dryly.com

110 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden519 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 okt 2023
dryly.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na het lezen van alle reviews zijn wij enthousiast geworden om dryly bij onze zoon van 7 uit te proberen. We kregen het hele pakket vergoed van de verzekering. Onze zoon is nu na ruim 6 weken bijna iedere nacht droog, zelfs met alle drukte van sinterklaas en kerst. Zelf is hij ontzettend trots als zijn broek droog is gebleven. Voorheen konden wij 2 a 3 keer per nacht zijn bed verschonen of krijg een luier om die ontzettend vol zat. De app en apparaat zijn erg duidelijk en leuk gemaakt voor kinderen. Wij hebben wel gekozen voor de zender met trilfunctie omdat onze zoon erg diep slaapt. Van de trilfunctie wordt hij goed wakker en wist dat hij dan baar toilet moest om verder te plassen. Wij werden dan wakker van het alarm. Voor iedereen die twijfelt het is echt het proberen waard.

Wij ervaren veel problemen met de plaswekker. In het begin elke dag een nieuw probleem: geen koppeling tussen wekker en sensor, geen koppeling met de app, geen verbinding met wifi etc etc. Deze problemen zijn na een complete reset, onder zeer vriendelijke telefonische begeleiding van de helpdesk, opgelost. Helaas ervaren we sinds 1,5 week weer veel problemen: de wekker valt telkens vanzelf uit, ook al is hij helemaal opgeladen, de verbinding met de app komt telkens niet tot stand, waardoor er geen punten worden gespaard en mijn zoontje dus minder gemotiveerd is; soms is de wekker wel aan, maar gaat hij niet af. Kortom, het levert veel frustratie op, werkt daardoor averechts en is zonde van het enorme bedrag dat we erin geïnvesteerd hebben. Erg teleurgesteld.

Beoordelingen voor dryly.com

24 mrt 2024
Na een bestelling te hebben geplaatst (totale plaswekker pakket) duurde het mij al te lang voordat ik een bevestiging via email kreeg. 1e werkdag erna gebeld zouden er leverings problemen zijn,het zou in diezelfde week verstuurd worden. Uiteindelijk heb ik ruim 1,5 week gewacht. Toen ik uiteindelijk nog geen bericht had gehad dat het verstuurd zou worden heb ik gebeld en heel de bestelling geannuleerd en een andere plaswekker op een andere site besteld.
Antwoord van dryly.com
Beste Marieke, Dank voor je bericht. We betreuren dat we in de tijd van je bestelling een issue hebben ervaren op de levering en niet direct aan je hebben kunnen leveren. Deze problemen zijn gelukkig weer opgelost ondertussen. We wensen je desondanks alle succes in de reis naar droge nachten! Gr. Team Dryly
7 apr 2024
Een ramp vind ik het, super snel leeg en heel lastig te koppelen. Gaat zo maar af
Antwoord van dryly.com
Beste Iris, Dank voor je eerlijke review. We vinden het spijtig te horen dat je nog niet helemaal juist gebruik kunt maken van de wekker. Hierover hebben we je zojuist geprobeerd telefonisch te bereiken om dit op te lossen voor je, helaas kregen we je niet te pakken. Graag kijken we even met je mee om dit op te lossen, ik vermoed dat we je weer eenvoudig juist opweg kunnen helpen en kunnen voorzien van tips en advies om ook spoedig tot resultaat te komen! Daarbij dan ook het verzoek of dat je ons z.s.m. wilt terugbellen via Tel.: 085 106 0377 (ma t/m vr 09:00-17:00). Dan zorgen we er ook voor dat jullie spoedig tot resultaat kunnen komen!
Vind het een moeilijk product om te gebruiken.
19 mrt 2024
Beste Daisy, Dank voor je bericht. Wat spijtig te horen dat je het moeilijk vind te gebruiken. We hebben afgelopen vrijdag, maandag en vandaag geprobeerd telefonisch contact met je op te nemen om je vooruit te helpen met installatie en om je tips mee te geven voor het gebruik. Helaas hebben we nog niet met je mee kunnen kijken. Weet dat we je graag ondersteunen bij de installatie en telefonisch meekijken, na installatie dient het simpelweg 'plug and play' te zijn en moet je juist vooruit kunnen. Ook dan kijken we altijd nog graag mee om je te voorzien van tips/advies. Graag verzoek ik je dan ook nog contact op te nemen zodat we ook jullie goed op weg kunnen helpen! Gr. Team Dryly
We hadden wat opstart problemen met levering van verkeerde zender (zonder trilfunctie), maar dit werd super snel weer opgelost. Ons zoontje van nu bijna 7 had heel veel volle luiers nog 's nachts, aangezien hij een hele vaste slaper is. Hij werd simpelweg niet wakker om te gaan plassen. Met toch wel wat skepticize, bleek Dryly echt dé uitkomst te zijn. Na 2 nachten ongelukjes, wordt hij nu uit zichzelf wakker of kan het opeens ophouden tot de volgende ochtend. Niet te geloven dat het zo snel gaat! Klein verbeterpuntje zou zijn de app met het aankleden van Wizzu, dat dit wat uitgebreider wordt. Na een paar dagen valt er niet zoveel meer te kiezen. Ook zou een ander geluid bij de wekker in Wizzu kiezen ook fijn zijn. Verder zijn wij er echt super blij mee, hadden we veeeeeel eerder moeten doen.
Antwoord van dryly.com
Beste Desiree, Dank voor deze geweldige review! We zijn erg blij te horen dat je zoontje vanaf nu uit zichzelf wakker wordt om te plassen of zijn plas ophoudt tot de volgende ochtend. Dat is echt enorm snel gezien jullie trainingsduur. We nemen je feedback m.b.t. de app graag mee en blijven altijd innoveren, dank hiervoor. Geniet van de drogen nachten en bedankt voor deze mooie review! Gr. Team Dryly
Hier de plaswekkertraining enorm positief ervaren en ik kan deze iedereen aanbevelen die kampen met bedplassen thuis. Vooral de app biedt een flinke meerwaarde doordat ouders de voortgang van hun kinderen kunnen volgen en aanmoedigen. De app is ook zeer kindvriendelijk, met leuke beloningen en gadgets om de motivatie van het kind hoog te houden. De Dryly app maakt de hele plaswekkertraining tot een gestroomlijnde en positieve ervaring voor het hele gezin. Dankjewel Dryly!
Antwoord van dryly.com
Beste Roxanne, Dank voor je prachtige bericht en aanbeveling van onze plaswekker. We zijn blij te horen dat de meerwaarde die onze app biedt in dit traject naar je wens is! Geniet van de droge nachten en dank voor je positieve feedback over jullie ervaring! Gr. Team Dryly

