lijstenornament.nl

154 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.296 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2018
lijstenornament.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Het selecteren van een profiel en bepalen van de hoeveelheid is net als bij elke andere shop. Het grote voordeel van deze shop is dat het heel makkelijk is om op praktisch elk gewenst moment de profielen op te halen. Met no-nonsense communicatie, heel duidelijk en flexible allemaal. Heb inmiddels een aantal keren materialen besteld. Altijd netjes verpakt, met beschermfolie om de profielen en vervolgens in een goed passende doos. Geen deuken of beschadigingen. Helemaal tof. Kan helemaal aanbevelen!

18 feb 2024
Ik had helemaal niet door dat het ornament van piepschuim is gemaakt. Dat viel wel tegen. Maar hierdoor weegt het niks en is makkelijk te installeren. Ik heb het nog niet geverfd dus weet nog niet of ik tevreden ben met het eindresultaat

Beoordelingen voor lijstenornament.nl

20 jan 2024
31 dec 2023
Mensen geen 10 minuten in vrieskou laten wachten als je een afspraak hebt. Daarnaast juiste hoeveelheid producten leveren zoals besteld.
Antwoord van lijstenornament.nl
Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren, we waarderen uw feedback en nemen dit zeker mee om onze dienstverlening te verbeteren.
Scheef afgezaagde plafondlijsten
Antwoord van lijstenornament.nl
Bedankt voor het delen van uw feedback. U behoort natuurlijk goede producten te ontvangen en “scheef afgezaagd” hoort daar zeker niet bij. Wij verzoeken u even contact met ons op te nemen zodat we dit kunnen oplossen.
3 dec 2023
Product is precies wat ik zocht. Het product zelf is goed, de omschrijving is goed en de verpakking en verzending ook. Een aanrader!
JB
Jeroen B.
Amsterdam

Gewoon goed!

Vrij last-minute platte plinten moeten bestellen, ging heel eenvoudig en netjes op tijd geleverd.
17 dec 2023
Het telefonisch contact en advies was prima. De bestelling is keurig geleverd.
RB
Rob B.
st. Maartensbrug
Ik kon de lijsten niet meer vinden bij de bouwmarkten .
Goede levering & snel antwoord op vraag via de mail
MN
M N.
Zaanstad
16 dec 2023
Fijne prijs, keurige bezorging. Mooi materiaal.
Goede communicatie en op tijd geleverd.
Goede communicatie en aardige mensen.
16 dec 2023
Correcte en snelle levering.
Snel en keurig geleverd