lijstenornament.nlBeoordelingen

4.80/5.00

239 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
2 sterren

Wat een geweldige service biedt LijstenOrnamenten.nl Ik had mooie sierlijsten, kit en een verstekbak met zaag besteld. Nog nooit heb ik iets verstek gezaagd en de uitleg op de site leek mij heel simpel. Maar helaas als beginner heb ik een aantal lijsten verprutst omdat het verstek zagen niet lukte geen 1 hoek kreeg ik passend op elkaar en zit echt met de handen in het haar. Ik een mail gestuurd en kreeg meteen antwoord dat zij kosteloos voor mij 4 hoeken gingen zagen zodat ik verder kon met de klus. Service ten top... maak je niet vaak meer mee.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

De grote rozet wijst in de punten te ver naar buiten, zodat afkitten misschien niet mogelijk is. Op deze manier zie je té goed dat de rozet tegen het plafond gelijmd is. Aandrukken gaat niet, want dan breekt hij waarschijnlijk. Verder zijn de rozetten perfect afgewerkt, vooral de kleine, en ideaal om tegen een gipsplafond te lijmen. We hebben een monumentaal pand, dus super. Maar nogmaals jammer van de grote rozet in het midden van het plafond
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over lijstenornament.nl

Filter  Sorteren Relevantie
Keurige en snelle levering. Product voldoet volledig aan verwachting en heel makkelijk te monteren
Overzichtelijke website, snelle levering en zeer goed verpakt.
Snelle levering en producten uitstekend van kwaliteit!
Mooi product voor een goede prijs en prima service.
Goed product en netjes verpakt. Geen aanmerkingen
Bekwaam en vriendelijk telefonisch geholpen.
snelle service en goede communicatie !
Snelle afhandeling en top materiaal!
zag er keurig uit snelle levering
Goed verpakt en snelle levering
Snel en betrouwbaar geleverd
alles correct verlopen
weer goed, snel en volledig. Ik heb nog een vergelijk met de plintenfabriek gedaan en die hebben ongeveer dezelfde prijzen..............MAAR DAN PER METER!! Bij lijstenornament zijn de prijzen per 2M!!