smeedijzerenbeslag.nl

1.062 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.413 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2022
smeedijzerenbeslag.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Splanksteunen die in voorraad zouden zijn, waren het niet. Wij hadden geen haast en gewacht op de levering. Die werd op de gepande datum geleverd, helaas een te klein model. Telefonisch contact gehad, de volgende dag de juiste ontvangen. Wij vonden de kleine variant echter ook leuk, dus gevraagd voor een factuur, die werd gestuurd met korting. We zijn blij met het model en de kwaliteit van de steunen. Al ging het in het begin een beetje mis, toch een zeer tevreden gevoel.

24 sep 2023
Pakketje helaas niet aangekomen, ondanks dat post aangeeft van wel. Krijg als antwoord dat er een traceerformulier wordt opgestuurd zodat de post kan uitzoeken waar pakketje is. Daar schiet ik natuurlijk niks mee op, post geeft nl aan dat het bezorgd is. Dus post.nl is een bagger bedrijf waar ze volop stelen, wat bekend is.... Daar kan SmeedijzerenBeslag natuurlijk weer niks aan doen, maar een knopje opnieuw opsturen ter waarde van € 2,95 had wel mogelijk geweest als service. Zij zijn verantwoordelijk voor goede veilige verzending. Gaat dus niet om het geld maar principe wie verantwoordelijkheid neemt. Knopje nu niet meer nodig, dus in totaal iets van € 7,- door het putje, jammer, wordt er gelukkig niet arm van....

Beoordelingen voor smeedijzerenbeslag.nl

13 jul 2023

Zeer tevreden

Snelle levering, alles zorgvuldig verpakt, beloofde kwaliteit
21 jul 2023
Hallo, Dat is geweldig om te horen! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering en de zorgvuldige verpakking van je bestelling. We doen ons best om ervoor te zorgen dat onze producten van beloofde kwaliteit zijn, dus het is geweldig dat je hier ook tevreden over bent. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten. Bedankt voor je positieve feedback, we waarderen het enorm! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Snelle levering goed verpakt. Mooie knoppen voor mijn keuken
26 okt 2023
Snelle levering, de beschrijving klopt, zorgvuldig ingepakt
YM
Yvonne M.
Dordrecht

Prima

Heel vlug geleverd heel goede kwaliteit en niet duur super
11 nov 2023
Zeer tevreden met mooi product en snelle adequate levering!
6 sep 2023

Recommended

Handlers beautiful and of very good quality. Fast delivery.
13 sep 2023
Hallo, Dank je wel voor je complimenten! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze handlers en dat je ze mooi en van goede kwaliteit vindt. We doen ons best om producten van hoge kwaliteit aan te bieden die aan jouw verwachtingen voldoen. Ook zijn we blij dat je de snelle levering hebt opgemerkt. We begrijpen hoe belangrijk het is om je bestelling snel te ontvangen en we streven ernaar om dit mogelijk te maken. Als je nog verdere vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
26 sep 2023
Bezorgt wanneer gezegd was. Goed verpakt. Mooie knopjes.
28 jul 2023
Echt prachtig! Precies zoals ik hoopte. En snelle levering
10 aug 2023
Hallo, Wat geweldig dat je zo blij bent met je aankoop! Het is altijd fijn als iets precies is zoals je hoopte. We streven ernaar om producten van hoge kwaliteit aan te bieden die aan je verwachtingen voldoen. En natuurlijk doen we ons best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren, zodat je er snel van kunt genieten. Bedankt voor je positieve feedback en als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we klaar om je weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
5 jun 2023
Goede materiaal, perfect verpakt, duidelijke communicatie
9 jun 2023
Hoi, Wat fantastisch om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van het materiaal en onze verpakking! We vinden het belangrijk om onze producten op een goede manier te verpakken zodat deze in perfecte staat bij jou aankomen. Ook zijn we blij dat je onze communicatie als duidelijk hebt ervaren. We zetten ons graag in om onze klanten op een transparante en heldere manier te informeren. Bedankt voor deze positieve review en als je in de toekomst nog iets nodig hebt, weet je ons te vinden! groetjes, Team SmeedijzerenBeslag.nl
JR
Janneke R.
Hellevoetsluis
13 jan 2024
Ziet er goed uit netjes apart verpakt en snelle levering.
19 nov 2023
Overzichtelijke website snelle levering van de artikelen
21 okt 2023

Prima service

Tevreden, kon zonder gedoe de bestelling nog veranderen.
3 sep 2023
Prima service , snelle levering en prachtig deurbeslag !
13 sep 2023
Hallo, Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met onze service, snelle levering en prachtig deurbeslag! We streven er altijd naar om onze klanten de beste ervaring te bieden, dus het doet ons goed dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Bedankt voor je positieve feedback en we waarderen je vertrouwen in ons. Mocht je in de toekomst nog meer deurbeslag nodig hebben, dan staan we graag weer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
29 aug 2023
Snelle levering, product goed verpakt. Prachtig materiaal
13 sep 2023
Hallo, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de goede verpakking van het product! We doen ons best om ervoor te zorgen dat jouw bestelling zo snel mogelijk bij je wordt afgeleverd en dat het product goed beschermd is tijdens het transport. Het is ook geweldig om te horen dat je het materiaal van het product prachtig vindt. We streven ernaar om hoogwaardige producten aan te bieden die zowel functioneel als esthetisch aantrekkelijk zijn. Bedankt voor je positieve feedback en als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
26 jul 2023
Mooie knopjes, eenvoudig te bevestigen, snelle bezorging.
27 jul 2023
Hallo, Dank je wel voor je mooie review! We waarderen het dat je de knopjes mooi vindt en dat je het eenvoudig vond om ze te bevestigen. Ook zijn we blij om te horen dat je tevreden bent over de snelle bezorging. We doen ons best om kwalitatieve producten aan te bieden die gemakkelijk te gebruiken zijn. Daarnaast streven we ernaar om bestellingen zo snel mogelijk bij onze klanten te bezorgen. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je verder te helpen. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en we waarderen je vertrouwen in ons! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
AS
Andreas S.
Landgraaf
28 jun 2023

Türriegel

Schnelle Lieferung und gut verarbeitet. Jederzeit wieder.
29 jun 2023
Hallo, Vielen Dank für Ihr positives Feedback! Es freut uns zu hören, dass Sie mit dem Türriegel zufrieden sind und die schnelle Lieferung sowie die gute Verarbeitung schätzen. Wir würden uns freuen, Sie in Zukunft erneut als zufriedenen Kunden begrüßen zu dürfen. Bei weiteren Fragen oder Anliegen stehen wir Ihnen jederzeit gerne zur Verfügung. Liebe Grüße, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Precies zoals beschreven. Werd keurig en snel geleverd.
2 okt 2023
Snel in huis en netjes verpakt. Geen opmerkingen verder.
31 aug 2023
Derde keer dat ik langskom, dan weet je dat het goed is.
13 sep 2023
Hallo, Wat fijn om te horen dat je al voor de derde keer bij ons langskomt! Het doet ons goed om te weten dat je zo tevreden bent met onze producten en service. Jouw herhaalde bezoeken zijn een duidelijk teken dat we aan je verwachtingen voldoen. We willen je bedanken voor je vertrouwen en we kijken ernaar uit om je bij je volgende bezoek weer van dienst te mogen zijn. Als er in de tussentijd iets is waar je hulp bij nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
12 aug 2023
Leuke producten, goede prijzen en zeer snelle levering.
30 aug 2023
Hallo, Bedankt voor je positieve review! Het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent met onze producten, prijzen en snelle levering. We streven er altijd naar om onze klanten de beste ervaring te bieden en het is fijn om te weten dat we daarin geslaagd zijn. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of op zoek zijn naar meer leuke producten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan graag voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl