dryly.com

101 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden510 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 okt 2023
dryly.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 dec 2023
Na het lezen van alle reviews zijn wij enthousiast geworden om dryly bij onze zoon van 7 uit te proberen. We kregen het hele pakket vergoed van de verzekering. Onze zoon is nu na ruim 6 weken bijna iedere nacht droog, zelfs met alle drukte van sinterklaas en kerst. Zelf is hij ontzettend trots als zijn broek droog is gebleven. Voorheen konden wij 2 a 3 keer per nacht zijn bed verschonen of krijg een luier om die ontzettend vol zat. De app en apparaat zijn erg duidelijk en leuk gemaakt voor kinderen. Wij hebben wel gekozen voor de zender met trilfunctie omdat onze zoon erg diep slaapt. Van de trilfunctie wordt hij goed wakker en wist dat hij dan baar toilet moest om verder te plassen. Wij werden dan wakker van het alarm. Voor iedereen die twijfelt het is echt het proberen waard.

29 dec 2023
Wij ervaren veel problemen met de plaswekker. In het begin elke dag een nieuw probleem: geen koppeling tussen wekker en sensor, geen koppeling met de app, geen verbinding met wifi etc etc. Deze problemen zijn na een complete reset, onder zeer vriendelijke telefonische begeleiding van de helpdesk, opgelost. Helaas ervaren we sinds 1,5 week weer veel problemen: de wekker valt telkens vanzelf uit, ook al is hij helemaal opgeladen, de verbinding met de app komt telkens niet tot stand, waardoor er geen punten worden gespaard en mijn zoontje dus minder gemotiveerd is; soms is de wekker wel aan, maar gaat hij niet af. Kortom, het levert veel frustratie op, werkt daardoor averechts en is zonde van het enorme bedrag dat we erin geïnvesteerd hebben. Erg teleurgesteld.

Beoordelingen voor dryly.com

24 sep 2023

Blij mee!

Het instellen van de dryly was even lastig in het begin omdat hij ons WiFi netwerk telkens niet pakte. Maar na een belletje met de fijne klantenservice werkte het systeem na een reset goed. De app werkt met een beloningssysteem waardoor we enthousiast aan de slag gingen. De eerste nachten kregen we elke nacht 2 tot 3 meldingen van een ongelukje. We hebben toen vervolgens precies zo gehandeld zoals in de handleiding beschreven stond en na 5/6 nachten was ons zoontje van 6 jaar al helemaal droog. Zo snel hadden we dat niet verwacht! Inmiddels zijn we weer 2 maanden verder en hij heeft geen enkel ongelukje meer gehad. Blij mee!
1 nov 2023
Beste A Velstra, Bedankt dat je de tijd hebt willen nemen om jullie ervaring hier te delen. Wat een geweldig resultaat dat je na 6 nachten al resultaat had en dat je 2 maanden later alsnog geen ongelukjes meer gehad hebt! Een super resultaat in een bijzonder korte tijd! Hier mogen jullie dan ook zeker trots op zijn. Nogmaals dank voor het delen van je ervaring en geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
19 sep 2023

Trots op zijn pandawekker

Ons zoontje is na lang proberen op een hele leuke manier zindelijk geworden ‘s nachts. Hij was zelfs zo trots op zijn pandawekker dat hij hem aan zijn vriendjes liet zien. Fijn dat we met deze wekker een positieve draai konden geven aan iets waar hij vaak verdrietig om was. Het duurde een aantal maanden, maar we merkten dat het steeds beter ging. Ondertussen zijn de zender en ontvanger opgeborgen, maar de panda wilde hij toch heel graag in bed houden.Één van de broekjes gaf steeds een vals alarm. Contact opgenomen met de klantenservice en daar is heel snel een goede oplossing voor gevonden.
1 nov 2023
Beste Sophie, Wow... Wat een ervaring! Geweldig om te horen dat je zoon een verdrietig iets heeft weten om te draaien met een positieve wending naar een super resultaat. De aanhouder wint altijd en ook als het af en toe iets langer duurt, is doorzetten de oplossing! Wat gaaf dat je zoon zelfs de pandawekker aan zijn vriendjes liet zien, je zoon is terecht trots en dat mogen jullie ook zijn! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
18 aug 2023

