dryly.com

110 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden519 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 okt 2023
dryly.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na het lezen van alle reviews zijn wij enthousiast geworden om dryly bij onze zoon van 7 uit te proberen. We kregen het hele pakket vergoed van de verzekering. Onze zoon is nu na ruim 6 weken bijna iedere nacht droog, zelfs met alle drukte van sinterklaas en kerst. Zelf is hij ontzettend trots als zijn broek droog is gebleven. Voorheen konden wij 2 a 3 keer per nacht zijn bed verschonen of krijg een luier om die ontzettend vol zat. De app en apparaat zijn erg duidelijk en leuk gemaakt voor kinderen. Wij hebben wel gekozen voor de zender met trilfunctie omdat onze zoon erg diep slaapt. Van de trilfunctie wordt hij goed wakker en wist dat hij dan baar toilet moest om verder te plassen. Wij werden dan wakker van het alarm. Voor iedereen die twijfelt het is echt het proberen waard.

Wij ervaren veel problemen met de plaswekker. In het begin elke dag een nieuw probleem: geen koppeling tussen wekker en sensor, geen koppeling met de app, geen verbinding met wifi etc etc. Deze problemen zijn na een complete reset, onder zeer vriendelijke telefonische begeleiding van de helpdesk, opgelost. Helaas ervaren we sinds 1,5 week weer veel problemen: de wekker valt telkens vanzelf uit, ook al is hij helemaal opgeladen, de verbinding met de app komt telkens niet tot stand, waardoor er geen punten worden gespaard en mijn zoontje dus minder gemotiveerd is; soms is de wekker wel aan, maar gaat hij niet af. Kortom, het levert veel frustratie op, werkt daardoor averechts en is zonde van het enorme bedrag dat we erin geïnvesteerd hebben. Erg teleurgesteld.

Beoordelingen voor dryly.com

26 jul 2023

Werkt echt!

Had niet gedacht dat het echt zou werken maar mijn dochter van 8 is binnen 6 weken van elke nacht met een natte luier naar elke nacht droog. Mijn dochter vond wizzu erg leuk en ook de bijbehorende app. Kortom, wij zijn erg tevreden klanten!
1 nov 2023
Beste Carola, Dank voor je prachtige review, wat leuk om te horen dat je dochter de Wizzu erg leuk vond en met de app gestimuleerd werd. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
Geïmporteerde beoordeling
De knuffel Wizzu maakt het veel leuker voor mijn dochter om met de plaswekker te trainen voor haar zindelijkheid in de nacht. De app is duidelijk. De service is fantastisch als er iets niet goed is.
1 nov 2023
Beste Sanne, Dank voor deze mooie woorden! Wat leuk om terug te mogen horen dat je dochter het door het vriendje Wizzu leuk vind om met de training aan de slag te gaan, dat vinden we bij Dryly erg belangrijk! Je woorden over onze service en app zijn dan ook nog een mooie extra. Bedankt dat je de tijd hebt willen nemen om deze mooie review te schrijven en geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
12 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling

Werkt erg goed, had ik eerder moeten doen

Werkt erg goed !Binnen een week was onze zoon snachts droog en heeft niet meer in zijn bed geplast.Dryly werkt echt , en onze zoon vond het belonings systeem op de app ook erg leuk .
1 nov 2023
Beste Jacomien, Wat fijn om te horen dat je zoon de app zo leuk vond en dat jullie zo snel zindelijkheid hebben mogen behalen. Bedankt voor je prachtige review! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
Super fijne plaswekker, mijn dochter had er wat moeite mee om wakker te worden maar, doordat hun ook sets met trilfunctie verkopen is dit gelukkig snel opgepakt door mijn dochter!
Antwoord van dryly.com
Beste Remco, Dank voor deze mooie 5 sterren review! Wat goed te horen dat de trilfunctie in dit geval de meerwaarde heeft kunnen bieden en je dochter hierdoor juist met de training vooruit kon. Jullie mogen dan ook trots zijn op jullie resultaat! Geniet van de droge nachten. Gr. Team Dryly
16 sep 2023

Dryly beste plaswekker

We hebben meerdere plaswekkers gehad maar hielp vaak maar even. Met dryly was mijn zoon in nog geen 3 weken volledig zindelijk. En nu 3 maanden later gaat het nog steeds goed!
1 nov 2023
Beste Denise, Dank voor deze prachtige review. Wat jammer dat je een lange weg hebt moeten ervaren om uiteindelijk tot droge nachten te komen. We zijn er in ieder geval erg blij mee dat Dryly jullie juist een oplossing heeft kunnen bieden. Je zoon en jullie mogen trots zijn op het resultaat! Geniet van de droge nachten. Gr. Team Dryly
20 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
De set 1,5 maand geleden gekocht, 3 dagen na ontvangst aan de slag gegaan en het was zo fijn. Zoontje snel vooruitgang geboekt en nu al zo goed als droog iedere nacht!
1 nov 2023
Beste Klant, Dank voor deze mooie review. Wat goed om te horen dat jullie na zo'n circa 6 weken je resultaat behaald hebben. Dat is keurig in lijn met de verwachting en een resultaat om trots op te zijn! Zo kan je zoontje in de herfstvakantie zonder zorgen uit logeren! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
24 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Werkt fijn en goed!Ik kwam er een keer niet goed uit, goede hulp gehad en meteen opgelost. Gelukkig niet lang nodig gehad.Leuke manier ook met de panda beer!
1 nov 2023
Beste Kim, Dank voor deze mooie 5 sterren review. Je lovende woorden over onze service waarderen we enorm, dagelijks staat onze klantenservice voor je klaar om je optimaal te voorzien van assistentie / advies tijdens de training! Wat goed om te horen dat je de set maar kort nodig gehad hebt, geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
22 sep 2023

Plaswekker

Ik gebruik de plaswekker nu drie maanden voor mijn zoontje en ben heel tevreden met het resultaat. Icm bedritueel van tot rust komen werkt goed.
1 nov 2023
Beste Linda, Dank voor deze prachtige review! Wat leuk om terug te lezen dat het naar bed ritueel rust brengt in de training. Goed om te horen dat jullie uiteindelijk de training succesvol hebben afgerond en kunnen gaan genieten van de droge nachten! Gr. Team Dryly
Dryly aangeschaft voor mijn zoon. Snelle levering gehad, installatie verliep soepel en we hebben na 2 weken al resultaat!
Antwoord van dryly.com
Beste Patrick, Dank voor je bericht en lovende woorden over het product. Waar doorgaans 6-8 weken de gemiddelde doorlooptijd is, mag je met na 2 weken al resultaat te hebben erg trots zijn hierop! Zorg dat je de set nog even in de kast bewaard, mocht er een terugval zijn, dan kun je deze weer gemakkelijk aanpakken. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
20 okt 2023

Top product!

Volgende dag geleverd en we merken na de eerste week al direct verbetering! Hadden we hier maar eerder aan gedacht.
1 nov 2023
Beste Ladaan, Allereerst bedankt voor het delen van deze geweldige review! Wat goed om te horen dat jullie na 1 week al mindering zien in het bedplasgedrag. Ga vooral zo door en hopelijk kunnen jullie spoedig tot het volledige resultaat komen! Mocht je tijdens de training nog tips/advies willen hebben, dan kun je onze klantenservice altijd bereiken! Succes met het afronden van de training! Gr. Team Dryly
Snelle leveirng met mooie kindvriendelijke doos. benieuwd hoe de training gaat verlopen
Antwoord van dryly.com
Beste Klant, Dank voor het delen van deze mooie review. We zijn blij te horen dat je alles juist en tijdig hebt ontvangen, mocht je tijdens de training tips/advies willen hebben dan kun je ons altijd bereiken! Gr. Team Dryly
Snel geleverd, bij installatie goed geholpen door de klantenservice
Antwoord van dryly.com
Beste Ad, Dank voor je geweldige review! Wat goed te horen dat je de bestelling snel en juist ontvangen hebt. Ook je lovende woorden over onze klantenservice worden enorm gewaardeerd. Dagelijks staan zij graag voor je klaar om je juist op weg te helpen! Nogmaals dank dat je de tijd hebt willen nemen om je ervaring te delen! Gr. Team Dryly
24 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Jazz heeft me heel goed geholpen bij de klantenservice, echt top!
1 nov 2023
Beste Sanne, Dank voor deze geweldige woorden over onze service. Dit is waar wij het voor doen! Hopelijk komen jullie snel tot je volledige resultaat, maar dat zal wel goed komen! Nog veel succes met de laatste loodjes. Gr. Team Dryly
Zeer tevreden, top kwaliteit! In 6 weken resultaat behaald!
Antwoord van dryly.com
Beste K, Dank voor je mooie 5 sterren review. Wat een geweldig nieuws dat jullie in 6 weken tijd resultaat hebben behaald. Een resultaat voor je kind en voor jullie om trots op te zijn! Geniet van de droge nachten. Gr. Team Dryly

Dryly de beste plaswekker

Top product en erg snel geleverd
1 nov 2023
Bedankt voor het delen van deze mooie review. Dat waarderen wij enorm! We zijn erg blij te horen dat de plaswekker tijdig en juist geleverd is. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

