dryly.com- Logo - Beoordelingen

dryly.com
Beoordelingen:

137 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden546 beoordelingen in totaal  

4,18
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

21 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Na het lezen van alle reviews zijn wij enthousiast geworden om dryly bij onze zoon van 7 uit te proberen. We kregen het hele pakket vergoed van de verzekering. Onze zoon is nu na ruim 6 weken bijna iedere nacht droog, zelfs met alle drukte van sinterklaas en kerst. Zelf is hij ontzettend trots als zijn broek droog is gebleven. Voorheen konden wij 2 a 3 keer per nacht zijn bed verschonen of krijg een luier om die ontzettend vol zat. De app en apparaat zijn erg duidelijk en leuk gemaakt voor kinderen. Wij hebben wel gekozen voor de zender met trilfunctie omdat onze zoon erg diep slaapt. Van de trilfunctie wordt hij goed wakker en wist dat hij dan baar toilet moest om verder te plassen. Wij werden dan wakker van het alarm. Voor iedereen die twijfelt het is echt het proberen waard.

Meest relevante negatieve beoordeling

29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wij ervaren veel problemen met de plaswekker. In het begin elke dag een nieuw probleem: geen koppeling tussen wekker en sensor, geen koppeling met de app, geen verbinding met wifi etc etc. Deze problemen zijn na een complete reset, onder zeer vriendelijke telefonische begeleiding van de helpdesk, opgelost. Helaas ervaren we sinds 1,5 week weer veel problemen: de wekker valt telkens vanzelf uit, ook al is hij helemaal opgeladen, de verbinding met de app komt telkens niet tot stand, waardoor er geen punten worden gespaard en mijn zoontje dus minder gemotiveerd is; soms is de wekker wel aan, maar gaat hij niet af. Kortom, het levert veel frustratie op, werkt daardoor averechts en is zonde van het enorme bedrag dat we erin geïnvesteerd hebben. Erg teleurgesteld.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor dryly.com

Filter
 Sorteren  
Relevantie
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
snelle & correcte bezorging
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
9 feb 2024
Beste Edwin, Dank voor het delen van je ervaring! We zijn erg blij te horen dat de levering snel & correct verzorgd is. Hopelijk kunnen jullie spoedig resultaat behalen en mocht je nog vragen hebben dan staat onze klantenservice voor je klaar! Gr. Team Dryly
10 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
11 mrt 2024
Beste klant, Dank voor het achterlaten van je ervaring en deze 5 sterrenreview, we hopen dat de Dryly plaswekker resultaat heeft kunnen bieden! Gr. Team Dryly
9 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
11 mrt 2024
Beste klant, Dank voor het achterlaten van je ervaring en deze 4 sterrenreview, we hopen dat de Dryly plaswekker resultaat heeft kunnen bieden! Gr. Team Dryly
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
11 mrt 2024
Beste klant, Dank voor het achterlaten van je ervaring en deze 5 sterrenreview, we hopen dat de Dryly plaswekker resultaat heeft kunnen bieden! Gr. Team Dryly
28 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
31 jan 2024
Beste van Megen, Dank dat je de tijd hebt willen nemen om je ervaring over Dryly te beoordelen! Mocht je verder nog vragen hebben dan kun je onze klantenservice bereiken via Tel.: 085 106 0377 ( ma t/m vr 09:00-17:00). Gr. Team Dryly
23 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
24 jan 2024
Beste Floor, Dank voor je 5 sterren review! Mocht je tijdens de training nog tips/advies willen hebben, dan helpt onze klantenservice je graag! Gr. Team Dryly
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Alleen maar problemen

