dryly.com- Logo - Beoordelingen

dryly.com

138 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden547 beoordelingen in totaal

Na het lezen van alle reviews zijn wij enthousiast geworden om dryly bij onze zoon van 7 uit te proberen. We kregen het hele pakket vergoed van de verzekering. Onze zoon is nu na ruim 6 weken bijna iedere nacht droog, zelfs met alle drukte van sinterklaas en kerst. Zelf is hij ontzettend trots als zijn broek droog is gebleven. Voorheen konden wij 2 a 3 keer per nacht zijn bed verschonen of krijg een luier om die ontzettend vol zat. De app en apparaat zijn erg duidelijk en leuk gemaakt voor kinderen. Wij hebben wel gekozen voor de zender met trilfunctie omdat onze zoon erg diep slaapt. Van de trilfunctie wordt hij goed wakker en wist dat hij dan baar toilet moest om verder te plassen. Wij werden dan wakker van het alarm. Voor iedereen die twijfelt het is echt het proberen waard.

Wij ervaren veel problemen met de plaswekker. In het begin elke dag een nieuw probleem: geen koppeling tussen wekker en sensor, geen koppeling met de app, geen verbinding met wifi etc etc. Deze problemen zijn na een complete reset, onder zeer vriendelijke telefonische begeleiding van de helpdesk, opgelost. Helaas ervaren we sinds 1,5 week weer veel problemen: de wekker valt telkens vanzelf uit, ook al is hij helemaal opgeladen, de verbinding met de app komt telkens niet tot stand, waardoor er geen punten worden gespaard en mijn zoontje dus minder gemotiveerd is; soms is de wekker wel aan, maar gaat hij niet af. Kortom, het levert veel frustratie op, werkt daardoor averechts en is zonde van het enorme bedrag dat we erin geïnvesteerd hebben. Erg teleurgesteld.

Beoordelingen voor dryly.com

De wekker heeft ons gezin enorm geholpen bij het oplossen van bedplassen en heeft onze nachten veeeeel rustiger gemaakt!
Antwoord van dryly.com
Beste Stijn, Dank voor deze mooie review. Wat een geweldig nieuws dat de wekker jullie gezin zo heeft kunnen helpen en jullie nachten rustiger gemaakt heeft. Daar worden wij ook erg blij van! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
14 apr 2024
1 drukker van het broekje kapot met zender eraf halen Contact gehad en kosteloos vervangen Super blij mee
22 apr 2024
Beste Angel, Dank voor je review over onze service. We zijn erg blij te horen dat je zo tevreden bent met de wekker! Het mag zich niet voordoen dat een broekje kapot gaat, dus dat lossen we graag voor je op. Hopelijk komen jullie spoedig tot je volledige resultaat! Gr. Team Dryly
JH
Jolijn H.
Rosmalen

Binnen 2 weken droog!

Binnen 2 weken droog. Daarvoor al van alles geprobeerd. Wij zijn blij!
Antwoord van dryly.com
Beste Hofkens, Dank voor het delen van deze prachtige 5 sterren review. Na 2 weken resultaat is enorm snel en een resultaat om trots op te zijn, van een tevreden klant worden wij ook blij! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
21 apr 2024
22 apr 2024
Beste klant, Dank voor het delen van deze 5 sterren review. We zijn blij te horen dat je ons met 5 sterren beoordeelt en hopen dan ook dat jullie spoedig tot het gewenste resultaat zijn gekomen! Gr. Team Dryly
PM
13 apr 2024
Antwoord van dryly.com
Beste Pleun, Dank voor het delen van je ervaring. Hopelijk zijn jullie spoedig tot de droge nachten gekomen en anders wensen wij je daarbij nog veel succes om het resultaat volledig te behalen! Gr. Team Dryly
Antwoord van dryly.com
Beste klant, Dank voor het delen van je ervaring. Hopelijk zijn jullie spoedig tot de droge nachten gekomen en anders wensen wij je daarbij nog veel succes om het resultaat volledig te behalen! Gr. Team Dryly
7 apr 2024
Een ramp vind ik het, super snel leeg en heel lastig te koppelen. Gaat zo maar af
Antwoord van dryly.com
Beste Iris, Dank voor je eerlijke review. We vinden het spijtig te horen dat je nog niet helemaal juist gebruik kunt maken van de wekker. Hierover hebben we je zojuist geprobeerd telefonisch te bereiken om dit op te lossen voor je, helaas kregen we je niet te pakken. Graag kijken we even met je mee om dit op te lossen, ik vermoed dat we je weer eenvoudig juist opweg kunnen helpen en kunnen voorzien van tips en advies om ook spoedig tot resultaat te komen! Daarbij dan ook het verzoek of dat je ons z.s.m. wilt terugbellen via Tel.: 085 106 0377 (ma t/m vr 09:00-17:00). Dan zorgen we er ook voor dat jullie spoedig tot resultaat kunnen komen!
22 apr 2024
Beste Tom, Dank voor het delen van je ervaring. Hopelijk zijn jullie spoedig tot het gewenste resultaat gekomen, mocht je graag hulp willen of tips/advies voor tijdens de training dan staat onze klantenservice ook dagelijks voor je klaar om je goed op weg te helpen! Weet dat we graag met je meekijken om jullie goed te ondersteunen tijdens de training! Gr. Team Dryly

