lijstenornament.nl

168 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.283 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep. 2018
lijstenornament.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 jan. 2024
Het selecteren van een profiel en bepalen van de hoeveelheid is net als bij elke andere shop. Het grote voordeel van deze shop is dat het heel makkelijk is om op praktisch elk gewenst moment de profielen op te halen. Met no-nonsense communicatie, heel duidelijk en flexible allemaal. Heb inmiddels een aantal keren materialen besteld. Altijd netjes verpakt, met beschermfolie om de profielen en vervolgens in een goed passende doos. Geen deuken of beschadigingen. Helemaal tof. Kan helemaal aanbevelen!

Ik had helemaal niet door dat het ornament van piepschuim is gemaakt. Dat viel wel tegen. Maar hierdoor weegt het niks en is makkelijk te installeren. Ik heb het nog niet geverfd dus weet nog niet of ik tevreden ben met het eindresultaat

Beoordelingen voor lijstenornament.nl

10 nov. 2023
9 nov. 2023
1 nov. 2023
31 okt. 2023
6 mrt. 2023
Prima, het is wat ik besteld had. Jammer dat de verstekbak in schuim is uitgevoerd, is wel erg tijdelijk en slecht voor het milieu. Mogelijk is het goed om het benodigde aantal tubes lijm aan te geven, dan hoef je niet achteraf nog een patroon te zoeken. Handig materiaal :)
16 aug. 2023
Fantastisch producten en service. Had geen problem om iets te bestellen en op tijd te ontvangen, en de bedrijf personeel waren ook heel behulpzaam aan de telefoon toen we vragen over verschillende sierlijsten hadden. Een goed, betrouwbaar, professioneel bedrijf!
21 sep. 2023
Goede service. Kreeg een zeer vriendelijke medewerker aan de lijn, die er op de valreep voor gezorgd heeft dat mijn bestelde ornamenten nog diezelfde dag op de post konden. Er werd echt met mij meegedacht. Dat heb ik zeer gewaardeerd.
25 jun. 2023
Ik vind dat jullie het prima doen! Duidelijke website, makkelijk bestellen, geen verassingen achteraf, snel verzonden en geleverd. Ben erg tevreden over de kwaliteit van jullie producten en van jullie diensten. Ga zo verder!
6 mrt. 2023
Er waren wat problemen met de bezorging. Gebeld en super opgelost. Toen bleek dat product kapot was gegaan tijdens transport. Ook nu weer direct gereageerd en nieuwe opgestuurd. Geweldig!
25 sep. 2023

Prachtige rozet en supersnelle levering

Snelle levering, stevig zorgvuldig en beschermend ingepakt en werkelijk een prachtige grote rozet! Dit is de 2de die ik heb besteld en de volgende bestelling volgt zsm. Aanrader!!!!!
18 sep. 2023
De service is heel erg goed. Er wordt onmiddellijk antwoord gegeven en aktie ondernomen indien er een probleem is. Vandaag besteld is morgen in huis! Topper!!
BV
Bert v.
Zierikzee
10 mrt. 2023
Duidelijke site om te bestellen, goede omschrijving van de produkten en je ziet meteen de voorraad. Snelle en goedkope verzending. Prima verpakt.
2 apr. 2023

Koven mooi op tijd ontvangen.

De zending netjes ontvang op de voorgestelde dag. Heb de koven nog niet aangebracht, deze worden later tijdens het bouwproces geplaatst
10 jul. 2023
Kwaliteit steeds goed en perfect leveringstermijn gekomen. Zeer duidelijk factuur en goede en gebruiksvriendelijke website.
30 aug. 2023

Uitstekende service

Eerste levering was niet correct. Na een mailtje werd dit gelijk opgelost. Erg blij met het product en de service
24 okt. 2023

Goede telefonische bereikbaarheid, communicatie en advies.

Goede telefonische communicatie, goede bereikbaarheid, goede adviezen, snelle verzending en goed verpakt. Prima!
PD
Paul D.
SCHIEDAM
6 jul. 2023
Snel en goed geholpen. Een latere bestelling kon nog aan de voorgaande toegevoegd worden. Interessante prijs.
11 jun. 2023
Het advies, meedenken, de vriendelijkheid én kwaliteit van de sierlijsten. Wij zijn écht enorm blij!!
20 mrt. 2023
Voor 13.00 uur besteld en de volgende dag keurig verpakt geleverd. Goede kwaliteit materiaal.
6 mei 2023
Super service! De post maakte fouten, zij pakten dit perfect op. Kortom een aanrader!