondersteund en zelfverzekerd tijdens het hele proces. Ik ben zo blij dat we Dryly hebben gevonden, hun advies heeft echt het verschil gemaakt tijdens de training. Enorm fijn te merken dat er ook nog dit soort, niet commerciële diensten worden aangeboden, dat is vandaag de dag helaas niet meer vanzelfsprekend… Bedankt Dryly! Maud Noorduil
20 mrt 2024
Beste Klant, Dank voor de prachtige review! We zijn blij dat onze assisterende diensten je goed bevallen zijn en dat jullie inmiddels resultaat hebben weten te behalen! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
PS
10 jan 2024

Super fijne oplossing tegen bedplassen

Na enkele weken van gebruik kan ik met enthousiasme zeggen dat Dryly's plaswekker een gamechanger is voor ons gezin! Het gebruiksgemak, gecombineerd met een kindvriendelijk ontwerp, maakt het een super fijne oplossing tegen bedplassen. Ons kind vindt de interactieve aspecten geweldig en is erg gemotiveerd om droog te blijven. Absoluut een aanrader voor ouders die een effectieve en leuke manier zoeken om hun kinderen te helpen bij deze uitdaging!
10 jan 2024
Beste Pippijn, Bedankt voor deze prachtige review! Hier worden we erg blij van om dit soort geweldige ervaringen terug te mogen lezen. Fijn te horen dat de kindvriendelijkheid en interactieve elementen jullie kind extra heeft kunnen ondersteunen in zijn/haar reis naar droge nachten. Je aanbeveling waarderen we dan ook enorm, geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
11 jan 2024

Eindelijk een droog bed!!

Na vele pogingen om onze dochter niet meer in bed te laten plassen kwamen wij uit bij Dryly. Na heel wat aarzelingen of deze methodiek wel voor ons zou gaan werken, hebben mijn man en ik toch besloten de plaswekker te bestellen. Tot onze verbazing zagen wij na twee weken de eerste resultaten bij onze dochter! We zijn echt super blij met deze keuze! Onze dochter was ook meteen fan van de pandabeer en dat is toch wel echt de kerst op de taart!
12 jan 2024
Beste Maaike, Dank voor je geweldige review! Goed te horen dat jullie na 2 weken al resultaat beginnen te zien, hopelijk komen jullie snel tot volledig juist resultaat. Mocht je tijdens de training nog tips/advies willen dan kun je ons altijd bereiken! Gr. Team Dryly
15 mrt 2024

Geweldige training met dryly

De plaswekkertraining van Dryly is een geweldige oplosisng! Hoewel we in week 3 te maken kregen met een klein defect, was ik verbluft door de snelle respons en oplossing. Binnen 2 werkdagen was alles weer opgelost en mochten we een vervanging thuis ontvangen. Nu na slechts 7 weken is ons kind zindelijk. Het is verbazingwekkend hoe effectief en efficiënt het hele proces is geweest, en ik ben zo dankbaar voor het kennismaken met Dryly.
18 mrt 2024
Beste Klant, Dank voor het delen van deze geweldige review. Vervelend dat jullie een klein defect ervaarde, in ieder geval zijn we blij te horen dat we dit spoedig hebben kunnen verhelpen voor je. Na 7 weken resultaat is dan ook top nieuws waar je trots op mag zijn. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
27 jul 2023

Klant & Service

Klantenservice; Klant & Service. Een woord dat bij dit bedrijf nog echt waarde heeft! Vriendelijke mensen, correcte mailwisseling, nakomen van afspraken en snelle verzending van product. Onze oudste dochter is met behulp van deze training 's nachts zindelijk geworden en nu zijn we klaar om met haar jongere zusje aan de slag te gaan. Materiaal is van dusdanige kwaliteit dat het met gemak door meerdere kinderen gebruikt kan worden!
1 nov 2023
Beste Elke, Bedankt voor deze geweldige review! Om dit soort ervaringen realiteit te maken, zit onze klantenservice dagelijks voor je klaar. Wij zijn dan ook enorm blij dat we terug mogen lezen dat Dryly een succes voor jullie was. Succes met de training voor de tweede dochter! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
23 feb 2024

Binnen 3 weken resultaat!

Nadat we de plaswekker van Dryly hebben geprobeerd, zijn we echt onder de indruk! Mijn kind had al een tijdje last van bedplassen, en we waren op zoek naar een effectieve oplossing. Deze plaswekker heeft binnen 3 weken wonderen verricht. Het is geweldig om te zien hoe hij nu 's ochtends trots wakker wordt met een droog bed! Dank je wel, Dryly, voor dit fantastische product dat ons leven zo veel gemakkelijker heeft gemaakt!
23 feb 2024
Beste Ronald, Dank voor je bericht en wat een geweldig nieuws dat je inmiddels droge nachten ervaart! We zijn dan ook erg blij dat we een oplossing hebben kunnen bieden en jullie mogen trots zijn op het resultaat! Geniet van de droge nachten. Gr. Team Dryly