Alleen maar problemen

Antwoord van dryly.com
Beste Marieke, Dank voor ons telefoongesprek afgelopen vrijdag. Ik ben blij dat we alsnog tot een passende oplossing hebben kunnen komen en dat je ook desondanks een onjuiste start aan resultaat naar droge nachten kunt werken. Mocht er in de toekomst zich iets voordoen, verzoek ik je graag direct contact op te nemen met de klantenservice, zij helpen je graag direct weer juist op weg! Dit om zo weinig mogelijk dagen te verliezen terwijl dat je midden in de training!
Geïmporteerde beoordeling
Hieronder zie ik dat er meer problemen zijn. Eerst al was het lastig om de zender te connecten met de ontvanger, na telefonisch contact heel vriendelijk geholpen en uiteindelijk de installatie gelukt. Hele nacht gewerkt...dochter was droog dus geen alarm. S´morgens uitgezet en s´avonds voor t naar bed gaan weer aan. ontvanger was in offline modus....ok, dan maar zonder de app...als het alarm op het apparaat maar afgaat. Niet dus...natte dochter en apparaat niet meer te verbinden met ontvanger, met internet en werkt dus niet. Morgen maar weer contact opnemen...en als t dan niet lukt, is het voor mij klaar.
1 nov 2023
Beste Jackstek, Dank voor het prettige telefoongesprek van vandaag. Wat vervelend dat je problemen hebt ervaren met de wekker. Ik ben dan ook blij dat we jullie uiteindelijk een passende oplossing hebben kunnen bieden en dat je morgen/overmorgen weer vooruit kunt met de training en met deze set naar resultaat kunt gaan werken samen met je kind. Mocht je toch nog vragen hebben of advies willen hebben, twijfel dan niet om contact op te nemen! We kijken graag met je mee. Gr. Team Dryly
19 sep 2023

Helaas....

Helaas ook hier geen positieve ervaring. Heb spijt van mijn aankoop. Zoon wordt niet wakker van de wekker, ook niet als deze op zijn hardst naast zijn oor ligt. Jammer... Mij is geadviseerd om nu een zender met trilfunctie van 100 euro aan te schaffen, maar dat vind ik nogal wat. De eerste set kostte al 200 euro... Jammer dat huren geen optie is. Dat zou een stuk duurzamer zijn.
1 nov 2023
Beste Jolanda, Dank voor je review. Wat vervelend om te horen dat je zoon niet wakker wordt van de wekker. Het geluid is vrij luid gemaakt zodat nagenoeg alle kinderen wakker worden van de wekker. Voor extra diep slapende kinderen is inderdaad de trilfunctie ontworpen om je kind te ondersteunen in het wakker worden. Vaak zal je kind naar loop van tijd ook gewend raken aan het geluid en alsnog wakker worden hoe verder je in de training raakt. Ik kan op je naam helaas geen order vinden en zou je graag willen verzoeken contactgegevens te delen, er zijn namelijk vaak ook praktische tips en andere oplossingen om je kind alsnog wakker te laten worden van de wekker/ de training tot een succes te laten eindigen. Zou je deze gegevens met ons willen delen of ons telefonisch willen bereiken via Tel.: 085 106 0377 (ma t/m vr 09:00-17:00). Weet dat we graag meekijken met je om je op weg te helpen! En de training tot een succes te brengen bij jullie. Gr. Team Dryly
14 jul 2023

LAWAAI!!!

Op zich is t aantrekkelijk met de wekker weggewerkt in een leuke knuffel. Doet ook wel wat het moet doen, maar midden in de nacht een wekker die maar blijft rinkelen, ook als je de app aangeklikt hebt, is om gek van te worden. Ook de wekker in de beer is niet echt eenvoudig uit te schakelen. Kortom het is een WEKKER met hoofdletters ; het hele huis wakker bij een ongelukje!
1 nov 2023
Beste G.T. Briggeman, Dank voor uw review en fijn om te horen dat u naast uw issue toch te spreken bent omtrent de functie en het concept! De wekker is zo ontwikkeld dat een kind deze gemakkelijk uit krijgt door middel van de pandabeer te schudden waarin de ontvanger gestopt zit. Ik lees terug dat u hiermee problemen ervaart en wil u dan ook graag direct verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice. Dan kunnen wij u voorzien van advies en dit probleem voor u oplossen, dat mag namelijk zeker niet het geval zijn. Wij zijn te bereiken via Tel.: 085 106 0377 (ma t/m vr 09:00-17:00). Of via mail: Klantenservice@dryly.com Gelieve het verzoek contact op te nemen, dit zodat u juist de training kunt afronden en hopelijk spoedig tot een mooi resultaat kunt komen. Gr. Team Dryly
7 jan 2024
Het product werkt niet. Bijna 300 euro weggegooid
Antwoord van dryly.com
Beste Michel, Wat vervelend dat je problemen hebt met de functionaliteit. Ik heb je hierover vandaag meermaals geprobeerd telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Weet dat we dit soort problemen graag snel voor je oplossen om te zorgen dat je weer juist op weg kunt. Hierover heb ik je zojuist een mail toegestuurd met de vraag voor een terugbelverzoek. Graag verzoek ik je zsm contact op te nemen zodat we je problematiek kunnen verhelpen. We zijn dagelijks bereikbaar op klantenservice@dryly.com en via Tel.: 085 106 0377 Gr. Team Dryly