dryly.com

101 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden510 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 okt 2023
dryly.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 dec 2023
Na het lezen van alle reviews zijn wij enthousiast geworden om dryly bij onze zoon van 7 uit te proberen. We kregen het hele pakket vergoed van de verzekering. Onze zoon is nu na ruim 6 weken bijna iedere nacht droog, zelfs met alle drukte van sinterklaas en kerst. Zelf is hij ontzettend trots als zijn broek droog is gebleven. Voorheen konden wij 2 a 3 keer per nacht zijn bed verschonen of krijg een luier om die ontzettend vol zat. De app en apparaat zijn erg duidelijk en leuk gemaakt voor kinderen. Wij hebben wel gekozen voor de zender met trilfunctie omdat onze zoon erg diep slaapt. Van de trilfunctie wordt hij goed wakker en wist dat hij dan baar toilet moest om verder te plassen. Wij werden dan wakker van het alarm. Voor iedereen die twijfelt het is echt het proberen waard.

29 dec 2023
Wij ervaren veel problemen met de plaswekker. In het begin elke dag een nieuw probleem: geen koppeling tussen wekker en sensor, geen koppeling met de app, geen verbinding met wifi etc etc. Deze problemen zijn na een complete reset, onder zeer vriendelijke telefonische begeleiding van de helpdesk, opgelost. Helaas ervaren we sinds 1,5 week weer veel problemen: de wekker valt telkens vanzelf uit, ook al is hij helemaal opgeladen, de verbinding met de app komt telkens niet tot stand, waardoor er geen punten worden gespaard en mijn zoontje dus minder gemotiveerd is; soms is de wekker wel aan, maar gaat hij niet af. Kortom, het levert veel frustratie op, werkt daardoor averechts en is zonde van het enorme bedrag dat we erin geïnvesteerd hebben. Erg teleurgesteld.

Beoordelingen voor dryly.com

19 feb 2024
Boven verwachting goed! Mijn kind had veel last van bedplassen en we hadden al verschillende dingen geprobeerd om dit op te lossen. Maar tevergeefs zonder resultaat. Na het aanschaffen van een plaswekker van Dryly is het bedplassen echter binnen een aantal weken verholpen. Top product!
21 feb 2024
Beste Dennis, Wow, dank voor deze geweldige review! We vinden het natuurlijk super te horen dat je na enkele weken resultaat behaald hebt. Voor dit soort ervaringen doen we het en staat ons team dagelijks voor je klaar. Jullie mogen trots zijn op het resultaat en geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
11 feb 2024

Technisch gedoe

De wekker gaat moeilijk uit als deernis afgegaan. Ook de app gaat soms zomaar af of blijft afgaan. Na het opladen gaat de wekker telkens af op het moment dat de button op het broekje wordt geklikt.
16 feb 2024
Beste Anne, Dank voro je bericht. Als ik je bericht goed begrijp, vermoed ik dat je te maken hebt met een defect broekje. Omdat deze een vals alarm doorstuurt. Dit mag natuurlijk zeker niet het geval zijn. Graag zou ik je willen verzoeken direct contact op te nemen met de klantenservice zodat zij dit broekje voor je kunnen gaan vervangen! We vernemen graag van je zodat je de reis naar droge nachten weer juist kunt doorzetten! Gr. Team Dryly
1 feb 2024

Super service

De zender en ontvanger werkte niet naar behoren. Na contact met de klantenservice kregen we deze samen niet aan de praat. Er werd meteen een nieuwe opgestuurd. Super service!
1 feb 2024
Beste Maaike, Dank voor deze prachtige review! We zijn erg blij te horen dat je zo content bent over de verleende service. We vinden het belangrijk om snel te schakelen, zodat mochten zich problemen voordoen tijdens de training, we deze z.s.m. voor je kunnen verhelpen. Mocht je tijdens de training nog tips/advies willen, twijfel dan niet om contact op te nemen! Gr. Team Dryly