Binnen 3 weken resultaat!

Nadat we de plaswekker van Dryly hebben geprobeerd, zijn we echt onder de indruk! Mijn kind had al een tijdje last van bedplassen, en we waren op zoek naar een effectieve oplossing. Deze plaswekker heeft binnen 3 weken wonderen verricht. Het is geweldig om te zien hoe hij nu 's ochtends trots wakker wordt met een droog bed! Dank je wel, Dryly, voor dit fantastische product dat ons leven zo veel gemakkelijker heeft gemaakt!
Antwoord van dryly.com
Beste Ronald, Dank voor je bericht en wat een geweldig nieuws dat je inmiddels droge nachten ervaart! We zijn dan ook erg blij dat we een oplossing hebben kunnen bieden en jullie mogen trots zijn op het resultaat! Geniet van de droge nachten. Gr. Team Dryly

Super!

Ik heb de Dryly plaswekker voor mijn kleine gekocht, en eerlijk gezegd, het werkt geweldig! Het ding is na installatie super makkelijk te gebruiken, gewoon vastklikken aan zijn ondergoed en klaar. Het alarm is luid genoeg om hem wakker te maken zonder de hele buurt te wekken, en de app stuurt ook een alarm naar ons. Het heeft ons leven een stuk gemakkelijker gemaakt en bedplassen is niet langer een probleem. Bedankt!
Antwoord van dryly.com
Beste Maric, Dank dat je tijd hebt willen nemen om je ervaring te delen en bedankt voor deze prachtige review! Dat jullie uiteindelijk ook tot je resultaat zijn gekomen is natuurlijk geweldig nieuws, we zijn blij dat we jullie daarin hebben kunnen ondersteunen. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

fantastische klantenservice

De service van Dryly is gewoonweg uitstekend. Ik had wat vragen over het product en hun klantenservice stond direct voor me klaar met vriendelijk en behulpzaam advies. Ik kreeg bijna onmiddellijk antwoord op mijn vragen via e-mail. Het voelde echt alsof ze om mijn tevredenheid gaven. Kortom, hun service heeft mijn ervaring met het gebruik van hun product echt verbeterd. Ik kan ze niet genoeg aanbevelen!
Antwoord van dryly.com
Beste Johan, Dank voor deze hartverwarmende woorden over onze service! Hier doen wij het dagelijks voor. We begrijpen dat je gedurende de training ook nog een hoop vragen hebt en daar ondersteunen we je graag bij. Erg veel dank voor deze mooie woorden en succes met de training! Gr. Team Dryly

Fijne methode voor kinderen De Dryly plaswekkermethode is ongelooflijk kindvriendelijk.