Werkt super!

Antwoord van dryly.com
Beste Rebecca, Dank dat je de tijd hebt willen nemen om deze prachtige uitgebreide review te schrijven. Wat fijn te horen dat jullie na ruim 6 weken volledig resultaat behaald hebben! Je lovende woorden over de app en onze kindvriendelijke manier vinden we natuurlijk ge-wel-dig! Dank voor deze prachtige review en geniet van jullie resultaat! Iets om trots op te zijn! Gr. Team Dryly
De plaswekkertraining van Dryly heeft onze nachten zo veel gemakkelijker gemaakt! Na doorverwijzing van de arts hebben we besloten om Dryly te proberen, en ik ben zo blij dat we dat hebben gedaan. Het feit dat we de plaswekker gratis via de zorgverzekering konden declareren, maakte het hele proces zoveel gemakkelijker en toegankelijker. Nu, na een paar weken training, is het bedplassen volledig opgelost! Ik kan niet genoeg benadrukken hoe dankbaar ik ben voor Dryly en de rol die het heeft gespeeld in het herstellen van het vertrouwen van mijn kind en het verbeteren van onze nachtrust.
Antwoord van dryly.com
Beste Babet, Bedankt dat je de tijd hebt willen nemen om je ervaring te delen. We zijn erg blij te horen dat jullie na enkele weken resultaat hebben behaald. Fijne bijkomstigheid dat je deze kosteloos hebt kunnen aanschaffen d.m.v. de zorgverzekering! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
17 mrt 2024
Het systeem werkt. Er zitten elektroden in het broekje en de zender wordt daarop vastgeklikt. De ontvanger staat naast bed. Als er een drupje in het broekje komt gaat de zender trillen en het alarm van de ontvanger gaat af. Daar wordt hij wel wakker van! Onze zoon van 5 (in mei 6) heeft nu na een maandje met de Dryly al 7 droge nachten achter elkaar. Zover gaat het goed. Toen we de set kregen was het voor ons erg omslachtig en verwarrend opgeschreven in de handleiding. De stappen die je moet doorlopen komen niet exact overeen met de instructies in de app die je moet volgen. Welke is het nou? Dit moet makkelijker kunnen. Ook is het misschien handig een 'trainingsbutton' aan te maken in de app waarmee je de set kunt testen zodat je de eerste nacht kunt al weet wat je kunt verwachten aan geluid en alarmpjes en hoe deze uit te zetten. Dit was bij ons behoorlijk hectisch ook vooral omdat de ontvanger uit zou moeten gaan door heen en weer te schudden, maar dat werkte niet. Daar hebben we trouwens een nieuwe voor opgestuurd gekregen en die werkt wel. De communicatie tussen de ontvanger en de app laat ook zeer te wensen over. Vaak gaat het alarm van de ontvanger wel af en die van de app niet eens. Of pas veel later. Wij hebben uiteindelijk de ontvanger uit Wizzu gehaald, want hij was daardoor veel beter te horen. Ook hebben we nog steeds een babycamera die we naast bed hebben staan en op basis daarvan acteren wij als het alarm afgaat. Niet op de app van de telefoon dus. Nog iets wat in mijn ogen toch echt ontbreekt in de app is een knop om te zeggen dat je wakker bent. Je kunt wel op bed gaan, maar niet wakker worden? Hoe weet je nu wanneer je de punten na een droge nacht erbij krijgt? Daarom 3 sterren, want het werkt wel maar er zijn talloze verbeterpunten!
20 mrt 2024
Beste Bas, Dank voor je bericht en feedback, dit nemen we altijd ten harte, waar we continue willen blijven verbeteren en innoveren. Ik denk dat je feedback deels verholpen is en er sprake is van wat misopvattingen, mocht je deze nog ervaren neem dan even telefonisch contact op en dan kijken we graag mee om je ervaring optimaal te maken! Wel ben ik het zeker met je eens dat een test knop zeker van toegevoegde waarde is. Wat in ieder geval het allerbelangrijkste is, is dat jullie resultaat aan het behalen zijn. Dat is altijd prio 1 en dat vinden we super om te horen. Hopelijk kunnen jullie de wekker zo dadelijk weer opbergen en gaan genieten van de droge nachten! Gr. Team Dryly
29 aug 2023

Een aanrader!