Helemaal blij

Mijn dochter is zo trots op haar resultaat. En ik natuurlijk ook. Wat een uitvinding! En dan wordt de plaswekker ook nog door mijn zorgverzekering betaald. Superblij
24 jan 2024
Beste klant, Dank voor deze geweldige review, voor dit soort ervaringen doen we het dagelijks! Goed te horen dat jullie dochter trots is op haar resultaat en dat is helemaal terecht! Mooie bijkomstigheid dat de zorgverzekeraar hier de plaswekker voor jullie heeft kunnen vergoeden. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
26 jan 2024
Verzending duurde wat lang, maar her product is top! Dochter vind het geweldig met de knuffel en de app en is mede daardoor super gemotiveerd!
31 jan 2024
Beste Jessica, Dank voor deze mooie review en wat leuk te horen dat je dochter zo gemotiveerd is om samen met Wizzu aan droge nachten te gaan werken. Hopelijk hebben jullie snel volledig resultaat en mocht je nog advies/tips tijdens de training willen hebben, twijfel dan niet om contact op te nemen! Gr. Team Dryly
4 feb 2024
Verzending duurde langer dan gemiddeld. Maat broekjes komen niet overeen met de realiteit. Geen eenvoudig apparaat om in te stellen.
9 feb 2024
Beste Groeneweg Dank voor je bericht en ervaring. Wat vervelend dat je de verzending wat langer duurde en je de app wat moeilijk gekoppeld krijgt, hiervoor helpt onze klantenservice je graag telefonisch ter ondersteuning! De broekjes zijn gebaseerd op Europese maatvoering welke we hanteren om een zo accuraat mogelijke maatvoering te behouden. Mochten deze niet juist passen, dan kun je deze als je deze enkel gepast hebt uiteraard nog omruilen! Hopelijk kunnen jullie inmiddels juist vooruit op weg naar droge nachten en anders kijken we graag met je mee! Gr. Team Dryly
6 feb 2024
De app koppelt moeilijk en is niet makkelijk gebruiksklaar te maken. Wij krijgen het geluid van de beer ook heel moeilijk uit.
9 feb 2024
Beste Soumya, Dank voor je bericht en ervaring. Wat vervelend dat je de app wat moeilijk gekoppeld krijgt, hiervoor helpt onze klantenservice je graag telefonisch ter ondersteuning! Met betrekking tot het uitkrijgen van het alarm, zou je hier geen problemen mee moeten ervaren als dat je eerst de zender van het broekje afhaalt en daarna met de ontvanger gaat schudden. (anders krijgt de zender telkens nieuwe impulsen van het natte broekje) Als het ongelukje erg groot is kan het ook nog zo zijn dat de contactpunten van de zender wat vochtig zijn, zorg dan eventueel dat je deze eerst droog dept. Mocht bovenstaande je niet beter op weg helpen, neem dan even contact op met de klantenservice en dan kijken we graag met je mee om dit op te lossen! Gr. Team Dryly
19 feb 2024
Precies waar ik naar op zoek was! Fijn product en snel geleverd.
21 feb 2024
Beste Vincent, Dank voor deze mooie review. We zijn erg blij te horen dat het product naar wens is en dat deze tijdig geleverd is. Mocht je tijdens de training nog tips/advies willen hebben, twijfel dan niet om onze klantenservice te bereiken! Gr. team Dryly
22 jan 2024
Product ziet er goed uit, service is ook erg goed!
24 jan 2024
Beste David, Dank voor deze mooie review. We zijn blij te horen dat de producten naar je wens zijn! Mocht je tijdens de training nog tips/advies willen, twijfel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice! Gr. Team Dryly
22 jan 2024
Swift shipment, and good customer service
24 jan 2024
Dear Sehtat, Thanks for this amazing review. Good to hear that you received the product in time and that the customer service is able to help you sufficiently. We find it very important to provide good support during the training, since we understand that you can have a lot of questions about the process and training. Our customer service is here to support you! Greets, Team Dryly
6 feb 2024
snelle & correcte bezorging
9 feb 2024
Beste Edwin, Dank voor het delen van je ervaring! We zijn erg blij te horen dat de levering snel & correct verzorgd is. Hopelijk kunnen jullie spoedig resultaat behalen en mocht je nog vragen hebben dan staat onze klantenservice voor je klaar! Gr. Team Dryly
28 jan 2024
31 jan 2024
Beste van Megen, Dank dat je de tijd hebt willen nemen om je ervaring over Dryly te beoordelen! Mocht je verder nog vragen hebben dan kun je onze klantenservice bereiken via Tel.: 085 106 0377 ( ma t/m vr 09:00-17:00). Gr. Team Dryly
23 jan 2024
24 jan 2024
Beste Floor, Dank voor je 5 sterren review! Mocht je tijdens de training nog tips/advies willen hebben, dan helpt onze klantenservice je graag! Gr. Team Dryly
18 feb 2024
Apparatuur werkt niet. 2 nieuwe sets geprobeerd, talloze telefoontjes en frustraties verder, hebben we nog geen oplossing. Leuk idee, maar het is duidelijk nog een MVP product, nog in ontwikkeling en niet klaar voor de markt (zeker niet voor deze prijs…) jammer!
21 feb 2024
Beste Mirjam, Dank voor je bericht. Vooropgesteld vinden we het erg spijtig dat je problemen hebt ervaren met het pakket. Waar we de set uiteindelijk helaas niet geinstalleerd hebben krijgen bij jullie thuis, willen we hierin dan wel graag ons verlies nemen en hebben we je dan ook een retourlabel toegestuurd waarmee je kosteloos het pakket kon retourneren en in ieder geval het volledige orderbedrag terug hebt kunnen verwachten op je rekening. Hopelijk hebben we je zo enigzins tegemoet kunnnen komen en vinden jullie alsnog spoedig een oplossing voor het bedplas probleeem. Mochten we alsnog iets voor je kunnen betekenen, dan vernemen we graag van je! Gr. Team Dryly
8 feb 2024