Zeer tevreden

Wij hebben meegedaan met de pilot/testperiode van de Dryly 2.0. Hierdoor hebben wij zeer intensief contact gehad met Dryly. De communicatie is altijd super fijn en gemakkelijk verlopen, problemen werden meteen opgepakt en opgelost. Het heeft even geduurd maar onze dochter is nu 9 van de 10 nachten droog en daar zijn wij super blij mee, gekeken waar we vanaf zijn gekomen. De plaswekker gaat hier nog elke avond met plezier aan en ze is mega trots als ze de volgende ochtend droog is gebleven. Dankjewel voor de goede zorgen, het meedenken en de fijne communicatie!
1 nov 2023
Beste Mireille, Dank voor deze mooie review! Goed om te horen dat je dochter desondanks het diepe slapen nu toch al 9 van de 10 nachten droog is! Een resultaat om trots op te zijn, geniet van de droge nachten. Gr. Team Dryly
19 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Heel goede ervaring mee. Onze eerste zoon was binnen 2 weken zindelijk in de nachten. Knuffel vond hij ook interessant, net als de bijbehorende app. Wel een keer gehad dat de ontvanger stuk was, netjes van Dryly een nieuwe ontvangen. Ook toen er met de zender wat mis was werd dit heel netjes opgelost door de vriendelijke klantenservice, echt heel erg fijn. Onze tweede zoon duurt wat langer maar maakt wel ook al vooruitgang door het gebruik van de Dryly. Kortom: een fijn product met een bijbehorende super fijne klantenservice voor vragen/advies/hulp.
1 nov 2023
Beste TK, Dank voor deze prachtige woorden! Wat geweldig om te horen dat de training voor beide van je kinderen resultaat biedt, bij de een wat sneller dan de ander, maar nu is 2 weken natuurlijk ook wel erg vooruitstrevend! Een resultaat om trots op te zijn, geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
28 aug 2023

Verholpen: Niet uit te schakelen

Hij werkt, het lukt echter (op geen enkele manier) om het alarm te laten stoppen. Het groene lampje blijft branden en de wekker houdt niet op. De aan/uit knop doet niets.Na contact met de zeer behulpzame klantenservice is het gelukt! De knop moet precies 2 seconden worden ingedrukt en het schudden moet goed worden gedaan, dan lukt het!We gaan er mee door!Opmerking: zolang de zender op de ontvanger (of op een nat broekje) is geklikt wordt dit gezien als een ongelukje, eerst zender los en dan alarm uitzetten!
1 nov 2023
Beste Coen, Bedankt voor het prettige telefoongesprek van zojuist. Wat vervelend dat jullie in eerste instantie moeite hadden met het alarm uit te krijgen. Gelukkig hebben we dit telefonisch kunnen oplossen door de set even opnieuw met je te installeren en wat praktische tips mee te geven. Wij wensen je dan ook erg veel succes met de training en mocht je nog vragen hebben of advies willen, dan kun je ons altijd bereiken! Gr. Team Dryly
20 nov 2023

Super fijn, ook overdag

Het Dryly systeem gekocht voor de nacht. Dit werkte super en mijn dochter was al snel de nachten droog! Helaas was overdag nog een probleem, wegens overprikkeling. Nu draagt ze de Wizzu onderbroeken ook overdag, als extra ondersteuning om haar te helpen. Groot voordeel; grote ongelukken blijven uit en ze leert te herkennen wanneer ze wel moet. Nadeel: zender al meerdere keren vervangen en een grotere voorraad onderbroeken aanschaffen is wel een must. Kortom; een fijn product, zeker ook voor overdag!
5 dec 2023
Beste Rianne, Dank voor je mooie 5 sterren review. Wat fijn om te horen dat jullie ook overdag goed vooruit konden, het is inderdaad gedesigned voor gebruik in de nacht, maar als je creatief om gaat met de set kun je deze ook overdag gebruiken. Wel begrijp ik dat je de zender vervangen gehad hebt, dat is natuurlijk vervelend maar ik ben blij te horen dat de klantenservice je goed heeft kunnen helpen. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
22 apr 2023
Geïmporteerde beoordeling
Absoluut aan te bevelen! Onze zoon van 8 jaar sliep een jaar geleden nog steeds door de plaswekker heen, waarbij wij wakker schrokken van het vreselijke geluid van de wekker die we toen gebruikten. Nu een Dryly pakket aangeschaft en binnen een week is hij volledig droog en wordt hij wakker om te gaan plassen! Het geluid van de wekker is prettig, de broekjes zitten goed en de panda die je moet schudden, werd hier enorm gewaardeerd!
1 nov 2023
Beste Liesbeth, Enorm veel dank voor je prachtige review! Wat fijn om te horen dat specifiek de Dryly wekker jullie naar droge nachten heeft kunnen helpen. De benadering op het kind is van groot belang bij ons waarbij we er alles aan doen om het zo positief mogelijk te benaderen! Super om te horen dat jullie na een week al resultaat hebben dat je zoon uit zichzelf gaat plassen. Geniet dan ook van de droge nachten! Gr. Team Dryly
27 jul 2023

