UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

5.672 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.639 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

28 aug 2023
Snelle levering voor een prima prijs.
29 aug 2023
Top! Dank u wel voor deze 5 Sterren! Met kleurrijke groet, Desirée
9 aug 2023
Vlotte levering van prima cardtriges.
9 aug 2023
Dank voor uw mooie 5 sterren beoordeling! Met kleurrijke groet, Linn
JS
Jan S.
Tilburg Niederlande
3 aug 2023
Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding
4 aug 2023
Dank voor deze prachtige beoordeling. Fijn te vernemen dat u onze prijs/kwaliteitverhouding weet te waarderen! Veel printplezier en tot een volgende bestelling! Met kleurrijke groet, Ton
JV
Janny V.
KRIMPEN AAN DE LEK
30 jul 2023
snelle maar vooral een goede levering
29 jul 2023

Super

Snelle levering en goede verpakking.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank u wel voor deze super score! Heel veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
23 jul 2023
snelheid van levering. en kortingen.
8 jul 2023
Snel , goede prijs en netjes geleverd
14 jun 2023
De bestelling kwam heel snel binnen
31 mei 2023
Geweldige service , !! Werkt prima !!
31 mei 2023
Bedankt voor uw geweldige score! Hier worden we als team blij van. We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
GG
Gerhard G.
Alphen aan den Rijn
28 mei 2023
Goede prijzen en perfecte leveringen
Super! Dank u wel voor deze geweldige woorden. Met kleurrijke groet, Desirée
25 mei 2023
makkelijk bestellen / snelle levering
19 apr 2024
Zoals gewoonlijk weer prima geregeld
19 apr 2024
Wauw! Wat een mooie 5 ***** beoordeling! Daar worden wij vrolijk van! Dank u wel! Veel printplezier. Met kleurrijke groet, Ton
30 dec 2023

Snel, goedkoop en goed!

Snel, goed en goedkoop. Dank je wel!
26 dec 2023
Snellere levering was niet mogelijk.
Snelle levering en een prima product
Goede service en perfecte kwaliteit
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling voor service en kwaliteit. Hier worden we vrolijk van. Kleurrijke groet, Erik
De levering en klantvriendelijkheid
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Mooie beoordeling hoor dank u wel. Fijn dat u ook de klantvriendelijkheid 5 sterren geeft. Veel print plezier
16 dec 2023
Alles verliep zoals ik had verwacht!
WG
Wouter G.
Harderwijk
Snelle levering van mijn bestelling
van top tot teen prima georganiseerd
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt! Goed te horen dat u zo tevreden bent! We zijn dan ook als team erg blij om dit terug te lezen. Met kleurrijke groet, Desirée