lyko.com/nl- Logo - Beoordelingen

lyko.com/nl

1.087 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.067 beoordelingen in totaal

8 dec 2023
Ik had een parfum besteld die aanzienlijk goedkoper was dan waar dan ook. Ik ontving echter een bus haarlak. Klacht ingediend en daarop werd zeer snel en adequaat op gereageerd. De toon in de email daarover vanuit Lyko was echt super vriendelijk en begripvol. De parfum was er zeer snel alsnog en de bus haarlak kon ik houden. Fouten kunnen altijd gemaakt worden, maar alleen goede bedrijven laten dan zien wat ze waard zijn. Lyko heeft voor deze actie mijn waardering!

8 sep 2023
Erg slecht bij 2 zendingen zat het mengflesje er niet bij. En bij 1 product stond een doos afgebeeld, kreeg ik 2 potten en wederom niks om het mee in het haar te krijgen. Ik ben hierdoor mijn vertrouwen verloren in jullie dus heb alled weg kunnen gooien. Willen jullie mij nog als klant, zou ik het respecteren wanneer jullie 2 verpakkingen van diep blauw(compleet) opsturen. Ik heb nogal lang haar, dus verbruik altijd 2 verpakkingen. Mochten jullie dat doen, heb ik daar respect voor! Met vriendelijke groet, M. Voskuil
MV

18 mei 2024
17 mei 2024
17 mei 2024
2 jun 2024

Late levering en niet compleet. Wel netjes opgelost

Verzenden duurde erg lang, pakket kwam pas na 10 dagen aan. Ook ontbraken er 2 items. Klantenservice heeft dit wel meteen netjes opgelost en daar een refund voor gegeven. Maar ik moest daardoor wel last minute elders vervanging vandaan halen.
Antwoord van lyko.com/nl
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat het zo gelopen is! Onze excuses hiervoor. We zijn blij dat onze klantenservice het nog heeft kunnen oplossen. We hopen dit een volgende keer beter te mogen doen. 🧡 Liefs, team Lyko! 🌟

Wel echt?!

Het product zat in een blanco doos (wit) zonder merknaam oid erop. Het product zelf ziet er wel oké uit. Het is niet voor mijzelf dus ik kan het niet beoordelen.
29 mei 2024
Product niet ontvangen. Duurt enorm lang en nu zegt dhl dat het is bezorgd. Ik heb geen handtekening gezet en was gewoon thuis
Antwoord van lyko.com/nl
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen! Zou je ons een mail willen sturen naar klantenservice@lyko.com? Dan zorgen we dat we je zo snel mogelijk helpen! Liefs, Mara / Customer Relations ✨
19 mei 2024
Nog steeds geen bestellingen ontvangen 10 mei zou het binnen zijn. Het is nu 19 mei en heb het nog steeds niet ontvangen.
22 mei 2024
30 mei 2024
Bestelde artikelen op aangegeven datum bezorgen en niet een week later
21 mei 2024
Verkeerde kleur geleverd gekregen maar had verpakking al open gemaakt

Wel goed!!

Er was 1 onderdeel erg beschadigd, de rest was fantastisch!!
Antwoord van lyko.com/nl
Bedankt voor je positieve beoordeling! Dat waarderen we enorm. Indien je nog geen contact met onze klantenservice hebt gehad, stuur ons gerust een mail naar klantenservice@lyko.com voor het beschadigde artikel! Fijn om te horen dat je verder tevreden bent met ons. Hopelijk tot snel! 🤩 Liefs, Mara / Customer Relations 🌼