dryly.com- Logo - Beoordelingen

dryly.com

138 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden547 beoordelingen in totaal

Na het lezen van alle reviews zijn wij enthousiast geworden om dryly bij onze zoon van 7 uit te proberen. We kregen het hele pakket vergoed van de verzekering. Onze zoon is nu na ruim 6 weken bijna iedere nacht droog, zelfs met alle drukte van sinterklaas en kerst. Zelf is hij ontzettend trots als zijn broek droog is gebleven. Voorheen konden wij 2 a 3 keer per nacht zijn bed verschonen of krijg een luier om die ontzettend vol zat. De app en apparaat zijn erg duidelijk en leuk gemaakt voor kinderen. Wij hebben wel gekozen voor de zender met trilfunctie omdat onze zoon erg diep slaapt. Van de trilfunctie wordt hij goed wakker en wist dat hij dan baar toilet moest om verder te plassen. Wij werden dan wakker van het alarm. Voor iedereen die twijfelt het is echt het proberen waard.

Wij ervaren veel problemen met de plaswekker. In het begin elke dag een nieuw probleem: geen koppeling tussen wekker en sensor, geen koppeling met de app, geen verbinding met wifi etc etc. Deze problemen zijn na een complete reset, onder zeer vriendelijke telefonische begeleiding van de helpdesk, opgelost. Helaas ervaren we sinds 1,5 week weer veel problemen: de wekker valt telkens vanzelf uit, ook al is hij helemaal opgeladen, de verbinding met de app komt telkens niet tot stand, waardoor er geen punten worden gespaard en mijn zoontje dus minder gemotiveerd is; soms is de wekker wel aan, maar gaat hij niet af. Kortom, het levert veel frustratie op, werkt daardoor averechts en is zonde van het enorme bedrag dat we erin geïnvesteerd hebben. Erg teleurgesteld.

Beoordelingen voor dryly.com

27 jan 2024

Effectieve plaswekker

Wij raden deze plaswekker iedereen aan. Wij zijn 11 nachten bezig en zijn 9 nachten droog. Onze dochter is een hele vaste slaper en wordt heel moeilijk wakker. De plaswekker is makkelijk en eenvoudig om te gebruiken. De app maakt het helemaal kompleet omdat je kind muntjes kan verdienen om de pandabeer te kunnen versieren. Onze dochter is daardoor ook gemotiveerd en vindt het heel leuk. De service was ook ontzettend goed en snel. Wij kwamen er achter dat 1 broekje defect was en binnen 1 uur was alles opgelost en geregeld de volgende dag was het broekje er al. Super blij mee. Als je net begint met de plaswekker heb je echt 2 broekjes nodig.
Antwoord van dryly.com
Beste Kuipers, Dank voor deze geweldige 5 sterren review. We vinden het erg fijn te horen dat je zo te spreken bent over onze wekker en de service die je geboden is. Service staat bij ons hoog in het vaandel gezien we je tijdens de training zo optimaal mogelijk willen helpen, zodat er geen pauze in de training hoeft te ontstaan. Nogmaals dank voor deze mooie review en geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
24 sep 2023

Blij mee!

Het instellen van de dryly was even lastig in het begin omdat hij ons WiFi netwerk telkens niet pakte. Maar na een belletje met de fijne klantenservice werkte het systeem na een reset goed. De app werkt met een beloningssysteem waardoor we enthousiast aan de slag gingen. De eerste nachten kregen we elke nacht 2 tot 3 meldingen van een ongelukje. We hebben toen vervolgens precies zo gehandeld zoals in de handleiding beschreven stond en na 5/6 nachten was ons zoontje van 6 jaar al helemaal droog. Zo snel hadden we dat niet verwacht! Inmiddels zijn we weer 2 maanden verder en hij heeft geen enkel ongelukje meer gehad. Blij mee!
1 nov 2023
Beste A Velstra, Bedankt dat je de tijd hebt willen nemen om jullie ervaring hier te delen. Wat een geweldig resultaat dat je na 6 nachten al resultaat had en dat je 2 maanden later alsnog geen ongelukjes meer gehad hebt! Een super resultaat in een bijzonder korte tijd! Hier mogen jullie dan ook zeker trots op zijn. Nogmaals dank voor het delen van je ervaring en geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

Enorm verrast!

