dryly.com
Beoordelingen:

101 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden510 beoordelingen in totaal  

4,14
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 23 okt 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
dryly.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

21 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Na het lezen van alle reviews zijn wij enthousiast geworden om dryly bij onze zoon van 7 uit te proberen. We kregen het hele pakket vergoed van de verzekering. Onze zoon is nu na ruim 6 weken bijna iedere nacht droog, zelfs met alle drukte van sinterklaas en kerst. Zelf is hij ontzettend trots als zijn broek droog is gebleven. Voorheen konden wij 2 a 3 keer per nacht zijn bed verschonen of krijg een luier om die ontzettend vol zat. De app en apparaat zijn erg duidelijk en leuk gemaakt voor kinderen. Wij hebben wel gekozen voor de zender met trilfunctie omdat onze zoon erg diep slaapt. Van de trilfunctie wordt hij goed wakker en wist dat hij dan baar toilet moest om verder te plassen. Wij werden dan wakker van het alarm. Voor iedereen die twijfelt het is echt het proberen waard.

de meest kritische beoordeling

29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wij ervaren veel problemen met de plaswekker. In het begin elke dag een nieuw probleem: geen koppeling tussen wekker en sensor, geen koppeling met de app, geen verbinding met wifi etc etc. Deze problemen zijn na een complete reset, onder zeer vriendelijke telefonische begeleiding van de helpdesk, opgelost. Helaas ervaren we sinds 1,5 week weer veel problemen: de wekker valt telkens vanzelf uit, ook al is hij helemaal opgeladen, de verbinding met de app komt telkens niet tot stand, waardoor er geen punten worden gespaard en mijn zoontje dus minder gemotiveerd is; soms is de wekker wel aan, maar gaat hij niet af. Kortom, het levert veel frustratie op, werkt daardoor averechts en is zonde van het enorme bedrag dat we erin geïnvesteerd hebben. Erg teleurgesteld.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor dryly.com

Filter
 Sorteren  
Relevantie
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
het idee is heel fijn. we boeken nog niet echt grote successen, maar het begin is er. meedere keren broekjes gehad die na 1 x dragen stuk waren (de drukknoop) maar keurig opgelost met nieuwe.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
6 mrt 2024
Beste Talita, Dank voor het plaatsen van je review. We zijn blij te horen dat je het begin hebt gemaakt om progressie te boeken! Mocht je tijdens de training vragen hebben of tips/advies willen hebben, weet dat onze klantenservice hiervoor ook dagelijks voor je klaar staat om jullie zo goed mogelijk te ondersteunen! We vinden het spijtig te horen dat je problemen hebt ervaren met de broekjes en lossen dit dan ook altijd graag voor je op. We zijn dan ook blij dat je tevreden bent met onze service. Succes in de training! Gr. Team Dryly
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Waanzinnige uitkomst voor kinderen die bedplassen