Klant & Service

Klantenservice; Klant & Service. Een woord dat bij dit bedrijf nog echt waarde heeft! Vriendelijke mensen, correcte mailwisseling, nakomen van afspraken en snelle verzending van product. Onze oudste dochter is met behulp van deze training 's nachts zindelijk geworden en nu zijn we klaar om met haar jongere zusje aan de slag te gaan. Materiaal is van dusdanige kwaliteit dat het met gemak door meerdere kinderen gebruikt kan worden!
1 nov 2023
Beste Elke, Bedankt voor deze geweldige review! Om dit soort ervaringen realiteit te maken, zit onze klantenservice dagelijks voor je klaar. Wij zijn dan ook enorm blij dat we terug mogen lezen dat Dryly een succes voor jullie was. Succes met de training voor de tweede dochter! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
12 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Enige tijd zoekende geweest naar naar een oplossing voor het bedplassen van onze dochter. Na het horen van goede verhalen bij Dryly uitgekomen. Hier ben ik erg goed geholpen door de klantenservice! Na het gesprek een bestelling gedaan. Levering was snel en we waren begonnen met de training. Wat een geweldig programma! We zijn nu 4 weken verder en onze dochter is droog!
1 nov 2023
Beste Patrick, Enorm bedankt voor het delen van deze mooie 5 sterren review. Ook wij worden er erg blij van dat je al zo snel resultaat hebt weten te behalen en dat je zo tevreden bent over de service en levering. Nogmaals dank voor het delen van je ervaring en geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
27 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
5 sterren voor Dryly!Wat een super toevoeging van de trilfunctie! Onze zoon slaapt erg diep en vast en ontwaakt niet van de niet trillende variant. Dus mee gewerkt aan de testfase van de trilfunctie. En wat een verbetering! Helaas nog wel eens een ongelukje maar dankzij de trilfunctie wordt hij zelf wakker! En gaat hij vol zelfvertrouwen slapen! Bedankt Dryly!
1 nov 2023
Beste Rian, Wow, dank voor je mooie woorden! Wat goed om te horen dat desondanks het diepe slapen de trilfunctie zijn meerwaarde heeft kunnen bieden. Ook wij zijn blij om te horen dat jullie zoon nu weer vol zelfvertrouwen gaat slapen. Bedankt voor het delen van je prachtige ervaring! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
14 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Hopelijk doet het nieuwe apparaat het wel, vriendelijke klantenservice als je ze aan de lijn hebt