Voor onze dochter van 10 jaar was dit de uitkomst! De eerste 3 nachten werd ze niet wakker van de wekker, ze slaapt erg diep namelijk. Zou dit dan ook niet helpen dacht ik en eerlijk gezegd had ik er weinig vertrouwen in. Maar na 3 nachten ging het stap voor stap beter. Van niet wakker worden van de wekker zijn we nu 1 maand verder waar we nu 16 droge nachten achter de rug hebben. Een klein ongelukje gehad op dag 17, maar vannacht weer gewoon droog! En een ongelukje hoort erbij! Wij hebben er volle vertrouwen in dat het zo gaat lukken. Het zelfvertrouwen van onze dochter is ook enorm gegroeid. Dankjewel Dryly en Wizzu! 🐼❤️
19 mrt 2024
Beste Betül, Dank voor het delen van jullie ervaring! Wat een geweldig nieuws dat de wekker jullie dochter van 10 jaar uiteindelijk toch heeft kunnen helpen. In het begin kan de training inderdaad intensief zijn, maar als alles goed verloopt, wordt dit met de week aangenamer en zie je de progressie vorderen. Jullie mogen trots zijn op het resultaat, geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
19 sep 2023

Trots op zijn pandawekker

Ons zoontje is na lang proberen op een hele leuke manier zindelijk geworden ‘s nachts. Hij was zelfs zo trots op zijn pandawekker dat hij hem aan zijn vriendjes liet zien. Fijn dat we met deze wekker een positieve draai konden geven aan iets waar hij vaak verdrietig om was. Het duurde een aantal maanden, maar we merkten dat het steeds beter ging. Ondertussen zijn de zender en ontvanger opgeborgen, maar de panda wilde hij toch heel graag in bed houden.Één van de broekjes gaf steeds een vals alarm. Contact opgenomen met de klantenservice en daar is heel snel een goede oplossing voor gevonden.
1 nov 2023
Beste Sophie, Wow... Wat een ervaring! Geweldig om te horen dat je zoon een verdrietig iets heeft weten om te draaien met een positieve wending naar een super resultaat. De aanhouder wint altijd en ook als het af en toe iets langer duurt, is doorzetten de oplossing! Wat gaaf dat je zoon zelfs de pandawekker aan zijn vriendjes liet zien, je zoon is terecht trots en dat mogen jullie ook zijn! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
18 aug 2023

Zeer tevreden

Wij hebben meegedaan met de pilot/testperiode van de Dryly 2.0. Hierdoor hebben wij zeer intensief contact gehad met Dryly. De communicatie is altijd super fijn en gemakkelijk verlopen, problemen werden meteen opgepakt en opgelost. Het heeft even geduurd maar onze dochter is nu 9 van de 10 nachten droog en daar zijn wij super blij mee, gekeken waar we vanaf zijn gekomen. De plaswekker gaat hier nog elke avond met plezier aan en ze is mega trots als ze de volgende ochtend droog is gebleven. Dankjewel voor de goede zorgen, het meedenken en de fijne communicatie!
1 nov 2023
Beste Mireille, Dank voor deze mooie review! Goed om te horen dat je dochter desondanks het diepe slapen nu toch al 9 van de 10 nachten droog is! Een resultaat om trots op te zijn, geniet van de droge nachten. Gr. Team Dryly
19 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Heel goede ervaring mee. Onze eerste zoon was binnen 2 weken zindelijk in de nachten. Knuffel vond hij ook interessant, net als de bijbehorende app. Wel een keer gehad dat de ontvanger stuk was, netjes van Dryly een nieuwe ontvangen. Ook toen er met de zender wat mis was werd dit heel netjes opgelost door de vriendelijke klantenservice, echt heel erg fijn. Onze tweede zoon duurt wat langer maar maakt wel ook al vooruitgang door het gebruik van de Dryly. Kortom: een fijn product met een bijbehorende super fijne klantenservice voor vragen/advies/hulp.
1 nov 2023
Beste TK, Dank voor deze prachtige woorden! Wat geweldig om te horen dat de training voor beide van je kinderen resultaat biedt, bij de een wat sneller dan de ander, maar nu is 2 weken natuurlijk ook wel erg vooruitstrevend! Een resultaat om trots op te zijn, geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

Werkt zoals beloofd!

