lyko.com/nl- Logo - Beoordelingen

lyko.com/nl

1.057 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.154 beoordelingen in totaal

Ik had een parfum besteld die aanzienlijk goedkoper was dan waar dan ook. Ik ontving echter een bus haarlak. Klacht ingediend en daarop werd zeer snel en adequaat op gereageerd. De toon in de email daarover vanuit Lyko was echt super vriendelijk en begripvol. De parfum was er zeer snel alsnog en de bus haarlak kon ik houden. Fouten kunnen altijd gemaakt worden, maar alleen goede bedrijven laten dan zien wat ze waard zijn. Lyko heeft voor deze actie mijn waardering!

8 sep 2023
Erg slecht bij 2 zendingen zat het mengflesje er niet bij. En bij 1 product stond een doos afgebeeld, kreeg ik 2 potten en wederom niks om het mee in het haar te krijgen. Ik ben hierdoor mijn vertrouwen verloren in jullie dus heb alled weg kunnen gooien. Willen jullie mij nog als klant, zou ik het respecteren wanneer jullie 2 verpakkingen van diep blauw(compleet) opsturen. Ik heb nogal lang haar, dus verbruik altijd 2 verpakkingen. Mochten jullie dat doen, heb ik daar respect voor! Met vriendelijke groet, M. Voskuil
MV

Den Haag
27 jun 2024
3 jul 2024

Teleurgesteld in Budbee

Ik heb m’n bestelling nog steeds niet. Volgens Budbee zou ik het al moeten hebben, maar dat is niet zo.
3 jul 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op! Zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com? ✨😇 Liefs, Mara / Customer Relations
5 jul 2024
2 jul 2024
30 jun 2024
21 jun 2024
Top service. Snelle levering en goede klantenservice. Er was iets mis gegaan met mijn bestelling (een product ontbrak), maar dit hebben ze adequaat opgelost :)
26 jun 2024
Bedankt voor je positieve beoordeling! Dat waarderen we enorm. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons. Hopelijk tot snel! 🤩 Liefs, Mara / Customer Relations 🌼
10 jun 2024
Product prima. Voor de tweede keer besteld. Kon bezorgdata opgeven voor een week later. Beide keren kwam het pakje niet op de aangegeven datum.
2 jun 2024
Laatste bestelling was niet geleverd. Kwijt geraakt maar is uiteindelijk nog een keer verzonden nette mail en afhandeling.
4 jun 2024
8 jun 2024
Produkt is goed aangekomen alleen de bezorg tijd is wat lang maar dit komt door de afstand en drukte bij de bezorgdienst
7 jun 2024
Met de shop zelf heb ik positieve ervaringen. Maar het verzenden duurde erg lang! Verzending was door budbee.
7 jun 2024
Bedankt voor je positieve beoordeling! Dat waarderen we enorm. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons. We doen ons best om het leverproces te optimaliseren, bedankt voor je feedback. Hopelijk tot snel! 🤩 Liefs, Mara / Customer Relations 🌼
LB
L B.
Alkmaar
10 jun 2024
Snelle reactie op e-mail omdat ik niet alle producten ontvangenen had, ook snelle aanpassing van factuur.
13 jun 2024
6 jun 2024
Perfecte ervaring met lyko. Alles ging prima. Producten zijn ook lager dan in de winkel qua prijs.
6 jun 2024
28 mei 2024
Het juiste product voor een goede prijs.Bezorging duurt iets langer dan bij de meeste webshop.
4 jun 2024
24 jun 2024

Prima webshop

Snel, goedkoop en met diverse kortingsacties, wat wil je als Hollander nog meer…
22 jun 2024
Mijn bestelling was binnen het aangegeven aantal dagen in huis. Prima service !