Dochter van 5 was elke nacht nat, daarom ervoor gekozen de dryly te bestellen. De eerste week werd ze ondanks de trilfunctie niet wakker. De 2e week was dit anders en werd ze wel wakker van de wekker en trilfunctie, maar dan in een nat bed. De 3e week werd ze meteen wakker van de wekker zodra er 1 drupje in het broekje zat, daardoor hield ze het op en ging naar de wc.Diezelfde week was ze ook droog! We hebben nog een week lang het broekje voor de zekerheid bij haar aangehad, maar ondertussen heeft ze al een aantal weken geen ongelukje meer gehad!We hebben haar wel aangeleerd eerst de zender van het broekje af te halen en daarna de panda te schudden. Anders blijft de panda maar doorrinkelen omdat de zender op het natte broekje zit. Ook kwamen de meldingen op mijn telefoon pas erg laat binnen. Maar doordat we het "alarm" elke avond voor het slapen gingen beluisteren (zoals aanbevolen) werd ik ook meteen wakker door het herkenbare geluid, ook al lag ik in de kamer ernaast ;) Ik zal Dryly in ieder geval iedereen aanraden! Ik had niet gedacht dat het (zo snel) zou lukken!
1 nov 2023
Beste C.V. Dank voor deze prachtige 5 sterren review. Wat een geweldig nieuws dat na 3 weken je dochter volledige zindelijkheid in de nacht heeft behaald. Daar worden wij ook erg blij van :) Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
In de basis is dryly een prima systeem, maar de uitwerking nog wel wat beter. M’n dochter begint stap voor stap minder in de broek te plassen. Ik zou het zo weer kopen, maar zoals gezegd de uitwerking kan nog wat aandacht gebruiken. Het is gek dat je elke twee dagen het systeem volledig lang moet opladen terwijl alleen de ontvanger leeg is en het basis station niet. Het zou handiger zijn als deze ook oplaad obv het basis station zoals bij AirPods. Dryly is heel lastig stil te krijgen. M’n dochter lukt het niet en ook ik moet als een wilde schudden. Dit zorgt voor een heleboel kabaal ook als je je telefoon hebt gekoppeld. Blijkbaar weet de app niet dat je niet thuis bent. Daardoor ging het alarm in het restaurant keihard af. Niet handig. Dit is ook niet makkelijk het zwijgen op te leggen. Tot slot is het activeren en koppelen allemaal een beetje omslachtig. Ik denk dat dit een stuk vloeiender zou kunnen. De app voelt alsof er niet heel veel ontwikkeltijd in is gaan zitten.
Antwoord van dryly.com
Beste Marcel, Dank voor je review over je ervaring. Allereerst fijn te horen dat je resultaat begint te zien bij je dochter, dat is natuurlijk prio Nr.1 Tevens is het belangrijk dat je bij het schudden nadat er een alarm afgaat, je eerst de zender van het broekje afhaalt en vervolgens met de ontvanger gaat schudden, anders blijft deze impulsen uitsturen. Je kunt de app alarmen op stil zetten bij de instellingen in de app zelf, hier is een schuifje voor gemaakt voor de discrete momenten! We nemen voor de rest je feedback mee en blijven onze app & wekker continu innoveren, dank dus daarvoor. Mocht je tijdens de training nog verdere vragen hebben of graag tips/advies willen hebben, twijfel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice! Gr. Team Dryly
18 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

Effectief product met goede service

De Dryly plaswekker gebruikt voor onze 3 kinderen. Bij alle 3 geen natte bedden meer al vanaf de derde nacht en volledig zindelijk tussen ca 4 weken en 3 maanden. Ongeveer 2 weken na start van de 1e training was de batterij van de zender leeg. Na contact met Dryly werd direct een vervangend exemplaar gestuurd. Voor de training van onze 2e en 3e meegedaan als bèta tester voor de Dryly 2.0. Na een tijdje op de plank laadde de Dryly 1.0 niet meer op. Ook deze werd zonder problemen vervangen. Als bèta tester is er gedurende een half jaar intensief contact geweest met Jeroen van Dryly, zowel binnen als buiten de gebruikelijke werktijden. Bij problemen werd er zelfs in het weekend of laat in de avond tijd vrijgemaakt om een oplossing te vinden zodat de training ongestoord doorgezet kon worden. Kortom effectief product met goede service en hart voor de zaak.
1 nov 2023
Beste Maurice, Dank voor je prachtige review en lovende woorden. Wij zijn dan ook enorm blij dat je alle 3 je kinderen nacht zindelijk hebt gekregen met de Dryly plaswekker. Iets waar jullie als gezin trots op mogen zijn! Hier doen wij het dagelijks voor. Nogmaals dank voor de mooie review en geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

Verandering van ons leven!