Na de positieve reviews te hebben gelezen, was ik overtuigd om de plaswekker aan te schaffen voor onze zoon. Het pakket, leuke verpakking overigens, is binnen de beloofde tijd geleverd. Na de start merkten we in de tweede week van de training een positieve wending in de nachten. Enkele vragen m.b.t. de app werden duidelijk beantwoord door de klantenservice. Inmiddels zijn de nachten geheel droog en kan ik niets dan lof uitspreken over de Dryly plaswekker. Bijkomend voordeel is dat we ook nog een deel terug hebben kregen van onze zorgverzekering.
Antwoord van dryly.com
Beste Leendert, Dank voor deze prachtige review. Wat een super nieuws dat jullie ondertussen geheel droge nachten ervaren, de bijkomstigheid vanuit de zorgverzekeraar is natuurlijk helemaal top! Jullie hebben dan ook al vrij snel een resultaat waar je trots op mag zijn. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
28 aug 2023

Verholpen: Niet uit te schakelen

Hij werkt, het lukt echter (op geen enkele manier) om het alarm te laten stoppen. Het groene lampje blijft branden en de wekker houdt niet op. De aan/uit knop doet niets.Na contact met de zeer behulpzame klantenservice is het gelukt! De knop moet precies 2 seconden worden ingedrukt en het schudden moet goed worden gedaan, dan lukt het!We gaan er mee door!Opmerking: zolang de zender op de ontvanger (of op een nat broekje) is geklikt wordt dit gezien als een ongelukje, eerst zender los en dan alarm uitzetten!
1 nov 2023
Beste Coen, Bedankt voor het prettige telefoongesprek van zojuist. Wat vervelend dat jullie in eerste instantie moeite hadden met het alarm uit te krijgen. Gelukkig hebben we dit telefonisch kunnen oplossen door de set even opnieuw met je te installeren en wat praktische tips mee te geven. Wij wensen je dan ook erg veel succes met de training en mocht je nog vragen hebben of advies willen, dan kun je ons altijd bereiken! Gr. Team Dryly

Super fijn, ook overdag

Het Dryly systeem gekocht voor de nacht. Dit werkte super en mijn dochter was al snel de nachten droog! Helaas was overdag nog een probleem, wegens overprikkeling. Nu draagt ze de Wizzu onderbroeken ook overdag, als extra ondersteuning om haar te helpen. Groot voordeel; grote ongelukken blijven uit en ze leert te herkennen wanneer ze wel moet. Nadeel: zender al meerdere keren vervangen en een grotere voorraad onderbroeken aanschaffen is wel een must. Kortom; een fijn product, zeker ook voor overdag!
Antwoord van dryly.com
Beste Rianne, Dank voor je mooie 5 sterren review. Wat fijn om te horen dat jullie ook overdag goed vooruit konden, het is inderdaad gedesigned voor gebruik in de nacht, maar als je creatief om gaat met de set kun je deze ook overdag gebruiken. Wel begrijp ik dat je de zender vervangen gehad hebt, dat is natuurlijk vervelend maar ik ben blij te horen dat de klantenservice je goed heeft kunnen helpen. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
Hier de plaswekkertraining enorm positief ervaren en ik kan deze iedereen aanbevelen die kampen met bedplassen thuis. Vooral de app biedt een flinke meerwaarde doordat ouders de voortgang van hun kinderen kunnen volgen en aanmoedigen. De app is ook zeer kindvriendelijk, met leuke beloningen en gadgets om de motivatie van het kind hoog te houden. De Dryly app maakt de hele plaswekkertraining tot een gestroomlijnde en positieve ervaring voor het hele gezin. Dankjewel Dryly!
Antwoord van dryly.com
Beste Roxanne, Dank voor je prachtige bericht en aanbeveling van onze plaswekker. We zijn blij te horen dat de meerwaarde die onze app biedt in dit traject naar je wens is! Geniet van de droge nachten en dank voor je positieve feedback over jullie ervaring! Gr. Team Dryly

Eindelijk!

