hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.545 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.361 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

service van retourneren. per abuis iets dubbel besteld, kon retourneren, bedrag heel snel op mijn rekening.

Best koop

Snelle levering, goed product. Extra mail ontvangen met praktische tips om het product correct te gebruiken.
Ik had mij een verkeerde voorstelling gemaakt. Volgens de regels teruggestuurd. Was geen enkel probleem
Het is gewoon goed, om bij hoesjes direct een aankoop te doen, goede en snelle afhandeling en levering.
Prima ik vraag mij wel af wanneer ik mij. Geld terug krijg van de hoesjes die ik terug gestuurd heb

Twee screens besteld een ervan kapot

Twee screens besteld, een er van kwam kapot aan, foto gemaakt en er werd gelijk een nieuwe gestuurd.
30 mrt 2024
Prima service,had bekeerde besteld ,retour gedaan en nieuwe gekregen snelle levering geen problemen
Prima kwaliteit voor dat geld! Heb er meteen een hele zooi op voorraad gekocht. Snel geleverd ook!
Eerste levering was beschadigd. Zonder veel trammelant direct een nieuwe ontvangen en die is prima.
prima hoesje voor die prijs Misschien iets duidelijker wat betreft af metingen I.V.M jaartal ipiad
Prima en snelle afhandeling; redelijk goede kwaliteit, zeker voor de prijs en nog een paaskorting.
Keurig op de hoogte gehouden van het bezorgmoment en het hoesje voldoet aan mijn verwachting
WB
Willem B.
Amsterdam
Snelle levering, goede website, duidelijk en product voldoet aan de eisen. Ben erg tevreden.
HS
Henk S.
Nieuwegein
Het is snel geleverd in enveloppe post gelukkig geen grote dozen waar er 10 stuks in passen.
MA
Mieke A.
Selfkant

De bestelling was er snel

De bestelling was er fijn op tijd en mooi ingepakt. Heb een kleinzoon heel erg blij gemaakt
RZ
R Z.
Alblasserdam
De kwaliteit van het telefoonhoesje en prijsverhouding. Was kloppend afgebeeld op de site.

Mijn fout heel snel opgelost

Ikzelf verkeerde maat besteld geen punt gelijk het bedrag + verzendkosten retour gekregen
JV
De bestelling en het ontvangen ging vlot. Hij is voor mijn dochter en die was tevreden.
Grote keus, bestelling prompt verzonden als brievenbus pakketje. Volgende dag in huis.
Simpele en eenvoudige bestelling, gestuurd en geleverd zoals beloofd, tevreden klant!