Wij ervaren veel problemen met de plaswekker. In het begin elke dag een nieuw probleem: geen koppeling tussen wekker en sensor, geen koppeling met de app, geen verbinding met wifi etc etc. Deze problemen zijn na een complete reset, onder zeer vriendelijke telefonische begeleiding van de helpdesk, opgelost. Helaas ervaren we sinds 1,5 week weer veel problemen: de wekker valt telkens vanzelf uit, ook al is hij helemaal opgeladen, de verbinding met de app komt telkens niet tot stand, waardoor er geen punten worden gespaard en mijn zoontje dus minder gemotiveerd is; soms is de wekker wel aan, maar gaat hij niet af. Kortom, het levert veel frustratie op, werkt daardoor averechts en is zonde van het enorme bedrag dat we erin geïnvesteerd hebben. Erg teleurgesteld.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
16 jan 2024
Beste Marieke, Dank voor ons telefoongesprek afgelopen vrijdag. Ik ben blij dat we alsnog tot een passende oplossing hebben kunnen komen en dat je ook desondanks een onjuiste start aan resultaat naar droge nachten kunt werken. Mocht er in de toekomst zich iets voordoen, verzoek ik je graag direct contact op te nemen met de klantenservice, zij helpen je graag direct weer juist op weg! Dit om zo weinig mogelijk dagen te verliezen terwijl dat je midden in de training!
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Annulering te laat terugbetaald, plaswekkerbroekjes te klein.

Na het lezen van de negatieve reviews over de defecten van de zenders Hebben we de bestelling geannuleerd Het blijk ook dat de sensor broekjes kleiner uitvallen, omdat we al de grootste maat nodig hebben zou dit niet gaan passen. Daarnaast komen we toch niet in aanmerking voor een vergoeding via de zorgverzekering. In dat geval is €229,- best wel veel geld. Ondanks dat de bestelling #156935 op 22/01/2024 is geannuleerd waarvoor hartelijk dank, bleek er toch een bedrag te zijn afgeschreven. Dryly reageerde gelukkig nagenoeg direct op de e-mail : Dank voor je bericht. Je hebt volkomen gelijk, ik zie dat de order enkel geannuleerd is, maar nog niet teruggestort. Excuses! Dit heb ik zojuist doorgezet en je kunt hier ook de automatische bevestigingsmail van ontvangen, dit bedrag staat waarschijnlijk morgen bijgeschreven! Desondanks vind ik het wel een hele knullige actie, het gaat hier niet om een klein bedrag. Ondertussen hebben we hebben reeds een andere plaswekker kunnen huren met grotere plaswekkerbroeken die wel prettig zitten van een andere leverancier met de bijbehorende ondersteuning. Echter helaas nog niet zoveel succes met de droge nachten.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
21 feb 2024
Beste Thomas, Dank voor je feedback. Je mails zijn juist ontvangen en zoals dat je aangeeft is er hier binnen het uur na het ontvangen van je mail op gereageerd met een oplossing. Dit om de order nog tijdig voor verzending tegen te houden en deze te annuleren. Door het snelle handelen is hier de terugbetaling uiteindelijk niet volledig afgerond. Deze is later direct weer verwerkt na je mail contact waarvoor excuses op de opgelopen vertraging. Het volledige orderbedrag is in Januari nog teruggestort op je rekening. Zoals op onze website te zien is, zijn de grootste maat broekjes in maat 158-164. Deze zijn gebaseerd op Europese maatvoering om zo goed als mogelijk te voorzien in een gericht advies voor ieder kind. Desondanks je keuze voor een andere leverancier hopen we dat je snel een oplossing vindt voor de droge nachten. Gr. Team Dryly
10 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Mooi concept, goede klantenservice, maar producten werken niet naar behoren

Inmiddels hebben we een derde kastje gekregen, maar deze gaat ‘s nachts ook vanzelf uit (ondanks iedere dag uren lang opladen zoals voorgeschreven). De klantenservice is super vriendelijk en behulpzaam, maar ik ben niet overtuigd van de kwaliteit van de producten. Pauzes en onderbrekingen zijn ook niet top in deze training..
Beoordeling melden
19 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling

Helaas....

