hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.539 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden44.569 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Gemakkelijk te bestellen, zeer ruim keuze, aantrekkelijke prijs en razendsnelle levering!! Chapeau!!
27 sep 2024
Ze leveren snel en als je iets wil retourneren dan is dat geen probleem. Ik heb hier eerder besteld👌
6 okt 2024
Alles was zoals het hoort te zijn. De foto is genomen na een maand het hoesje gebruikt te hebben.

Zeer goed !

Gebruiksvriendelijke website met veel informatie. Snelle verzending. Product van goede kwaliteit.
Mooi zwart mapje met grijs driehoekje erin. Ziet er strak uit. Stevig materiaal. Snel geleverd.
4 okt 2024
Prima geregeld na een foute bestelling van mij binnen één week de goede dingen en geld retour.
9 okt 2024
Ben zeer tevreden hoesje ziet er mooi uit voor een volgende keer zou ik weer bij u bestellen
8 okt 2024
Een prima bedrijf , afspraak na gekomen en op afgesproken tijd geleverd, het is een aanrader.
5 okt 2024
Mooi materiaal en blij dat we voor de toch al iets oudere ipad nog een passende hoes vonden
1 okt 2024
Hoesje was cadeau, persoon was er heel erg tevreden mee. Levering had wat sneller gemogen.
2 okt 2024
Het werd snel geleverd, maar het hoesje was minder van kwaliteit dan ik had verwacht.
LT
L T.
Belfeld
5 okt 2024
Het hoesje was te klein en hebben een nieuw besteld. Het geld is terug prima service.
1 okt 2024
Mooi hoesje voor weinig geld. Keus uit meerdere kleuren en ontwerpen en snel geleverd.
Snelle levering, redelijke prijs, maar hoesje gaat met pasjes iets minder goed dicht.
8 okt 2024
Zeer goede en mooie kwaliteit van de producten. Prettige service en goede bezorging.
24 sep 2024

Snelle reactie

Snel bericht over mijn teruggestuurde hoes. Ook het geld stond snel op mijn rekening.
AV
Annita V.
Herselt
Onmiddellijk geannuleerd nadat ik ontdekte dat mijn bestelling verkeerde maat was.
Waterdicht hoesje voor mijn iPhone 12 mini, past perfect en touch werkt uitstekend.
1 okt 2024
Ruime keuze, goede prijs en snel geleverd. Fijn dat het een brievenbus pakketje is!
26 sep 2024

Topsite

Ik heb al vaker via deze website besteld en deze website leverd altijd super snel !