lyko.com/nl- Logo - Beoordelingen

lyko.com/nl

1.057 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.154 beoordelingen in totaal

Ik had een parfum besteld die aanzienlijk goedkoper was dan waar dan ook. Ik ontving echter een bus haarlak. Klacht ingediend en daarop werd zeer snel en adequaat op gereageerd. De toon in de email daarover vanuit Lyko was echt super vriendelijk en begripvol. De parfum was er zeer snel alsnog en de bus haarlak kon ik houden. Fouten kunnen altijd gemaakt worden, maar alleen goede bedrijven laten dan zien wat ze waard zijn. Lyko heeft voor deze actie mijn waardering!

8 sep 2023
Erg slecht bij 2 zendingen zat het mengflesje er niet bij. En bij 1 product stond een doos afgebeeld, kreeg ik 2 potten en wederom niks om het mee in het haar te krijgen. Ik ben hierdoor mijn vertrouwen verloren in jullie dus heb alled weg kunnen gooien. Willen jullie mij nog als klant, zou ik het respecteren wanneer jullie 2 verpakkingen van diep blauw(compleet) opsturen. Ik heb nogal lang haar, dus verbruik altijd 2 verpakkingen. Mochten jullie dat doen, heb ik daar respect voor! Met vriendelijke groet, M. Voskuil
MV
Monique V.
Nieuw Vennep

Beoordelingen voor lyko.com/nl

11 jun 2024

Geweldige klantenservice

altijd goede producten geen oude goede service . geweldige klantenservice
13 jun 2024
Bedankt voor je positieve beoordeling! Dat waarderen we enorm. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons. Hopelijk tot snel! 🤩 Liefs, Mara / Customer Relations 🌼
8 jun 2024
The product is as described, quick shipping, careful packaging. Thank you!
13 jun 2024
Thank you for your positive review! We really appreciate it. Great to hear that you are happy with us. Hope to see you soon! 🤩 Love, Mara / Customer Relations 🌼
5 jun 2024
Altijd snelle verzending en goed verzorgd ingepakt. Ik ben zeer tevreden.
14 jun 2024
Een fijne webwinkel met een assortiment dat niet overal verkrijgbaar is
14 jun 2024
6 jun 2024
Ik vind wel dat tussen de bestelling en bezorging veel tijd zit.
7 jun 2024
Bedankt voor je feedback! Onze levertijd duurt gemiddeld 5 werkdagen. Je krijgt een bezorgindicatie te zien per pakketservice vóór het afrekenen. LYKO's warenhuis zit in Zweden (LYKO is Zweeds! 🤗) dus vandaar dat de levertijd wat langer duurt dan dat je gewend bent dan van bijvoorbeeld een Nederlandse webshop! Ik zie dat jouw bestelling zelfs een dag voor de verwachte leverdatum is bezorgd! 🌟✨ We wensen je veel plezier met je bestelling! Liefs, team Lyko
AB
8 jun 2024
Goed produkt. Achteraf betalen. Levering was een beetje traag.
3 jun 2024
goede prijs, tijdige levering. Wat wil je nog meer.
HV
Heleen v.
Utrecht
3 jun 2024
Prima producten en op de afgesproken tijd geleverd.
LS
Lussina S.
Den Haag
6 jun 2024
Goede producten en goede prijs plus snel geleverd
7 jun 2024
25 jun 2024
Goede info over bestelling en trusted shop
25 jun 2024
Verzending kan sneller, verder alles top!
21 jun 2024
De prijs De levertijd was wel vrij lang
8 jun 2024
Vlotte afhandeling en perfect geleverd.
8 jun 2024
Betrouwbaar, kwaliteit/prijs naar wens.
17 jun 2024
Alles werd netjes en snel geleverd
17 jun 2024
WW
wilma w.
zwolle
8 jun 2024
Goede acties en een snelle levering
1 jun 2024
Goede service en prijs/kwaliteit
12 jun 2024
Prima geregeld en mooi op tijd

Alles altijd keurig geregeld

Alles altijd keurig geregeld
GO
Gerard O.
Ten Boer
12 jun 2024
Fijne goede dienst verlening.