Waanzinnige uitkomst voor kinderen die last hebben van bedplassen! Ben ook erg te spreken over de reactietijd van de klantenservice, want ze hebben me snel geholpen met mijn vragen. Aanrader!
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
29 feb 2024
Beste J.B., Dank voor je bericht en wat een geweldig nieuws dat je inmiddels mooie progressie ziet in de training! We zijn erg blij dat we een oplossing hebben kunnen bieden en jullie mogen trots zijn op het resultaat! Geniet van de droge nachten. Team Dryly
14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Met de Dryly plaswekker hebben wij eindelijk ons kind zindelijk gekregen. Veel geprobeerd, maar nooit resultaat. Met deze methode was ons kind in 11 weken zindelijk. Super aanrader!
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
19 mrt 2024
Beste Justin, Dank voor het delen van deze mooie 5 sterren review. We zijn erg blij te horen dat jullie d.m.v. het gebruik van onze plaswekker binnen 11 weken resultaat hebben behaald, een resultaat om trots op te zijn. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
11 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
na een maand volledig droog, bedank dryly. Het connecteren met de app ging wel niet zo goed, maar dan kwam mijn zoon mij gewoon wakker maken en was dit opgelost. TOP PRODUCT!
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
11 mrt 2024
Beste Elewout, Dank voor het delen van deze prachtige review! We zijn er blij te horen dat jullie na 1 maand al resultaat hebben en jullie zoon volledig droog is. Een resultaat om trots op te zijn! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Week 1: De eerste week met de plaswekker was een beetje wennen, veel ongelukjes en veel onderbrekingen gedurende de nacht. Maar zij begon al te begrijpen hoe het werkte.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
14 mrt 2024
Beste klant, Dank voor het delen van deze geweldige review. Wat goed te horen dat jullie in een paar weken tijd al tot dit resultaat gekomen zijn. Jullie mogen dan ook trots zin op het resultaat, geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
19 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Binnen een week was onze zoon droog. Echt een topproduct. Helaas prijzig maar wel het geld dik waard
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
20 mrt 2024
Beste Roel, Dank voor je eerlijke review. Dat jullie na 1 week resultaat hebben is erg uitzonderlijk maar natuurlijk geweldig!! We zijn blij dat je zo tevreden bent met het product en dat je het het geld dik waard vindt. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
10 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
11 mrt 2024
Beste klant, Dank voor het achterlaten van je ervaring en deze 5 sterrenreview, we hopen dat de Dryly plaswekker resultaat heeft kunnen bieden! Gr. Team Dryly
9 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
11 mrt 2024
Beste klant, Dank voor het achterlaten van je ervaring en deze 4 sterrenreview, we hopen dat de Dryly plaswekker resultaat heeft kunnen bieden! Gr. Team Dryly
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
11 mrt 2024
Beste klant, Dank voor het achterlaten van je ervaring en deze 5 sterrenreview, we hopen dat de Dryly plaswekker resultaat heeft kunnen bieden! Gr. Team Dryly
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Annulering te laat terugbetaald, plaswekkerbroekjes te klein.

Na het lezen van de negatieve reviews over de defecten van de zenders Hebben we de bestelling geannuleerd Het blijk ook dat de sensor broekjes kleiner uitvallen, omdat we al de grootste maat nodig hebben zou dit niet gaan passen. Daarnaast komen we toch niet in aanmerking voor een vergoeding via de zorgverzekering. In dat geval is €229,- best wel veel geld. Ondanks dat de bestelling #156935 op 22/01/2024 is geannuleerd waarvoor hartelijk dank, bleek er toch een bedrag te zijn afgeschreven. Dryly reageerde gelukkig nagenoeg direct op de e-mail : Dank voor je bericht. Je hebt volkomen gelijk, ik zie dat de order enkel geannuleerd is, maar nog niet teruggestort. Excuses! Dit heb ik zojuist doorgezet en je kunt hier ook de automatische bevestigingsmail van ontvangen, dit bedrag staat waarschijnlijk morgen bijgeschreven! Desondanks vind ik het wel een hele knullige actie, het gaat hier niet om een klein bedrag. Ondertussen hebben we hebben reeds een andere plaswekker kunnen huren met grotere plaswekkerbroeken die wel prettig zitten van een andere leverancier met de bijbehorende ondersteuning. Echter helaas nog niet zoveel succes met de droge nachten.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
21 feb 2024
Beste Thomas, Dank voor je feedback. Je mails zijn juist ontvangen en zoals dat je aangeeft is er hier binnen het uur na het ontvangen van je mail op gereageerd met een oplossing. Dit om de order nog tijdig voor verzending tegen te houden en deze te annuleren. Door het snelle handelen is hier de terugbetaling uiteindelijk niet volledig afgerond. Deze is later direct weer verwerkt na je mail contact waarvoor excuses op de opgelopen vertraging. Het volledige orderbedrag is in Januari nog teruggestort op je rekening. Zoals op onze website te zien is, zijn de grootste maat broekjes in maat 158-164. Deze zijn gebaseerd op Europese maatvoering om zo goed als mogelijk te voorzien in een gericht advies voor ieder kind. Desondanks je keuze voor een andere leverancier hopen we dat je snel een oplossing vindt voor de droge nachten. Gr. Team Dryly
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Totaal niet tevreden.

