LEDlampenkopen.nu- Logo - Beoordelingen

LEDlampenkopen.nu

733 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.876 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2020
LEDlampenkopen.nu voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor LEDlampenkopen.nu

9 feb 2024
9 feb 2024
6 feb 2024
5 feb 2024
5 feb 2024
6 jan 2024
Perfect advies vooraf aan de bestelling en medewerkster was zo vriendelijk om voor mij de bestelling op te nemen en betaallink te sturen! Alles was zo geregeld!
27 jan 2024

Super!

Gewoon geweldig. Correcte afhandeling van de bestelling. Levering, verpakking, betaling, communicatie zoals het hoort. Perfect dus. Oh ja, wat de artikels zelf betreft, ook enorm tevreden 😀
9 jan 2024

Goede service!

Een aantal GUI 10 led spots besteld. Helaas was er een kapot, maar na vlot mailcontact met de klantenservice had ik binnen twee dagen de vervangende lamp al thuis. Top service!
17 jan 2024

Prima klantenservice

Wij hadden 12 led lampjes gekocht. Een was scheef, ik heb een mail gestuurd met foto's en de volgende dag hebben ze een vervangende ledlamp gestuurd. Prima opgelost
AM
Arie M.
Zeewolde
26 jan 2024

Heel snel geleverd en werkt prima

Heel snel geleverd. De handleiding wel eerst vergroten daarna is hij pas goed leesbaar. Montage was zelfs vboor de leek dan gemakkelijk.
28 jan 2024
Telefonisch goed bereikbaar en reageerde direct op mijn wens. Dit bedrijf krijgt van mij een pluim
14 jan 2024
Alles was naar wens, super verpakt en correcte afhandeling. Uiteraard tot de volgende aankoop.
12 jan 2024
Op mijn vraag werd snel en duidelijk gereageerd en de bestelling snel afgeleverd prima tevreden
29 jan 2024

Tevreden klant

Goede kwaliteit, ruime keus en vriendelijke klantenservice. Ook de bezorging gaat super snel.

TL balk + lampen

Snelle behandeling en aankomst. werkt prima ,ben zeer tevreden Tot gauw!!!!
2 jan 2024
Snel geleverd. Product zo als verwacht en dat voor een concurrerende prijs

Top service

Snel geleverd, goede kwaliteit en goed ingepakt. Precies zoals verwacht!