Naam: Nicole van den Bosch Mijn kind vond het niet alleen leuk te gebruiken, maar ook comfortabel om te dragen. Het alarm is zacht genoeg om hem niet te schrikken, maar luid genoeg om hem wakker te maken als dat nodig is. De app maakt het leuk en interactief voor hem om zijn vooruitgang bij te houden. Het heeft het hele proces van bedplassen aanpakken veel minder stressvol gemaakt voor ons allemaal.
Antwoord van dryly.com
Beste Nicole, Bedankt voor het delen van deze prachtige 5 sterren review. We zijn blij te horen dat je ons concept waar kindvriendelijkheid vooropstaat zo waardeert. Bedplassen kan een vervelend probleem zijn en daarbij proberen we dit altijd op een positieve manier aan te pakken. Dank voor je review en geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

na 6 weken resultaat

De eerste week was erg intensief en vergde veel van ons. Dit was het echter allemaal meer dan waard!! Na enkele weken waren er minder ongelukjes en hadden wij een hele trotse dochter. Na 6 weken bezig te zijn, zijn we nu ondertussen al een week zonder ongelukjes en zijn wij super tevreden. Iedereen die twijfelt en met bedplasproblemen kampt zou ik dit aanbevelen!
Antwoord van dryly.com
Beste Daniëlle, Bedankt voor deze mooie 5 sterren review! De eerste week is zeker het meest intensief kijkend naar het gehele traject en kan soms even pittig zijn. Als het goed is zul je zien dat je na de eerste week vooruitgang boekt en dat de hoeveelheid ongelukjes gaan afnemen en zodoende de training makkelijker wordt. Jullie mogen dan ook trots zijn dat jullie na 6 weken resultaat behaald hebben en wij danken jullie voor de aanbeveling. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

Goed product met perfecte resultaten

Tevreden en ook nog eens via zorgverzekering Wij zijn erg blij met de wekker die bij ons na een ruime 9 weken voor resultaat heeft gezorgd. Mooie bijkomstigheid is dat wij het volledig vergoedt kregen via de zorgverzekeraar omdat we aanvullend verzekerd zijn. Fijn dat het zo keurig geregeld is en onze dochter weer met vertrouwen de nacht in gaat.
Antwoord van dryly.com
Beste klant, Bedankt voor deze mooie review over jullie training. Na 9 weken resultaat is natuurlijk erg mooi en wat goed te horen dat jullie juist vooruit konden via de tegemoetkoming van de zorgverzekering! Wij zijn erg blij dat we jullie hebben mogen ondersteunen in de reis naar droge nachten, geniet daarvan! Gr. Team Dryly
3 mrt 2024

Dryly is een topbedrijf

Op advies heb ik eindelijk een Dryly plaswekker aangeschaft. Na ruim 4 weken zijn we nu al veel verder en is onze dochter bijna droog. Wat Dryly een topbedrijf maakt is de service. Ook als de plaswekker al is aangekocht zijn ze bereikbaar en kijken ze graag uitgebreid met je mee en komen ze met tips. Dat zie je niet overal meer. Bedankt Dryly!
Antwoord van dryly.com
Beste Henk, Dank voor je bericht en wat een geweldig nieuws dat je inmiddels bijna droge nachten ervaart! We zijn blij dat je tevreden bent over onze service en dat je met Wizzu al een mooie stap hebt gezet naar droge nachten. Jullie mogen trots zijn op het resultaat! Gr. Team Dryly
3 mrt 2024

De klantenservice bij Dryly is top

De klantenservice bij Dryly is echt top, ze reageren snel op vragen en denken mee. We kregen ook keurig kosteloos een nieuw apparaat toegestuurd omdat de onze niet goed werkte. Waarom 4 sterren in plaats van 5? We hebben wat problemen ervaren met het systeem dat in de nacht uitviel, waardoor ongelukjes uiteraard niet opgemerkt werden.
Antwoord van dryly.com
Beste Danielle, Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent over jouw ervaringen met onze klantenservice. Jammer om te lezen dat je enkele problemen hebt ervaren, met onze plaswekker die 's nachts uitviel. We hopen en verwachten dat dit met de nieuwe set niet meer het geval moet zijn. Mocht het toch nog voorkomen, neem dan zeker even contact met ons op, en dan kijken we graag met je mee voor een passende oplossing. We hopen dat jullie snel de stap naar droge nachten kunnen zetten en wensen jullie nog veel succes met de training. Gr. Team Dryly

