lijstenornament.nlBeoordelingen

4.80/5.00

227 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
2 sterren

Wat een geweldige service biedt LijstenOrnamenten.nl Ik had mooie sierlijsten, kit en een verstekbak met zaag besteld. Nog nooit heb ik iets verstek gezaagd en de uitleg op de site leek mij heel simpel. Maar helaas als beginner heb ik een aantal lijsten verprutst omdat het verstek zagen niet lukte geen 1 hoek kreeg ik passend op elkaar en zit echt met de handen in het haar. Ik een mail gestuurd en kreeg meteen antwoord dat zij kosteloos voor mij 4 hoeken gingen zagen zodat ik verder kon met de klus. Service ten top... maak je niet vaak meer mee.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

De grote rozet wijst in de punten te ver naar buiten, zodat afkitten misschien niet mogelijk is. Op deze manier zie je té goed dat de rozet tegen het plafond gelijmd is. Aandrukken gaat niet, want dan breekt hij waarschijnlijk. Verder zijn de rozetten perfect afgewerkt, vooral de kleine, en ideaal om tegen een gipsplafond te lijmen. We hebben een monumentaal pand, dus super. Maar nogmaals jammer van de grote rozet in het midden van het plafond
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over lijstenornament.nl

Filter  Sorteren Relevantie
Doordat ik fout opgemeten had verkeerde artikel besteld, eigen schuld zou je zeggen. Maar was geen probleem om ze te ruilen, alleen voortaan eerst voorbeeld stukje bestellen was hun advies. Maar ben erg blij met het uiteindelijke resultaat. Top service 👍🏻👍🏻👍🏻
De kwaliteit van het product is zeer goed. .ze staan je zeer vriendelijk te woord. En een snelle levering en zeer goed verpakt.
Supersnelle levering, goed verpakt, en precies wat we nodig hadden (zoals beschreven op de website).
Na een wat stroeve start qua levermoment uitstekend en klantvriendelijk afgehandeld
Aanbeveling , snel verzonden en heel goed verpakt !
Snelle levering. En goede medewerking aan de telefoon.
Prachtige producten en goede levering.
Super snelle en nette levering 😀👍
Keurig verpakt, snelle levering
goed verpakt en snel geleverd
Snelle en nette service..
Snelle en nette levering
Snelle verzending !!