Na een paar pogingen uiteindelijk Klantservice kunnen bereiken, ze waren zeker heel vriendelijk. Het connected is niet opgelost, maar ze sturen een nieuwe op en deze doos gaat terug retour. Ik dacht op een moment dat ik meer heb betaald voor het pakket dan het online voor staat.. maar blijkbaar betaal je meer voor het apparaat wat trilt. Wordt vervolgd...
1 nov 2023
Beste Jesse, Dank voor het telefonisch contact van zojuist. Je mail is vanochtend juist ontvangen, waarbij we deze binnen 1 werkdag proberen te beantwoorden. Deze stond dan ook gepland voor vanmiddag. Tijdens kantooruren zijn wij op Tel.: 085 106 0377 (ma t/m vr 09:00-17:00) telefonisch bereikbaar. Het kan echter zijn dat de lijn bezet is, waardoor we je niet te woord hebben kunnen staan. De betaling van €229 i.p.v. €199 correspondeert aan het feit dat je een pakket met Trilzender hebt aangeschaft (meerwaarde 30 euro) waar dit ook is aangegeven in de order. Hopende je zo van wat meer informatie te hebben kunnen voorzien, we kijken graag nogmaals telefonisch met je mee zodra dat je de nieuwe set mag ontvangen om installatie juist af te ronden en dat jullie dan kunnen starten aan de training! Gr. Team Dryly
11 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Het werkt geweldig! In het begin hadden we probleempjes met de wifi maar na het bellen met de klantenservice heeft jazz ons goed geholpen. Na 1 week zagen we meteen resultaat door mijn kind die droog bleef en wel eens optijd wakker werd. Er zijn nog wel eens kleine ongelukjes, maar ik denk als het zo doorgaat dat mijn kind altijd droogblijft.
1 nov 2023
Beste Jasper, Dank voor je hartverwarmende woorden! Wat fijn dat de klantenservice jullie goed op weg heeft kunnen helpen en dat ja na 1 week al de eerste resultaten kon zien. Als het proces zich goed vordert zie je inderdaad dat de ongelukjes geleidelijk aan gaan afnemen. Ik vermoed dan ook dat jullie de wekker bijna weer in de kast kunnen stoppen, een resultaat om trots op te zijn! Bedankt voor het delen van je review en geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
17 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Helaas goed systeem maar werkt voor mijn kind niet. Inmiddels nog elke nacht wakker en het hele huis schrikt zich dood door de schreeuwend harde wekker kind zit keihard te huilen in bed en niemand slaapt meer. We krijgen de wekker ook niet zachter en als hij af gaat krijgt mijn zoon hem niet zelf uit. Jammer dat het voor ons niet werkt
1 nov 2023
Beste Manon, Bedankt voor je eerlijke review. Op het begin kan het best even pittig en doorbikkelen zijn in de start van een plaswekker training. Zo zijn er vaak meerdere ongelukjes en zijn deze ook nog vrij groot, wat de nachtrust niet altijd ten goede doet. Zorg bij het slapen gaan dat je ook altijd het naar bed gaan ritueel afspeelt waarmee je je kind kennis laat maken met het geluid van de wekker. We zien vaak dat kinderen gedurende de tijd gewend raken aan de training en onze panda vriend Wizzu is er natuurlijk om je kind te ondersteunen in de training! Heb je hiernaast nog moeite met het alarm uit te zetten neem dan vooral even direct op met de klantenservice, zij verhelpen dit graag voor je zodat jullie ook tot resultaat kunnen gaan werken! Hopelijk kunnen jullie toch spoedig nog droge nachten behalen. Gr. Team Dryly
12 mei 2023

Werkt niet goed

De wekker heeft het een paar keer gedaan bij onze dochter maar daarna heel vaak nat zonder dat de wekker afgegaan is. Mail contact gehad paar dingen door gekregen om te proberen en daarna geen reactie meer op de mail.Na telefonisch Contact nieuwe ontvanger en sensor toe gestuurd gekregen. Het lijkt erop nu wel goed te gaan
1 nov 2023
Beste Jethro Slagter, Bedankt voor het telefoongesprek zojuist en het delen van je eerlijke ervaring. Ik ben blij dat we er samen uitgekomen zijn via de telefoon en dat jullie weer spoedig juist vooruit kunnen met de training. Doorgaans proberen wij al onze e-mails af te handelen binnen 1 werkdag. Bij uitzondering en zoals in dit geval kan het echter wel eens zijn dat dit niet lukt en we binnen 2 werkdagen reageren. Daar onze excuses voor. Achteraf zijn we blij dat we het hebben kunnen oplossen, mocht je in de toekomst nog problemen ervaren zou ik je ook willen aanraden om telefonisch contact op te nemen. Zo kunnen we het snelste schakelen en jullie zo spoedig mogelijk weer op de rit helpen richting droge nachten. Succes met de training verder! Gr. Team Dryly
21 mrt 2024

Effectief!