Ik wil graag mijn oprechte waardering delen voor de plaswekkertraining die ik heb gevolgd. Mijn kind had al geruime tijd last van bedplassen, en na het proberen van verschillende producten, filmpjes bleek de plaswekkertraining echt een keerpunt te zijn. De training heeft ons zo verrast we zagen in een korte tijd al veel verandering. De plaswekker is eenvoudig te gebruiken en het beloningssysteem hielp mijn kind gemotiveerd te blijven. Wat vooral opviel, was dat ze steeds meer bewuster werd. We voelden ons gesteund gedurende het hele proces! De klantenservice nam ons ook echt serieus met elke vraag. Mijn kind geniet nu van droge nachten, je ziet dat ze nu ook meer zelfvertrouwen heeft. Het is een opluchting voor ons als ouders en voor mijn kind. Ik raad de plaswekker echt iedereen aan, dit is zo'n verandering in ons leven!!
Antwoord van dryly.com
Beste Tamara, Bedankt dat je de tijd hebt willen nemen om je ervaring te delen, helemaal fijn dat het zo een geweldige ervaring is geweest! We begrijpen dat het spannend is om aan de training te beginnen, goed dat je ook het nodige uitzoekwerk hebt gedaan. De motivatie en bewustwording van een kind staat voorop in de training, dit zijn dan ook belangrijke punten om optimaal vertrouwen op te bouwen. We zijn erg blij te horen dat jullie inmiddels resultaat hebben, de luiers voorgoed vaarwel kunnen zeggen en hallo kunnen zeggen tegen ongebroken nachten. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
2 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

DryLy succesvol voor twee van onze kinderen

Wij hebben DryLy gebruikt voor twee van onze kinderen. Bij beide kinderen heeft DryLy gewerkt. De eerste ging in twee weken tijd van twee keer per nacht plassen in bed naar wakker worden door de plaswekker (door een klein ongelukjes waarbij alleen de onderbroek een beetje nat en dan zelf gelijk afknijpen) en toen al naar droge nachten of zelf op tijd wakker worden om te moeten plassen. Daarna was hij twee weken droog. Hij heeft toen nog één keer een ongelukje gehad (na een bijzondere dag), maar is sindsdien droog. Ons tweede was al bijna nachtzindelijk maar het laatste stukje lukte net niet. DryLy heeft hem geholpen. Na een week met kleine en grote ongelukjes is hij inmiddels twee weken de hele nacht droog. Het is natuurlijk nog even afwachten hoe het verder ontwikkelt, maar wij zien het positief in.
1 nov 2023
Beste Mattias, Dank voor je bericht. Wat goed om te horen dat de wekker zo een succes voor jullie beide kinderen is geweest! Wij adviseren inderdaad na 14 droge nachten de wekker weer even op te bergen. Het kan inderdaad nog zo zijn dat er een terugval komt, deze is dan altijd weer snel en effectief te tackelen door de set weer te gebruiken. Bedankt voor het delen van je ervaring en geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
We hadden wat opstart problemen met levering van verkeerde zender (zonder trilfunctie), maar dit werd super snel weer opgelost. Ons zoontje van nu bijna 7 had heel veel volle luiers nog 's nachts, aangezien hij een hele vaste slaper is. Hij werd simpelweg niet wakker om te gaan plassen. Met toch wel wat skepticize, bleek Dryly echt dé uitkomst te zijn. Na 2 nachten ongelukjes, wordt hij nu uit zichzelf wakker of kan het opeens ophouden tot de volgende ochtend. Niet te geloven dat het zo snel gaat! Klein verbeterpuntje zou zijn de app met het aankleden van Wizzu, dat dit wat uitgebreider wordt. Na een paar dagen valt er niet zoveel meer te kiezen. Ook zou een ander geluid bij de wekker in Wizzu kiezen ook fijn zijn. Verder zijn wij er echt super blij mee, hadden we veeeeeel eerder moeten doen.
Antwoord van dryly.com
Beste Desiree, Dank voor deze geweldige review! We zijn erg blij te horen dat je zoontje vanaf nu uit zichzelf wakker wordt om te plassen of zijn plas ophoudt tot de volgende ochtend. Dat is echt enorm snel gezien jullie trainingsduur. We nemen je feedback m.b.t. de app graag mee en blijven altijd innoveren, dank hiervoor. Geniet van de drogen nachten en bedankt voor deze mooie review! Gr. Team Dryly
11 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Na drie weken klaar. Goede plaswekker en mooie app!!!

