lijstenornament.nlBeoordelingen

4.82/5.00

268 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
2 sterren

De website is duidelijk en de beschrijving en foto's zorgen ervoor dat je een goede keuze kan maken. De bestelling was snel verzonden en ik had hem binnen no time binnen. Alles was netjes verpakt om te voorkomen dat het kon beschadigen tijdens de verzending. Wat ik daarnaast héél fijn vond is dat ik geen toeslag moest betalen omdat ik een kleinere bestelling (€50,00) deed - wat ik op een andere site wel had (€19,50 extra betalen!).
Verder lezen

De grote rozet wijst in de punten te ver naar buiten, zodat afkitten misschien niet mogelijk is. Op deze manier zie je té goed dat de rozet tegen het plafond gelijmd is. Aandrukken gaat niet, want dan breekt hij waarschijnlijk. Verder zijn de rozetten perfect afgewerkt, vooral de kleine, en ideaal om tegen een gipsplafond te lijmen. We hebben een monumentaal pand, dus super. Maar nogmaals jammer van de grote rozet in het midden van het plafond

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over lijstenornament.nl

Sorteren relevantie
Quality of the product is very nice. It looks lovely - nicer even than in the website. Packaging of the product and shipping was very good. Fast delivery.
Alles word netjes verpakt zodat het veilig aankomt en fyne eerlijke mensen om zaken mee tedoen.
Duidelijke website, goede prijzen, snel geleverd, goede kwaliteit.
We kregen de track and trac code later als we verwacht hadden.
Snelle levering en goed verpakt geen beschadigingen.
Netjes geleverd en snel Antwoord op vragen
Makkelijk besteld en snel verzonden.
Snel en efficient + klantvriendelijk
Netjes afgehandeld en ontvangen
snelle levering, goed ingepakt
Top service.... En snel thuis
Goed produkt en snel geleverd
Goed en snel geleverd
Goed spul