sweeek.nl- Logo - Beoordelingen

sweeek.nl

880 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.415 beoordelingen in totaal

ongeldig

sweeek.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij sweeek.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

5 jul 2023
Het is betaalbaar en je krijgt waar voor je geld, niet altijd de beste kwaliteit maar prima. Onze jacuzzi ging stuk na bijna 2 jaar. Het was erg lastig om contact met alice's garden te krijgen. Op mail wordt niet gereageerd en er kan niet gebeld worden. Eenmaal via Facebook chat toch een reactie gekregen. Het is netjes opgelost maar toch een dikke maand gewacht. Voor de wat prijziger items zal ik niet weer bestellen, maar voor kleine dingen is het prima

15 jun 2023
Twee stoelen besteld, bij de ene mist een stukje verf en de andere zat kapot in de doos. Defect proberen te melden via de website, maar de optie voor tuinstoel staat er niet tussen. Als je verder klikt op de website, krijg je alleen maar informatie in het Frans. Contact proberen op te nemen via het formulier op hun website, maar krijg geen reactie. De kapotte stoel zomaar terugsturen doe je ook niet, want daar zitten behoorlijk hoge kosten aan vast. Zit dus met de handen in het haar. Ik zou hier dus niet zo snel meer iets bestellen.

Beoordelingen voor sweeek.nl

18 jul 2023
Ik Kan niemand bereiken Ik zou hier niet meer zo Gauw iets kopen terugsturen al helemaal een probleem jacuzxi is nu alweer lek !!
18 okt 2023
Beste, Hierover zijn wij met u in contact geweest. Met vriendelijke groet, Het sweeek (Alice's Garden) team
13 jul 2023
Scheur in hout Beschrijving soms niet echt duidelijk en paste soms niet goed. Niet alle pootjes sluiten mooi aan Wel goed genummerd.
18 okt 2023
Beste, Hierover hebben wij met u contact gehad en hebben wij uw probleem naar uw wens kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Het sweeek (Alice's Garden) team
4 lampenset betaald, 1 ontvangen. Klantenservice niet bereikbaar. Hoop alsnog de rest te ontvangen heb er 100 euro voor betaald!!!!!!
Antwoord van sweeek.nl
Beste, Hierover zijn wij met u in contact geweest en is uw probleem opgelost. Met vriendelijke groeten, Het sweeek (Alice's Garden) team
10 jun 2023
jacuzzi geleverd gekregen met kapotte deksel ( lek) . meerdere malen geprobeerd contact op te nemen, reageren nergens op!!!
26 okt 2023
Beste, Onze excuses voor de late ractie, wij hebben u doorverwezen naar de leverancier van uw spa. En normaal gezien is hiervoor een oplossing gevonden. Met vriendelijke groeten, SWEEEK (Alice's Garden Team)
7 jul 2023
Mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, wel al lang betaald. Na morgen ga ik melden bij justitie ! Het voelt niet oke !
18 okt 2023
Beste, Hierover hebben wij contact gehad en is uw probleem volledig opgelost. Met vriendelijke groeten, Het sweeek (Alice's Garden) team
24 mei 2023
levering oke, maar beschadigd en al diverse mails verstuurd maar geen reactie. Jammer wilde nog extra bestellen...
26 okt 2023
Beste, Wij hebben hierover gemaild en u een aangepaste oplossing voor geboden. Met vriendelijke groeten, SWEEEK (Alice's Garden Team)
19 jul 2023
Krijg antwoord in het Frans en kreeg vorige week bericht dat geleverd zou worden tot op heden niks ontvangen
18 okt 2023
Beste, Hierover zijn wij met u in contact geweest en heeft u het product mogen ontvangen. Met vriendelijke groeten, Het sweeek (Alice's Garden) team
20 okt 2023
Ik heb op 20 september een email gestuurd en een maand later, 20 oktober 2023, nog geen reactie ontvangen.
24 okt 2023
Beste, Onze excuses dat dit niet volt verliep. Wij gaan u een oplossing bieden. En hopen u zo verder te helpen. Met vriendelijke groeten, SWEEEK (Alice's Garden Team)
Product is geen kwaliteit de online afbeelding komt niet overeen met hoe het in het echt eruit ziet!.
