lijstenornament.nl

159 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.294 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2018
lijstenornament.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Het selecteren van een profiel en bepalen van de hoeveelheid is net als bij elke andere shop. Het grote voordeel van deze shop is dat het heel makkelijk is om op praktisch elk gewenst moment de profielen op te halen. Met no-nonsense communicatie, heel duidelijk en flexible allemaal. Heb inmiddels een aantal keren materialen besteld. Altijd netjes verpakt, met beschermfolie om de profielen en vervolgens in een goed passende doos. Geen deuken of beschadigingen. Helemaal tof. Kan helemaal aanbevelen!

18 feb 2024
Ik had helemaal niet door dat het ornament van piepschuim is gemaakt. Dat viel wel tegen. Maar hierdoor weegt het niks en is makkelijk te installeren. Ik heb het nog niet geverfd dus weet nog niet of ik tevreden ben met het eindresultaat

Beoordelingen voor lijstenornament.nl

Bestelde materialen netjes en compleet geleverd Bezorging was minder. Kreeg 2 uur van te voren een melding dat de materialen bezorgd zouden worden, kon niets meer regelen dat er iemand thuis zou zijn Krijg een briefje met code m nieuwe afspraak te maken Kon niet omdat goederen als bezorgd stonden gemeld Vervolgens vraag ik aan klantenservice bezorgdienst om omdat op vrijdag te bezorgen Is goed krijg ik als respons Vervolgens wordt het maandag Allemaal erg rommelig Zou voor een andere bezorger kijken
Hele mooie lijsten en een prachtig resultaat. Er was wat mis gegaan met een aantal lijsten die ik mistte. Na 1 dag had ik ze binnen. Top lijsten, goeie kwaliteit, uitstekende service!
Echt een geweldig bedrijf. Duidelijke uitleg in de winkel, bestellen via de website gaat ook vlekkeloos. EN.. een supersnelle levering.. Ga zo door...
Duidelijke omschrijving van het product en montage , en het is goede kwaliteit , snel geleverd kortom helemaal top !
Kan niet beter,maar de prijs was behoorlijk hoog.maar het staat prima en daar gaat het om.

Aanrader

correcte levering, zeer goed verpakt, degelijk materiaal, leuk om zaken mee te doen!
Makkelijk besteld en snel bezorgd.
Correcte en snelle levering
Goed meedenken, top!
RD
Ria D.
Medemblik
N.v.t

Piepschuim

Verzending van het product is prima gegaan, totdat GLS het moest afleveren. Bezorger stond voor de deur en ik was gewoon thuis, maar hij heeft het pakket bij buren afgeleverd (zonder eerst bij mij aan te bellen). Vervolgens heeft hij geen niet-thuisbriefje in de bus gedaan, dus wist ik niet waar het pakket lag. Ook het digitale niet-thuisbericht liet alleen een onbegrijpelijke code zien, waar ik niet vanaf kon lezen bij welke buren het was afgeleverd. Ik zou zeggen: zoek een ander bezorgbedrijf!
RD
Ron d.
Schore

Snel, goed en betrouwbaar

Website is goed, communicatie over de bestelling is uitstekend, snelle levering en goed verpakt, de verzendkosten zijn wat hoog, maar komt waarschijnlijk door de lengte
11 feb 2024
Super good quality, I’m very haapy with the result, thank you
Plavondlijst ziet er goed uit en is ook goed aangekomen