Waardeloos

.....
21 feb 2024
Beste Nancy, Dank voor je bericht en ons telefonisch contact. Zoals vermeld kijken we altijd graag met je mee als dat je problemen ervaart om deze zo spoedig mogelijk te verhelpen! Het mag namelijk niet het geval zijn dat je problemen ervaar tijdens de training en daarvoor staan we dagelijks voor je klaar om je te ondersteunen in het traject. Waar na ons telefonisch contact gebleken is dat je het volledige pakket weggegooid hebt, hebben we helaas niet meer de mogelijkheid om te kijken naar een oplossing in vorm van omruiling met een volledige nieuwe set of volledige retournering en terugstorting. Dit hadden we graag gedaan, om zo een oplossing te bieden waarbij je alsnog geholpen bent, die mogelijkheid hebben we nu helaas niet meer. Mocht je alsnog vragen hebben, of toch weer willen starten met de training, neem dan even telefonisch contact op en dan kunnen we altijd nog bekijken of dat we een coulance kunnen bieden zodat jullie alsnog naar het resultaat kunnen gaan werken. Gr. Team Dryly
9 jan 2024

Verandering van ons leven!

Ik wil graag mijn oprechte waardering delen voor de plaswekkertraining die ik heb gevolgd. Mijn kind had al geruime tijd last van bedplassen, en na het proberen van verschillende producten, filmpjes bleek de plaswekkertraining echt een keerpunt te zijn. De training heeft ons zo verrast we zagen in een korte tijd al veel verandering. De plaswekker is eenvoudig te gebruiken en het beloningssysteem hielp mijn kind gemotiveerd te blijven. Wat vooral opviel, was dat ze steeds meer bewuster werd. We voelden ons gesteund gedurende het hele proces! De klantenservice nam ons ook echt serieus met elke vraag. Mijn kind geniet nu van droge nachten, je ziet dat ze nu ook meer zelfvertrouwen heeft. Het is een opluchting voor ons als ouders en voor mijn kind. Ik raad de plaswekker echt iedereen aan, dit is zo'n verandering in ons leven!!
10 jan 2024
Beste Tamara, Bedankt dat je de tijd hebt willen nemen om je ervaring te delen, helemaal fijn dat het zo een geweldige ervaring is geweest! We begrijpen dat het spannend is om aan de training te beginnen, goed dat je ook het nodige uitzoekwerk hebt gedaan. De motivatie en bewustwording van een kind staat voorop in de training, dit zijn dan ook belangrijke punten om optimaal vertrouwen op te bouwen. We zijn erg blij te horen dat jullie inmiddels resultaat hebben, de luiers voorgoed vaarwel kunnen zeggen en hallo kunnen zeggen tegen ongebroken nachten. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
15 jan 2024

