hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022
hoesjesdirect.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij hoesjesdirect.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

6.548 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Na dat mijn glasplaat niet was aangekomen, gebeld en kreeg een nieuwe op gestuurd. Goede service
Binnen een dag werd de bestelling geleverd . Prima verpakt en goede producten. . Voor nog eens 😀
11 nov. 2022
Snel bezorgd ruilen en retourneren bij verkeerd bestelde product geen probleem. Goede producten
30 okt. 2022
Geweldige service, zelfs nadat ik iets melde. Stuurde ze gratis een vervaning op. Chapeau!!
Werd keurig bezorgd, kan niet zeggen hoe deze bevalt want het is een 5 december cadeautje.
8 nov. 2022
Niets op aan te merken. Snelle correcte levering. Retour ook snel en correct afgehandeld
3 nov. 2022
Verzending duurde wel 2 dagen langer dan aangegeven maar dat kan aan post hebben gelegen.
Het bestelde hoesje voldoet geheel aan de verwachtingen, het is degelijk en ook nog mooi.
2 nov. 2022
De sleeve paste helaas helemaal niet, maar de klantenservice was vervolgens helemaal top!
Mooi hoesje. Nu hopen dat het minimum 1 jaar mee gaat. Want bij mij ziet zo'n hoesje af.
Sneller service!! Echt een aanrader die site..Ik heb weer een prachtige hoesje . Thanks
Goede beschrijving welke hoes je moet hebben voor je type i-pad. Vrij snelle levering.
2 nov. 2022
Altijd snel binnen en ik doe gemiddeld 1,6 jaar met een hoesje. Nu weer leuke print.
29 okt. 2022
Hun uitspraak hebben ze waargemaakt, voor 21:00 uur besteld de volgende dag in huis
29 okt. 2022
Het was de andere dag al geleverd en dat is fijn als je het vlug nodig moet hebben
Snelle en correcte levering. Artikel is precies wat ik verwachtte! Super tevreden 👍
9 nov. 2022
Mooie- en stevige hoes voor je I-Pad en van goede kwaliteit. Ben er super blij mee.
Goed en snel geleverd. Het hoesje nog niet geprobeert want die gaat in mijn schoen
Makkelijk bestellen. Snelle levering. Goede kwaliteit van de hoesjes. Ga zo door.
4 nov. 2022
Prima service bij terugsturen, terecht dat je asl klant dan verzendkosten betaalt