Eindelijk! Dryly heeft ein-de-lijk mijn kind geholpen om bedplassen op te lossen. Door hun deskundige begeleiding voelden we ons ondersteund en zelfverzekerd tijdens het hele proces. Ik ben zo blij dat we Dryly hebben gevonden, hun advies heeft echt het verschil gemaakt tijdens de training. Enorm fijn te merken dat er ook nog dit soort, niet commerciële diensten worden aangeboden, dat is vandaag de dag helaas niet meer vanzelfsprekend… Bedankt Dryly! Maud Noorduil
20 mrt 2024
Beste Klant, Dank voor de prachtige review! We zijn blij dat onze assisterende diensten je goed bevallen zijn en dat jullie inmiddels resultaat hebben weten te behalen! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
PS

Super fijne oplossing tegen bedplassen

Na enkele weken van gebruik kan ik met enthousiasme zeggen dat Dryly's plaswekker een gamechanger is voor ons gezin! Het gebruiksgemak, gecombineerd met een kindvriendelijk ontwerp, maakt het een super fijne oplossing tegen bedplassen. Ons kind vindt de interactieve aspecten geweldig en is erg gemotiveerd om droog te blijven. Absoluut een aanrader voor ouders die een effectieve en leuke manier zoeken om hun kinderen te helpen bij deze uitdaging!
Antwoord van dryly.com
Beste Pippijn, Bedankt voor deze prachtige review! Hier worden we erg blij van om dit soort geweldige ervaringen terug te mogen lezen. Fijn te horen dat de kindvriendelijkheid en interactieve elementen jullie kind extra heeft kunnen ondersteunen in zijn/haar reis naar droge nachten. Je aanbeveling waarderen we dan ook enorm, geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

Eindelijk een droog bed!!

Na vele pogingen om onze dochter niet meer in bed te laten plassen kwamen wij uit bij Dryly. Na heel wat aarzelingen of deze methodiek wel voor ons zou gaan werken, hebben mijn man en ik toch besloten de plaswekker te bestellen. Tot onze verbazing zagen wij na twee weken de eerste resultaten bij onze dochter! We zijn echt super blij met deze keuze! Onze dochter was ook meteen fan van de pandabeer en dat is toch wel echt de kerst op de taart!
Antwoord van dryly.com
Beste Maaike, Dank voor je geweldige review! Goed te horen dat jullie na 2 weken al resultaat beginnen te zien, hopelijk komen jullie snel tot volledig juist resultaat. Mocht je tijdens de training nog tips/advies willen dan kun je ons altijd bereiken! Gr. Team Dryly

Geweldige training met dryly

De plaswekkertraining van Dryly is een geweldige oplosisng! Hoewel we in week 3 te maken kregen met een klein defect, was ik verbluft door de snelle respons en oplossing. Binnen 2 werkdagen was alles weer opgelost en mochten we een vervanging thuis ontvangen. Nu na slechts 7 weken is ons kind zindelijk. Het is verbazingwekkend hoe effectief en efficiënt het hele proces is geweest, en ik ben zo dankbaar voor het kennismaken met Dryly.
Antwoord van dryly.com
Beste Klant, Dank voor het delen van deze geweldige review. Vervelend dat jullie een klein defect ervaarde, in ieder geval zijn we blij te horen dat we dit spoedig hebben kunnen verhelpen voor je. Na 7 weken resultaat is dan ook top nieuws waar je trots op mag zijn. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
27 jul 2023

Klant & Service

Klantenservice; Klant & Service. Een woord dat bij dit bedrijf nog echt waarde heeft! Vriendelijke mensen, correcte mailwisseling, nakomen van afspraken en snelle verzending van product. Onze oudste dochter is met behulp van deze training 's nachts zindelijk geworden en nu zijn we klaar om met haar jongere zusje aan de slag te gaan. Materiaal is van dusdanige kwaliteit dat het met gemak door meerdere kinderen gebruikt kan worden!
1 nov 2023
Beste Elke, Bedankt voor deze geweldige review! Om dit soort ervaringen realiteit te maken, zit onze klantenservice dagelijks voor je klaar. Wij zijn dan ook enorm blij dat we terug mogen lezen dat Dryly een succes voor jullie was. Succes met de training voor de tweede dochter! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

Binnen 3 weken resultaat!