Helaas ook hier geen positieve ervaring. Heb spijt van mijn aankoop. Zoon wordt niet wakker van de wekker, ook niet als deze op zijn hardst naast zijn oor ligt. Jammer... Mij is geadviseerd om nu een zender met trilfunctie van 100 euro aan te schaffen, maar dat vind ik nogal wat. De eerste set kostte al 200 euro... Jammer dat huren geen optie is. Dat zou een stuk duurzamer zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
1 nov 2023
Beste Jolanda, Dank voor je review. Wat vervelend om te horen dat je zoon niet wakker wordt van de wekker. Het geluid is vrij luid gemaakt zodat nagenoeg alle kinderen wakker worden van de wekker. Voor extra diep slapende kinderen is inderdaad de trilfunctie ontworpen om je kind te ondersteunen in het wakker worden. Vaak zal je kind naar loop van tijd ook gewend raken aan het geluid en alsnog wakker worden hoe verder je in de training raakt. Ik kan op je naam helaas geen order vinden en zou je graag willen verzoeken contactgegevens te delen, er zijn namelijk vaak ook praktische tips en andere oplossingen om je kind alsnog wakker te laten worden van de wekker/ de training tot een succes te laten eindigen. Zou je deze gegevens met ons willen delen of ons telefonisch willen bereiken via Tel.: 085 106 0377 (ma t/m vr 09:00-17:00). Weet dat we graag meekijken met je om je op weg te helpen! En de training tot een succes te brengen bij jullie. Gr. Team Dryly
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Totaal niet tevreden.

