smeedijzerenbeslag.nl

1.060 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.384 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2022
smeedijzerenbeslag.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Splanksteunen die in voorraad zouden zijn, waren het niet. Wij hadden geen haast en gewacht op de levering. Die werd op de gepande datum geleverd, helaas een te klein model. Telefonisch contact gehad, de volgende dag de juiste ontvangen. Wij vonden de kleine variant echter ook leuk, dus gevraagd voor een factuur, die werd gestuurd met korting. We zijn blij met het model en de kwaliteit van de steunen. Al ging het in het begin een beetje mis, toch een zeer tevreden gevoel.

24 sep 2023
Pakketje helaas niet aangekomen, ondanks dat post aangeeft van wel. Krijg als antwoord dat er een traceerformulier wordt opgestuurd zodat de post kan uitzoeken waar pakketje is. Daar schiet ik natuurlijk niks mee op, post geeft nl aan dat het bezorgd is. Dus post.nl is een bagger bedrijf waar ze volop stelen, wat bekend is.... Daar kan SmeedijzerenBeslag natuurlijk weer niks aan doen, maar een knopje opnieuw opsturen ter waarde van € 2,95 had wel mogelijk geweest als service. Zij zijn verantwoordelijk voor goede veilige verzending. Gaat dus niet om het geld maar principe wie verantwoordelijkheid neemt. Knopje nu niet meer nodig, dus in totaal iets van € 7,- door het putje, jammer, wordt er gelukkig niet arm van....

Beoordelingen voor smeedijzerenbeslag.nl

25 aug 2023
Mooie scharnieren werden zoals beloofd bezorgd.
30 aug 2023
Hallo, Wat fijn om te horen dat de mooie scharnieren zoals beloofd zijn bezorgd! We doen ons best om onze beloftes na te komen en ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met hun bestellingen. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! A ls je in de toekomst nog eens iets nodig hebt, staan we graag weer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
23 aug 2023
Leveren precies wat je besteld hebt én op tijd.
30 aug 2023
Hallo, Wat ontzettend fijn om te horen dat we precies leveren wat je hebt besteld én op tijd! We streven ernaar om onze klanten altijd tevreden te stellen en ervoor te zorgen dat de bestellingen nauwkeurig worden verwerkt en op tijd worden geleverd. Bedankt voor je positieve feedback, het betekent veel voor ons! Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we met plezier voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
30 jun 2023
Prima service na van mijn kant foute bestelling
Antwoord van smeedijzerenbeslag.nl
Hallo, Bedankt voor de positieve feedback!. We zijn blij dat we je goed van dienst konden zijn.We streven ernaar om altijd een uitstekende service te bieden en het is fijn om te horen dat we aan jouw verwachtingen voldeden. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
22 mei 2023
k vind de prijs kwaliteit zeker een sterk punt
31 mei 2023
Beste, Hartelijk bedankt voor je review. Het doet ons enorm goed om te horen dat je tevreden bent over de prijs-kwaliteitverhouding van onze producten. Nogmaals bedankt voor je review en we hopen je snel weer te mogen verwelkomen in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
20 mei 2023
Zeer snelle levering en leuke items. Heel mooi.
22 mei 2023
Hallo, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de leuke items. We doen ons best om onze klanten te voorzien van hoogwaardige producten en snelle service. Het is geweldig om te horen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Bedankt voor je compliment over de items, we zijn blij dat je ze mooi vindt. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we graag weer voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
23 sep 2023
uitstekend produkt en perfecte snelle levering
JD
JM d.
Doetinchem
16 sep 2023

Snelle levering en prachtige handgreep

Snelle levering en prachtig uitgevoerde greep.
22 sep 2023
Hallo, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met zowel de snelle levering als de prachtig uitgevoerde greep! We streven er altijd naar om onze producten zo snel mogelijk bij onze klanten te krijgen, zodat je er meteen van kunt genieten. Daarnaast vinden we het belangrijk dat onze producten van hoge kwaliteit zijn en er goed uitzien. Het doet ons dan ook goed om te horen dat je blij bent met de uitvoering van de greep. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bedankt voor je vriendelijke woorden en veel plezier met je nieuwe greep! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
21 aug 2023
Prachtige deurklinken en netjes geleverd. Top!
30 aug 2023
Hallo, Wat leuk om te horen dat je tevreden bent met de prachtige deurklinken en dat ze netjes zijn geleverd! We doen ons best om ervoor te zorgen dat onze producten aan de hoogste kwaliteitsstandaarden voldoen en dat ze zorgvuldig worden verpakt en bezorgd. Het is altijd fijn om te weten dat onze inspanningen worden gewaardeerd. Bedankt voor je vriendelijke woorden en als je in de toekomst nog iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
21 aug 2023
Snelle levering en producten zoals omschreven
30 aug 2023
Hallo, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en dat de producten precies zijn zoals omschreven! We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat onze klanten hun bestellingen snel ontvangen en dat de producten voldoen aan de verwachtingen. Het is altijd prettig als alles naar wens verloopt en we waarderen het dat je de tijd hebt genomen om dit te delen. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder. Nogmaals bedankt en tot ziens! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
19 aug 2023
Goede service Op de afgesproken datum leveren
30 aug 2023
Hallo, Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent over onze service! We streven er altijd naar om onze klanten een goede ervaring te bieden, vanaf het moment van bestelling tot aan de levering. Het is fantastisch dat je bestelling op de afgesproken datum is geleverd. We begrijpen hoe belangrijk het is om je aankoop op tijd te ontvangen en we doen ons uiterste best om hieraan te voldoen. Bedankt voor je positieve feedback en als je in de toekomst nog iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om je te helpen. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
27 jun 2023
Ze hebben heel veel keuze in mijn stijl toppie
30 jun 2023
Hallo, Wat fantastisch om te horen dat we een ruime keuze aanbieden die past bij jouw stijl! We streven er altijd naar om een diverse selectie aan te bieden, zodat onze klanten precies kunnen vinden waar ze naar op zoek zijn. Bedankt voor je positieve feedback, het wordt enorm gewaardeerd. Als je in de toekomst nog meer hulp nodig hebt bij het vinden van producten die bij jouw stijl passen, staan we graag voor je klaar. Nogmaals bedankt en we hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
25 dec 2023
Top! Snel bezorgd’ precies zoals afbeelding!
Het materiaal was zoals de foto's laten zien.
Goede kwaliteit en mooi design en niet duur!
15 okt 2023

Kastknopjes

Goede prijs, mooie knopjes en snel geleverd 👍
23 aug 2023

uniek

prachtige deurgreep die ik nergens anders zag
30 aug 2023
Hallo, Wat geweldig dat je zo enthousiast bent over de unieke en prachtige deurgreep die je bij ons hebt gevonden! We streven ernaar om bijzondere en originele producten aan te bieden die je niet overal kunt vinden. Het is altijd leuk om te horen dat onze klanten iets speciaals hebben ontdekt in ons assortiment. Bedankt voor je waardering en als je in de toekomst nog meer unieke items zoekt, helpen we je graag verder. Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
16 jun 2023

Netjes

Snel, netjes verpakt, produkt zoals verwacht.
23 jun 2023
Hallo, Geweldig om te horen dat je bestelling snel is geleverd en netjes verpakt was. Het is fijn om te weten dat het product aan jouw verwachtingen voldeed. We streven er altijd naar om onze klanten tevreden te stellen en het is goed om te weten dat we daarin zijn geslaagd. Bedankt voor jouw positieve feedback en wij kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team SmeedijzerenBeslag.nl
4 jun 2023
Geen opmerkingen. Geleverd volgens afspraak.
9 jun 2023
Hoi, Bedankt voor je review en fijn om te horen dat alles volgens afspraak is verlopen! We vinden het belangrijk om onze klanten een goede service te bieden en daar hoort ook het nakomen van afspraken bij. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, dan staan we graag weer voor je klaar. Nogmaals bedankt! groetjes, Team SmeedijzerenBeslag.nl
2 jun 2023
Super snel geleverd en een prima kwaliteit 👍👍
9 jun 2023
Hoi, Geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze service! We vinden het belangrijk om onze klanten snel en efficiënt te bedienen en het is dan ook fijn om te horen dat we daarin zijn geslaagd. Ook zijn we blij dat je tevreden bent met de kwaliteit van het product. Bedankt voor je positieve feedback en we kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn! groetjes, Team SmeedijzerenBeslag.nl
Mooi artikel, prettige prijs, snel geleverd.