Nadat we de plaswekker van Dryly hebben geprobeerd, zijn we echt onder de indruk! Mijn kind had al een tijdje last van bedplassen, en we waren op zoek naar een effectieve oplossing. Deze plaswekker heeft binnen 3 weken wonderen verricht. Het is geweldig om te zien hoe hij nu 's ochtends trots wakker wordt met een droog bed! Dank je wel, Dryly, voor dit fantastische product dat ons leven zo veel gemakkelijker heeft gemaakt!
Antwoord van dryly.com
Beste Ronald, Dank voor je bericht en wat een geweldig nieuws dat je inmiddels droge nachten ervaart! We zijn dan ook erg blij dat we een oplossing hebben kunnen bieden en jullie mogen trots zijn op het resultaat! Geniet van de droge nachten. Gr. Team Dryly
De panda die we ontvangen was kapot (naad los) en de ontvanger ging bij flink schudden nog niet uit. Van een broekje was een knoopje na twee weken eraf. Dus kwalitatief valt het nogal tegen. De klantenservice is wel erg goed, we kregen onmiddelijk vervangende spullen geleverd, maar helaas is daar de kwaliteit ook weer matig. De nieuwe panda had ook een losse naad en de aan/uit knop van nieuwe ontvanger werkt niet altijd.
Antwoord van dryly.com
Beste Eric, Dank voor je bericht. We vinden het spijtig te horen dat je wat problemen ervaart met de artikelen. Knoopjes die van broekjes afkomen of beren met een kapotte naad mogen simpelweg nooit het geval zijn en dat lossen we graag voor je op. Zou je ons via de mail op klantenservice@dryly.com svp nog een foto willen toesturen van de defecte naad van de beer. Dan gaan we dit nogmaals oplossen voor je, zodat je weer volledig juist vooruit moet kunnen. Mocht hiernaast ooit de knop van de ontvanger wat moeilijk reageren, kun je altijd reset 2 uitvoeren! Deze staat in de handleiding beschreven en zou je problematiek moeten oplossen. Ik hoop dat jullie zodoende de training naar droge nachten juist kunnen gaan afronden! We horen dan ook graag van je. Gr. Team Dryly

Super!

Ik heb de Dryly plaswekker voor mijn kleine gekocht, en eerlijk gezegd, het werkt geweldig! Het ding is na installatie super makkelijk te gebruiken, gewoon vastklikken aan zijn ondergoed en klaar. Het alarm is luid genoeg om hem wakker te maken zonder de hele buurt te wekken, en de app stuurt ook een alarm naar ons. Het heeft ons leven een stuk gemakkelijker gemaakt en bedplassen is niet langer een probleem. Bedankt!
Antwoord van dryly.com
Beste Maric, Dank dat je tijd hebt willen nemen om je ervaring te delen en bedankt voor deze prachtige review! Dat jullie uiteindelijk ook tot je resultaat zijn gekomen is natuurlijk geweldig nieuws, we zijn blij dat we jullie daarin hebben kunnen ondersteunen. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
19 mrt 2024
Het concept van Dryly is zo kindvriendelijk en speels. Het is net alsof onze zoon spelenderwijs een oplossing kreeg voor dit toch wel gevoelige issue. Uiteindelijk wordt hij nu zelf wakker als hij moet plassen! De klantenservice is ook altijd enorm behulpzaam en vriendelijk bij vragen. Als je een oplossing zoekt voor bedplassen, zou ik zeker Dryly aanraden! Ze maken het veel makkelijker en zelfs een beetje leuk!
19 mrt 2024
Beste Jayro, Bedankt voor deze geweldige review! Wat een prachtig nieuws dat jullie zoon nu uit zichzelf wakker wordt om te gaan plassen. Ons team zit dagelijks voor je klaar om dit soort ervaringen te bewerkstelligen. We nemen je lovende woorden over de klantenservice dan ook ten harte! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

fantastische klantenservice

De service van Dryly is gewoonweg uitstekend. Ik had wat vragen over het product en hun klantenservice stond direct voor me klaar met vriendelijk en behulpzaam advies. Ik kreeg bijna onmiddellijk antwoord op mijn vragen via e-mail. Het voelde echt alsof ze om mijn tevredenheid gaven. Kortom, hun service heeft mijn ervaring met het gebruik van hun product echt verbeterd. Ik kan ze niet genoeg aanbevelen!
Antwoord van dryly.com
Beste Johan, Dank voor deze hartverwarmende woorden over onze service! Hier doen wij het dagelijks voor. We begrijpen dat je gedurende de training ook nog een hoop vragen hebt en daar ondersteunen we je graag bij. Erg veel dank voor deze mooie woorden en succes met de training! Gr. Team Dryly