Ik vind het echt bende. Zeer slechte kwaliteit. Het alarm bleef maar af gaan en was niet makkelijk uit te zetten. Zelfs na het van de onderbroek af te trekken kreeg ik het zeer luide alarm niet af. Vervolgens dus elke keer het hele huis wakker. 4 dagen geprobeerd maar alleen maar melden dat hij in z’n broek had geplast loste het probleem niet op helaas.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
1 mrt 2024
Beste Nena, Dank voor je review. Wat vervelend om te horen dat je zoveel problemen hebt met de plaswekker. Ik heb meerdere malen contact proberen op te nemen om samen een oplossing te vinden. Helaas kreeg ik geen gehoor. Wellicht kunnen we samen tot een oplossing komen. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 09:00-17:00 bereikbaar en kijken graag mee naar een oplossing! Met vriendelijke groet, Team Dryly
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product heeft tot drie keer toe niet gewerkt, heel teleurstellend. De service en het contact was daarbij overigens wel goed!
Beoordeling melden
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Hij valt uit als mijn zoon op zijn buik slaapt.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
6 mrt 2024
Beste Jacco & Miranda, Dank voor het delen van jullie ervaring. Na je bericht te hebben ontvangen ben ik blij dat we een oplossing hebben kunnen bieden door jullie een nieuwe set toe te sturen. Buikslapers kunnen ooit het signaal wat verstoren, waardoor we meestal een bepaald advies meegeven in het gebruik om dit te verhelpen. Als dat dit het probleem zoals in jullie geval niet verhelpt moeten we dit z.s.m. oplossen. We gaan jullie dan ook een nieuwe vervangende set toesturen welke je morgen thuis kunt verwachten. We hopen dat jullie op deze manier de reis naar droge nachten weer juist door kunnen zetten en mocht dat niet zo zijn vernemen we graag van jullie om dit op te lossen! Gr. Team Dryly
13 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vind het een moeilijk product om te gebruiken.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
19 mrt 2024
Beste Daisy, Dank voor je bericht. Wat spijtig te horen dat je het moeilijk vind te gebruiken. We hebben afgelopen vrijdag, maandag en vandaag geprobeerd telefonisch contact met je op te nemen om je vooruit te helpen met installatie en om je tips mee te geven voor het gebruik. Helaas hebben we nog niet met je mee kunnen kijken. Weet dat we je graag ondersteunen bij de installatie en telefonisch meekijken, na installatie dient het simpelweg 'plug and play' te zijn en moet je juist vooruit kunnen. Ook dan kijken we altijd nog graag mee om je te voorzien van tips/advies. Graag verzoek ik je dan ook nog contact op te nemen zodat we ook jullie goed op weg kunnen helpen! Gr. Team Dryly
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Helaas nog weinig verbetering na 5 weken
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
1 mrt 2024
Beste Mariska, Dank voor ons telefonisch contact gisteren. Wat vervelend dat je na 5 weken nog geen verbeteringen ziet. Als je nog vragen of problemen hebt zijn we meer dan bereid om te hulp te schieten! Met vriendelijke groet, Team Dryly
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kan hem niet koppelen
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
29 feb 2024
Beste Yassin, Dank voor je bericht en ons telefonisch contact. Hopelijk hebben we hierbij het probleem opgelost en kunt u weer verder met de plaswekker training. Mochten er zich nog meer problemen afspelen, dan zijn wij altijd telefonisch of via de mail bereikbaar om te helpen en met je mee te kijken. Gr. Team Dryly
25 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
In de basis is dryly een prima systeem, maar de uitwerking nog wel wat beter. M’n dochter begint stap voor stap minder in de broek te plassen. Ik zou het zo weer kopen, maar zoals gezegd de uitwerking kan nog wat aandacht gebruiken. Het is gek dat je elke twee dagen het systeem volledig lang moet opladen terwijl alleen de ontvanger leeg is en het basis station niet. Het zou handiger zijn als deze ook oplaad obv het basis station zoals bij AirPods. Dryly is heel lastig stil te krijgen. M’n dochter lukt het niet en ook ik moet als een wilde schudden. Dit zorgt voor een heleboel kabaal ook als je je telefoon hebt gekoppeld. Blijkbaar weet de app niet dat je niet thuis bent. Daardoor ging het alarm in het restaurant keihard af. Niet handig. Dit is ook niet makkelijk het zwijgen op te leggen. Tot slot is het activeren en koppelen allemaal een beetje omslachtig. Ik denk dat dit een stuk vloeiender zou kunnen. De app voelt alsof er niet heel veel ontwikkeltijd in is gaan zitten.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
31 jan 2024
Beste Marcel, Dank voor je review over je ervaring. Allereerst fijn te horen dat je resultaat begint te zien bij je dochter, dat is natuurlijk prio Nr.1 Tevens is het belangrijk dat je bij het schudden nadat er een alarm afgaat, je eerst de zender van het broekje afhaalt en vervolgens met de ontvanger gaat schudden, anders blijft deze impulsen uitsturen. Je kunt de app alarmen op stil zetten bij de instellingen in de app zelf, hier is een schuifje voor gemaakt voor de discrete momenten! We nemen voor de rest je feedback mee en blijven onze app & wekker continu innoveren, dank dus daarvoor. Mocht je tijdens de training nog verdere vragen hebben of graag tips/advies willen hebben, twijfel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice! Gr. Team Dryly
27 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Effectieve plaswekker

