smeedijzerenbeslag.nl

1.062 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.384 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2022
smeedijzerenbeslag.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Splanksteunen die in voorraad zouden zijn, waren het niet. Wij hadden geen haast en gewacht op de levering. Die werd op de gepande datum geleverd, helaas een te klein model. Telefonisch contact gehad, de volgende dag de juiste ontvangen. Wij vonden de kleine variant echter ook leuk, dus gevraagd voor een factuur, die werd gestuurd met korting. We zijn blij met het model en de kwaliteit van de steunen. Al ging het in het begin een beetje mis, toch een zeer tevreden gevoel.

24 sep 2023
Pakketje helaas niet aangekomen, ondanks dat post aangeeft van wel. Krijg als antwoord dat er een traceerformulier wordt opgestuurd zodat de post kan uitzoeken waar pakketje is. Daar schiet ik natuurlijk niks mee op, post geeft nl aan dat het bezorgd is. Dus post.nl is een bagger bedrijf waar ze volop stelen, wat bekend is.... Daar kan SmeedijzerenBeslag natuurlijk weer niks aan doen, maar een knopje opnieuw opsturen ter waarde van € 2,95 had wel mogelijk geweest als service. Zij zijn verantwoordelijk voor goede veilige verzending. Gaat dus niet om het geld maar principe wie verantwoordelijkheid neemt. Knopje nu niet meer nodig, dus in totaal iets van € 7,- door het putje, jammer, wordt er gelukkig niet arm van....

Beoordelingen voor smeedijzerenbeslag.nl

2 okt 2023
Snel in huis en netjes verpakt. Geen opmerkingen verder.
31 aug 2023
Derde keer dat ik langskom, dan weet je dat het goed is.
13 sep 2023
Hallo, Wat fijn om te horen dat je al voor de derde keer bij ons langskomt! Het doet ons goed om te weten dat je zo tevreden bent met onze producten en service. Jouw herhaalde bezoeken zijn een duidelijk teken dat we aan je verwachtingen voldoen. We willen je bedanken voor je vertrouwen en we kijken ernaar uit om je bij je volgende bezoek weer van dienst te mogen zijn. Als er in de tussentijd iets is waar je hulp bij nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
12 aug 2023
Leuke producten, goede prijzen en zeer snelle levering.
30 aug 2023
Hallo, Bedankt voor je positieve review! Het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent met onze producten, prijzen en snelle levering. We streven er altijd naar om onze klanten de beste ervaring te bieden en het is fijn om te weten dat we daarin geslaagd zijn. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of op zoek zijn naar meer leuke producten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan graag voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
26 jul 2023
Duidelijke info, Eenvoudig te bestellen Snelle levering
27 jul 2023
Hallo, Dank je wel voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je de informatie duidelijk vond en dat het bestellen eenvoudig was. Daarnaast waarderen we het dat je tevreden bent met de snelle levering. We streven ernaar om het bestelproces zo soepel mogelijk te laten verlopen en om onze klanten snel van hun bestelling te voorzien. Het is fijn om te horen dat dit bij jou het geval was. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je verder te helpen. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback, we waarderen het enorm! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
17 jun 2023
Kwaliteit van het product is uitstekend Snelle levering
23 jun 2023
Hallo, Bedankt voor het delen van jouw feedback! Het is geweldig om te horen dat je blij bent met de kwaliteit van het product dat je hebt ontvangen. Wij streven er altijd naar om onze klanten hoogwaardige producten te bieden en het is geweldig om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Ook zijn we blij dat de levering snel is verlopen. Hartelijk dank voor het kiezen van onze diensten! We zijn zeer dankbaar voor het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld en we kijken er naar uit om je in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
29 okt 2023
Dat het geleverde er goed uit ziet en snel is geleverd
22 sep 2023
Supersnelle levering, goede prijs/kwaliteitverhouding.
16 aug 2023
Mooie wandhaak en niet eens duurder dan de bouwmarkt.
30 aug 2023
Hallo, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de wandhaak! We doen ons best om kwalitatieve producten aan te bieden tegen een betaalbare prijs. Het is geweldig om te horen dat onze prijs vergelijkbaar is met die van de bouwmarkt, terwijl je toch een mooie wandhaak hebt kunnen vinden bij ons. We waarderen je feedback en we hopen dat de wandhaak perfect past bij jouw interieur en praktisch in gebruik is. Als je in de toekomst nog meer items nodig hebt, staan we klaar om je te helpen. Nogmaals bedankt voor je positieve woorden! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
14 jun 2023
Snelle levering en ziet eruit zoals op de foto perfect
15 jun 2023
Beste, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en dat het product er precies zo uitziet als op de foto! We doen ons best om onze klanten een zo goed mogelijk beeld te geven van onze producten en het is altijd fijn om te horen dat we daarin slagen. Bedankt voor je positieve review en als je in de toekomst nog vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
snelle levering! Deze winkel zou ik u zeker aanraden.
21 sep 2023
Snelle levering. Precies zoals aangegeven op hun site
22 sep 2023
Hallo, Wat fijn dat je tevreden bent over de snelle levering! We doen ons best om ervoor te zorgen dat de informatie op onze website nauwkeurig en up-to-date is, dus het is geweldig om te horen dat het product precies aan je verwachtingen voldeed. Bedankt voor je positieve feedback en mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan graag voor je klaar om je verder te helpen! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
8 jun 2023
Ging allemaal supersnel, en product ziet er goed uit.
9 jun 2023
Hoi, Wat fijn om te horen dat de levering supersnel was en dat het product er goed uitziet! We streven er altijd naar om onze klanten zo snel mogelijk te bedienen en ervoor te zorgen dat de producten van goede kwaliteit zijn, dus het is fantastisch om te horen dat dit bij jou goed is gelukt. Bedankt voor je positieve feedback en als je in de toekomst nog iets nodig hebt, dan helpen we je graag verder! Groetjes, Team SmeedijzerenBeslag.nl
BV
Bianca v.
Apeldoorn
7 mei 2023