Geweldig product

Na 6 weken resultaat! Mijn zoon heeft al een tijdje moeite met bedplassen. Na meerdere oplossingen geprobeerd te hebben, kwamen we uiteindelijk terecht bij Dryly. Door de training met de pandabeer zien we echt verschil. Hier en daar nog een ongelukje, maar ik goede hoop dat het bedplassen binnenkort verleden tijd is. Bedankt!
Antwoord van dryly.com
Beste Martijn, Dank voor je bericht en wat een geweldig nieuws dat je inmiddels al enkele resultaten ervaart! We zijn erg blij dat jullie samen met Wizzu een mooie stap hebben kunnen zetten. We hopen dat de training snel afgerond kan worden, maar jullie mogen nu al trots zijn op het mooie resultaat! Gr. Team Dryly
Wat een fantastisch resultaat! Ons kind worstelde al geruime tijd met bedplassen en we hadden al diverse methoden uitgeprobeerd om dit aan te pakken, echter zonder succes. Na de aanschaf van een plaswekker van Dryly was het probleem echter binnen enkele weken opgelost. Dit product heeft echt onze verwachtingen overtroffen!
Antwoord van dryly.com
Beste Bas, Dank voor je bericht en wat een geweldig nieuws dat je inmiddels droge nachten ervaart! We zijn dan ook erg blij dat we een oplossing hebben kunnen bieden en jullie mogen trots zijn op het resultaat! Geniet van de droge nachten. Gr. Team Dryly
11 feb 2024

Het was even zoeken naar de werking en…

Het was even zoeken naar de werking en hoe de wekker ‘uit te schudden’. Ook het volume was behoorlijk heftig. Uiteindelijk het alarm op onze telefoon uitgeschakeld want we hoorden de plaswekker zelf ook wel. Na 2 weken met ongelukjes, merkten we dat ze zelf wakker werd om te plassen. Heel fijn!
Antwoord van dryly.com
Beste Emily, Dank voor je review en begrijpelijk dat het op het begin even zoeken kan zijn. Zorg dat je de zender eerst van het broekje haalt en vervolgens met de ontvanger schudt. In ieder geval goed te horen dat je inmiddels juist op weg bent en de eerste resultaten begint te zien! Mocht je nog advies willen, twijfel niet om contact op te nemen! Gr. Team Dryly
Boven verwachting goed! Mijn kind had veel last van bedplassen en we hadden al verschillende dingen geprobeerd om dit op te lossen. Maar tevergeefs zonder resultaat. Na het aanschaffen van een plaswekker van Dryly is het bedplassen echter binnen een aantal weken verholpen. Top product!
Antwoord van dryly.com
Beste Dennis, Wow, dank voor deze geweldige review! We vinden het natuurlijk super te horen dat je na enkele weken resultaat behaald hebt. Voor dit soort ervaringen doen we het en staat ons team dagelijks voor je klaar. Jullie mogen trots zijn op het resultaat en geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

Wat een uitvinding!

Door de methode op een leuke manier aan te pakken zien we dat onze zoon erg gemotiveerd is. Wat een enorm pluspunt en geweldige uitvinding. Na 1 week gestart te zijn, merken we al lichte vooruitgang en gaan we er zeker vanuit dat dit binnen enkele weken volledig opgelost is!
Antwoord van dryly.com
Beste Winkeliers, Dank dat je tijd hebt willen nemen om je ervaring te delen. Goed te horen dat jullie juist gestart zijn en we hopen dat jullie spoedig tot een mooi eindresultaat kunnen komen. Mocht je tijdens de training nog vragen hebben of tips/advies willen dan kijkt de klantenservice graag met je mee! Gr. Team Dryly

Enorm blij met deze aanschaf

Steeds maar luiers kopen en uiteindelijk bij Dryly gekomen door een kennis. Zo enorm blij dat we dit zijn tegengekomen, wisten we maar eerder van dit bestaan. Na 4 weken nagenoeg geen ongelukjes en na 6 weken volledig droog. Enorme aanrader!!!!!
Antwoord van dryly.com
Beste Maartje, Bedankt voor deze mooie 5 sterren review! We zijn blij te horen dat we uiteindelijk hebben kunnen bijdragen in de oplossing voor jullie bedplas probleem. Na 6 weken volledig droog is dan ook een geweldig resultaat waar jullie zeker trots op mogen zijn! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
Super product! Ben erg tevreden over de kwaliteit van het product en de reactiesnelheid van de klantenservice. Bij vragen over de werking van de plaswekker hebben ze mij enorm goed geholpen. Bedankt, Dryly!
Antwoord van dryly.com
Beste Bas, Dank voor je 5 sterren review en lovende woorden over ons product en de klantenservice! Onze klantenservice staat dagelijks voor je klaar om je juist te ondersteunen zodat jullie optimaal vooruit kunnen in de training. Mocht je nog verdere vragen hebben tijdens de training dan kijken we graag met je mee! Gr. Team Dryly