Ik vind het echt bende. Zeer slechte kwaliteit. Het alarm bleef maar af gaan en was niet makkelijk uit te zetten. Zelfs na het van de onderbroek af te trekken kreeg ik het zeer luide alarm niet af. Vervolgens dus elke keer het hele huis wakker. 4 dagen geprobeerd maar alleen maar melden dat hij in z’n broek had geplast loste het probleem niet op helaas.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
1 mrt 2024
Beste Nena, Dank voor je review. Wat vervelend om te horen dat je zoveel problemen hebt met de plaswekker. Ik heb meerdere malen contact proberen op te nemen om samen een oplossing te vinden. Helaas kreeg ik geen gehoor. Wellicht kunnen we samen tot een oplossing komen. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 09:00-17:00 bereikbaar en kijken graag mee naar een oplossing! Met vriendelijke groet, Team Dryly
18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Apparatuur werkt niet. 2 nieuwe sets geprobeerd, talloze telefoontjes en frustraties verder, hebben we nog geen oplossing. Leuk idee, maar het is duidelijk nog een MVP product, nog in ontwikkeling en niet klaar voor de markt (zeker niet voor deze prijs…) jammer!
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
21 feb 2024
Beste Mirjam, Dank voor je bericht. Vooropgesteld vinden we het erg spijtig dat je problemen hebt ervaren met het pakket. Waar we de set uiteindelijk helaas niet geinstalleerd hebben krijgen bij jullie thuis, willen we hierin dan wel graag ons verlies nemen en hebben we je dan ook een retourlabel toegestuurd waarmee je kosteloos het pakket kon retourneren en in ieder geval het volledige orderbedrag terug hebt kunnen verwachten op je rekening. Hopelijk hebben we je zo enigzins tegemoet kunnnen komen en vinden jullie alsnog spoedig een oplossing voor het bedplas probleeem. Mochten we alsnog iets voor je kunnen betekenen, dan vernemen we graag van je! Gr. Team Dryly
12 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Je ne comprend rien, tout est dans une autre langue à chaque fois. Ça fait 2 fois que je reçois du matériel défectueux, que je vous contacte et que personne ne me répond. Prix très excessifs pour une qualité vraiment médiocre
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
15 jan 2024
Chère Mélany, Je vous remercie pour votre message. Nous sommes désolés d'apprendre que vous rencontrez des problèmes. Je vois que vous n'avez pas encore contacté notre service clientèle. Notre site web, notre application et notre service clientèle sont entièrement traduits en français par des traducteurs agréés. Je comprends donc qu'après votre message, vous avez contacté notre service clientèle français et qu'ils ont pu vous aider correctement, afin que vous puissiez vous aussi commencer la formation comme il se doit ! Je suis ravie de l'apprendre. Si vous avez encore des questions ou si vous avez besoin de conseils pendant la formation, n'hésitez pas à nous contacter. N'hésitez pas à nous contacter directement par téléphone : 00 33 366 88 23 52 ou par e-mail serviceclientele@dryly.com. L'équipe française du service clientèle est disponible tous les jours pour répondre à toutes vos questions ! Cordialement, Team Dryly
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product heeft tot drie keer toe niet gewerkt, heel teleurstellend. De service en het contact was daarbij overigens wel goed!
Beoordeling melden
14 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb al de 4e ontvanger en zender. Gaat steeds kapot en dan moeten we weer een nieuwe
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
15 jan 2024
Beste Alberdien, Dank voor je bericht en ons telefonisch contact van zojuist. Vooropgesteld vinden we de problemen die je ervaart erg spijtig te horen. Ik zie dat je bestellingen dateren van onze vorige maar ook nieuwe versie. Wel begrijp ik dat dit een ontzettend ongelukkige start is en ben ik dan ook blij dat we je telefonisch hebben kunnen ondersteunen en ook jullie vannacht weer juist vooruit kunnen in de training om resultaat te gaan boeken! Dit is alles behalve hoe een standaard traject dient te verlopen, waarvoor excuses. We zijn erg benieuwd hoe dat de training gaat verlopen bij jullie en laat ons volgende week ook zeker even via klantenservice@dryly.com weten of dat jullie progressie boeken. Wellicht kunnen we je nog ondersteunen met tips/advies en anders weten we zeker dat jullie inmiddels juist onderweg zijn! Gr. Team Dryly
7 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het product werkt niet. Bijna 300 euro weggegooid
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
8 jan 2024
Beste Michel, Wat vervelend dat je problemen hebt met de functionaliteit. Ik heb je hierover vandaag meermaals geprobeerd telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Weet dat we dit soort problemen graag snel voor je oplossen om te zorgen dat je weer juist op weg kunt. Hierover heb ik je zojuist een mail toegestuurd met de vraag voor een terugbelverzoek. Graag verzoek ik je zsm contact op te nemen zodat we je problematiek kunnen verhelpen. We zijn dagelijks bereikbaar op klantenservice@dryly.com en via Tel.: 085 106 0377 Gr. Team Dryly
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Hij valt uit als mijn zoon op zijn buik slaapt.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
6 mrt 2024
Beste Jacco & Miranda, Dank voor het delen van jullie ervaring. Na je bericht te hebben ontvangen ben ik blij dat we een oplossing hebben kunnen bieden door jullie een nieuwe set toe te sturen. Buikslapers kunnen ooit het signaal wat verstoren, waardoor we meestal een bepaald advies meegeven in het gebruik om dit te verhelpen. Als dat dit het probleem zoals in jullie geval niet verhelpt moeten we dit z.s.m. oplossen. We gaan jullie dan ook een nieuwe vervangende set toesturen welke je morgen thuis kunt verwachten. We hopen dat jullie op deze manier de reis naar droge nachten weer juist door kunnen zetten en mocht dat niet zo zijn vernemen we graag van jullie om dit op te lossen! Gr. Team Dryly
13 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vind het een moeilijk product om te gebruiken.
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
19 mrt 2024
Beste Daisy, Dank voor je bericht. Wat spijtig te horen dat je het moeilijk vind te gebruiken. We hebben afgelopen vrijdag, maandag en vandaag geprobeerd telefonisch contact met je op te nemen om je vooruit te helpen met installatie en om je tips mee te geven voor het gebruik. Helaas hebben we nog niet met je mee kunnen kijken. Weet dat we je graag ondersteunen bij de installatie en telefonisch meekijken, na installatie dient het simpelweg 'plug and play' te zijn en moet je juist vooruit kunnen. Ook dan kijken we altijd nog graag mee om je te voorzien van tips/advies. Graag verzoek ik je dan ook nog contact op te nemen zodat we ook jullie goed op weg kunnen helpen! Gr. Team Dryly
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Helaas nog weinig verbetering na 5 weken
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
1 mrt 2024
Beste Mariska, Dank voor ons telefonisch contact gisteren. Wat vervelend dat je na 5 weken nog geen verbeteringen ziet. Als je nog vragen of problemen hebt zijn we meer dan bereid om te hulp te schieten! Met vriendelijke groet, Team Dryly
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kan hem niet koppelen
Beoordeling melden
Antwoord van dryly.com
29 feb 2024
Beste Yassin, Dank voor je bericht en ons telefonisch contact. Hopelijk hebben we hierbij het probleem opgelost en kunt u weer verder met de plaswekker training. Mochten er zich nog meer problemen afspelen, dan zijn wij altijd telefonisch of via de mail bereikbaar om te helpen en met je mee te kijken. Gr. Team Dryly