Top knoppen!

Duidelijke website, snelle levering, goede kwaliteit.
9 mei 2023
Beste, Bedankt voor je positieve feedback, het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent met onze producten en diensten. We zijn blij dat je onze website duidelijk vond en dat je bestelling snel en van goede kwaliteit was. Bij ons streven we ernaar om onze klanten de beste ervaring te bieden, vanaf het moment van bestelling tot aan de levering. We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Als je in de toekomst nog vragen hebt of op zoek bent naar onze producten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om je verder te helpen. Nogmaals bedankt voor je steun en we hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
NV
Nico V.
Nevele
6 mei 2023
Mooie stevige smeedijzeren siernagels, goed verpakt.
9 mei 2023
Hallo, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze smeedijzeren siernagels en dat ze goed verpakt waren. Bij ons doen we ons best om ervoor te zorgen dat al onze producten van goede kwaliteit zijn en dat ze veilig bij onze klanten aankomen. Als je in de toekomst nog op zoek bent naar decoratieve nagels of andere producten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hebben een breed assortiment aan producten en staan graag klaar om je te helpen! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Hele mooie kandelaar voor een leuke prijs. Blij mee
15 sep 2023
Really good customer service and a quality product.
22 sep 2023
Hallo, Dank je wel voor je lovende woorden! We streven er altijd naar om onze klanten de beste service te bieden en het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent met onze klantenservice. We vinden het ook fijn om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van ons product. We werken hard om ervoor te zorgen dat al onze producten aan hoge kwaliteitsnormen voldoen, zodat onze klanten tevreden zijn met hun aankoop. Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden, we waarderen je als klant! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
13 jul 2023

Snelle levering en mooi materiaal heel blij mee

Snelle levering en mooi materiaal heel blij mee dank
21 jul 2023
Hallo, Graag gedaan! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en het mooie materiaal. We doen ons best om ervoor te zorgen dat onze klanten blij zijn met hun aankoop. Als er nog iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan weten. Bedankt voor je vriendelijke woorden, we waarderen het enorm! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
11 jun 2023
Heel blij met de mooie deurkloppers. Snel geleverd.
15 jun 2023
Hallo, Wat fijn om te horen dat je blij bent met de deurkloppers en dat ze snel geleverd zijn. Het doet ons altijd goed om te horen dat onze klanten tevreden zijn met hun aankoop. Bedankt ook voor het meesturen van de mooie foto. We vinden het altijd leuk om te zien hoe onze producten een plekje krijgen in het interieur van onze klanten en de deuren zijn prachtig geworden. Als je nog vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
8 jun 2023
Ziet er goed uit snelle levering ik ben er blij mee
9 jun 2023
Hoi, Wat goed om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en dat het er goed uitziet! We vinden het belangrijk om onze klanten zo snel mogelijk te bedienen en ervoor te zorgen dat onze producten er goed uitzien, dus het is fijn om te horen dat dit bij jou goed is gelukt. Bedankt voor je positieve feedback en mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, dan helpen we je graag verder! Groetjes, Team SmeedijzerenBeslag.nl
27 mei 2023

Super

Hele mooie knoppen. Snel verzonden en goed verpakt.
31 mei 2023
Hallo, Wat geweldig om te horen dat je blij bent met de knoppen! We doen ons best om onze producten snel en goed verpakt te verzenden, dus het is fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Bedankt voor je positieve feedback en als je in de toekomst nog iets nodig hebt, dan staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl