LEDlampenkopen.nu- Logo - Beoordelingen

LEDlampenkopen.nu

833 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.073 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2020
LEDlampenkopen.nu voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor LEDlampenkopen.nu

7 apr 2024
31 mrt 2024
30 mrt 2024

Verzendkosten

Nogmaals ik ben helemaal voor verzendkosten. Wat dat betreft ben ik het volledig met je eens. Maar het ging/gaat mij om de verzendkosten bij retour. Nergens gezien dat ik die terug krijg. al oke dat je verzendkosten betaald bij bestelling. Zelfs 6,99. Maar ik schrok en was me er niet van bewust dat je ook verzendkosten, weer 6,99, moest betalen bij retour. En dat voor lampje van 8,50.

Niet de juiste lampen aanbieden bij het product die passen !

We hebben al contact met jullie opgenomen dat de lampen die jullie aanbieden bij het product niet allemaal passen. Hier word op zich netjes naar geluisterd maar iets van een vergoeding aanbieden voor andere lampen omdat deze dan eigenlijk niet goed zijn word niet in meegedacht. Dit is jammer en om 2 lampen te retourneren vinden wij dan zelf ook weer onzin.

Niet perfect

Bestelling snel binnen gehad maar de lamp had al een paar diepe krassen. Doosje was ook niet in beste staat. Het leek wel tweedehands. Heb er voor gekozen het niet retour te sturen maar blijft wel jammer van de beschadigingen.
Antwoord van LEDlampenkopen.nu
Beste Martijn, wij verkopen alleen nieuwe producten: direct vanuit de fabriek, via ons magazijn geleverd. Uiteraard zijn glazen lampen vrij kwetsbaar, hetzelfde geldt voor kartonnen verpakkingen. Het kan dus weleens voorkomen dat er schade ontstaat tijdens machinaal verpakken of transport. Dit soort klachten kan overigens gewoon aan onze klantenservice gemeld worden, zoals ook aangegeven staat in onze mails, zodat wij dit op een juiste manier op kunnen lossen. Groet, team LEDlampenkopen.nu

Moeilijk op te hangen

We hebben een ooi lampje gekocht, maar het was een hele strijd om hem op te hangen. Het aansluiten van de bedrading is erg onpraktisch.