petrolindustries.com/nl- Logo - Beoordelingen

petrolindustries.com/nl

1.028 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.601 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 dec 2017
petrolindustries.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

ze leveren prompt, en altijd het juiste. En als je iets terug stuurt krijg je snel je geld terug. Wat wel jammer is is dat je veel mails krijgt met aanbiedingen waarvan veel maten niet of niet meer beschikbaar zijn. En dat terwijl ze mijn maat weten en dat zelfs in de aanbieding zetten. Maar de informatie klopt: wat wel beschikbaar is, dat is er ook echt.

26 sep 2023
Ontzettend fijne kleding. De kwaliteit is echt top. Maar dat retourneren is me toch een sleur. Omslachtig hoe je het retourlabel moet aanvragen. Ik betaalde met klarna. Nadat ik kleding had geretourneerd had petrol de klarna betaling geüpdatet. Ik had 3 items geretourneerd en er was er maar 1 van klarna afgeschreven. Mailverkeer is heen en weer gegaan. Petrol zegt dat er 3 items zijn verrekend, en ik zie er maar 1 verwerkt staan in klarna. Is nog niet opgelost. Word vervolgd.

Beoordelingen voor petrolindustries.com/nl

26 nov 2023
No me han enviado mi pedido después 5 días, me dicen que tienen retraso, aunque en la web había stock; lo quería para regalo, y ahora no lo podré tener...
9 mei 2023
Produktis niet de kwaliteit wat ik edvan verwachtte,heb door onduidelijke site niet kunnen bestellen wat ik verwachtte te bestellen.Laatste keer.heláas
17 mei 2023
Wat jammer dat de bestelling niet naar wens is verlopen, we horen graag welke verbeterpunten u voor ons heeft.
22 mei 2023
Xl zit voor mij te strak. Bij Nort face zit het t-shirt gewoon goed. Als dat niet zo was had ik er meer besteld. Nu heb ik het t- shirt weggegeven.
28 mei 2023

Geen track en trace

Ik kreeg geen track en trace meegestuurd en pas een dag nadat de bestelling was bezorgd, kreeg ik de melding dat t er was
31 mei 2023
Hartelijk dank voor uw feedback, wat jammer dat u de T&T niet ontvangen heeft, soms is de mail wel eens wat later dan het pakketje. Maar fijn dat u alles in goede orde ontvangen heeft. We zullen onze Webshop afdeling vragen hier naar te kijken.
19 jul 2023
Toiaal verkeerde bestelling ontvangen. We bestelden een short en kregen een lange broek en ook nog in een andere kleur.
20 jul 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat er iets niet goed is gegaan. We nemen contact met u op zodat we het netjes voor u kunnen oplossen.
Nog steeds niets ontvangen... er staat geleverd maar ik was niet thuis... alle buren afgegaan... niets mogen ontvangen
30 mrt 2024
Real maten er bij zetten Had xl volgens maat tabel kwam het binnen leek het wel kinder T-shirt voor een 7-8 jarige
11 jul 2023
Bonjour, suite à ma commande que je n'ai pas reçu et toujours en attente du SAV !! help pouvez- vous m'aider ??
12 jul 2023
Bonjour, Merci beaucoup pour votre message, c'est très ennuyeux que quelque chose ne se passe pas comme prévu. Nous prendrons contact avec vous.
15 aug 2023
Bij retour duurt het lang vooraleer ik antwoord krijg. Beter op de hoogte houden zou klantvriendelijker zijn.
15 aug 2023
Goedemiddag, Wat vervelend te horen dat u niet naar wens op de hoogte bent gehouden van de retour. Onze excuses hiervoor. Zojuist heb ik u en mail gestuurd betreft uw retour. Fijne dag.
18 aug 2023

Mooie riem, echter 3,5 cm ipv 4.

Bestelling, bezorging en retour gingen prima. Helaas, riem was 3,5 cm ipv de geadverteerde 4 cm.
22 aug 2023
Wat jammer, dat is uiteraard niet de bedoeling. We zullen u een mailtje sturen en dit uiteraard oplossen indien nodig.
DHL heeft niet geleverd. Moest wederom een nieuwe bestelling doen. Hopelijk komt deze wel aan?
4 aug 2023
M'n 't shirt vallen nog al klein uit nochtans maat m genomen wat ik altijd neem. Grts
Antwoord van petrolindustries.com/nl
Goedemiddag, Wat vervelend te horen dat de T-shirts klein uitvallen. Mocht u hulp willen hebben hierbij kunt u altijd mailen naar webshop@petrolindustries.com. Wij assisteren u dan graag verder.
Betere beschrijving en foto's van producten om zodoende miskoop te verkleinen
1 aug 2023
Basic witte tshirts, zijn van nog slechtere kwaliteit dan menig budgetketen…
4 aug 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling, wat jammer om te horen dat de kwaliteit niet naar wens is. We gaan contact met u opnemen en kijken graag mee naar een oplossing.
31 aug 2023

Product matig tot prima

Logo achterop polo zat uit het midden, t-shirts zijn prima
4 sep 2023
Jammer, u kunt altijd een mailtje sturen naar webshop@petrolindustries.com, we reageren binnen 24 uur, hartelijk dank.
17 okt 2023

Verkeerde maten ontvangen.

Stuur de producten af in de maat die ik bestel.
24 mei 2023
Allemaal te kleine pasvorm (te breed en wijd)
25 mei 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat jammer dat de pasvorm niet naar wens is, we nemen uw feedback uiteraard mee voor toekomstige collecties.
TS
Tonny S.
WANROIJ
9 mei 2023

We hebben de bestelling nog steeds nog steeds niet binnen!

We hebben de bestelling nog steeds n.m. iet
15 mei 2023
Helaas had de vervoerder een fout gemaakt. Wij hebben dit opgelost met een vervangende zending. Hopelijk is het daarmee netjes opgelost voor u.
Pakket niet geleverd. Geen reactie gehad
DT
D T.
Zonnemaire
10 jun 2023
Kleur anders dan op afbeelding.