hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.400 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden41.533 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

4 jun 2024
Product voldeed aan de verwachting. Het werd binnen de afgesproken tijd als brievenbuspost ontvangen en was tegen beschadiging goed verpakt. Ik werd goed op de hoogte gehouden via mails van de bestelproces en ook de status van verzending. Erg behulpzaam was de mail met een link naar een filmpje hoe de screenprotector moest worden aangebracht. Dit heeft mij goed geholpen. Kortom: dik tevreden. Dat was is overigens eerder ook al, daarom nu opnieuw besteld.

Zeer goed, zeker voor herhaling vatbaar.

De kwaliteit van de producten is zeer goed. Al bij al was het een zeer goede ervaring. Waarom dan geen 5 sterren? Enkel en alleen omdat ik toch enige tijd op mijn bestelling heb moeten wachten, maar dit is omdat het gaat om een internationale envelop zending. Als ik een beetje extra had betaald was dit geen punt geweest.
25 mei 2024

Topkwaliteit hoesje en service

Topkwaliteit van het product en topkwaliteit service, zoals ik die nog nooit heb meegemaakt. De screenprotector is een perfecte match voor mijn mobieltje, de meegeleverde doekjes voor schoonmaak en vooral de begeleiding na de bestelling, zoals de video voor montage, was onverwacht en geweldig goed.
30 mei 2024

Snelle en zeer goede service!

Er ging iets mis met de bezorging, waar Hoesjesdirect.nl niets aan kon doen. Toch heeft Hoesjesdirect.nl dit heel snel en soepel opgelost door de bestelling direct en kosteloos opnieuw te verzenden. Een dag later had ik mijn bestelling alsnog in huis.

Hoesje te krap

Het bestelde hoesje (back cover) bleek net te krap voor mijn iPhone 8 plus waardoor de aangebrachte screenprotector in het nauw kwam. Hoesjesdirect.nl heeft contact met mij opgenomen en aangeboden het hoesje te retourneren.
28 mei 2024

Verkeerde telefoonhoesje besteld

Bij ontvangst bleeik ik een verkeerd hoesje te hebben besteld. Prima begeleiding mbt retourneren en opnieuw juiste hoesje te bestellen. Snelle terugbetaling van verkeerd bestelde hoesje.
Beter, communiceren welke postleverancier komt. Er was nu verkeerd geinformeerd, waardoor veel verwarring ontstond.t zou met gewone post komen, terwijl de pakketdienst kwam.
1 jun 2024
product werd beschadigd geleverd na bezorgen an foto onmiddellijk antwoord met keuze nieuw verzenden of terugbetalen zeer correct en zeer vlotte en snelle communicatie
Het hoesje ziet er goed uit en werd snel en goed verpakt geleverd. Ik kan nog niet zien hoe het op de telefoon past: die is verdwenen tijdens het bezorgproces bij PostNL.
26 mei 2024
Hele goede service ook de prijs is goed ook de bezorging uitstekend dus als ik ñog iets nodig zou hebben zou bij jullie bestellen dit is mijn mening vrgr van jçde roode
mijn hoesje zit los aan de ene kant, ik had dat zo niet begrepen van de foto. misschien toch wat duidelijker uitleg. want nu denk ik dat ik toch een nieuwe bestel.
BB
24 mei 2024
Al voor de 2de keer bij hoesjesdirect bestelt. Super tevreden met alles !! prijs, levering, contact, en de bestelde artikelen zijn super ! Zekers aan te raden !

Genoeg keus en volgende dag in de bus.

Na een paar teleurstellende leveringen van Amazon was dit een opluchting. 's middags besteld met afterpay en volgende dag met post.nl in de bus.. AANRADER.!
JV
J.G.M. v.
Hilversum
26 mei 2024

Service fantastisch

2 iPad hoezen besteld edoch was niet wat ik beoogd had, retour gestuurd en betaling snel retour, overigens 2 jaar geleden beter geslaagd, kan gebeuren.
4 jun 2024
Mooie kwaliteit hoesjes, ik heb er meerdere van hoesjesdirect. 1 heb ik geretourneerd, omdat ik van gedachte was veranderd. Zeer prettige service.
Eerste screen protector was gebarsten. Meteen een nieuwe gestuurd. Dat noem ik nog een goede klantenservice. Bedankt en ga zo door.
LK
Luciënne K.
Apeldoorn
4 jun 2024
Het hoesje voldoet aan de verwachtingen. Wat ik zag heb ik gekregen. De communicatie met klantenservice was correct. Heel prettig.
24 mei 2024
Het hoesje is gebruiksvriendelijk alleen het materiaal, daar moet je voorzichtig mee omgaan, is kwetsbaar! Vooral voor nat etc.
Speciale steun aan achterkant , kan ikomhoog zetten heel interessant om alles te doen , ook heel stevig materiaal.echt super .
Hoesje is van goede kwaliteit. Helaas heb ik de verkeerde besteld. Dit bedrag heb ik na retour zenden nog niet terug ontvangen