Wij raden deze plaswekker iedereen aan. Wij zijn 11 nachten bezig en zijn 9 nachten droog. Onze dochter is een hele vaste slaper en wordt heel moeilijk wakker. De plaswekker is makkelijk en eenvoudig om te gebruiken. De app maakt het helemaal kompleet omdat je kind muntjes kan verdienen om de pandabeer te kunnen versieren. Onze dochter is daardoor ook gemotiveerd en vindt het heel leuk. De service was ook ontzettend goed en snel. Wij kwamen er achter dat 1 broekje defect was en binnen 1 uur was alles opgelost en geregeld de volgende dag was het broekje er al. Super blij mee. Als je net begint met de plaswekker heb je echt 2 broekjes nodig.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
31 jan 2024
Beste Kuipers, Dank voor deze geweldige 5 sterren review. We vinden het erg fijn te horen dat je zo te spreken bent over onze wekker en de service die je geboden is. Service staat bij ons hoog in het vaandel gezien we je tijdens de training zo optimaal mogelijk willen helpen, zodat er geen pauze in de training hoeft te ontstaan. Nogmaals dank voor deze mooie review en geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
31 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Fijn programma! Top systeem voor ons zoontje. Alleen de broekjes vallen best klein en jammer dat wizzu maar 1 wekker geluid heeft. Verder een super programma.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
31 jan 2024
Beste Rhiannon, Dank voor je mooie review. We zijn blij te horen dat het een oplossing biedt voor je zoontje! De broekjes zijn gebaseerd op Europese maatvoering, mochten deze moeilijk passen? Dan kun je deze altijd nog ruilen als dat je deze over een ander broekje heen gepast hebt. We blijven de wekker & app continu innoveren en nemen je feedback mee. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
11 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Het was even zoeken naar de werking en…

Het was even zoeken naar de werking en hoe de wekker ‘uit te schudden’. Ook het volume was behoorlijk heftig. Uiteindelijk het alarm op onze telefoon uitgeschakeld want we hoorden de plaswekker zelf ook wel. Na 2 weken met ongelukjes, merkten we dat ze zelf wakker werd om te plassen. Heel fijn!
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
16 feb 2024
Beste Emily, Dank voor je review en begrijpelijk dat het op het begin even zoeken kan zijn. Zorg dat je de zender eerst van het broekje haalt en vervolgens met de ontvanger schudt. In ieder geval goed te horen dat je inmiddels juist op weg bent en de eerste resultaten begint te zien! Mocht je nog advies willen, twijfel niet om contact op te nemen! Gr. Team Dryly