Antwoord van sweeek.nl
Beste, Wat vervelend om te horen dat u niet te vreden was over de kwaliteit. Wij hebben u op 21 november een bericht gestuurd, maar hebben tot op heden nog niks van u mogen vernemen. Groet, Het sweeek (Alice's Garden) team
7 sep 2023
verkeerde bestelling ontvangen. en contact via mail gaat niet soepel. wacht nog steeds op antwoord.
17 okt 2023
Beste, Onze oprechte excuses als dit niet echt vlot verliep. Wij hebben er wel alles gedaan om dit zo vlug mogelijk proberen op te lossen voor u. Met vriendelijke groeten, SWEEEK (Alice's Garden Team)
8 jul 2023
wij hebben een tafel beschadigd ontvangen en al 2x gemaild maar geen enkele reactie mogen ontvangen
18 okt 2023
Beste, Hierover hebben wij met u contact gehad en hebben wij u een compensatie aangeboden. Met vriendelijke groet, Het sweeek (Alice's Garden) team
27 jun 2023
Wel betaald, niets ontvangen. Ze nemen tel niet op. Geen contact te krijgen site is in het Frans.
24 okt 2023
Beste, Jammer dat u hier met ons geen contact hebt over gezocht. Wij hadden u zeker meer duidelijkheid kunnen bieden omtrent de levering. De bestelling was geleverd op 28/06. Onze excuses hiervoor dat was iets langer dan gewoonlijk. Maar de zomer is dan ook de drukste periode. Met vriendelijke groeten, SWEEEK (Alice's Garden Team)
8 sep 2023
Geulen zijn niet diep genoeg waar door de schroeven uitsteken en de planken niet in elkaar passen
17 okt 2023
Beste, Jammer genoeg hebben wij van u geen bericht gekregen. Wij hadden u zeker iets kunnen voorstellen. U kunt nog steeds doen, op het volgende email adres : klantenservice@alicesgarden.nl Wij horen graag van u terug. Met vriendelijke groeten, SWEEEK (Alice's Garden Team)
21 jun 2023
Tekening van de bbq klopte totaal niet.. Dus het was een heel gepuzzel om hem in elkaar te steken
24 okt 2023
Beste, Wij danken u voor uw opmerking, wij werken eraan om de handleiding zo duidelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Onze excuses dat deze niet helemaal duidelijk voor u was. Met vriendelijke groeten, SWEEEK (Alice's Garden Team)
16 mei 2023
geen nederlandse beschrijving bij, product is niet genummerd heel moeilijk in elkaar te zetten,
12 okt 2023
Beste, Jammer dat u ons hier niet over hebt gemaild, dan hadden wij u zeker de nederlandstalige handleiding naar u kunnen opsturen. Met vriendelijke groeten, Alice's Garden Team
1 jun 2023
Me pakket is nog steeds niet binnen zijn nu 1,5 verder krijg geen reactie Hellemaal niks
26 okt 2023
Beste, Daar u adres niet volledig was wanneer u de bestelling heeft geplaatst. Was het heel moeilijk om u te leveren en is uw bestelling bij ons teruggekomen. Wij hebben u het order teruggeboekt. Met vriendelijke groeten, SWEEEK (Alice's Garden Team)
De stoel is geleverd met schroeven die niet passen. Nu kan ik hem niet meer gebruiken.
Antwoord van sweeek.nl
Beste Jan, Wij gaan u via email bereiken om uw probleem op te lossen. Met vriendelijke groeten, Het sweeek team
12 jul 2023
Artikel was al kapot na 1x gebruikt mail gestuurd maar krijg totaal geen reactie terug
18 okt 2023
Beste, Hierover hebben wij contact gehad en is uw probleem volledig opgelost Met vriendelijke groet, Het sweeek (Alice's Garden) team
16 mei 2023
Onvoldoende duidelijk proces na bestelling en leverdatum. Geen track link ontvangen
11 okt 2023
Beste, Wij hebben hier met elkaar over gesproken en uw bestelling is ondertussen terecht. Onze excuses voor ongemak. Met vriendelijke groeten, Alice's Garden Team
23 mei 2023
Verkeerde doek geleverd, wel de juiste maat op de doos, en moeilijk bereikbaar
26 okt 2023
Beste, Onze excuses als dit niet goed ging. Wij doen er alles aan om dit te verkomen en werken eraan om dit te verbeteren. Wij hebben u het doek teruggeboekt. Met vriendelijke groeten, SWEEEK (Alice's Garden Team)