melvin-hamilton.nl

248 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden248 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jun 2023
melvin-hamilton.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 sep 2023
Alles goed verpakt aangekomen. De schoendozen openen is altijd een “feestje…”Ik kreeg 2 paar zwarte schoenen in mt 38 waaruit ik niet kon kiezen…dus beide gehouden! De blauwe enkellaarsjes die ik had besteld, in mt 39 voor een langere inlegzool, vond ik in eerste instantie qua kleur wat te licht, ik hou meer van klassiek donkerblauw, maar vond het model toch te leuk om terug te sturen… Maar zoals al in jullie beschrijving staat vallen jullie maten iets ruimer dan normaal, dus ik heb de laarsje nu ook in mt 38 besteld om te vergelijken. Én paar gaat dus terug. Daar kan ik dus nog geen beoordeling over schrijven en ook niet hoe het dan met de terugbetaling gaat…maar ik ga ervan uit dat dat voor elkaar komt!

3 feb 2024
Bij mijn laatste bestelling was het zeer teleurstellend hoe ik de nieuwe sneakers/slippers aantrof. De sneakers kwamen totaal niet overheen zoals getoond op de website. Bovendien waren beide hiel delen beschadig en de sneakers zagen er flets uit. De slippers waren 2 maal een linker slipper en bovendien waren ze al gedragen beide zolen vies en gekrast dat is ook van toepassing op bovenkant slippers beschadigd! Grote teleurstelling dat zijn we niet gewend van Melvin en Hamilton. Ik ben erg benieuwd welke reactie ik krijg buiten om het terugsturen en omruiling van een product.

Beoordelingen voor melvin-hamilton.nl

7 apr 2024
17 mrt 2024
GH
Gerrit H.
Vleuten

Top schoenen

Het zijn hele fijne schoenen waar je echt de hele dag op kunt lopen, en ze zijn heel mooi. Je moet wel een maat kleiner nemen dan je normaal hebt
Super fijne schoenen waarmee je lang kan lopen zonder pijn aan je voeten. Ik heb al meerdere paren en ze gaan jaren mee! De verzending is ook super snel, ik had ze binnen 2/3 dagen binnen.
De klantendienst werkt bijzonder vlot, binnen de 24u wordt je vraag beantwoord. Ik wacht momenteel nog op feedback, maar ik ben tot nu toe heel tevreden.
De gehele afwikkeling van de bestelling is prima verlopen. Ik ben uitermate content met de instappers. Mooi design en van zeer goede kwaliteit.
Mooie schoenen en een correcte levering. Het opmaken van de doos is al een feestje met een goede verpakking en extra zorg voor je schoenen.
Snelle service en schoenen waren netjes verpakt in de doos. Mogelijk achteraf betalen zonder kosten is ook zeer clientvriendelijk.
Goede schoenen, snelle levering, goed assortiment. Koop al jaren mijn schoenen bij Melvin & Hamilton. Altijd prima !

Smaakvolle schoenen anders dan anders, mooi afgewerkt. Prettige service