UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

5.508 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.312 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

26 nov 2023
Fijne site en goede verzending
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor uw compliment! We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
26 nov 2023
Het word snel en goed geleverd
21 nov 2023
Goede spullen, snelle levering.
MV
Marco V.
Tilburg
18 nov 2023
Vandaag besteld morgen in huis
16 nov 2023
Duidelijk site snelle levering
29 okt 2023
accurate levering en goede info
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Wauw! 5 *****! Daar worden wij vrolijk van! Dank voor deze beoordeling! Veel printplezier en tot een volgende bestelling! Met kleurrijke groet, Ton
28 okt 2023
wordt snel en accuraat geleverd
22 okt 2023
Slimme verpakking ( brievenbus)
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Top! Mocht uw bestelling in de brievenbus passen, zullen we dit op deze manier verzenden. U hoeft dan niet thuis te blijven voor uw pakketje. Veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
22 okt 2023
Alles netjes en goed verzorgd.
16 okt 2023
Prima inkt voor een prima prijs
16 okt 2023
En een meer dan prima review! We willen u hiervoor bedanken. Heel veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
14 okt 2023
goede prijs en levering op tijd
2 okt 2023
Gewoon snel en correct geleverd
3 okt 2023
Bedankt voor deze mooie review! We zien u graag terug bij een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Desirée
25 sep 2023
Goed product en snelle levering
10 sep 2023
Snel geleverd. Goede kwaliteit
GV
Greke V.
Zevenaar
31 aug 2023
heel fijn zo'n snelle levering!
23 aug 2023
Fast delivery and good product
24 aug 2023
Thank you very much! With colorful greeting, Linn
JK
Johannes K.
Alphen aan den Rijn
13 aug 2023
alles klopte , vlotte bezorging
2 aug 2023
snelle levering en alles inorde
3 aug 2023
Super! Alles in orde, daar doen we het voor :D Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met kleurrijke groet, Linn
26 jul 2023
Snelle levering. Prijs perfect.
18 jul 2023
Kwaliteit en snelheid bezorging