smeedijzerenbeslag.nl

1.067 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.419 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2022
smeedijzerenbeslag.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Splanksteunen die in voorraad zouden zijn, waren het niet. Wij hadden geen haast en gewacht op de levering. Die werd op de gepande datum geleverd, helaas een te klein model. Telefonisch contact gehad, de volgende dag de juiste ontvangen. Wij vonden de kleine variant echter ook leuk, dus gevraagd voor een factuur, die werd gestuurd met korting. We zijn blij met het model en de kwaliteit van de steunen. Al ging het in het begin een beetje mis, toch een zeer tevreden gevoel.

24 sep 2023
Pakketje helaas niet aangekomen, ondanks dat post aangeeft van wel. Krijg als antwoord dat er een traceerformulier wordt opgestuurd zodat de post kan uitzoeken waar pakketje is. Daar schiet ik natuurlijk niks mee op, post geeft nl aan dat het bezorgd is. Dus post.nl is een bagger bedrijf waar ze volop stelen, wat bekend is.... Daar kan SmeedijzerenBeslag natuurlijk weer niks aan doen, maar een knopje opnieuw opsturen ter waarde van € 2,95 had wel mogelijk geweest als service. Zij zijn verantwoordelijk voor goede veilige verzending. Gaat dus niet om het geld maar principe wie verantwoordelijkheid neemt. Knopje nu niet meer nodig, dus in totaal iets van € 7,- door het putje, jammer, wordt er gelukkig niet arm van....

Beoordelingen voor smeedijzerenbeslag.nl

10 nov 2023
Lekker snel binnen, en gekregen wat ik wilde
9 nov 2023
Veel keuze, goede kwaliteit, snelle service.
26 okt 2023
Zeer vlug geleverd . Product zoals op foto .
2 okt 2023
snelle.levering en kwalitatief mooi product.
28 aug 2023

Smmedijzeren spijkers: NIET OVERAL TE KRIJGEN!

snel geleverd, volledig conform beschrijving
13 sep 2023
Hallo, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en dat de smeedijzeren spijkers volledig voldoen aan de beschrijving! We begrijpen dat het soms moeilijk kan zijn om bepaalde producten te vinden, maar we zijn blij dat we je hebben kunnen helpen. Het is ons doel om onze klanten te voorzien van hoogwaardige producten en een naadloze winkelervaring. Bedankt voor je positieve feedback en als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
2 jul 2023

Alles prima

Goede prijs, product prima, snelle levering.
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Beste klant, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is! Bedankt voor je positieve feedback over de goede prijs, het prima product en de snelle levering. We doen ons best om kwalitatieve producten aan te bieden tegen een goede prijs, en het is geweldig om te horen dat dit gewaardeerd wordt. We begrijpen dat een snelle levering belangrijk is, zodat je snel kunt genieten van je aankoop. We streven er altijd naar om bestellingen zo snel mogelijk te verzenden, zodat je niet lang hoeft te wachten. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan weten. We staan graag voor je klaar. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
We hadden de bestelling snel in huis. Dank!
24 nov 2023
Precies wat ik zocht en op tijd geleverd!!!
27 sep 2023
Snel geleverd en artikelen zoals beschreven
YV
Yvette V.
Utrecht
16 aug 2023
Geweldige wielen prachtige zwaar robuust .
30 aug 2023
Hallo, Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met de wielen! We streven ernaar om kwalitatieve en duurzame producten aan te bieden, dus het doet ons goed om te horen dat je de wielen als zwaar en robuust ervaart. Als je in de toekomst nog meer van onze producten nodig hebt, staan we graag voor je klaar. Bedankt voor je positieve feedback en veel plezier met de wielen! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
29 jul 2023

Zeer tevreden

Product zoals omschreven. Snelle levering.
10 aug 2023
Hallo, Wat fijn om te horen dat het product precies is zoals omschreven! We doen ons best om ervoor te zorgen dat onze productbeschrijvingen nauwkeurig en duidelijk zijn, zodat je precies weet wat je kunt verwachten. En natuurlijk streven we er ook naar om bestellingen zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Bedankt voor je positieve feedback! Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Super fijne website Razend snelle levering
18 nov 2023
Prima, juiste bestelling en snel geleverd.
11 nov 2023
Bleef goed op de hoogte, snelle levering.
5 nov 2023
Snelle levering. Product zoals verwacht.
12 sep 2023
Goede kwaliteit, precies zoals beschreven.
13 sep 2023
Hallo, Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van het product en dat het precies overeenkomt met de beschrijving! We vinden het belangrijk om eerlijke en nauwkeurige informatie te geven, zodat onze klanten precies weten wat ze kunnen verwachten. Jouw positieve ervaring is voor ons een bevestiging dat we op de goede weg zijn. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, dan staan we altijd klaar om je weer van dienst te zijn. Bedankt voor je waardering en geniet van je aankoop! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
24 jul 2023
Kwaliteitsvol materiaal, correct geleverd.
27 jul 2023
Hallo, Dank je wel voor je positieve beoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent met de kwaliteit van het materiaal van het product. We besteden veel aandacht aan het selecteren van hoogwaardige materialen om ervoor te zorgen dat onze klanten duurzame en betrouwbare producten ontvangen. Ook zijn we blij om te horen dat de levering correct is verlopen. We doen ons best om ervoor te zorgen dat alle bestellingen op tijd en in goede staat worden geleverd. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of iets nodig hebben, staan we altijd klaar om je te helpen. Bedankt voor je vertrouwen in ons! Met vriendelijke groet,Team SmeedijzerenBeslag.nl
18 jun 2023
Duidelijke omschrijving en vlotte levering
23 jun 2023
Hallo, Bedankt voor de positieve feedback! We zijn blij om te horen dat onze omschrijving duidelijk was en de levering vlot is verlopen. Bij ons staat klanttevredenheid hoog in het vaandel en we zullen er alles aan doen om dit niveau van service te behouden. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan graag voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
10 okt 2023

Gewoon goed!

Overzichtelijke website, snelle levering.
24 sep 2023
Zeer snelle verzending en netjes verpakt!