Werkt zoals beloofd!

Na de positieve reviews te hebben gelezen, was ik overtuigd om de plaswekker aan te schaffen voor onze zoon. Het pakket, leuke verpakking overigens, is binnen de beloofde tijd geleverd. Na de start merkten we in de tweede week van de training een positieve wending in de nachten. Enkele vragen m.b.t. de app werden duidelijk beantwoord door de klantenservice. Inmiddels zijn de nachten geheel droog en kan ik niets dan lof uitspreken over de Dryly plaswekker. Bijkomend voordeel is dat we ook nog een deel terug hebben kregen van onze zorgverzekering.
15 jan 2024
Beste Leendert, Dank voor deze prachtige review. Wat een super nieuws dat jullie ondertussen geheel droge nachten ervaren, de bijkomstigheid vanuit de zorgverzekeraar is natuurlijk helemaal top! Jullie hebben dan ook al vrij snel een resultaat waar je trots op mag zijn. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
PS
10 jan 2024

Super fijne oplossing tegen bedplassen

Na enkele weken van gebruik kan ik met enthousiasme zeggen dat Dryly's plaswekker een gamechanger is voor ons gezin! Het gebruiksgemak, gecombineerd met een kindvriendelijk ontwerp, maakt het een super fijne oplossing tegen bedplassen. Ons kind vindt de interactieve aspecten geweldig en is erg gemotiveerd om droog te blijven. Absoluut een aanrader voor ouders die een effectieve en leuke manier zoeken om hun kinderen te helpen bij deze uitdaging!
10 jan 2024
Beste Pippijn, Bedankt voor deze prachtige review! Hier worden we erg blij van om dit soort geweldige ervaringen terug te mogen lezen. Fijn te horen dat de kindvriendelijkheid en interactieve elementen jullie kind extra heeft kunnen ondersteunen in zijn/haar reis naar droge nachten. Je aanbeveling waarderen we dan ook enorm, geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
11 jan 2024

Eindelijk een droog bed!!

Na vele pogingen om onze dochter niet meer in bed te laten plassen kwamen wij uit bij Dryly. Na heel wat aarzelingen of deze methodiek wel voor ons zou gaan werken, hebben mijn man en ik toch besloten de plaswekker te bestellen. Tot onze verbazing zagen wij na twee weken de eerste resultaten bij onze dochter! We zijn echt super blij met deze keuze! Onze dochter was ook meteen fan van de pandabeer en dat is toch wel echt de kerst op de taart!
12 jan 2024
Beste Maaike, Dank voor je geweldige review! Goed te horen dat jullie na 2 weken al resultaat beginnen te zien, hopelijk komen jullie snel tot volledig juist resultaat. Mocht je tijdens de training nog tips/advies willen dan kun je ons altijd bereiken! Gr. Team Dryly
8 jan 2024
Erg fijne producten! Super fijn voor mijn kinderen, vooral met de combinatie met matrasbeschermer want mijn zoontje van 8 plaste zo'n 4-8 keer per nacht! De wizzu is een erg leuke toevoeging zowel in het echt als in de app met de muntjes :)
9 jan 2024
Best Bas, Dank voor deze mooie review! Wat een geweldig nieuws dat jullie na zo een grote mate van ongelukjes alsnog resultaat hebben weten te behalen. Helemaal leuk om te horen dat je zoontje de toevoeging van app kon waarderen! Geniet van het resultaat! Gr. Team Dryly