De Dryly plaswekker was echt een redder in nood voor ons gezin. Mijn kind (8 jaar oud) had al langer last van bedplassen, maar dankzij deze wekker begon hij zich bewust te worden van zijn blaas en 's nachts op te staan wanneer nodig. Het gebruiksgemak en de effectiviteit ervan hebben onze nachten aanzienlijk verbeterd.
22 mrt 2024
Beste klant, Wat een geweldig nieuws dat jullie zoon van 8 ondertussen droge nachten ervaart. We zijn erg blij dat we jullie hebben kunnen ondersteunen in deze reis naar droge nachten en jullie mogen dan ook trots zijn op het resultaat. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
23 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling

Goed product. Maar 1.0 zenders nu al niet meer verkrijgbaar na lancering 2.0 versie afgelopen mei 2023

Ik ben erg blij met het product. Helaas de zender per ongeluk meegewassen, dus wilde nu een nieuwe aanschaffen. Maar voor de plaswekker (versie van vóór mei 2023) is geen nieuwe zender (1.0) meer beschikbaar. Uitverkocht. Zo kort na lancering van de 2.0 versie al geen 1.0 zenders meer beschikbaar.
1 nov 2023
Beste Stephanie, Dank voor je review. Allereerst fijn om te horen dat je tevreden bent met de werking van de plaswekker! Wat vervelend dat je deze per ongeluk hebt meegewassen in de wasmachine. We zijn inderdaad in Mei 2023 overgegaan op een nieuwe versie van onze plaswekker. Na actief geluisterd te hebben naar de klant en constant te blijven innoveren hebben we de nieuwe versie gelanceerd en heeft deze mooie verbeteringen t.o.v. de vorige versie. De vorige zijn inderdaad volledig uit voorraad ondertussen en die zijn daarbij spijtig genoeg niet meer verkrijgbaar. Neem zeker ook nog even contact op met de klantenservice om te kijken of we nog iets voor je kunnen betekenen! Gr. Team Dryly
15 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
We hadden de Dryly een jaar geleden al moeten aanschaffen. We hebben hem ongeveer een half jaar in gebruik gehad. Mijn zoontje voelde zich erg vertrouwd met Dryly en zijn panda vriendje Wizzu.Ik kan in 1 woord zeggen een echte aanrader en waar voor je geld.
1 nov 2023
Beste klant, Dank voor deze prachtige review. Het is inderdaad belangrijk dat je een juist moment van start uitkiest wanneer dat je kind echt klaar is voor de training. Wat fijn om te horen dat je zoontje een vriendje had aan Wizzu tijdens de training, die helpt je er graag doorheen! Dank voor het delen van je reactie en geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
26 jul 2023

Werkt echt!

Had niet gedacht dat het echt zou werken maar mijn dochter van 8 is binnen 6 weken van elke nacht met een natte luier naar elke nacht droog. Mijn dochter vond wizzu erg leuk en ook de bijbehorende app. Kortom, wij zijn erg tevreden klanten!
1 nov 2023
Beste Carola, Dank voor je prachtige review, wat leuk om te horen dat je dochter de Wizzu erg leuk vond en met de app gestimuleerd werd. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
7 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling

Resultaat vanaf de eerste nacht!

Al sinds de eerste nacht dat we Dryly gebruiken, plast onze dochter niet meer in bed. Waar ze daarvoor nagenoeg elke nacht in bed plastte (soms wel 2x), heeft ze nu 4 nachten op rij niet in haar bed geplast! 5/5
1 nov 2023
Beste Friso, Bedankt voor je prachtige review. Wat fijn om te lezen dat de training zo goed en snel aanslaat bij je dochter. Heel veel succes met de laatste lootjes van de training! Gr. Team Dryly
21 mrt 2024
Geweldige oplossing! Het heeft ons geholpen om het bedplassen bij onze dochter aan te pakken en inmiddels wordt ze zelf wakker! Dryly is een enorme aanrader als dat je al lange tijd worstelt met bedplassen.
22 mrt 2024
Beste klant, Dank voor deze prachtige review! Wat fijn te horen dat jullie met de plaswekkertraining geholpen zijn en ondertussen droge nachten ervaren. Bedankt voor het delen van jullie ervaring. Gr. Team Dryly