Wij zijn erg tevreden over de plaswekker van Dryly. Ons kind had al enkele tijd last van dit probleem en het bleek al snel dat de Urifoon plaswekker die wij eerder gekocht hadden niet leuk genoeg was voor ons kind. Het concept voelde oudbollig en medisch, maar dat was niet zo bij Dryly.De Dryly plaswekkers zijn echt ontworpen voor kinderen en daar zijn wij super blij mee!! we hebebn het idee dat dit heeft geholpen met de training. Tijdens het installeren hadden we even nodig, maar dankzij deh ulp van Jeroen was het al snel gelukt en konden we de dag na het bestellen al aan de slag met de trainingOns kind awas met name erg te spreken over de mooie app en de vrolijke verpakking vonden wij als ouders een echt pluspunt. het hele concept klopt gewoon en wij zijn enorm tevreden!
1 nov 2023
Beste Björn, Wow, erg veel dank voor deze prachtige review! Wat goed om te horen dat jullie na 3 weken al de droge nachten bereikt hebben. Je overige complimenten over de app en kindvriendelijkheid waarderen wij natuurlijk enorm. Dank voor het delen van deze prachtige review en geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

Dryly ontvanger

Helaas waren er wat problemen met de ontvanger. Deze viel na een paar uur uit, waardoor de wekker niet afging bij een ongelukje. Op mijn mail kreeg ik snelle respons. Uiteindelijk telefonisch afgesproken dat er een nieuwe ontvanger naar ons toe kwam en we de oude kosteloos konden retourneren. Helaas gaf het 2e kastje exact dezelfde problemen. Bij dit telefoongesprek bleek dat ze ervan op de hoogte waren dat er een fout zat in de batch van november. Hierdoor dus weer een nieuw kastje gekregen en nu werkt hij eindelijk zoals het hoort. De klantenservice is vriendelijk. Ze hadden alleen beter eerst de nieuwe ontvanger kunnen testen voordat ze hem opstuurde. Het was een geregel maar nu een maand later kunnen wij eindelijk starten met de training.
Antwoord van dryly.com
Beste Melanie, Dank voor je review! We vinden het spijtig te horen dat je in eerste instantie problemen ervaarde met je set. Wel zijn we blij te horen dat we je juist hebben kunnen helpen en dat de service naar je wens was. Goed om terug te lezen dat je inmiddels juist op weg bent om je resultaat te behalen! Mocht er in de toekomst iets zich voordoen, of wil je tips/advies inwinnen dan staat onze klantenservice dagelijks voor je klaar om jullie te helpen! Gr. Team Dryly
21 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

Even doorzetten maar het werkt!

Onze zoon van 7 was nog nat snachts. We hebben hem een tijd langs rond 22.00 nog laten plassen, maar dit had geen effect in de nacht. Hij bleef nat. Toen dryly besteld, ook omdat hij erg graag zonder luier naar bed wilde. Hij was dus zelf ook gemotiveerd. De knuffel vond hij fantastisch. En ook de beloningen werkten erg goed. Het was de eerste 6 weken echt wel doorbikkelen, omdat Wizzu de eerste weken wel soms 3 tot 5 keer per nacht afging. Soms wilde ik opgeven, maar gelukkig had mijn man er meer hoop op. En inderdaad na 6 weken werd het minder. Toen duurde het nog een paar weken voordat hij af en toe een droge nacht had. Wat was hij trots. Niet te snel opgeven is mijn tip. Heeft zijn zelfvertrouwen goed gedaan!
1 nov 2023
Beste Marieke, Dank voor het delen van jullie ervaring en mooie review. Wat goed om te horen dat jullie toch de moed hadden om door te zetten en uiteindelijk na de 6 weken toch resultaat begonnen te zien. Helemaal mooi dat jullie ondertussen droge nachten hebben. Het kan zeker even doorbikkelen zijn op het begin van de training, maar het resultaat mag er dan uiteindelijk ook zijn! Iets om trots op te zijn wat jullie samen bereikt hebben. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly