LEDlampenkopen.nu- Logo - Beoordelingen

LEDlampenkopen.nu

981 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.355 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor LEDlampenkopen.nu

29 jun 2024
29 jun 2024
28 jun 2024
5 jul 2024
Behandel de klant op een gelijkwaardig niveau en verleen betere service in plaats van eerst heel veel onnodige vragen te stellen en om foto’s te vragen.
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
5 jul 2024
Beste Nathalie, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw recente ervaring met onze service niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Bij LEDlampenkopen.nu streven we er altijd naar om onze klanten op een eerlijke en respectvolle manier te behandelen. We vragen om foto's van het defecte artikel om het probleem snel en efficiënt op te kunnen lossen. Dit helpt ons om beter te begrijpen wat er mis is gegaan en om ervoor te zorgen dat er geen eventuele aansluitfout heeft plaats gevonden. Want dan heeft naleveren geen zin. We begrijpen dat dit soms als een extra stap kan voelen, maar het is bedoeld om ervoor te zorgen dat we u de best mogelijke service kunnen verlenen en om toekomstige problemen te voorkomen. We nemen uw feedback echter zeer serieus en zullen ons beleid heroverwegen om te zien hoe we dit proces in de toekomst kunnen verbeteren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen dat we dit probleem inmiddels door de nalevering aan jou verholpen hebben.
Van de 8 led lampen kwam er 1 al kapot aan.
4 jul 2024
16 jun 2024

Helemaal super!

We waren al even aan het nadenken over dimlampen in de woonkamer. Met de gekozen 3 traps dimlampen zijn we onwijs tevreden. Geen dimmer meer installeren, maar direct in de lamp draaien en voila. Super snel in huis en precies zoals verwacht.
15 jun 2024
Ben zeer tevreden. Mooie lampen en zeer goedkoop. Betrouwbaar,goede en snelle levering Zeer aan te bevelen.
3 jun 2024
We hebben hier lampjes besteld en bij het draaien van de lampjes in de fittingen gingen er 2 kapot. Direct gemeld en ook direct contact en onder service de volgende dag nieuwe ontvangen. Tot onze verrassing geen 2 nieuwe lampen maar 4 stuks. Dit was niet verwacht en meer service dan gedacht, vandaar dus 5 sterren
7 jun 2024
Zeer snelle levering, zondagavond 8 uur besteld en maandagmiddag al in huis. 3 stuks ledlampen waren heel netjes verpakt. Was precies wat ik er van verwacht had. Ik zal zeker hier nog een keer wat bestellen.
JZ
Janny Z.
BORCULO
8 jun 2024
Snelle levering en na een verkeerde bestelling makkelijk retour kunnen sturen en het goede kunnen bestellen.
3 jun 2024

Super tevreden!

Super snelle levering! Goede prijzen en mooie lampen. Ik heb dimbare lampen, dit is ideaal 😻
TV
Tony v.
Belgium
18 jun 2024
Als het product ok is en de bestelling een beetje normaal verloopt zijn we al tevreden
4 jun 2024
Ik wist wat ik nodig had. Eenvoudig te bestellen op de site en snel geleverd.
9 jun 2024
Prima webshop en de bestelling werd netjes geleverd zoals je mag verwachten.