UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

5.575 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.420 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

CT
Carl T.
s'-Hertogenbosch
7 jan 2024
Goed, snel en correct
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank u voor deze mooie woorden! We wensen u veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
MP
alles naar verwachting
Alles perfect geregeld
Snel afgeleverd. Dank.
24 nov 2023
snel en helemaal goed
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor deze geweldige score! Heel veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
2 nov 2023

Zeer goed

Goed, snel en goedkoop
26 okt 2023
Geen balpen meesturen.
27 okt 2023
Bedankt voor uw review! Onze balpen krijgt u gratis erbij en u mag er altijd iemand anders blij mee maken. We wensen u veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
MJ

Super snelle levering
28 aug 2023
Snelle levering..prima
28 aug 2023
Bedankt voor deze meer dan prima score! Heel veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
SH
S H.